Şimdi Ara

2 Yıl Hazırlıkta Kaldım Yatay Geçiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
5.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 ay
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 54 gün 14 saat 49 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Byozgatlı (6 mesaj) Vakanümis (3 mesaj) Ilkay1244 (3 mesaj) Ccananakcy (2 mesaj) SATANIST (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12 mesaj) Mobil (6 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    208 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar merhaba.
    2 sene üst üste hazırlıkta kaldım yazın bölümümü merkezi puanlı yatay geçiş ile değiştiricem,ancak eski okulumun benim kaydımı silme gibi bi durumu olur mu ağustos ayında, yatay geçiş yapmama engel teşkil eder mi?



    |
    |
  • Çok teşekkür ederim nasıl sevindirdiniz bilemezsiniz. Ben okulumun öğrenci işlerine sormuştum yapabilirsiniz demişlerdi kaydım silinmeden önce başlıyormuş başvuru ama yinede endişelendim başınıza geldiği için sormak istedim halden anlayan daha iyi biliyor.
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj
    aynı durumdayken benimkini silmişlerdi. askerlik sorunu çıktı belge istemeye gittim hiç kaydın kuydun yok dediler. yatay geçiş konusunu bilmiyorum.
  • Teğmen
    208 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam teşekkürler peki ne zaman gittiniz, herhalde 2 sene üst üste kaldıktan sonra yeni dönemin ilk muafiyet sınavından yani eylül ayından sonra silinmiştir ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AlphaFéin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Byozgatlı

    Hocam teşekkürler peki ne zaman gittiniz, herhalde 2 sene üst üste kaldıktan sonra yeni dönemin ilk muafiyet sınavından yani eylül ayından sonra silinmiştir ?

    böyle bir mail geldi o zaman sanırım 31 ağustosta silinmiş.

    Yabancı Diller Yüksekokulu’nun 31/08/2016 tarih ve 82 sayılı Yönetim Kurulu kararı ile 2015-2016 Öğretim Yılı Bahar Dönemi sonu itibariyle ilişiğiniz kesilmiştir. Hacettepe Üniversitesi Yabancı Dil Hazırlık Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği’ne göre ilişik kesme tarihinden itibaren üç yıl içerisinde kullanacağınız üç sınav hakkınız bulunmaktadır. Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı sayfasında Muafiyet Sınavı için elektronik ortamda başvuru tarihlerinde başvurunuzu yapıp sınava girebilirsiniz.



    Hazırlık sınav hakkı başvurunuzu http://www.oid.hacettepe.edu.tr/haz_sinav_hakki/duyuru/duyurular.php adresinden yapabilirsiniz.



    Son başvuru tarihi: 9 Eylül 2016
    |
    |




  • Er
    1 Mesaj
    Aynı durumdayım geçen yıl hazırlıkta kaldım şu an devam etmiyorum . Bahar döneminde merkezi yerleştirme puanına göre yatay geçiş yapamıyorum mecburen güz dönemini beklemem gerekiyormuş ama ilişik kesme durumu var acaba siz geçiş yapabildiniz mi ? Kaydınız ne zaman silindi başvuru tarihinden sonra mı ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    208 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    İlk yıl kaldınız 2. Yıl da hazırlıkta kaydınız var ama devam etmiyorsunuz doğru anladıysam.. Yazın yatay geçiş yapabilirsiniz bende öyle yapmıştım. Ocak ayında da yatay geçiş oluyor ama her okul onu kabul etmiyor en sağlıklısı yazın yapmak. Şuan yeni okulum da 2. Sınıftayım herhangi bi sıkıntı da yok Kayıt silmeyi de nakil işlerini vs hep okullar kendi arasında hallettiği için tam bi bilgim yok ama yatay geçişler açıklanmadan silmeleri imkansız o yüzden problem etmeyin sakın kaydım silinir geçiş yapamam diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Byozgatlı -- 22 Aralık 2018; 12:50:15 >
    |
    |
    Ccananakcy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj

    Çok teşekkür ederim nasıl sevindirdiniz bilemezsiniz. Ben okulumun öğrenci işlerine sormuştum yapabilirsiniz demişlerdi kaydım silinmeden önce başlıyormuş başvuru ama yinede endişelendim başınıza geldiği için sormak istedim halden anlayan daha iyi biliyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Byozgatlı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    0 Mesaj
    belki cevaplarsın diye yazıyorum aynı durumu yaşıyorum şuan naptın yerleşebildin mi ?
  • Teğmen
    208 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hiç bir sıkıntı olmuyor yeterki geçiş yapacağınız bölüme veya okula puanınız yetsin şuan yeni okulumda 3. Seneme geçeceğim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    tembelaptal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Byozgatlı

    Hiç bir sıkıntı olmuyor yeterki geçiş yapacağınız bölüme veya okula puanınız yetsin şuan yeni okulumda 3. Seneme geçeceğim.
    hangi bölümden hangi bölüme geçtiniz
    |
    |
  • Er
    0 Mesaj
    Dostum 2018 yılında kesin kayıt yaptırdıktan sonra bir daha okula gitmedim hazırlık sınıfındayım yani devamsızlıktan kalmiş olucam kaydımı silerler mi yatay geçiş yapabilir miyim lütfen cevapla



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vakanümis

    Dostum 2018 yılında kesin kayıt yaptırdıktan sonra bir daha okula gitmedim hazırlık sınıfındayım yani devamsızlıktan kalmiş olucam kaydımı silerler mi yatay geçiş yapabilir miyim lütfen cevapla
    2. SENEN İSE SİLİNİR sene sonunda ara dönem geç ya da silinmeden hallet
  • Er
    0 Mesaj

    Ögrenci işleri eylül muafiyetinden önce silinmez dedi ayrıca geçen sene aynı bölümde benle aynı durumu yaşamış bir arkadaşla gorustum bir sorun olmamış sen neye dayanarak yazdın bunu ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ilkay1244 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    208 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Böyle bi durum asla yok bende 2. Senenin sonunda geçiş yaptım Eylül muafiyetinden sonra siliniyor Burak hocamın dediği gibi. 👍🏼



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vakanümis

    Ögrenci işleri eylül muafiyetinden önce silinmez dedi ayrıca geçen sene aynı bölümde benle aynı durumu yaşamış bir arkadaşla gorustum bir sorun olmamış sen neye dayanarak yazdın bunu ?
    Kral kesin tarih vermiş miyim bak bakayım? 2. senede siliniyor kayıt 2. senede kesin geçiş yap yazmışım değil mi üstte geçiş yapamazsın mı yazıyor
    |
    |
  • Yatay geçiş hakkımı kullandım ve hazırlıkta iki kez kaldım bölümümün türkçesine geçiş yapabilir miyim bilgisi olan?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Er
    2 Mesaj

    dostum bu sene yüksek ihtimal kalıcam hazırlıktan yani toplam 2 sene üst üste kalmış olucam başka okulda başka bir bölüme merkezi puanla geçiş yapabilir miyim kaydım silinmeden.Bazıları demiş yapamazsın kaydın siliniyo ekim ayındaki tercihleri beklemelisin
    |
    |
    Byozgatlı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    208 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yaparsın onlara kulak asma yapan yapmayan herkes konuşuyor..Ağustos ayı gibi başvurular başlar eylül bası açıklanmış olup kesin kaydını yapmış olursun..
    |
    |
    eackgz12 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    2 Mesaj

    eyvallah çok saol ösymnin sitesinde hazırlıkta iki sene kalanlar ekim ayında tercih alınıcak diyodu onu görüp korktum biraz o kaydı silinenler için herhalde
    |
    |
    Byozgatlı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • 2 yıl kalanlar için verilen yatay geçiş hakkı devamsızlıktan kalanlar için de veriliyor mu acaba?
    ösym yayınladığı son klavuzda devamsızlıktan kalanlar için böyle bir hakkın bulunmadığını söylerken. öğrenci işleri yatay geçişin yapılabileceğini söylüyor. hangisine güvenmek gerekiyor ?
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.