Şimdi Ara

2. elde boyamı önemli yoksa km mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mesela diyelimki 2 tane araba var biri 40 binde boya değişen var diğeri ise 150 binde boya falan yok hangisi alınır ?



  • hiç biri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    hiç biri
    40.000'de olan daha çok tercih edilir gibi. Ama markasına göre de değişir.

    Kimisi gider 200.000'de Mercedes alır boya değişen yoktur. Kimisi de 40.000'de Honda alır.

    Kişilerin tercihine bağlıdır bu birazda.

    Kimisi boyayı sorun yapmaz alır uzun süre biner. Kimisi de illaki arabam pırıl pırıl hasarsız kazasız değişensiz olacak der. Türkiye burası. Hangimizin bi günü bi günü tutuyo ki.

    Şaside sorun yoksa değişen olsun ne farkeder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    hiç biri
    orjinal hiç bir zaman kasa olarak kolay kolay üzmez.

    değişeni olan arabanın neresi değişmiş oda çok önemli ama normal şartlarda orjinal daima tercih edilmelidir.

    boyalı olup değişeni olmayan araçta orjinal araçtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forbest -- 6 Ekim 2008; 0:56:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest

    orjinal hiç bir zaman kasa olarak kolay kolay üzmez.

    değişeni olan arabanın neresi değişmiş oda çok önemli ama normal şartlarda orjinal daima tercih edilmelidir.

    boyalı olup değişeni olmayan araçta orjinal araçtır.

    Alıntıları Göster
    Tamponu boyalı araba ya da benzeri parçaları boyalı araba neden alınmasın ki...
    Park yerinde yapılan kazanın araca ne zararı olabilir ki..
    Ben eğer ciddi bir kaza yok ise 40 binde olanı tercih ederim..
  • 150 bin iner 50'ye kafanı yorma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BathoryQuorthon

    150 bin iner 50'ye kafanı yorma
    günümüzde adam 0 km arac alıyor ertesi gün araca sürtüyorlar ve boya oluyor ve gidiyor ama km si fazla olan bir araçta ne oldugu bilinmez onun için varsın boyalı olsun ama km si yüksek olmasın benim fikrim bu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    günümüzde adam 0 km arac alıyor ertesi gün araca sürtüyorlar ve boya oluyor ve gidiyor ama km si fazla olan bir araçta ne oldugu bilinmez onun için varsın boyalı olsun ama km si yüksek olmasın benim fikrim bu

    Alıntıları Göster
    benim aracımda da birkaç değişen ve boya var ama 2 sene önce alırken 82bin kmde idi şuan 98 bin kmde ve ben km sinin düşük olması ve donanımına bakarak aldım araç 96 model corolla 1.6 gli

    zaten km si yüksek mi boyalı mı diye sorulduğuna göre kıyaslanan araç en az 5 yaşında demektir zaten 5-6 yaşındaki bi araçta da hiçbir boya olmaması (büyük şehirlerde) zor gerçekten helede 8-10 yaşındaki araçta imkansız denebilir..

    sonuç itibariyle önemli olan nedir seni yolda bırakmayacak sıkıntı çıkartmayacak boyanmış yada değişenide varsa iyi bir usta elinden yada servisinden yapılmış olursa ne zararı olabilirki? yine kendi aracımı örnek vereyim benim aracım 2005 senesinin başına kadar bütün bakımları ve kazası serviste yapılmış ve bütün parçaları orjinal zaten servisleri biliyorsunuz çek düzelt boya ver olayı yoktur az bi hasar bile alsa o kapı, kapı sacı bagaj çamurluk vs hemen değiştirilir bu nedenle değişenden ziyade hasarlı kapı kaput vs yapılması daha kötü bence çünkü bi kere katlanan demir ikinciye yarı yarıya dayanıksız olur aynı yerden en ufak darbede tekrar katlanır bu nedenle değişmesi daha iyi bence

    uzun lafın kısası benim aracımda değişen var fakat kapı(sacı) aynı kapı bana şuan ne zararı var? ben yine kapımı çekiyor biniyorum aracıma ama çok şükür motorum son derece orjinal ve az km de olduğu için hiçbir sıkıntımda yok 2 senedirde hiçbir arza vs olmadı yağ su koy bittiyse balata değiştir bin git bu kadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    benim aracımda da birkaç değişen ve boya var ama 2 sene önce alırken 82bin kmde idi şuan 98 bin kmde ve ben km sinin düşük olması ve donanımına bakarak aldım araç 96 model corolla 1.6 gli

    zaten km si yüksek mi boyalı mı diye sorulduğuna göre kıyaslanan araç en az 5 yaşında demektir zaten 5-6 yaşındaki bi araçta da hiçbir boya olmaması (büyük şehirlerde) zor gerçekten helede 8-10 yaşındaki araçta imkansız denebilir..

    sonuç itibariyle önemli olan nedir seni yolda bırakmayacak sıkıntı çıkartmayacak boyanmış yada değişenide varsa iyi bir usta elinden yada servisinden yapılmış olursa ne zararı olabilirki? yine kendi aracımı örnek vereyim benim aracım 2005 senesinin başına kadar bütün bakımları ve kazası serviste yapılmış ve bütün parçaları orjinal zaten servisleri biliyorsunuz çek düzelt boya ver olayı yoktur az bi hasar bile alsa o kapı, kapı sacı bagaj çamurluk vs hemen değiştirilir bu nedenle değişenden ziyade hasarlı kapı kaput vs yapılması daha kötü bence çünkü bi kere katlanan demir ikinciye yarı yarıya dayanıksız olur aynı yerden en ufak darbede tekrar katlanır bu nedenle değişmesi daha iyi bence

    uzun lafın kısası benim aracımda değişen var fakat kapı(sacı) aynı kapı bana şuan ne zararı var? ben yine kapımı çekiyor biniyorum aracıma ama çok şükür motorum son derece orjinal ve az km de olduğu için hiçbir sıkıntımda yok 2 senedirde hiçbir arza vs olmadı yağ su koy bittiyse balata değiştir bin git bu kadar


    Alıntıları Göster
    büyük sehirlerde ufak tefek dokunma,park kazaları vs gibi sebeplerden minik hasarlar almıs bir cok arac var zaten
    kaskoların ücretsiz mini onarımla halledilmis dereceden "boyalı" 'lar sorun olmaz-olmamalı (bence)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VectrAirliness

    büyük sehirlerde ufak tefek dokunma,park kazaları vs gibi sebeplerden minik hasarlar almıs bir cok arac var zaten
    kaskoların ücretsiz mini onarımla halledilmis dereceden "boyalı" 'lar sorun olmaz-olmamalı (bence)

    Alıntıları Göster
    Araç bakımlı olduktan ve motoru iyi durumda olduktan sonra km o kadar önemli değil. Değişeninde durumuna bağlı olarak alınabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest

    orjinal hiç bir zaman kasa olarak kolay kolay üzmez.

    değişeni olan arabanın neresi değişmiş oda çok önemli ama normal şartlarda orjinal daima tercih edilmelidir.

    boyalı olup değişeni olmayan araçta orjinal araçtır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    orjinal hiç bir zaman kasa olarak kolay kolay üzmez.

    değişeni olan arabanın neresi değişmiş oda çok önemli ama normal şartlarda orjinal daima tercih edilmelidir.

    boyalı olup değişeni olmayan araçta orjinal araçtır.


    +1

    Ayrıca (mesela) 10-15 yaş arası değişeni olmayan boyalı bir araba gayet normaldir... İçinde yaşadığımız ev bile birkaç yılda bir boya istiyor... Araba da zamanı gelince boya ister...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pulstar

    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    orjinal hiç bir zaman kasa olarak kolay kolay üzmez.

    değişeni olan arabanın neresi değişmiş oda çok önemli ama normal şartlarda orjinal daima tercih edilmelidir.

    boyalı olup değişeni olmayan araçta orjinal araçtır.


    +1

    Ayrıca (mesela) 10-15 yaş arası değişeni olmayan boyalı bir araba gayet normaldir... İçinde yaşadığımız ev bile birkaç yılda bir boya istiyor... Araba da zamanı gelince boya ister...

    Alıntıları Göster
    aracın yaşıda çok önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: justiceman

    aracın yaşıda çok önemli.

    Alıntıları Göster
    kesinlikle km si düşük olanı
    arabanın en fazla 1 yada 2 parçası değişmiş olsa bile kulanırken bunun ne zararı olabilirki
    ama 150-200binde bir arabayı kullanırken mutlaka sorunlarla karşılaşılacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naczet24

    kesinlikle km si düşük olanı
    arabanın en fazla 1 yada 2 parçası değişmiş olsa bile kulanırken bunun ne zararı olabilirki
    ama 150-200binde bir arabayı kullanırken mutlaka sorunlarla karşılaşılacaktır

    Alıntıları Göster
    Km önemlidir. Tabi diğer şeyleride göz önüne almak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Messerschmitt BF109

    Km önemlidir. Tabi diğer şeyleride göz önüne almak lazım.

    Alıntıları Göster
    km önemli değil diyenlere şaşarım. ya 200 binde bir yerli araba alın rektefeye girin 2-3 milyar bayılın da görürüm sizi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    km önemli değil diyenlere şaşarım. ya 200 binde bir yerli araba alın rektefeye girin 2-3 milyar bayılın da görürüm sizi

    Alıntıları Göster
    Çok önemli bir kazası falan yoksa sorun etmem ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Çok önemli bir kazası falan yoksa sorun etmem ...

    Alıntıları Göster
    boya önemli değil, önemli olan aracın direkt darbesi olmaması yani şasisinin yamulmamış olması, onun dışında isterse komple boyalı olsun bence daha iyi.

    km 1. dereceden önemli tabii ki, 200 bin de olup isterse çiziği lmasn yine de alınmaz o otomobil bana göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    boya önemli değil, önemli olan aracın direkt darbesi olmaması yani şasisinin yamulmamış olması, onun dışında isterse komple boyalı olsun bence daha iyi.

    km 1. dereceden önemli tabii ki, 200 bin de olup isterse çiziği lmasn yine de alınmaz o otomobil bana göre.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    boya önemli değil, önemli olan aracın direkt darbesi olmaması yani şasisinin yamulmamış olması, onun dışında isterse komple boyalı olsun bence daha iyi.

    km 1. dereceden önemli tabii ki, 200 bin de olup isterse çiziği lmasn yine de alınmaz o otomobil bana göre.

    ilk cümlene katılıyorum 2. ye katılmıyorum..bakım doğru yapıldıysa genelde sorun olmuyo diye bilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1F20SL

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    boya önemli değil, önemli olan aracın direkt darbesi olmaması yani şasisinin yamulmamış olması, onun dışında isterse komple boyalı olsun bence daha iyi.

    km 1. dereceden önemli tabii ki, 200 bin de olup isterse çiziği lmasn yine de alınmaz o otomobil bana göre.

    ilk cümlene katılıyorum 2. ye katılmıyorum..bakım doğru yapıldıysa genelde sorun olmuyo diye bilirim

    Alıntıları Göster
    40000km de değişeni olan araba ne diye boyanmış ona bakarım ben oncelikle.

    kapısı,çamurluğu boyanmıştır sadece o arabayı alırım.

    ancak iki parçasından fazla boyalı araba benim aklıma oncelikle büyük bir kaza yapmış olabileceğini getiriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    40000km de değişeni olan araba ne diye boyanmış ona bakarım ben oncelikle.

    kapısı,çamurluğu boyanmıştır sadece o arabayı alırım.

    ancak iki parçasından fazla boyalı araba benim aklıma oncelikle büyük bir kaza yapmış olabileceğini getiriyor.

    Alıntıları Göster
    Ama arabada boya değilde darbe yoksa sorun yok.Km
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.