Şimdi Ara

2.0T S80 powershift vs 2.0T Vectra 6 ileri manuel (Sonuç Eklendi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
1.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öyle yarış mı olur? 100den başlayıp 20-30km Ya 0 dan kalkarsınız(drag), 120-160 arası bir sürate kadar basarsınız, bu durumda vectra devirli kalkacağı için başta biraz önde olsada, verilere göre Volvo 1-2 boy önde bitiricektir. Yada 60-80 gibi bir süratte aynı anda basarsınız (rolling), yine belirli bir süratte biter yarış (misal 160). Muhtemelen ara hızlanmada da volvo önde olacağı için yine Volvo kazanır. Tabi bunlar iki aracında yeni bakımı yapılmış ve motoru yorulmamış araçlar olduğu varsayılarak yazılmıştır. Opel'in hangi aktarması kötüymüş merak ettim? Calibra 4x4, 94 Astra-Corsa Gsi, Vectra Gt gibi efsane araçlar yapmış bir firma.
  • Opel yaklasamaz bile size dstcyi kapatin. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cheset

    Bu aktarma meselesi de efsane oldu. Herkes duymuş bir opel aktarması diye her opel geçen yerde hayatında opel e binmemiş adamlar aktarması zayıf diyip geçiyor. LPG de 8-9 lt gezilen,0-100 u 7-8 saniye olan opel kalitesinde ve fiyatında başka araç varda milletmi almıyor. . Enteresan. .

    Emin olun eğer bu konuda tecrübem ve bilgim olmasaydı bişey yazmadan geçerdim.

    Günümüzdeki Astralar olsun 90 dönemindeki Vectra B kasa olsun Opelin bariz büyük hataları var.

    Şanzıman oranları Türkiye şartlarına göre çok uzak bu yüzden 2.0 motor Vectra B bile emsallerine göre daha hantal kalıyor.
  • Yalnızca o değerleri almak için senden benden çok daha profesyonel kişiler o araçları test edip verileri ortaya çıkarıyorlar.
  • Sonuç belli vectra'nın yaktığı benzine yazık. Kendinize başka kapışacak araç bulun bence.

    Yok geçerim diye iddaa ediyorsa,küçük bir iddaa koyun ortaya bari yaktığınız benzini çıkartın. Akşam yemeği gibi mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    düz vites iyi bir pilotaj ile fabrika verilerinin üzerine çıkamaz sadece tutturur. Sorunun cevabına gelince arada ağırlık farkı olsa dahi daha yeni bir otomobil kullanmanız ve bu otomobilin motorunun daha yeni teknoloji ile donatılması sizin için avantaj. Zaten güç/ağırlık oranı yapınca sizin aracınız avantajlı görünüyor.

    düz vites iyi bir pilotaj ile fabrika verilerinin üzerine çıkamaz sadece tutturur.
  • opel'lerin 0-100 ü zaten hep muadillerine göre biraz düşüktür,çünkü uzun soluklu bir araçtır ve dişli oranları bunu göre ayarlanmıştır.100'de başlayacak olmanız sizin için dezavantaj.100'den sonra 170-180 e kadar yarım boy ve ya 1 boy önde gidersiniz muhtemelen,fakat 180'den sonra üzelen taraf siz olacaksınız bence.(opel alır sonlara doğru)

    Sonuc'u merakla bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cheset

    Bu aktarma meselesi de efsane oldu. Herkes duymuş bir opel aktarması diye her opel geçen yerde hayatında opel e binmemiş adamlar aktarması zayıf diyip geçiyor. LPG de 8-9 lt gezilen,0-100 u 7-8 saniye olan opel kalitesinde ve fiyatında başka araç varda milletmi almıyor. . Enteresan. .

    Emin olun eğer bu konuda tecrübem ve bilgim olmasaydı bişey yazmadan geçerdim.

    Günümüzdeki Astralar olsun 90 dönemindeki Vectra B kasa olsun Opelin bariz büyük hataları var.

    Şanzıman oranları Türkiye şartlarına göre çok uzak bu yüzden 2.0 motor Vectra B bile emsallerine göre daha hantal kalıyor.

    üstad opel'i opel yapan şanzıman oranlarıdır.bende g kasa astra kullanıyorum.opel uzun soluklu bir arabadır,kısa mesafelerde hantal kalır fakat 160-170 gibi muadili araçları geçmeye başlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalöztkr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cheset

    Bu aktarma meselesi de efsane oldu. Herkes duymuş bir opel aktarması diye her opel geçen yerde hayatında opel e binmemiş adamlar aktarması zayıf diyip geçiyor. LPG de 8-9 lt gezilen,0-100 u 7-8 saniye olan opel kalitesinde ve fiyatında başka araç varda milletmi almıyor. . Enteresan. .

    Emin olun eğer bu konuda tecrübem ve bilgim olmasaydı bişey yazmadan geçerdim.

    Günümüzdeki Astralar olsun 90 dönemindeki Vectra B kasa olsun Opelin bariz büyük hataları var.

    Şanzıman oranları Türkiye şartlarına göre çok uzak bu yüzden 2.0 motor Vectra B bile emsallerine göre daha hantal kalıyor.

    üstad opel'i opel yapan şanzıman oranlarıdır.bende g kasa astra kullanıyorum.opel uzun soluklu bir arabadır,kısa mesafelerde hantal kalır fakat 160-170 gibi muadili araçları geçmeye başlıyor.

    O yönden haklısınız üst hızlarda şanzıman öne çıkıyor fakat örnek olarak 1.6 16V Opel Vectra B kasa, o motor ile o oranlar birleşince standart bir sürücünün kısa sürede baskı balatayı halletmesi olası. Oranlar yüzünden arada giden debriyaj oluyor ve Şehir içinde kullanması gerçekten güç birde oranlar yüzünden tüketim uçuyor. Malesef Almanya değilizki 1. vitesi sadece kalkış için kullanalım değil mi...




  • 0-100 hızlanmasındaki 9,1 saniye ile 8,5 saniye oldukça büyük bir farktır her nekadar 0,6 saniye gibi görünse de
  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    20-30 kilometre kapışma olmaz zaten yolumuz o kadar yol boyu yardıracağız.
  • Chum lee C kullanıcısına yanıt
    Yolumuz o kadar hocam yol boyu yardıracağız zaten. Ne kadar seri gitsek o kadar iyi kapışma işin cabası.
  • cenktun34 kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten işimiz var o yüzden o kadar yol gidicez. Bi zevk için 30 km yardırılıp 300 kmlik yakıt yakılmaz. Kapışma işin cabası olacak.
  • eskı vectra ile mi kapışıyorsun o araç ile insigniaopc 324bg ecotec dizelle kapış tozunu yut sonra gör

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eminutku E kullanıcısına yanıt
    Bugün haftasonu da değil ki ! Ödevin felan yok mu senin liseli git yat artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kompressorpower

    Bugün haftasonu da değil ki ! Ödevin felan yok mu senin liseli git yat artık

    tabı gerçekler sizin elinizdeki e segment yeni araç ile yeni teknolojik motoru olan araç ile eski teknolojik arabayı karşılaştırmanız ne kadar mantıklı bi daha düşün bende diyorumki yeni teknoloji ile kapışmakistiyrsan bir opc bul

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eminutku E kullanıcısına yanıt
    Yav alkol alıp yazmayın şu forumad lütfen OPC insignia benim aracıma denk mi ? OPC'nin dengi 4.4 415 hp'lik S80'ler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kompressorpower

    Yav alkol alıp yazmayın şu forumad lütfen OPC insignia benim aracıma denk mi ? OPC'nin dengi 4.4 415 hp'lik S80'ler

    demekki sizin aracınıza denk opel yokmuş karşılaştırmayadz gerek yok hocam edit:4.4 2.8 lik opcye fazla değilmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eminutku -- 23 Eylül 2014; 20:37:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arac ister duz olsun ister manuel fabrika verileri olabilecek en iyi degerlerdir. yani isin ozu sizin araba alir goturur. 0.6 saniyelik bir fark hicde az degildir basit bi matematik hesabi yaparsak saatte 100 km hiza ulastiginizda aranizda 0.6 saniye olacagini var sayarsak; 100 km/60/100〓16.666... m gibi bi sonuc cikiyo, buda halk tabiriyle " boy boy" fark atmaniz anlamina geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eminutku E kullanıcısına yanıt
    Hocam 4.4 atmosferik motor ve üstüne üstlük araç baştan aşağı performans için değil konfor için. 4.4'lük S80'nin konfor ve performansını, 2.8'lik İnsignia veremez. Hadi performans yakın olabilir belki ama konfor dağlar kadar farklıdır. Mesela 2.0 motor turbo dizeli 6-7 saniyede 100'e ulaştırıp 250 km/h yapan araçların firması neden 4.0-5.0 motor üretiyor ? Düşük motordan yüksek güç alırsan süspansiyonundan tut tasarımına kadar herşey performans için olur ve konfor olmaz.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.