Şimdi Ara

2.000TL araç yazılım fiyatı normal mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
1.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2.000TL araç yazılım fiyatı normal mi?

    4 Ocak 2021 tarihinde 600₺ gibi rakama yazılım artırmış idim, iyiki de attırmışım.

    Aracın verdiği sürüş zevki resmen tavan yaptı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • attırmak nedir ya 2.000TL araç yazılım fiyatı normal mi? 

  • forumdaki bazi arkadaslar farkli bir gezegende yasiyor sanirim. 500₺ falan diyen var. bundan 5 sene evvel bile kaliteli yerde 1000₺ den basliyordu fiyatlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000 lira aşırı uçuk bir rakam. Bu zamanda miyop göz ameliyatı bile 3-4 bin lira iken , aracı bilgisayara bağlayıp bir sayfa kodu kopyala yapıştır yapmak 2000 lira olamaz. Kabloymuş dosyalarmış boş iş. Dolar endeksli diyenler dolara endeksli olan nedir ? Kabloyu da yazılımı da bir kere alıyor yıllarca kullanıyor. Benim gözümde bu hizmetin ederi Max 300 lira olabilir. Çünkü işçilik yok , maaliyet oluşturacak bir unsur yok. Zor bulunan bişey de değil. Günümüzde oto yıkamacılar bile yazılım atabilir hale geldi çok büyütmeye gerek yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dfk24

    2000 lira aşırı uçuk bir rakam. Bu zamanda miyop göz ameliyatı bile 3-4 bin lira iken , aracı bilgisayara bağlayıp bir sayfa kodu kopyala yapıştır yapmak 2000 lira olamaz. Kabloymuş dosyalarmış boş iş. Dolar endeksli diyenler dolara endeksli olan nedir ? Kabloyu da yazılımı da bir kere alıyor yıllarca kullanıyor. Benim gözümde bu hizmetin ederi Max 300 lira olabilir. Çünkü işçilik yok , maaliyet oluşturacak bir unsur yok. Zor bulunan bişey de değil. Günümüzde oto yıkamacılar bile yazılım atabilir hale geldi çok büyütmeye gerek yok.

    Bir kere alınmıyor hocam, osuruktan VCDS vagcom kablosunun bile kaç tane revizyonu var. Kullandıkları yazılım da bayilik sistemi olan kopyala yapıştır yapanlarda kira usulü diye biliyorum. Aylık abonelik parası ödüyorlar yani. Tabiki bu fiyatları savunmuyorum sadece bilgilendirmek istedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Bu motordan bir b*k anlamayanlar gülebilirler. Dieselgate EA189 yerine Caddy'ye gelen EA288 bir motor. EA288'de artık 1.6 ünite olmadığı için tamamen yazılımla kısık. Turbo enjektör vb aynı. motor kodu da CUUD/DFSD hatta. 75 beygirlik versiyonu bile var.

    VAG grubu motorlarındaki potansiyeli bilmeyenlere GTD1449lu 1.6 TDi şoku 😂😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlarin maliyeti yok yazilim atacaklar aldiklari kablo ile 500 e az deyip küçük goren olmus.
    2000 bana gore ultra kazik ucret...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam salt bir tek yazilimla 102 beygirden 190 beygire cikis kulagima hic hos ve mantikli gelmedi haberiniz olsun. Gerekli parcalarin yani altyapinin da bu güce uygun olmasi gerekir kanaatindeyim. Intercooler, turbo, atesleme parcalari, piston, sübap vb. degismeden bu kadar asiri fazla fark olusturacak derecede fazla güc almak motor ve sanziman icin saglikli olmayacaktir. Saglikli olan tahminim 130-140 araligidir maksimum. Bu kararinizi bir kez daha sorgulayin derim.

  • Ottochips var kartal Pendik tarafında googleden telini bulup bir konuş


    Kimisi diyor aracınızın gücünü ölçüyoruz ona göre sıradan yazılım yazılıyor hazırlanıyor vs


    Bana göre USB den bilgisayara film atmak gibi bir şey bu iş , hazır yazılım araca atılıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.