Şimdi Ara

1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
1
Favori
7.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Teşekkürler senin de bayramın kutlu olsun. Bugün Samsun'a yola çıkıyorum, yolun durumuna göre biraz daha sakin kullanmaya çalışacağım bakalım ne olacak. Gerçi hep yavaş gideyim diye yola çıkıyorum ama sonra sıkıldıkça yasal limitlere ulaşıyorum 1100km 80lt çok başarılı bir değer, ben 1.6 focus varken bile 9lt/100km altında görmedim.

    Opel Astra G X14XE motorlu, hep 5. vitesle gidiyorum. Kayındaki 2001 Toyota Corolla daha da ekonomik, üstelik klasik otomatik. 1.6 VVT-İ motor, 1000 devirde 40km yapıyor, benim 3000 yaptığim 100km/s de o 2500 devir çeviriyor. Toyota otomatikte Gazdan ayağını çekince devir daha da düşüyor.

    İki arabada da Baykan (Tamona marka Litvanya malı ECU) var, İtalyan Matrix HS 4lü kütük var. Birbirimizi takip ediyorduk, arada sırada molaları çocuklar ve yaşlılar yüzünden farklı yerlerde alınca bazen hızlı (yetişme) bazen yavaş (bekleme) şeklinde gittim. İki araba da dolu idi.


    Bugün senin sensörieri değiştirmenden ilham alarak 1993 2.0 Ford Sierranın Throttle Position Sensor (kelebek) ve Manifold Absolute Pressure (MAP) sensorleri değiştirdim, tekleme, silkeleme problemi kalktı. Sensörler artık 20 senelik olmuştu. Enjektörleri de yeni aldım, ama hep LPG de kullanıyorum zaten....Bunda da Tamona marka ECU var ama enjektörler orjinal Valtek 30. Bundan önce araba tekliyor vs. gitmiyor diyordum, ama şimdi canavar gibi gidiyor. Bunun hızlanması Range Roverdan da iyi. 3500 devirde 120km saat yapıyor. Düşünürsen Opel Astraya göre motor hacmi %40 daha fazla ama aynı deviri çeviriyor bir de motorun tork eğrisi dümdüz ve 2500te tavan yapıyor. Opelin torku 4000de tavan yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çetinsayotogaz

    www.cetinsayotogaz.com

     1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti



    Sizin 2 adet 4 enjektorlu montajinizda sol taraf simetrik degil, farkli silindirlere farkli hortum uzunlugu var. Hava girisi soldan oldugu icin 4 enjektorlu kutuk ile herhalde ancak bu kadar oluyor. Emrenin manifolt biraz daha farkli ama Gems 1995-1999 modellerdeki besleme ile boyle bir montaj icime sinmiyor.


    Bunun yerine 4 adet iki adet enjektorlu kutuk kullaninca montaj bence arkadaki 7 nolu silindire giden hortum izunluginun 40cmden uzun olmasini onluyor.

     1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti


     1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti

    4 adet iki enjektorlu kutuk

    Boyle ikili enjektor kutukleri Atikerde yok mu?

    Aldesa

     1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti


    Yerli (çakma Valtek) Akl mi?

     1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti



    Karşılaştırma

     1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c4zf6 -- 16 Eylül 2014; 5:32:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Buralar yine yesillenmis :)
    @Emre sevindim isin hallolduguna. Yakit tuketimin cok az. Masallah diyelim :)

    @c4zf6 darisi senin basina.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • rumelian R kullanıcısına yanıt
    Rumelian,

    GEMS tipi eski motor beslemesinde sol tarafta hava girişi olduğu için 4 lü kütükle sol bank iyi olmaz. Emrenin Motronic/ Thor
    motorunda belki OBDII uyumu da daha fazladır.

    Eski motorlarda OBD var ama o zaman için erken olduğu için OBDli sistem düşünmüyorum. Okunan değerler OBD olarak yanlış olabilir.

    Range Rover OBD LPG problemleri

    Range Rover OBD GEMS meselesi

    OBD ile ayar doğrultmak bence yavaş olur. Onun yerine kalibrasyonu sıkı ve lineer olan enjektörler ile benzin enjeksiyon sistemini takip ederek
    gerekli bilgiyi hesaplayan ECU daha iyi olur diye düşünüyorum. O bakimdan Emrenin Prins sistemi iyi.

    "The company Tamona from Lithuania presented their entire family of electronic controllers for sequential autogas systems. None of them is EOBD-compatible, but the top-of-the-range models (Progas-6, Tgstream-4 and Tgstream-6) are equipped with an automatic fuel mixture composition correction system. It works on the basis of data collected by the so called Double Independent Correction (DIC) map, which the producer says is a much better solution than EOBD compatibility as it works much faster. The DIC operates in real time on a working engine, adjusting the autogas system parameters to the petrol fuel system settings."




  • Son 10 günde 2000km yol yaptım, tüketim yine o civarda oldu (~43 kr). Hızım biraz yüksek, araçta da son 500km hariç 2 kişi ve bagaj haricinde yük yoktu, sonrasında tam dolu şekilde geri döndüm. Darısı başınıza, nazar değmesin uzun süredir sorunsuz ve herhangi bir sıvı eksiltmeden biniyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Son 10 günde 2000km yol yaptım, tüketim yine o civarda oldu (~43 kr). Hızım biraz yüksek, araçta da son 500km hariç 2 kişi ve bagaj haricinde yük yoktu, sonrasında tam dolu şekilde geri döndüm. Darısı başınıza, nazar değmesin uzun süredir sorunsuz ve herhangi bir sıvı eksiltmeden biniyorum

    Emre,

    Takip. Ben de şu aralar Atiker taktırmayı düşünüyorum ama şöyle bir şey okudum.

    Yerli ECU ısınma ve çökme

    Biliyorsun bu model Range Roverlarda kaputun altı bayağı sıcak oluyor. Trafiğe yakalandığın zaman tüp ışıkları söndüğü oldu mu?

    Bir de yerli sistemlerdeki ekipmanlar iki-üç ayda problemler çıkıyormuş,


    Yerli sistem sorunlu ekipmanlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Son 10 günde 2000km yol yaptım, tüketim yine o civarda oldu (~43 kr). Hızım biraz yüksek, araçta da son 500km hariç 2 kişi ve bagaj haricinde yük yoktu, sonrasında tam dolu şekilde geri döndüm. Darısı başınıza, nazar değmesin uzun süredir sorunsuz ve herhangi bir sıvı eksiltmeden biniyorum

    Emre,

    Takip. Ben de şu aralar Atiker taktırmayı düşünüyorum ama şöyle bir şey okudum.

    Yerli ECU ısınma ve çökme

    Biliyorsun bu model Range Roverlarda kaputun altı bayağı sıcak oluyor. Trafiğe yakalandığın zaman tüp ışıkları söndüğü oldu mu?

    Bir de yerli sistemlerdeki ekipmanlar iki-üç ayda problemler çıkıyormuş,


    Yerli sistem sorunlu ekipmanlar



    Hocam kaput altı sıcaklığının LPG sistemine bir etkisine şahit olmadım. Havanın çok sıcak olduğu ramazan döneminde sadece yakıt almak için durarak tamamen LPG'de 2000 km yaptım, hiç sorun yaşamadım. Benim sistemde yerli ekipman yok, tek bildiğim tank Atiker marka bunda da sorun yok, hatta çok bahsedilen simit tüpte gösterge hatasını da yaşamadım.

    Bence çabuk karar vermek lazım, benim 6000km olmuş, montajın 3000TL'si çıktı bile, kaldı 650TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Son 10 günde 2000km yol yaptım, tüketim yine o civarda oldu (~43 kr). Hızım biraz yüksek, araçta da son 500km hariç 2 kişi ve bagaj haricinde yük yoktu, sonrasında tam dolu şekilde geri döndüm. Darısı başınıza, nazar değmesin uzun süredir sorunsuz ve herhangi bir sıvı eksiltmeden biniyorum

    Emre,

    Takip. Ben de şu aralar Atiker taktırmayı düşünüyorum ama şöyle bir şey okudum.

    Yerli ECU ısınma ve çökme

    Biliyorsun bu model Range Roverlarda kaputun altı bayağı sıcak oluyor. Trafiğe yakalandığın zaman tüp ışıkları söndüğü oldu mu?

    Bir de yerli sistemlerdeki ekipmanlar iki-üç ayda problemler çıkıyormuş,


    Yerli sistem sorunlu ekipmanlar



    Hocam kaput altı sıcaklığının LPG sistemine bir etkisine şahit olmadım. Havanın çok sıcak olduğu ramazan döneminde sadece yakıt almak için durarak tamamen LPG'de 2000 km yaptım, hiç sorun yaşamadım. Benim sistemde yerli ekipman yok, tek bildiğim tank Atiker marka bunda da sorun yok, hatta çok bahsedilen simit tüpte gösterge hatasını da yaşamadım.

    Bence çabuk karar vermek lazım, benim 6000km olmuş, montajın 3000TL'si çıktı bile, kaldı 650TL

    Alıntıları Göster
    quote:


    Hocam kaput altı sıcaklığının LPG sistemine bir etkisine şahit olmadım. Havanın çok sıcak olduğu ramazan döneminde sadece yakıt almak için durarak tamamen LPG'de 2000 km yaptım, hiç sorun yaşamadım. Benim sistemde yerli ekipman yok, tek bildiğim tank Atiker marka bunda da sorun yok, hatta çok bahsedilen simit tüpte gösterge hatasını da yaşamadım.

    Bence çabuk karar vermek lazım, benim 6000km olmuş, montajın 3000TL'si çıktı bile, kaldı 650TL


    Takip edebildiğim kadarıyla sistemin stabil çalışması konusunda ilk başlarda sorunlar yaşadınız. Sonrasında ise tüm sorunlarınız biterek tasarruflu sürüşe kavuştunuz.
    Kalan km leride yaparak karlı döneme geçmenize az kaldı. Prinsle tasarrufa devam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratezcan -- 23 Aralık 2014; 13:43:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Son 10 günde 2000km yol yaptım, tüketim yine o civarda oldu (~43 kr). Hızım biraz yüksek, araçta da son 500km hariç 2 kişi ve bagaj haricinde yük yoktu, sonrasında tam dolu şekilde geri döndüm. Darısı başınıza, nazar değmesin uzun süredir sorunsuz ve herhangi bir sıvı eksiltmeden biniyorum

    Emre,

    Takip. Ben de şu aralar Atiker taktırmayı düşünüyorum ama şöyle bir şey okudum.

    Yerli ECU ısınma ve çökme

    Biliyorsun bu model Range Roverlarda kaputun altı bayağı sıcak oluyor. Trafiğe yakalandığın zaman tüp ışıkları söndüğü oldu mu?

    Bir de yerli sistemlerdeki ekipmanlar iki-üç ayda problemler çıkıyormuş,


    Yerli sistem sorunlu ekipmanlar



    Hocam kaput altı sıcaklığının LPG sistemine bir etkisine şahit olmadım. Havanın çok sıcak olduğu ramazan döneminde sadece yakıt almak için durarak tamamen LPG'de 2000 km yaptım, hiç sorun yaşamadım. Benim sistemde yerli ekipman yok, tek bildiğim tank Atiker marka bunda da sorun yok, hatta çok bahsedilen simit tüpte gösterge hatasını da yaşamadım.

    Bence çabuk karar vermek lazım, benim 6000km olmuş, montajın 3000TL'si çıktı bile, kaldı 650TL

    Emre,

    Sendeki depo simit değil mi? Bugün baktık ta 60 litre depo olur dedi usta, ama bence daha da büyük depo olabilir.

    Range Rover LPG montajı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Son 10 günde 2000km yol yaptım, tüketim yine o civarda oldu (~43 kr). Hızım biraz yüksek, araçta da son 500km hariç 2 kişi ve bagaj haricinde yük yoktu, sonrasında tam dolu şekilde geri döndüm. Darısı başınıza, nazar değmesin uzun süredir sorunsuz ve herhangi bir sıvı eksiltmeden biniyorum

    Emre,

    Takip. Ben de şu aralar Atiker taktırmayı düşünüyorum ama şöyle bir şey okudum.

    Yerli ECU ısınma ve çökme

    Biliyorsun bu model Range Roverlarda kaputun altı bayağı sıcak oluyor. Trafiğe yakalandığın zaman tüp ışıkları söndüğü oldu mu?

    Bir de yerli sistemlerdeki ekipmanlar iki-üç ayda problemler çıkıyormuş,


    Yerli sistem sorunlu ekipmanlar



    Hocam kaput altı sıcaklığının LPG sistemine bir etkisine şahit olmadım. Havanın çok sıcak olduğu ramazan döneminde sadece yakıt almak için durarak tamamen LPG'de 2000 km yaptım, hiç sorun yaşamadım. Benim sistemde yerli ekipman yok, tek bildiğim tank Atiker marka bunda da sorun yok, hatta çok bahsedilen simit tüpte gösterge hatasını da yaşamadım.

    Bence çabuk karar vermek lazım, benim 6000km olmuş, montajın 3000TL'si çıktı bile, kaldı 650TL

    Emre,

    Sendeki depo simit değil mi? Bugün baktık ta 60 litre depo olur dedi usta, ama bence daha da büyük depo olabilir.

    Range Rover LPG montajı

    Evet simit, kesip biçmeden 72, biraz uğraşarak da 90-95 lt büyüklüğünde tank oluyor. Ben 90lt bulamadığım için 72lt (tam doldurunca 60lt falan alıyor) taktım, ama bulunursa 95 bence daha iyi. Bu şekilde tek depo maximum 370km, 90lt olursa 450km falan olur ki tam istediğim rakam, Ankara-İstanbul, Ankara-Samsun, Ankara-Tavşanlı tek depo demek, bu şekilde ikmal yapmak durumundayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre


    Evet simit, kesip biçmeden 72, biraz uğraşarak da 90-95 lt büyüklüğünde tank oluyor. Ben 90lt bulamadığım için 72lt (tam doldurunca 60lt falan alıyor) taktım, ama bulunursa 95 bence daha iyi. Bu şekilde tek depo maximum 370km, 90lt olursa 450km falan olur ki tam istediğim rakam, Ankara-İstanbul, Ankara-Samsun, Ankara-Tavşanlı tek depo demek, bu şekilde ikmal yapmak durumundayım

    Emre,

    Sendeki depo Atiker değil mi? Benim arabaya Atiker depo takılacak. Acaba Atikerin depoları öbürleri gibi yayvan olmuyor mu? Yükseklik 25cm gibi. Senin depo takılınca başka modifikasyon gerekti mi? Çapını veya model nosunu yazabilir misin? Bir fotoğrafını çekip link atarsan çok makbule geçer.

    Bana usta 55 litre olur dedi, biraz ısrar ettim, ölçü aldı 62lt ısmarlabilirim dedi. 72 litre olsa güzel olurdu.

    Dıştan boğazlı simit depo takılabilir. Kriko kutusunun oraya gelse iyi de sığar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c4zf6 -- 9 Ekim 2013; 16:27:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre


    Evet simit, kesip biçmeden 72, biraz uğraşarak da 90-95 lt büyüklüğünde tank oluyor. Ben 90lt bulamadığım için 72lt (tam doldurunca 60lt falan alıyor) taktım, ama bulunursa 95 bence daha iyi. Bu şekilde tek depo maximum 370km, 90lt olursa 450km falan olur ki tam istediğim rakam, Ankara-İstanbul, Ankara-Samsun, Ankara-Tavşanlı tek depo demek, bu şekilde ikmal yapmak durumundayım

    Emre,

    Sendeki depo Atiker değil mi? Benim arabaya Atiker depo takılacak. Acaba Atikerin depoları öbürleri gibi yayvan olmuyor mu? Yükseklik 25cm gibi. Senin depo takılınca başka modifikasyon gerekti mi? Çapını veya model nosunu yazabilir misin? Bir fotoğrafını çekip link atarsan çok makbule geçer.

    Bana usta 55 litre olur dedi, biraz ısrar ettim, ölçü aldı 62lt ısmarlabilirim dedi. 72 litre olsa güzel olurdu.

    Dıştan boğazlı simit depo takılabilir. Kriko kutusunun oraya gelse iyi de sığar.





    Evet Atiker marka, herhangi bir modifikasyon yok Bence ısrar edin, malum tüketim fazla hele ki şehiriçi 200km ancak gider..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre


    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre


    Evet simit, kesip biçmeden 72, biraz uğraşarak da 90-95 lt büyüklüğünde tank oluyor. Ben 90lt bulamadığım için 72lt (tam doldurunca 60lt falan alıyor) taktım, ama bulunursa 95 bence daha iyi. Bu şekilde tek depo maximum 370km, 90lt olursa 450km falan olur ki tam istediğim rakam, Ankara-İstanbul, Ankara-Samsun, Ankara-Tavşanlı tek depo demek, bu şekilde ikmal yapmak durumundayım

    Emre,

    Sendeki depo Atiker değil mi? Benim arabaya Atiker depo takılacak. Acaba Atikerin depoları öbürleri gibi yayvan olmuyor mu? Yükseklik 25cm gibi. Senin depo takılınca başka modifikasyon gerekti mi? Çapını veya model nosunu yazabilir misin? Bir fotoğrafını çekip link atarsan çok makbule geçer.

    Bana usta 55 litre olur dedi, biraz ısrar ettim, ölçü aldı 62lt ısmarlabilirim dedi. 72 litre olsa güzel olurdu.

    Dıştan boğazlı simit depo takılabilir. Kriko kutusunun oraya gelse iyi de sığar.





    Evet Atiker marka, herhangi bir modifikasyon yok Bence ısrar edin, malum tüketim fazla hele ki şehiriçi 200km ancak gider..

    Takarız sıkıntı yok:) sol taraftaki kriko bölümünde değişiklik yapma durumu söz konusu hepsi bu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre


    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre


    Evet simit, kesip biçmeden 72, biraz uğraşarak da 90-95 lt büyüklüğünde tank oluyor. Ben 90lt bulamadığım için 72lt (tam doldurunca 60lt falan alıyor) taktım, ama bulunursa 95 bence daha iyi. Bu şekilde tek depo maximum 370km, 90lt olursa 450km falan olur ki tam istediğim rakam, Ankara-İstanbul, Ankara-Samsun, Ankara-Tavşanlı tek depo demek, bu şekilde ikmal yapmak durumundayım

    Emre,

    Sendeki depo Atiker değil mi? Benim arabaya Atiker depo takılacak. Acaba Atikerin depoları öbürleri gibi yayvan olmuyor mu? Yükseklik 25cm gibi. Senin depo takılınca başka modifikasyon gerekti mi? Çapını veya model nosunu yazabilir misin? Bir fotoğrafını çekip link atarsan çok makbule geçer.

    Bana usta 55 litre olur dedi, biraz ısrar ettim, ölçü aldı 62lt ısmarlabilirim dedi. 72 litre olsa güzel olurdu.

    Dıştan boğazlı simit depo takılabilir. Kriko kutusunun oraya gelse iyi de sığar.





    Evet Atiker marka, herhangi bir modifikasyon yok Bence ısrar edin, malum tüketim fazla hele ki şehiriçi 200km ancak gider..

    Takarız sıkıntı yok:) sol taraftaki kriko bölümünde değişiklik yapma durumu söz konusu hepsi bu...

    Vay Rıza hocam iş sizde mi, bilmiyordum

    Ben yarın bagajı boşaltabilirsem fotoğraf çekeceğim, stepne, yedek parçalar, ıvır zıvır derken 1 aydır bagaj ağzına kadar dolu.. Benim aracın kriko yerinde bir modifikasyon yok bu arada, 72lt olan tankı direk koydular.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre


    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre


    Evet simit, kesip biçmeden 72, biraz uğraşarak da 90-95 lt büyüklüğünde tank oluyor. Ben 90lt bulamadığım için 72lt (tam doldurunca 60lt falan alıyor) taktım, ama bulunursa 95 bence daha iyi. Bu şekilde tek depo maximum 370km, 90lt olursa 450km falan olur ki tam istediğim rakam, Ankara-İstanbul, Ankara-Samsun, Ankara-Tavşanlı tek depo demek, bu şekilde ikmal yapmak durumundayım

    Emre,

    Sendeki depo Atiker değil mi? Benim arabaya Atiker depo takılacak. Acaba Atikerin depoları öbürleri gibi yayvan olmuyor mu? Yükseklik 25cm gibi. Senin depo takılınca başka modifikasyon gerekti mi? Çapını veya model nosunu yazabilir misin? Bir fotoğrafını çekip link atarsan çok makbule geçer.

    Bana usta 55 litre olur dedi, biraz ısrar ettim, ölçü aldı 62lt ısmarlabilirim dedi. 72 litre olsa güzel olurdu.

    Dıştan boğazlı simit depo takılabilir. Kriko kutusunun oraya gelse iyi de sığar.





    Evet Atiker marka, herhangi bir modifikasyon yok Bence ısrar edin, malum tüketim fazla hele ki şehiriçi 200km ancak gider..

    Takarız sıkıntı yok:) sol taraftaki kriko bölümünde değişiklik yapma durumu söz konusu hepsi bu...

    Vay Rıza hocam iş sizde mi, bilmiyordum

    Ben yarın bagajı boşaltabilirsem fotoğraf çekeceğim, stepne, yedek parçalar, ıvır zıvır derken 1 aydır bagaj ağzına kadar dolu.. Benim aracın kriko yerinde bir modifikasyon yok bu arada, 72lt olan tankı direk koydular.

    72 lt sipariş verelim o halde?




  • Bence bagajda biraz modifikasyonu göze alarak mümkün olan en büyük tankı takmalısınız. 72lt yaklaşık 60lt alıyor, bu da Ankara trafiğinde 300km gidiyor, İstanbul'da 25lt lpg tüketilise 240km yapar. Ben LPG ile uğraşmak istemediğim için peşinde koşmuyorum ama seneye mümkün olan en büyük tank arayışına başlayacağım, stepnenin olduğu yerin tamamını feda edebilirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Bence bagajda biraz modifikasyonu göze alarak mümkün olan en büyük tankı takmalısınız. 72lt yaklaşık 60lt alıyor, bu da Ankara trafiğinde 300km gidiyor, İstanbul'da 25lt lpg tüketilise 240km yapar. Ben LPG ile uğraşmak istemediğim için peşinde koşmuyorum ama seneye mümkün olan en büyük tank arayışına başlayacağım, stepnenin olduğu yerin tamamını feda edebilirim..

    Emre,

    Buyuk depolar genelde stokta olmuyor. Bugün usta aradı en büyük 63lt depo varmış.

    Bugün Atiker Konya ile telefonda konuştum. 720mm çapında 250mm yüksekliğinde ortadan boğazlı 80lt depoları da var. Senin 72lt depo 220mm yükseklik olması lazım. Yurtdışındaki forumlarda 270mm'e kadar sorun yok demişler. Atikerin o boyda 89lt lik içten boğazlı deposu var.

    İstanbulda İkitellide anabayisi sipariş üstüne takacak bayiye yolluyor. Bir hafta alabiliyormuş üretimden teslime kadar.

    Bir de dıştan boğazlı depolar var. Onları kapasitesi 3-4 litre fazla da, kriko bijon anahtarı kısmını modifiye etmek gerekecek. Bir de MMO veya TüvTürkte problem çıkarmasın....




  • 89 lt montajını gerçekleştirdek Emre bey:)
  •  1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti 1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti 1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti 1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti 1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti[simage]http://imageshack.us/a/img32/7698/g7js.jpg[simage][/simage]http://imageshack.us/a/img850/8963/akzj.jpg[/simage] 1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti 1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti




  • Şimdi gördüm, çok çok hayırlı olsun, elinize sağlık. Bu şekilde binmenin tadı başka olacak
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.