Şimdi Ara

1995 Range Rover 4.6 için en uygun LPG kiti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
1
Favori
7.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Benzine yine zam geldi, karar verelim de taktıralım artık :)

    LPG takınca da bedava gitmiyor ki...%40 tasarruf sağlıyor ama onun çaresi çok kullanmamak zaten. Piyasada tutuluyor diye motoru harcıyacak bir sistem takmak da istemiyorum.

    Mümkün olan en az tüketimi ve LPG ile uyumlu olan bir aracı kullanıp, ancak ondan sonra LPG ile bir de %40 onun üstüne tasarruf yapmak daha mantıklı.





    Ben hesabı şu şekilde yaptım..

    Aracı şu an yakıtından dolayı haftada 2 kere kullanıyorum ve 150km falan yapıyorum, bir yere gideceksem araba son tercihim oluyor. Normal kullanmak istesem ayda 800-1000km civarı yaparım ki bu durumda bile 3 gün servis, 3 gün araba kullanmış oluyorum. Senede 2-3 uzun yolum var, toplamı 4000KM falan oluyor. Ki bu sene düğün senesi, 5000km uzun yol yapacağımı hesapladım. Bu bilgiler ışığında bu sene için 13800km gibi bir yol yapacağım.

    Damla Petrol'den yakıt alıyorum, LPG 2.29, benzin 4.60 gibi bir rakam. Ortalama tüketimim 17lt/100km, Ankara içi ama çok dur kalk yok. Bu hesapla 100km'de 17lt benzin 78.2TL, 20LT LPG 45.8TL ediyor. Aradaki fark 100km için 32.4TL ediyor, bu da 13800km için 4471.2TL daha az ödemek demek.

    Bu hesaba tabiki benzini de eklemek lazım, aracım LPG'li iken farklı bir muhitte oturuyordum ve kışın ayda 2400km yol yaparken 1200TL civarında LPG, 250TL'lik benzin alıyordum. Yazın ise 100TL falan gidiyordu en fazla. Ortlama olarak km başına benzin maliyetini yaz kış şartları eşit olsun, 2400km için 175TL benzinden km başına 7.3 Kuruş alırsam bu sene planladığım 13800km için 1006.25TL de benzin almam gerekecek.

    Hesabın sonuna geldik, yılda 13800km ile bana faydası kabaca 3465TL. Şu anki kullanım alışkanlığım ile devam ettiğim taktirde de 11600km için 2913TL. 11 ay için hesapladım, 13800km için aylık 315TL, 11600 için de 265TL aylık tasarruf söz konusu.

    Sonuç olarak maksimum 3465TL'lik bir kit alabilirim
    _____________________________
    Bu felek kimine kavun,
    Kimine kelek yedirdi...




  • Rıza Ustam,

    Seni de meşgul ediyoruz ama...

    Bu konuda daha yazmamış öteki arkadaşımız bir otogaz dönüşüm bayisine gidiyor. Bastan normal atiker enjektoru takariz, 1000 km bakimindan sonra icine sinmezse, (sorun orani ve kotu gaza karsi narinlik) ama 200 civari bir farkla horizon enjektor diyor (bu arada matrix valtek diye sorunca onlar kitle uyum saglamayabilir demiş) Tercihi olan Romanonun siyah plastik ve tek tip olan enjektorlerini veya Romano kitini takmak.

    Atiker enjektör kütük üstünde QR (2 boyutlu) bar code var. Bunun aynısı RailSpa IG-1 veya Versus FH-02de de var. Valtek Tip 30 kütükde o bar code görmedim. Bu yüzden merak ediyorum Atiker enjektörler RailSpa veya Versus çakması mı?

    Bu arada benim arabanın motor durumuna baktığın için çok teşekkürler. Yalnız, hem R hem de N pozisyonunda gaz verince şanzımanın ön balataları dağılıyormuş....ZF4HP24 modeli,....
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    Rıza Ustam,

    Seni de meşgul ediyoruz ama...

    Bu konuda daha yazmamış öteki arkadaşımız bir otogaz dönüşüm bayisine gidiyor. Bastan normal atiker enjektoru takariz, 1000 km bakimindan sonra icine sinmezse, (sorun orani ve kotu gaza karsi narinlik) ama 200 civari bir farkla horizon enjektor diyor (bu arada matrix valtek diye sorunca onlar kitle uyum saglamayabilir demiş) Tercihi olan Romanonun siyah plastik ve tek tip olan enjektorlerini veya Romano kitini takmak.

    Atiker enjektör kütük üstünde QR (2 boyutlu) bar code var. Bunun aynısı RailSpa IG-1 veya Versus FH-02de de var. Valtek Tip 30 kütükde o bar code görmedim. Bu yüzden merak ediyorum Atiker enjektörler RailSpa veya Versus çakması mı?

    Bu arada benim arabanın motor durumuna baktığın için çok teşekkürler. Yalnız, hem R hem de N pozisyonunda gaz verince şanzımanın ön balataları dağılıyormuş....ZF4HP24 modeli,....





    Rica ederim. Boşta gaz verince dimi? Doğrudur... Çakma desemmi demesemmi arada kaldım:) kalite farkı diyelim biz. Daha kaliteli, 10 üzerinden 6, ya da 7 de diyebiliriz. Ama bizim için ilk günki performansını, sürekliliğini stabil kaç bin km devam ettirebilecek... Bu arada tekrarlamakta fayda var. Hangi lpg markasını taktırırsanız taktırın, enjektörler en yakın mesafede konumlandırılsın...
    Saygılarımla...
    _____________________________
    Rıza BAYDUR
    Rızanın Garajı
    (Otogaz sistemleri)
    0 532 274 71 98




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    Rıza Ustam,

    Seni de meşgul ediyoruz ama...

    Bu konuda daha yazmamış öteki arkadaşımız bir otogaz dönüşüm bayisine gidiyor. Bastan normal atiker enjektoru takariz, 1000 km bakimindan sonra icine sinmezse, (sorun orani ve kotu gaza karsi narinlik) ama 200 civari bir farkla horizon enjektor diyor (bu arada matrix valtek diye sorunca onlar kitle uyum saglamayabilir demiş) Tercihi olan Romanonun siyah plastik ve tek tip olan enjektorlerini veya Romano kitini takmak.

    Atiker enjektör kütük üstünde QR (2 boyutlu) bar code var. Bunun aynısı RailSpa IG-1 veya Versus FH-02de de var. Valtek Tip 30 kütükde o bar code görmedim. Bu yüzden merak ediyorum Atiker enjektörler RailSpa veya Versus çakması mı?

    Bu arada benim arabanın motor durumuna baktığın için çok teşekkürler. Yalnız, hem R hem de N pozisyonunda gaz verince şanzımanın ön balataları dağılıyormuş....ZF4HP24 modeli,....





    Rica ederim. Boşta gaz verince dimi? Doğrudur... Çakma desemmi demesemmi arada kaldım:) kalite farkı diyelim biz. Daha kaliteli, 10 üzerinden 6, ya da 7 de diyebiliriz. Ama bizim için ilk günki performansını, sürekliliğini stabil kaç bin km devam ettirebilecek... Bu arada tekrarlamakta fayda var. Hangi lpg markasını taktırırsanız taktırın, enjektörler en yakın mesafede konumlandırılsın...
    Saygılarımla...

    Konuya yazmamis o arkadas olarak yazayim bari dedim. Bu araca lpg konusunda hala kararsizim. Ama sunu biliyorum bir kite 2000 lira civarindan fazla vermeyecegim. Aracim 301 bin km de. Benzinle kullaniyorum. Benzin istasyonundan sonra hisettigim aciya artik katlanamaz hale geldim. Ama lpg nin aracta sorun yaratmasindan da korkuyorum.

    Lpg montajcisinin cevabi kolay,
    "lpg de oktan sayisi fazla ve kuru bir yakit oldugu icin aracinizda var olan ve benzinde kendini hissettirmeyen (bu kisima da bayiliyorum, sikinti benzine hurmeten ariza cikarmiyor susup ouruyor kosesinde) sikintilar ortaya cikabilir. Bu konuda sabirli ve anlayisli olmaniz gerekir. "

    Ayrica atesleme bobini de patlayacak burasi da garanti. Benim lucas bobinim de (bilmeyenler icin soyleyeyim o seri range roverde iki cesit atesleme ve motor sistemi vardir. Benimki konuyu acan arkadasimla ayni tip) bulunmasi zor ve pahali oldugu icin kafadan onun maliyetini de koyuyorum.
    Fakir karisim vs sebebiyle motoruda yersek yarim motor yaptirmak 6000 liraya cikiyor.
    Bir yandan da bana yuzde 30 tasarruf saglasa, yilda 15000 km yapiyorum. Ortalama 18 lt/100km yapiyorm. Bunun saglayacagi tasarrufu da goz ardi edemiyorum.

    @RFB servisin bana yakin bende bir cayini icmek, tanismak isterim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rumelian


    quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    Rıza Ustam,

    Seni de meşgul ediyoruz ama...

    Bu konuda daha yazmamış öteki arkadaşımız bir otogaz dönüşüm bayisine gidiyor. Bastan normal atiker enjektoru takariz, 1000 km bakimindan sonra icine sinmezse, (sorun orani ve kotu gaza karsi narinlik) ama 200 civari bir farkla horizon enjektor diyor (bu arada matrix valtek diye sorunca onlar kitle uyum saglamayabilir demiş) Tercihi olan Romanonun siyah plastik ve tek tip olan enjektorlerini veya Romano kitini takmak.

    Atiker enjektör kütük üstünde QR (2 boyutlu) bar code var. Bunun aynısı RailSpa IG-1 veya Versus FH-02de de var. Valtek Tip 30 kütükde o bar code görmedim. Bu yüzden merak ediyorum Atiker enjektörler RailSpa veya Versus çakması mı?

    Bu arada benim arabanın motor durumuna baktığın için çok teşekkürler. Yalnız, hem R hem de N pozisyonunda gaz verince şanzımanın ön balataları dağılıyormuş....ZF4HP24 modeli,....





    Rica ederim. Boşta gaz verince dimi? Doğrudur... Çakma desemmi demesemmi arada kaldım:) kalite farkı diyelim biz. Daha kaliteli, 10 üzerinden 6, ya da 7 de diyebiliriz. Ama bizim için ilk günki performansını, sürekliliğini stabil kaç bin km devam ettirebilecek... Bu arada tekrarlamakta fayda var. Hangi lpg markasını taktırırsanız taktırın, enjektörler en yakın mesafede konumlandırılsın...
    Saygılarımla...

    Konuya yazmamis o arkadas olarak yazayim bari dedim. Bu araca lpg konusunda hala kararsizim. Ama sunu biliyorum bir kite 2000 lira civarindan fazla vermeyecegim. Aracim 301 bin km de. Benzinle kullaniyorum. Benzin istasyonundan sonra hisettigim aciya artik katlanamaz hale geldim. Ama lpg nin aracta sorun yaratmasindan da korkuyorum.

    Lpg montajcisinin cevabi kolay,
    "lpg de oktan sayisi fazla ve kuru bir yakit oldugu icin aracinizda var olan ve benzinde kendini hissettirmeyen (bu kisima da bayiliyorum, sikinti benzine hurmeten ariza cikarmiyor susup ouruyor kosesinde) sikintilar ortaya cikabilir. Bu konuda sabirli ve anlayisli olmaniz gerekir. "

    Ayrica atesleme bobini de patlayacak burasi da garanti. Benim lucas bobinim de (bilmeyenler icin soyleyeyim o seri range roverde iki cesit atesleme ve motor sistemi vardir. Benimki konuyu acan arkadasimla ayni tip) bulunmasi zor ve pahali oldugu icin kafadan onun maliyetini de koyuyorum.
    Fakir karisim vs sebebiyle motoruda yersek yarim motor yaptirmak 6000 liraya cikiyor.
    Bir yandan da bana yuzde 30 tasarruf saglasa, yilda 15000 km yapiyorum. Ortalama 18 lt/100km yapiyorm. Bunun saglayacagi tasarrufu da goz ardi edemiyorum.

    @RFB servisin bana yakin bende bir cayini icmek, tanismak isterim.


    Kulüp mü kursak

    Ben de dayanamadım hocam, geçen sene 10.000km yol yapmışım LPG ile, motor yaptırıp LPG söküldükten sonra 4.000 falan olmuş ki 1300'ü mecburi uzun yol. Resmen kullanamaz oldum, tamam araç sorunsuz da binmedikten sonra işime yaramıyor Bir de Ankara'daki LPG fiyatları malum, oldukça iyi seviyede..

    Bu arada ben Ankara'da Prins ile anlaştım, iyi de bir fiyat verdiler kabul ettim, çarşamba gazlanıyorum.
    _____________________________
    Bu felek kimine kavun,
    Kimine kelek yedirdi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: rumelian


    quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    Rıza Ustam,

    Seni de meşgul ediyoruz ama...

    Bu konuda daha yazmamış öteki arkadaşımız bir otogaz dönüşüm bayisine gidiyor. Bastan normal atiker enjektoru takariz, 1000 km bakimindan sonra icine sinmezse, (sorun orani ve kotu gaza karsi narinlik) ama 200 civari bir farkla horizon enjektor diyor (bu arada matrix valtek diye sorunca onlar kitle uyum saglamayabilir demiş) Tercihi olan Romanonun siyah plastik ve tek tip olan enjektorlerini veya Romano kitini takmak.

    Atiker enjektör kütük üstünde QR (2 boyutlu) bar code var. Bunun aynısı RailSpa IG-1 veya Versus FH-02de de var. Valtek Tip 30 kütükde o bar code görmedim. Bu yüzden merak ediyorum Atiker enjektörler RailSpa veya Versus çakması mı?

    Bu arada benim arabanın motor durumuna baktığın için çok teşekkürler. Yalnız, hem R hem de N pozisyonunda gaz verince şanzımanın ön balataları dağılıyormuş....ZF4HP24 modeli,....





    Rica ederim. Boşta gaz verince dimi? Doğrudur... Çakma desemmi demesemmi arada kaldım:) kalite farkı diyelim biz. Daha kaliteli, 10 üzerinden 6, ya da 7 de diyebiliriz. Ama bizim için ilk günki performansını, sürekliliğini stabil kaç bin km devam ettirebilecek... Bu arada tekrarlamakta fayda var. Hangi lpg markasını taktırırsanız taktırın, enjektörler en yakın mesafede konumlandırılsın...
    Saygılarımla...

    Konuya yazmamis o arkadas olarak yazayim bari dedim. Bu araca lpg konusunda hala kararsizim. Ama sunu biliyorum bir kite 2000 lira civarindan fazla vermeyecegim. Aracim 301 bin km de. Benzinle kullaniyorum. Benzin istasyonundan sonra hisettigim aciya artik katlanamaz hale geldim. Ama lpg nin aracta sorun yaratmasindan da korkuyorum.

    Lpg montajcisinin cevabi kolay,
    "lpg de oktan sayisi fazla ve kuru bir yakit oldugu icin aracinizda var olan ve benzinde kendini hissettirmeyen (bu kisima da bayiliyorum, sikinti benzine hurmeten ariza cikarmiyor susup ouruyor kosesinde) sikintilar ortaya cikabilir. Bu konuda sabirli ve anlayisli olmaniz gerekir. "

    Ayrica atesleme bobini de patlayacak burasi da garanti. Benim lucas bobinim de (bilmeyenler icin soyleyeyim o seri range roverde iki cesit atesleme ve motor sistemi vardir. Benimki konuyu acan arkadasimla ayni tip) bulunmasi zor ve pahali oldugu icin kafadan onun maliyetini de koyuyorum.
    Fakir karisim vs sebebiyle motoruda yersek yarim motor yaptirmak 6000 liraya cikiyor.
    Bir yandan da bana yuzde 30 tasarruf saglasa, yilda 15000 km yapiyorum. Ortalama 18 lt/100km yapiyorm. Bunun saglayacagi tasarrufu da goz ardi edemiyorum.

    @RFB servisin bana yakin bende bir cayini icmek, tanismak isterim.


    Kulüp mü kursak

    Ben de dayanamadım hocam, geçen sene 10.000km yol yapmışım LPG ile, motor yaptırıp LPG söküldükten sonra 4.000 falan olmuş ki 1300'ü mecburi uzun yol. Resmen kullanamaz oldum, tamam araç sorunsuz da binmedikten sonra işime yaramıyor Bir de Ankara'daki LPG fiyatları malum, oldukça iyi seviyede..

    Bu arada ben Ankara'da Prins ile anlaştım, iyi de bir fiyat verdiler kabul ettim, çarşamba gazlanıyorum.

    Ah o prinsin fiyatlari :) birde markadan cok ustanin alakasi da cok onemli. Ayagina gittigim bir cok lpg donusumcu merak edip kaputu bile kaldirmadi. Bir tanesi cok komik direk bagaji acti ve stepne yerini olctu tank fiyati icin. Sadece atikerci kaputu kaldirip, aracinin ateslemesine bir baktir, gaz kelebegini temizlet oyle gel dedi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Benim manifold zaten delik, boğaz kelebeği, ateşleme bobini, bujiler, kablolar hepsi 4-5 ay önce orjinal parçalarla sıfırlandı. Yani benim aracımda çok da fazla iş yok aslında. Ama dediğin gibi sanayilerin yarısı LPG'ci, işini hakkıyla yapan ise 3-5 kişi.. Prins pahallı ama yabancı forumlar da dahil sorun çıkarmadığı söyleniyor, gözümü kararttım bakalım..
    _____________________________
    Bu felek kimine kavun,
    Kimine kelek yedirdi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rumelian


    quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    Rıza Ustam,

    Seni de meşgul ediyoruz ama...

    Bu konuda daha yazmamış öteki arkadaşımız bir otogaz dönüşüm bayisine gidiyor. Bastan normal atiker enjektoru takariz, 1000 km bakimindan sonra icine sinmezse, (sorun orani ve kotu gaza karsi narinlik) ama 200 civari bir farkla horizon enjektor diyor (bu arada matrix valtek diye sorunca onlar kitle uyum saglamayabilir demiş) Tercihi olan Romanonun siyah plastik ve tek tip olan enjektorlerini veya Romano kitini takmak.

    Atiker enjektör kütük üstünde QR (2 boyutlu) bar code var. Bunun aynısı RailSpa IG-1 veya Versus FH-02de de var. Valtek Tip 30 kütükde o bar code görmedim. Bu yüzden merak ediyorum Atiker enjektörler RailSpa veya Versus çakması mı?

    Bu arada benim arabanın motor durumuna baktığın için çok teşekkürler. Yalnız, hem R hem de N pozisyonunda gaz verince şanzımanın ön balataları dağılıyormuş....ZF4HP24 modeli,....





    Rica ederim. Boşta gaz verince dimi? Doğrudur... Çakma desemmi demesemmi arada kaldım:) kalite farkı diyelim biz. Daha kaliteli, 10 üzerinden 6, ya da 7 de diyebiliriz. Ama bizim için ilk günki performansını, sürekliliğini stabil kaç bin km devam ettirebilecek... Bu arada tekrarlamakta fayda var. Hangi lpg markasını taktırırsanız taktırın, enjektörler en yakın mesafede konumlandırılsın...
    Saygılarımla...

    Konuya yazmamis o arkadas olarak yazayim bari dedim. Bu araca lpg konusunda hala kararsizim. Ama sunu biliyorum bir kite 2000 lira civarindan fazla vermeyecegim. Aracim 301 bin km de. Benzinle kullaniyorum. Benzin istasyonundan sonra hisettigim aciya artik katlanamaz hale geldim. Ama lpg nin aracta sorun yaratmasindan da korkuyorum.

    Lpg montajcisinin cevabi kolay,
    "lpg de oktan sayisi fazla ve kuru bir yakit oldugu icin aracinizda var olan ve benzinde kendini hissettirmeyen (bu kisima da bayiliyorum, sikinti benzine hurmeten ariza cikarmiyor susup ouruyor kosesinde) sikintilar ortaya cikabilir. Bu konuda sabirli ve anlayisli olmaniz gerekir. "

    Ayrica atesleme bobini de patlayacak burasi da garanti. Benim lucas bobinim de (bilmeyenler icin soyleyeyim o seri range roverde iki cesit atesleme ve motor sistemi vardir. Benimki konuyu acan arkadasimla ayni tip) bulunmasi zor ve pahali oldugu icin kafadan onun maliyetini de koyuyorum.
    Fakir karisim vs sebebiyle motoruda yersek yarim motor yaptirmak 6000 liraya cikiyor.
    Bir yandan da bana yuzde 30 tasarruf saglasa, yilda 15000 km yapiyorum. Ortalama 18 lt/100km yapiyorm. Bunun saglayacagi tasarrufu da goz ardi edemiyorum.

    @RFB servisin bana yakin bende bir cayini icmek, tanismak isterim.


    Her zaman beklerim efendim...
    LPG kuru bir yakıt olduğu için yağlama şart koşuyoruz. Bilginize...
    _____________________________
    Rıza BAYDUR
    Rızanın Garajı
    (Otogaz sistemleri)
    0 532 274 71 98




  • Yani valve care taktirmali miyim sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu felek kimine kavun,
    Kimine kelek yedirdi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Yani valve care taktirmali miyim sizce?

    Cok fark yoksa taktir rinsin valve care sistemini.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Forumda yardımcı olan 2 ustaya mesaj attım fiyat için, ona göre karar vereceğim. Bazı forumlarda 600tl falan okudum da bu kadarsa taktırmam heralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu felek kimine kavun,
    Kimine kelek yedirdi...
  • Elektronik değilde mekanik yağlamada kullanabilirsiniz isterseniz...
    _____________________________
    Rıza BAYDUR
    Rızanın Garajı
    (Otogaz sistemleri)
    0 532 274 71 98
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Elektronik değilde mekanik yağlamada kullanabilirsiniz isterseniz...

    O nasıl oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu felek kimine kavun,
    Kimine kelek yedirdi...
  • Bugün prins kiti taktirdim ama ilk denemelerim hüsran oldu malesef. Öncelikle ayar yapıldı ve 1000km sonra yol ayarı için sozleserek ayrildim. Araç lpgde iken durmaya yakın stop edecek gibi oluyordu ve rolantide sarsıntılı çalışıyordu. Benzine aldim yine aynı sorun var, takılan yere geri döndüm. Malesef saat geç olduğu için kendi servisimde ariza kodu sildirmemi söylediler. Ariza lambasi yanmadi ama kendi obd cihazimi hemen orada bağladım ve bank 1 lean, bank 2 rich hatasi vardi. Ustam ile görüşüp hataları sildim ve benzinde 1 tur attım, araç düzeldi. Sonra lpgye alarak yola çıktım ama şimdi de araç gaz yemiyor ve tekliyor. Ayrıca dizel gibi çalışıyor. Benzine alınca ses hemen kesiliyor ve araç gitmeye başlıyor. 10km falan kullanınca tekleme azaldı gibi ama ses devam ediyor, gor gor dizel gibi. Bir de saat çok geç olduğu için usta sadece 1 tur attı ve dururken ayar yaptı, yol ayarı regülatör vs. alışınca 1000km sonra yapılır dedi. Yarın aracı kendi servisime bırakıp kaçak vs. var mı ona baktıracağım. Usta çok özenerek yaptı, tüm bağlantıları forumlarda anlatılan gibi yaptı, ben izlerken üşendim usta üşenmedi, hatası oldugunu sanmıyorum ama bir ayar problemim var ilk günden. Bu lpg kitlerinde alışma süresi falan var mı gerçekten, lpg ile henüz 15km falan yaptım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu felek kimine kavun,
    Kimine kelek yedirdi...




  • Selamlar. Montaj nerede yapıldı, ustalarımız tanıdık ise istişare yapabiliriz... Sıralı sistemlerde belli bir km sonra ayar yaparız regülatör enjektör ayarı olucak muhabbeti olmaz. Bilgisayar programı sonuç olarak. Birde en kötü (yerli regülatörlerin bazı modellerinde) basınç değişkenliği oluyordu, ancak şimdi çok çok daha iyiler. Bu gibi cevapları motor vermemeli diye düşünüyorum. Aracınızın montajı kaç gün sürdü mesela? Kaç usta çalıştı öğrenebilirmiyim?
    _____________________________
    Rıza BAYDUR
    Rızanın Garajı
    (Otogaz sistemleri)
    0 532 274 71 98
  • Ön tarafla 1 usta, arka tarafla da başka bir usta ilgilendi. Sabah 9da başladık, yemek hariç başından ayrılmadan akşam 7ye kadar sürdü.Manifolt zaten delikti, usta daha iyi bir yer delecegim dedi ama sonradan fiziki olarak mümkün değil dedik, manifoldun kenarı boruya baskı yapıyordu ve nozulları değiştirip eski delikleri kullandık. Sorunu çözmeden servis adı vermek istemiyorum açıkçası.

    Bu arada az önce tekrar obd ile baktim, bank 1 rich, bank 2 lean. Aynı anda bir taraf için fakir, diğer taraf için zengin karışım hatası oksijen sensörü bağlantılarında mı hata yapıldı diye düşündürdü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu felek kimine kavun,
    Kimine kelek yedirdi...
  • Sabah işe gelirken yine aynı sorun vardı, araç ara ara gaz yemiyor ve tekliyor, benzine aldım o şekilde kullandım.

    Kendi servisime bıraktım aracı, manifold, maf, rolanti sensöründe kaçak vs. kontrolü yapacaklar. Daha sonra da yakınlarda bir Prins servisine gidecek, açıkçası hiç zamanım yok ve takan yere gidemeyeceğim için mecbur başka yer yapacak. Bu arada sıcak arabada olmaması gereken bir gaz kokusu da geliyor araçtan, ben iki enjektör gurubu ya da oksijen sensörü bağlantılarında bir karışıklık olduğunu düşünüyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre -- 7 Şubat 2013; 11:37:20 >
    _____________________________
    Bu felek kimine kavun,
    Kimine kelek yedirdi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Sabah işe gelirken yine aynı sorun vardı, araç ara ara gaz yemiyor ve tekliyor, benzine aldım o şekilde kullandım.

    Kendi servisime bıraktım aracı, manifold, maf, rolanti sensöründe kaçak vs. kontrolü yapacaklar. Daha sonra da yakınlarda bir Prins servisine gidecek, açıkçası hiç zamanım yok ve takan yere gidemeyeceğim için mecbur başka yer yapacak. Bu arada sıcak arabada olmaması gereken bir gaz kokusu da geliyor araçtan, ben iki enjektör gurubu ya da oksijen sensörü bağlantılarında bir karışıklık olduğunu düşünüyorum..

    Valla emre kolayliklar dilerim. Ben caydim bu isten benzinli benzinli surecegim. En fazla ihrac fazlasi bol kot pantolon alip, araba bagajinda isportacilik yaparim bugun sirketin ford focusunu surdum 2012 5000 km de dizel. Tor tor tor traktor sesi. Nerede benim kugu gibi suzulen benzinli R.Roverim dedirtti.. Bunlar kendimi kandirdigim yalanlardir. Ama sorunlarla bogusacagima benzinli geerim diyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rumelian


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Sabah işe gelirken yine aynı sorun vardı, araç ara ara gaz yemiyor ve tekliyor, benzine aldım o şekilde kullandım.

    Kendi servisime bıraktım aracı, manifold, maf, rolanti sensöründe kaçak vs. kontrolü yapacaklar. Daha sonra da yakınlarda bir Prins servisine gidecek, açıkçası hiç zamanım yok ve takan yere gidemeyeceğim için mecbur başka yer yapacak. Bu arada sıcak arabada olmaması gereken bir gaz kokusu da geliyor araçtan, ben iki enjektör gurubu ya da oksijen sensörü bağlantılarında bir karışıklık olduğunu düşünüyorum..

    Valla emre kolayliklar dilerim. Ben caydim bu isten benzinli benzinli surecegim. En fazla ihrac fazlasi bol kot pantolon alip, araba bagajinda isportacilik yaparim bugun sirketin ford focusunu surdum 2012 5000 km de dizel. Tor tor tor traktor sesi. Nerede benim kugu gibi suzulen benzinli R.Roverim dedirtti.. Bunlar kendimi kandirdigim yalanlardir. Ama sorunlarla bogusacagima benzinli geerim diyorum

    Valla çok çok güvendiğim ustam taktır dedi, hele prins olursa tık demez dedi, ama tık dedi

    Neyse ben ustama emanet ettim aracı, yakınlardaki tanıdığı bir prins servisine göstermiş, sabaha randevu vermiş gideceğiz. Şu an için sorunlu olsa da mutlu olacağıma inanıyorum, herşeyi belirsiz ayarsız tartarini ile bile sorun yaşamadım, bu da çözülür herade

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu felek kimine kavun,
    Kimine kelek yedirdi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre


    quote:

    Orijinalden alıntı: rumelian


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre

    Sabah işe gelirken yine aynı sorun vardı, araç ara ara gaz yemiyor ve tekliyor, benzine aldım o şekilde kullandım.

    Kendi servisime bıraktım aracı, manifold, maf, rolanti sensöründe kaçak vs. kontrolü yapacaklar. Daha sonra da yakınlarda bir Prins servisine gidecek, açıkçası hiç zamanım yok ve takan yere gidemeyeceğim için mecbur başka yer yapacak. Bu arada sıcak arabada olmaması gereken bir gaz kokusu da geliyor araçtan, ben iki enjektör gurubu ya da oksijen sensörü bağlantılarında bir karışıklık olduğunu düşünüyorum..

    Valla emre kolayliklar dilerim. Ben caydim bu isten benzinli benzinli surecegim. En fazla ihrac fazlasi bol kot pantolon alip, araba bagajinda isportacilik yaparim bugun sirketin ford focusunu surdum 2012 5000 km de dizel. Tor tor tor traktor sesi. Nerede benim kugu gibi suzulen benzinli R.Roverim dedirtti.. Bunlar kendimi kandirdigim yalanlardir. Ama sorunlarla bogusacagima benzinli geerim diyorum

    Valla çok çok güvendiğim ustam taktır dedi, hele prins olursa tık demez dedi, ama tık dedi

    Neyse ben ustama emanet ettim aracı, yakınlardaki tanıdığı bir prins servisine göstermiş, sabaha randevu vermiş gideceğiz. Şu an için sorunlu olsa da mutlu olacağıma inanıyorum, herşeyi belirsiz ayarsız tartarini ile bile sorun yaşamadım, bu da çözülür herade


    ben diğer başlıkta cvp ytazmıştım ama sanırım sizin bize pek ihtiyacınız yok :D bizim sizin ustalarınıza ihtiyacımız olucak :D hakkınızda hayırlısı . merak etmeyin vardır bir gözden kaçan nokta düzelir inşallah
    _____________________________
    DEKİ; Rahman ve Rahim olan ALLAH'ın Adıyla.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.