Şimdi Ara

1986 Model C20NE Opel Ascona motoruna çift tırnak buji

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracım 1986 model Opel Ascona 2.0i motor modeli C20NE bu motordan o modellerde çok sayıda opelde kullanılmış. Misal Vectra A da da 2.0 olanlarda bu motor mevcut.

    Gelelim benim soruma, sorum şu arkadaşlar. ben 12 13 bin km önce bujilerimi değiştirmiştim orjinal GM tek tırnak buji takmıştım 5 liraydı tanesı 20 liraya aldım 10 lira da işçilikle 30 liraya bujileri değiştirtmiştim geçen sene. Malum araç lpgli diye erkenden yine değiştireyim diyorum bujileri 20 30 lira büyük mebla değil erkenden değiştireyim gitsin. Ancak bu araca, daha doğrusu bu motora (c20NE) çift tırnak buji olur mu? Kullanan var mı? Bu çift tırnak bujilerin mantığı nedir? Yakıtta performansta ne gibi etkileri olur?


    Sorularım bunlar arkadaşlr bilen arkadaşlar yorumlarını eksik etmezlerse sevinirim, hayırlı geceler.







  • Hiç bir etkisi olmaz.Şöyle bi avantaj var eğer tırnağın teki kurum bağlarsa akım diğer tırnak üzerinden geçer,malum araçlar biraz eski yağ yakma olayları artıyor,ve yeni nesil araçlara göre kurum bağlayabiliyor bujiler.Silkelenme sorunu varsa araçtan ortadan kalkabilir.Ama önemli olan buji kabloları sağlıklı çalışıyor mu? Yoksa 4 tırnaklı da taksanız bi fayda etmez.GM'in champion versiyonları yaygın,dikkatli olun Champion marka buji almayın.NGK veya Bosch tercih edin.Özellikle iridyum buji olmasına dikkat edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Hiç bir etkisi olmaz.Şöyle bi avantaj var eğer tırnağın teki kurum bağlarsa akım diğer tırnak üzerinden geçer,malum araçlar biraz eski yağ yakma olayları artıyor,ve yeni nesil araçlara göre kurum bağlayabiliyor bujiler.Silkelenme sorunu varsa araçtan ortadan kalkabilir.Ama önemli olan buji kabloları sağlıklı çalışıyor mu? Yoksa 4 tırnaklı da taksanız bi fayda etmez.GM'in champion versiyonları yaygın,dikkatli olun Champion marka buji almayın.NGK veya Bosch tercih edin.Özellikle iridyum buji olmasına dikkat edin

    Vala hocam direk parçacıdan mavi kutuga GM yazan orjinal diye aldıgımız bujiyi taktık geçen sene işte, araçta yağ yakma gibi bir sorun yok silkeleme falan da yok çekişi falan da güzel sıkıntısı yok uygun parçalar olduğu için ben kendim değiştirmeyi düşünüyorum zamanı gelmemiş olsa da. Değiştirmişken de çift tırnak deneyim demiştim.




  • Yani az da olsa ateşleme kalitesi daha iyidir.Lpg varsa öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Yani az da olsa ateşleme kalitesi daha iyidir.Lpg varsa öneririm.

    Teşekkürler hocam.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.