Şimdi Ara

Yokuş tırmanan atmosferik (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
159
Cevap
1
Favori
15.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    300binde motor açılmamış atmosferik kaç tane var ?
    Yakınımın atmosferik motoru 100 binde conta yaktı
    Ama motordan dolayı değil bakımsızlık ve dikkatsizlikten dolayı

    tabiki aracı sürekli yüksek devirde kullanıp hor kullanırsan 300 bin gitmez ama nazik insan gibi kullanırsan atmosferik den ciddi bir fark olmayacaktır hem daha akıcı olacaktır.

    Aynısı atmosferik için de geçerli sürekli 6bin devir çeviren bir atmosferik motor 300 binde oda elinde kalır

    Bu kafa yapısı yanlış

    Alıntıları Göster
    Hocam conta yanması ile motor yapmak aynı şeyler değil.

    Yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • atmosferik veya turbo araba hypermiler'dan alırım ben onu bilirim. 'ben iyi sürüyom yeaa' diyip, misal lancer gibi motoru oldukça sağlam (mivec) bir arabayla sürekli tapa gaz 6000 devir gidersen o motor tabii ki 300 bin km dayanmaz. tamam sağlam motor ama sağlamlık bir yere kadar.

    ama hypermiler adam 2000 devir'de vites değiştirir hep. ani hızlanmalardan kaçınır. en yüksek vitesi oldukça düşük hızlarda kullanır (50 gibi). bakımı da eksiksiz olur. bu araçların işte ömrü uzun olur. yıllarca kullan...
  • anaconda41 kullanıcısına yanıt
    Conta yanınca genelde motorun mekanik aksamına zarar gelmiyor. Yeni conta takıp, kapak düzgünse temizleyip geri takıyorsunuz. Aslında basit bir şey, sonuçta kapak contasının ne bileyim termostat contasından pek de bir farkı yok.
  • 1.6 megane 2 hb aracımla gazlı olarak çok 1.6 dizel tokatladım.Çok güzel bir motor yüksek devirlerde bambaşka oluyordu.Kalkışta ve ara hızlanmalarda geçilir ama uzun soluklu yüksek hızlarda işin rengi değişiyor.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Muadil 1.0 1.2turbolu araç yokuşlarda böyle 180le çıkmaya kalkarsa daha fazla yakar atmosferikten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu okurken dikkatimi çeken ilk şey iki video arasındaki benzin göstergesinin konumu oldu.
  • oznk40 O kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk videodan sonra tekrar e5'e indim, inerken de bastım. Orada da yaktı.
    Bir de yarım deponun altında hassas değil ibre. Bazen kısacık mesafede 1 diş azalıyor. Bir kaç saat sonra gidip bakınca eski haline geri gelmiş oluyor falan. Acayip şeyler yapıyor
  • Ilk mesaj dahil konudaki hicbir mesaji okumaim ama efsane kasa corolla ile 4 kisi + full bagaj ve lpg ile izmir aydin otobaninin en dik yokusunu 200 ile tirmandim. Evet atmosferik ile yokusta hizlanmak zordur ama hizinizi alip yokusa uygun devirle girerseniz hic hiz dusurmeden yokusu tamamlayabilirsiniz.



    Ha simdi umrumda mi? Zerre degil. 320d ile yokuslarda dans ediyorum adeta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt ibresi

    292.683 de yaridan cok az asagida ilk videoda

    292.700 de bir cizgi inmis



    292 binde ama masallahi var Allah kaza bela vermesin

    Turbo dizel focus clio accent transporter fluence kullandim turbo lag olmasa guzeller bence , tabikide atmosferiğin lineerliği yok.

    Atmosferik candir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsi motorla gaza yüklendiğinde aracın kuruş cinsinden 70 kuruş yaktığını unutmuşsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bide yolu göstererek atarmısın bu videoyu ben yokuş yukarı bu arabanın böyle çıkmayacağını iddia ediyorum sürücü camına sabitleywbilirsin kamerayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayette doğru videodur. Uygun devirde uygun dişlide yani uygun viteste gayette ezilmeden çıkar yokuşu atmosferik motor. Aracınızın dişli çark oranlarını ve motorunun en yüksek torkunu hangi devirde sağladığını araştırın grafiğinden, her yokuşu çıkarsınız.
  • Satıp geri aldıklarımla birlikte 20 tane aracım oldu.en son aracım opel astra h 1.3 cdti idi.10 gün sonra sattım ve birdaha turboya tövbe dedim.ilk turbolu ve dizel aracımdı.2.0 hlx imin verdiği o homurtulu sesi veya 2001 civicten aldığım o zevki hiçbir turbo veremez.dizel mi birdaha asla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıp geri aldıklarımla birlikte 20 tane aracım oldu.en son aracım opel astra h 1.3 cdti idi.10 gün sonra sattım ve birdaha turboya tövbe dedim.ilk turbolu ve dizel aracımdı.2.0 hlx imin verdiği o homurtulu sesi veya 2001 civicten aldığım o zevki hiçbir turbo veremez.dizel mi birdaha asla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokuş çıkarken ne zaman aynada eski atmosferik bir araç görsem hemen yol veririm. Çünkü eğer yavaşlar ve devri düşerse asla geri hizini toplayamaz çakilir. Asmosferiğin rölanti devrinde turbolu vites yükseltiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _mp_

    Yokuş çıkarken ne zaman aynada eski atmosferik bir araç görsem hemen yol veririm. Çünkü eğer yavaşlar ve devri düşerse asla geri hizini toplayamaz çakilir. Asmosferiğin rölanti devrinde turbolu vites yükseltiyor.
    İstedikten sonra öyle güzel toplarsın ki...

    Kaldı ki o rölanti devrinde vites büyütürseniz motoru yorarsınız. Ben 4000 devir çevirirken motorum sizin 2000 devirde rampa tırmanmanızdan daha fazla yorulmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    İstedikten sonra öyle güzel toplarsın ki...

    Kaldı ki o rölanti devrinde vites büyütürseniz motoru yorarsınız. Ben 4000 devir çevirirken motorum sizin 2000 devirde rampa tırmanmanızdan daha fazla yorulmaz.

    Alıntıları Göster
    arabasına motoruna göre değişir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhenatonnn

    arabasına motoruna göre değişir

    Alıntıları Göster
    Birbirine denk araçlardan bahsediyorum. Yoksa Golf'teki 1.4 tsi motorla Passat'taki 1.4 tsi motor aynı yüke maruz kalmayacak tabii ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabanın avantajı günümüzdeki bu sınıf araçlar gibi ağır olmaması, hacmin de 1.6lt değil 1.8lt olması. Yük olmayınca da yürümüş gitmiş, hatta böyle çevirmesen de çıkarmış 150-160 ile.

    S40'ların motorlarını felaket karıştırıyorum ben, Mitsubishi'deki 1.8Gdı sonra geldi bunlara, onlar da Tr'ye gelmedi heralde? Sendeki 1.8 aslında 1.75 olan değil mi, tek silindiri iptal edilen 2.4lt versiyon? Bir tane daha 1.8 var 115hp.
  • Atladığın nokta insanlar genelde araçlarını 2000-2500 devir civarında kullanıyor, atmosferik aracı 2500 devirde kullan bakalım nasıl gidiyor.

    Atmosferik gitmez değil, gider evet ama 5000-6000 devir çevirirsen gider.Tüplü araç kullanıcılarının yarısından fazlası bu araçları dizel gibi kullanmaya

    çalışıyor, dolayısıyla da araç gitmiyor, çekmiyor deniyor. Adama atmosferik motor diyorsun o ne diyor suratına bakıyor, sorsan 40 yıllık şoför.

    Kısaca bu motorların yüksek devirde kullanılması gerektiğini bilen insanımız gerçekten çok az.Alışmış herkes 2000 devirde vites atmaya, her aracın kullanılış

    şekli aynı sanıyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.