|
Merhabalar 15 yaşından büyük araçlara neden kasko yapılmadığının, yapılsa bile aşırı yüksek fiyat çıkarmanın mantığını çözebilen var mı acaba? 80 90 lı yıllarda yaşasak tamam direksiyonu, freni eskiyor doğru düzgün muayne olmadığı için yapılmıyor diyelim. Artık araçlarların freni v.b. sürüş özellikleri çok daha sağlam üretiliyor. Ayrıca muayenede ciddi anlamda kontrol ediliyor. 2011 civic aracım henüz 35 binde ancak şimdi merakla bekliyorum yeni kasko poliçesini. Geçmişinde kazaya karışmamış, ödemesini aksatmamış, yıllardır bir vukuatı olmayan müşteriler neden araç biraz eski diye yok sayılıyor. Trafikte 15 yaş üzeri çok çok fazla araç var. ? Geçen sene makul bir ücrete kasko yapılıyorken 1 yıl eskidi diye 2-3 kat fiyat çıkarmanın olayı nedir ? |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler










