Bildirim
130 a ayakkabı aldım nasıl
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
130 lirayı giyseydin daha iyi dururdu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Gerçekten iğrençquote:
Orijinalden alıntı: VitaminsizAsker
130 lirayı giyseydin daha iyi dururdu._____________________________ -
Hoşuma gitmedi ama renk zevk meselesi. Güle güle giy. _____________________________ || AMD Ryzen 7 9800X3D İşlemci || MSI X870 Tomahawk Anakart || Palit RTX 4080 GameRock OC GPU || G.SKILL Trident Z5 Royal Neo 6000MHZ CL28 DDR5 Ram || Kingston KC3000 4 TB NVME Gen4 SSD || FSP Hydro PTM Pro 1200W Platinum PSU || Arctic Liquid Freezer II 360MM Sıvı Soğutma || Cougar Conquer Kasa || Logitech Z5500 5+1 Ses Sistemi || Samsung Odyssey G7 32'' 240Hz QLED Monitör || Apple MacBook Pro 16'' 2021 - M1 MAX (10/32) İşlem Birimi / 1 TB SSD / 32 GB RAM || -
Ciddiyim üzerine 130 tl versen giymem o ayakkabıyıquote:
Orijinalden alıntı: VitaminsizAsker
130 lirayı giyseydin daha iyi dururdu._____________________________ -
Hocam hayırlı olsunda zevkinin ta
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
çok tatalı bi karı vardı beğendi boynerde sattı banaquote:
Orijinalden alıntı: Mentollü Kurşun
Hocam hayırlı olsunda zevkinin ta_____________________________
-
nasıl bu kadar zevksiz olabildin ciddiyim _____________________________ -
Hocam yorum yapanlarin yasi 16 dan buyuk degildir emin ol
Gayet iyi ayakkabi tabi liseliler okulda giymez boyle seyler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Zevk meselesi tabi ama liseli olmadığım halde sevmedim sevmemenin liseli olmakla ne alakası var _____________________________ -
bunları kim giyiyo diyodum bende
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ BU HESABIN ACUN ILICALI VEYA TV8 İLE HERHANGİ BİR İLGİSİ YOKTUR.
"Il peut me refuser, mais je ne me puis taire."http://kopekbaliginingozunden.blogspot.com.tr/ -
iyi güzel diyelim tamam hocam da ayakkabının o ortasındaki çizgiquote:
Orijinalden alıntı: EuroAsia
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
_____________________________ -
Çöp... Keloglan çarığı giysen daha iyi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Ev terliğin güzelmiş hocam hayırlı olsun.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
aslında tasarım olarak güzelde ne bilim ben giymezdim.quote:
Orijinalden alıntı: hepsi manyak bunların
Ev terliğin güzelmiş hocam hayırlı olsun._____________________________ -
Terliğe benziyo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
o pantolonla giyme hocam. ayrıca ayaklarında taraklı sanırım. parmakların belli olmuş.quote:
Orijinalden alıntı: Buralara da bi geldik
Terliğe benziyo_____________________________ -
-
-
Benzer içerikler
- sigara cezası sorgulama
- seboreik dermatit kurtuldum
- hesap kesim tarihi saat kaçta kesilir
- madem güneş tepeden doğdu gölge ayağımızın altıdır ne demek
- soda kapağı nasıl açılır
- dünyanın en büyük vinci
- prompt mühendisliği nedir
- çay bardağı emojisi
- moonwalker ayakkabı
- rekorlar kitabı
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt








