Şimdi Ara

13 cm kapı içi hoparlör tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
35
Cevap
0
Favori
27.111
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Ses ve Görüntü Sistemleri >> 13 cm kapı içi hoparlör tavsiyesi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1606 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: stopal

    jaguar19 kardeeş teyp almayı düşünüyorum ama benim bide şöyle bi sorunum var arabanın gösterge ve kumandası iptal oluyo ozaman dışardan sony ye uygun bi aparatmı ne varmış ondan almam lazım oyuzden boyle bı yol sectım aslında anlasılan ıpe ıpe gıtıp o aparatı alıcam galıba teşekürler kardeş ya zahmet verdim teşk tekrar tekrar

    rica ederim ne zağmeti
    o teyp varken güçlü kolonlara verdiğğin paraya yazık olurdu.
    eğer yeni teyp alabilirsen çok iyi olur.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    126 Mesaj
    SEN NERDENSİN BEN İSTANBUL SACMA Bİ SORUYDU YUKARIDA DOGU BANKTAN BAHSETTİGİNE GÖRE İSTANBUL TABİKİ NEYSE BEN KAMERAMAN SERKAN TANIŞTIGIMIZA SEVİNDİM KARDEŞŞŞ
    |
    |
    _____________________________
    2004 megane II hb 1.4
  • Binbaşı
    1606 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: stopal

    SEN NERDENSİN BEN İSTANBUL SACMA Bİ SORUYDU YUKARIDA DOGU BANKTAN BAHSETTİGİNE GÖRE İSTANBUL TABİKİ NEYSE BEN KAMERAMAN SERKAN TANIŞTIGIMIZA SEVİNDİM KARDEŞŞŞ

    saol kardeş bende memnun oldum.istanbuldayım
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    SAYIN KULLANICI KARDEŞLERİM
    ÖN KAPI HOPARLÖR PATLAK YENİSİNİ TAKACAĞIM YARDIM EDECEK VARMI ACABA
    ÇOK ACİL LÜTFEN YARIN 12 YE KADAR TAKMALIYIM
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    SAYIN KULLANICI KARDEŞLERİM
    ÖN KAPI HOPARLÖR PATLAK YENİSİNİ TAKACAĞIM YARDIM EDECEK VARMI ACABA
    ÇOK ACİL LÜTFEN YARIN 12 YE KADAR TAKMALIYIM
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1006 Mesaj
    şehir neresi?
    |
    |
    _____________________________

    * DARAĞACINDA OLSAK BİLE
    SON SÖZÜMÜZ
    :FENERBAHÇE.
    KARŞILIKSIZ ÖLÜMÜNE
    HERKES BUNU BÖYLE BİLE
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    alpine spr 13c
    |
    |
    _____________________________
    Uykusuz geceyle aşka dal, tam ortasında uyuya kal
    Bu acımasız hayal bir kabusun esiri ve kör topal
    Kendime verdim emri, kim çekerse çeksin resti
    Başı dönük divanenin avare gezer hisleri.
  • Binbaşı
    1543 Mesaj
    önce anfi bakın sonra hopörler derim, hoparlörleri de companent seçerseniz daha iyi olur. Anfi mutlaka şart
    |
    |
    _____________________________
    İntel İ5 2500K Gskill 1600mhz 2X4GB Ram Asus P8Z68VLE Asus GTX 560 Tİ DirectCU II GDDR5 1GB 256Bit Nvidia DX11 Thermaltake 700W Psu WD 3.5" 1TB Caviar Black Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    arkadaşlar benimde bi sorum olucak linea aracım var sadece önlerde ses var arkalar boş. önler 16 cm arkalar 13 cm imiş. ses çok berbat ama hiç tatminkar değil. sadece kaliteli hoparlör alsam taksam etkili olurmu yoksa anfi flan işine mi girilmeli?
    _____________________________
  • Ses Uzmanı
    2806 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cic0z

    arkadaşlar benimde bi sorum olucak linea aracım var sadece önlerde ses var arkalar boş. önler 16 cm arkalar 13 cm imiş. ses çok berbat ama hiç tatminkar değil. sadece kaliteli hoparlör alsam taksam etkili olurmu yoksa anfi flan işine mi girilmeli?

    Normal bir hoparlör takarak ses alabilirsiniz.
    Ama orjinal teyp ile pek kaliteli olmuyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    öyle çok istekleri olan biri değilim sadece sesi açtım zaman bozulmasın hışırtı flan olmasın. bas flan öyle heveslerim yok. teyibi değişme gibi bi drumum yok çünkü görüntü açısından :)
    _____________________________
  • Ses Uzmanı
    2806 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cic0z

    öyle çok istekleri olan biri değilim sadece sesi açtım zaman bozulmasın hışırtı flan olmasın. bas flan öyle heveslerim yok. teyibi değişme gibi bi drumum yok çünkü görüntü açısından :)

    O zaman hertzin ürünlerine bakabilirsiniz.
    Ama orjinal teyp çıkış rms değerleri düşük olduğundan ve hoparlörün rms değeri yüksek olacağından yüksek seslerde biraz bozma olur.
    Bozma olmaması için teypin çıkışıyla uyumlu hoparlör almalısınız.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj

    peki aldımız hoparlorlere küçük bi anfi bağlasak ozaman nasıl olur ses? ama ozamanda kabloların geçmesi için flan döşeme sökmek gerekicek galiba? bi sorum daha olucak anfi bağlandı zaman aküden güç mü alıyor? akü ömrü kısalıyormu nedir tam açıklaması? şimdiden teşekkür ederim ilginize
    |
    |
    Bahsedilenler: jamara
    _____________________________
  • Ses Uzmanı
    2806 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cic0z

    peki aldımız hoparlorlere küçük bi anfi bağlasak ozaman nasıl olur ses? ama ozamanda kabloların geçmesi için flan döşeme sökmek gerekicek galiba? bi sorum daha olucak anfi bağlandı zaman aküden güç mü alıyor? akü ömrü kısalıyormu nedir tam açıklaması? şimdiden teşekkür ederim ilginize

    Anfi bağladığınız zaman istediğiniz sesi alabilirsiniz.
    Evet yan kapı plastikleri sökülüyor kablolar oradan geçiyor.
    Evet aküden alıyor,çok güçlü bir anfi olmayacağından aküye etkisi olmaz.
    Önemli değil
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba benimde hundai accent 96 model aracim var hapörlör alcam internetten ama kaç cm olduğunu bilmiyorum sizce Kaç cm dir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Canlı Tv izle
üniversite
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.