Şimdi Ara

126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça# (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
980
Cevap
18
Favori
174.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşşekkürler piyasa cok karısık ağzını açan fiat verio sizzce nekadara kadar temiz güvenilir bir BİS alına bilir_?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myk92

    teşşekkürler piyasa cok karısık ağzını açan fiat verio sizzce nekadara kadar temiz güvenilir bir BİS alına bilir_?



    Dr.Teknik de iyi söylemiş, uzun süre yetmış bir araba alınmaz, uzun süre yatmış bir 126'nın yanına bile yaklaşılmaz O frenler 3 günde bir kere tutmuştu, imanımız gevredi arabayı hareket ettirene kadar

    İnternetten 2.500-3.000 arasına, çevrende ise 2.000 liraya güzel bir 126 bulursun. Havalı, modifiyesiz bir 126 almanı tavsiye ederim. Zira havalı çok daha basit bir motordur ve teknolojisi nispeten daha yeni ve 2003 gümük çıkışlı olduğu için seni yormayacaktır




  • genelde su soğutmalı olanları tavsiye ediyolar uzun yolda sıkıntı olusturmazmı hava soğutmalılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myk92

    genelde su soğutmalı olanları tavsiye ediyolar uzun yolda sıkıntı olusturmazmı hava soğutmalılar



    Su soğutmalı motorlar daha eski teknolojili ve havalılara göre daha karmaşıklardır. Hava soğutmalı olan modellerde ise sadece motor değil, frenlerde ve güçte de iyileştirme yapılmıştır.

    Türkiye'de ise havalı modeller gümrükten 2003 yılında çıkış yapmıştır, o yüzden 50.000 km'nin altında bulmak imkansız değildir. Genellikle ilk sahipleri bu arabalara yapılacak masrafları yapmışlar ve temiz bakmışlardır. Su soğutmalı motor çok küçük bir alana sığdırılığı için kendi başına tamir etmeniz ve ya işlem yapmanız daha zor olacaktır. Havalı motorlarda ise temel motor bilgisine sahip olan herkes bir şeyler yapabilir, söküp takabilir. Sulu modeller ise 1990 ve 91 çıkışlıdırlar, yani benden yaşlıdırlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0zan

    acil usta lazım, dreksiyon kutusu lazım , parça için aksarayda kime gideceğiz?



    Mesaj bekliyorum süründürdü iki gündür site
  • su soğutmalılarla uzun yola gıde bılırmıyım peki 600 700 km gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myk92

    su soğutmalılarla uzun yola gıde bılırmıyım peki 600 700 km gibi



    150-200 km'de bir dinlendirilerek gidilebilir
  • arkadas hava soğğutmalı önermiş hava soğutmalı soruncıkarırmı uzun yolda
  • arkadaslar, 126bis in Türkiyede bir lakabi yokmu ( tipki vos vos da oldugu gibi )..

    iyi günler

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#
  • bu gün su soğutmalı ile şehir içinde 160 km yaptım, geçen gün aracıma lpg taktırmıştım onu denemek için gezip durdum, 20 litre lpg hala bitmedi ne kadar daha götüreceğini deneyip göreceğim,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myk92

    su soğutmalılarla uzun yola gıde bılırmıyım peki 600 700 km gibi

    aracın ön düzeninde bir sıkıntı yoksa gidilebileceğini düşünüyorum, ben aracı bursadan aldım, istanbula kullanarak geldim tek sıkıntı dreksiyon boşluğuydu. Onun dışında normal araç gibi otoyolda 4. viteste geldim
  • zorlanmadan ve sizi zorlamadan yaptığı surat kaç km\h peki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0zan

    quote:

    Orijinalden alıntı: myk92

    su soğutmalılarla uzun yola gıde bılırmıyım peki 600 700 km gibi

    aracın ön düzeninde bir sıkıntı yoksa gidilebileceğini düşünüyorum, ben aracı bursadan aldım, istanbula kullanarak geldim tek sıkıntı dreksiyon boşluğuydu. Onun dışında normal araç gibi otoyolda 4. viteste geldim



    İnşallah güle güle binersiniz şehiriçinde o kadar sıkıntı çıkarmadıysa doğru bir seçim yapmışsınız

    Sakıncası yoksa lpg tankının ve bağlantılarının resimlerini çekip koyabilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos

    arkadaslar, 126bis in Türkiyede bir lakabi yokmu ( tipki vos vos da oldugu gibi )..

    iyi günler

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#




    Bi kaç tane var ama ben bile pek duymadığıma göre yaygın değil




  • öncelikle kulübünüz hayirli olsun, merakla ve ilgiyle takip ediyorum.Gayet seviyeli ve hos bir ortam yaratmissiniz.
    Almanyadan ikamet birisi olarak bir kac cümle paylasmak istiyorum.
    Söz konusu araci kullanmadim ama beni cocukluk yillarima götürüyor.
    Fiat 126 ismi altinda satilmis olsada almanyada kisacasi bambino olarak adlandirildi ve daha cok bayanlar
    tarafindan kullanilirdi.ekonomik ve sesli olarak bilinir..havali sogutmalarin maliyeti ve bakim kolay oldugu icin en cok sevilen modelleri haliyle 23 beygirlik araclari idi.
    90 yillarda demirli perdelerin acildigi vakit polonyali vatandaslar minimum 500-600 km yaparak
    almanya ya ikamet ettiler.Üstüne bir cogu bagaj atardi, yani onlarin meshur polski fiyati " malluch " yani
    ufaklik.Bir vakit üstü acik versiyornu bile 10000 marka satiliyordu ( 5000avro )...
    Bis denince akla üretilen sehir Bielsko gelmez, daha cok su sogutmali, büyük bagajli ve katlanabilir
    koltuklar gelir. Kalite konusunda bir cok cinliye kök söktürür, diye düsünüyorum

    iyi günler,

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: myk92

    teşşekkürler piyasa cok karısık ağzını açan fiat verio sizzce nekadara kadar temiz güvenilir bir BİS alına bilir_?



    Dr.Teknik de iyi söylemiş, uzun süre yetmış bir araba alınmaz, uzun süre yatmış bir 126'nın yanına bile yaklaşılmaz O frenler 3 günde bir kere tutmuştu, imanımız gevredi arabayı hareket ettirene kadar

    İnternetten 2.500-3.000 arasına, çevrende ise 2.000 liraya güzel bir 126 bulursun. Havalı, modifiyesiz bir 126 almanı tavsiye ederim. Zira havalı çok daha basit bir motordur ve teknolojisi nispeten daha yeni ve 2003 gümük çıkışlı olduğu için seni yormayacaktır


    Benim tam anlayamadığım ; susuz olan 650E 23hp 41nm tork , sulu olan fiat bis ise 26hp ve 49nm tork değerlerine sahip, ikisinin de yakıt tüketimi 5.2 ile 7.2 arası değişiyor, hal böyle olunca da sulu olan teknik açıdan daha başarılı gibi görünüyor, lpg takılabilir olması da ayrı bir avantaj, zira araç sanıldığı kadar az benzin tüketmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos

    öncelikle kulübünüz hayirli olsun, merakla ve ilgiyle takip ediyorum.Gayet seviyeli ve hos bir ortam yaratmissiniz.
    Almanyadan ikamet birisi olarak bir kac cümle paylasmak istiyorum.
    Söz konusu araci kullanmadim ama beni cocukluk yillarima götürüyor.
    Fiat 126 ismi altinda satilmis olsada almanyada kisacasi bambino olarak adlandirildi ve daha cok bayanlar
    tarafindan kullanilirdi.ekonomik ve sesli olarak bilinir..havali sogutmalarin maliyeti ve bakim kolay oldugu icin en cok sevilen modelleri haliyle 23 beygirlik araclari idi.
    90 yillarda demirli perdelerin acildigi vakit polonyali vatandaslar minimum 500-600 km yaparak
    almanya ya ikamet ettiler.Üstüne bir cogu bagaj atardi, yani onlarin meshur polski fiyati " malluch " yani
    ufaklik.Bir vakit üstü acik versiyornu bile 10000 marka satiliyordu ( 5000avro )...
    Bis denince akla üretilen sehir Bielsko gelmez, daha cok su sogutmali, büyük bagajli ve katlanabilir
    koltuklar gelir. Kalite konusunda bir cok cinliye kök söktürür, diye düsünüyorum

    iyi günler,

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#


    Yurt Dışında Maluch Diye Geçiyor 126 Bis pek geçmiyor FSM ve 126p var , Maluch ne alaka ise artık. Fiat 500 Gibi Efsane bir araç bu şu anda 1950 üretim fiat 500 şimdi 2012 Modeli var ancak Fiat 126 Serileri hala ortalıkta yok ne hikmetse araç az yakıyor , kasası hafif çekmemezlik yapmıyor köle wolksvagen beetlelerden daha iyi bir araç yedek parça sıkıntısı yok tofaş serçenin kalbiratoru,hava filtresi,eksozu uyuyor. SMART Hele 2 kişilik onun yerine git bis al daha iyi

    FİAT Çıkarsın 2012 Model Almazsam




  • 126 bis yani sulu bis diye tabir edilen modeller lancia motorludur otto tip motor kullanilir yatik olan motor. Benzini karburatorden yanma odasina cok kisa surede ve mesafede cektigi icin yakiti tam olarak ve az olarak yakar,

    Arabayla isim bitmek uzere tum bakimlari yapildi motor sanziman elden gecti onceki sahibine sevgiler sunuyorum kulaklari cinliyodur muhtemelen :)) simdi sirada ufak dokunuslar var bitince begenilerinize sunucam


  • @Muavinkonsolos, öncelikle çok teşekkür ediyorum yorumunuz için, 4 yıllık forum hayatımda ilk uzun soluklu konum ve elimden geldiğimce yardım etmeye çalışıyorum herkese. Hoş çoğu kişi bana bırakmadan hallediyor yaDiğer arkadaşların da dediği gibi, bir çok rakibini alt ediyor f/p konusunda ve, 2012 modeli çıksa, yine alırız Sizin yerinizde olmak istersim, sadece 126 için değil, bana otomobillerin memleketi gibi geliyor Almanya ve inanın hayalimdeki bir çok arabaya kavuşabileceğim bir yer Umarım şansınızı iyi değerlendiriyorsunuzdur

    90'lardaki Polonya 126 ilişkisi ise benim giremeyeceğim türden büyük, anlamlı ve sevgi dolu bir şey

    @0zan, dediğim gibi Türkiye şartları içinde benden yaşlı arabalar ve temizini bulduğun sürece sulu olan daima ilk tercih edilecek olandır. Havalının avantajı basitliği. Zira 2000'e kadar devam eden seri havalıydı.
    Yakıt tüketimi konusu ise, şimdinin 2000 motorlu sedanlarıyla aynı yakıtı yakması kendisinin eşekliği tabiki, ona diyecek bir şeyim yokHâla bekliyorum resimlerini

    @RsnBrg, şu an ülke şartlarında bi 15.000 tl çıkış fiyatı olur, çıkmasına çıkarda

    Cem abi, sabırsızlıkla bekliyorum resimlerini. Bir 126'yı daha çılgın gençliğin elinden kurtardın, günün kahramanısın




  • @ Umarım şansınızı iyi değerlendiriyorsunuzdur

    yok hocam, 17 senelik soforlük hayatimda sadece 3 aracim oldu

    Opel kadett , Hyundai exel ve simdi kia magentis.
    Alman araclardan hoslanmiyorum, o eskidendi. yaptiklari araba diger rakiplerden fazla üstünlügü yok.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.