Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

11 11 n11 notebook tavsiye yardım??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
5
Cevap
1
Favori
545
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    13 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba
    Artık 11 11 de bilgisayar alacağım, 6000 6500 lira civarı bütçem var maksimum. N11 den sepete bazı bilgisayarlar attım eğer bu fiyatlarda kalırsa (pek sanmıyorum ama) indirim kuponu ile beraber 500 600 lira daha düşecek. Sizlerin tavsiyesi nedir msi gl ve gv serisi de iki laptop var onları eklemedim. Yalnız bunlar içinde en çok predatöre ve hp omen an ye yakınım o da 1050 ti 6400 lira yazmış. Yeşil hp şerde 1650 var bundan daha ucuz. Anlamadım bu işi valla.

    Amacım oyun kasmak değil render ve solidworks üzerine çalışacağım ama iyi Bi rşey olsun uzun süre beni üzmesin istiyorum. Özellikle menteşe problemi olmasın.
    Teşekkürler














    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3143 Mesaj

    Hocam bende 11.11 yada Vatan'ın 29 Ekimdeki Efsane Cumasından minimum i7 9750H GTX1660ti ve 16 GB RAM'lı bir kombinasyon düşünüyorum..
    |
    |
    Bahsedilenler: Mathematicaa
    _____________________________
    STAY UNSATISFIED
  • Çavuş
    46 Mesaj
    6500 TL bütçeye gtx 1050ti alınmaz artık en düşük gtx 1650 bakman lazım.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    68 Mesaj
    Önceliğin işlemci yükü gerektiren render ve solidworks tarzı yazılımlarsa işlemciye daha fazla yüklenmen gerekir.


    https://www.hepsiburada.com/msi-gf63-thin-9sc-043xtr-intel-core-i7-9750h-8gb-512gb-ssd-gtx1650-freedos-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-p-HBV00000JP1HX?magaza=%C4%B0ntegra%20Bilgisayar
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3726 Mesaj
    selamlar,

    arkadaşlar ..

    photoshop ve iş çizim programlarında kullanılmak üzere dizüstü bilgisayar almak isityoruz.

    hazır şu 11.11 vs indirimleri varken..

    sanırım 5000tl bandı bize yeterli olur.. ( umarım indirimsiz hali 6-6.5k dır.

    hiç bir bilgimiz yok.

    ne tavsiye edersiniz.

    bir kaçtane takip edebileceğimiz ling verir misiniz.

    11.11 indşrşminden aydalanmak için (n11 ve diğerleri) sepete mi koymak gerekiyor.

    saygılarımla.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2198 Mesaj
    kardesime 5000-5500 tl lik bir laptop arıyorum.gtx 1650 olsun 16 gb olsun birde sdd olsun var mı onerisin olan oyun için olacak zaten.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
google reklamları
instagram takipçi
Bey Azura
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
6,546
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.