|
|
Valla kusura bakmayında forumu sürekli takip etseydiniz n11den alışveriş yapmamanız gerektiğini bilirdiniz. Ben her fırsatta bas bas bağırdım. Gün geçmiyor ki n11 dolandırcığı konusu açılmasın. Hele forumu takip edenlerşim zaten uzak durması lazım. N11dolandrıcılara çanak tutan baş dolandırıcıdır! Bir dolandırıcılık platformudur. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis -- 29 Kasım 2020; 3:53:58 > |
n11den, yok işte cımbız, falan filan tutturgacı, ahmet elektronik marka led ampül gibi, toplasan 20-30 lirayı geçmeyecek hiçbir şey almam. hepsiburadadan ise sadece ama sadece markası bilindik, güvenilir, üründe sorun çıkmayacak teknolojik ürünleri alırım. gittidiyor ve sahibindense ikinci el zımbırtılar. 1,5 sene önce psu yandı, amazon.com.tr'den dandik rampage bir güç kaynağı aldım, hemen geldi, aleti taktım, sigorta attı. sonra açtım, biraz kurcaladım, alet patladı. patladı dediğim kondansatör patladı, meğer anakart da yanmış ilk psu ile. neyse yeni pc yapalım falan filan derken, bu psuyu amazona TEKNİK DESTEK için geri gönderdim. gönderdiğim nota da dedim ki "ben bir malım, alet çalışıyordu, ben bozdum. ücretli tamir talep ediyorum" adamlar bana "ürün daha çok yeni, iadeniz tamamlandı" dediler. o günden beridir elektronikte hepsiburada ile eşit noktaya koyuyorum. satıcısı hepsiburada ya da amazon olmayan hiçbir ürünü, ne kadar iyi olursa olsun almam. kimseye de önermem. ha hepsiburada da çok sorun çıkarttı, çok saçmaladı, ama hep farklı satıcı varken yaptı bunu, o ayrı. |
gelen tv hem inc olarak büyüktü hem özellik bakımından daha sonra çıkan tv idi adamlarda müşteri memnuniyeti var biz büyütüyoruz bu sikko kore mallarını gözümüzde türk malı ürünler hem bunlardan kaliteli hem servisi iyi adamlara bunlar kadar destek versek neler çıkaracaklar uygun fiyata |
|
|
Hocam hakem heyetine kesinlikle her şartta git. Haberin olsun yalnız uzun sürer orası, ben 3 aydır bekliyorum mesela 600 tl'lik bir ürün için. Onu bekleme tek başına, öbür taraftan da n11'i sürekli ara, sikayetvar'a yaz. Forumdaki başlığı aktif tut. n11'i ben de benzer bi durum yaşadığım için uzun zaman önce bırakmıştım. İşin zor, kolay gelsin. |
hepsiburada dan 27 monitör aldım monitörün kutusunu balonlu naylonla sarmışlar ama naylonun balonları öyle büyük ki bırak kazara düşürmeyi o sekilde hava atıp yere düşürsen zarar görmez , sizin durumunuz da kutunun bu şekilde gelmesi öncelikle özensiz kargolama paketleme (satıcı payı) sonrasında kargo taşıma hatası , ve kutu bu şekilde hasarlıysa lg servisi kutuyu açmadan tutanak tutacaktı yada sizinle mutabık olacaktı bakın kutu bu şekilde hasarlı çıkarsa mesuliyet sizde gibi , ürün arızalı çıkınca top gibi herkes birbirine sektirmiş , ayıptır |
Televizyon veya diğer kırılabilecek pahalı ürünleri üçe beşe bakmadan fiziki mağazadan alın başınız ağrımasın. Ayrıca az önce mağazaya baktım, birçok kişi daha kırık televizyon geldiğini yazmış. Ortada bir dolandırıcılık mı var yoksa kargo firması çalışanlarının insanüstü müdahelesi mi kararsız kaldım. |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hocam çok geçmiş olsun okurken sinirden deliye döndüm sizin direkt yapacağınız kqrgoya dava açmak imzanız incelensin bakayım sizin atmadığınız ortaya çıkacak muhattap kesinlkle kargo firması < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calculus07 -- 29 Kasım 2020; 7:34:20 > |
Çok geçmiş olsun umarım ücret iadenizi bir an önce alırsınız. Bu şekilde tv monitör beyaz eşya gibi pahalı eşyaları görerek yada amazon.com.tr gibi müşterisinin arkasında duran firmalardan yapmakta yarar var diğer bir çok firma ürün satana kadar sattıktan sonra maalesef arkasında durmuyorlar. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.Rodriguez -- 29 Kasım 2020; 8:49:0 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Geçmiş olsun .. N11'i genelde ufak tefek şeyler için kullanmaya bakın büyük meblağ olan ürünleri hepsiburada,Amazon gibi yerlerden almaya bakın bence.. HB üzerinden telefon almıştım kargoda kayboldu-çalındı- ne oldu bilmiyorum HB 1 hafta içinde iade etti paramı kargo ile de onlar halletti aralarında beni karıştırmadılar işe. |
Taşıma şirketi teslim ettiğine dair sizin adınıza imza mı atıyor ? THH'ye başvurup n11, satın aldığınız mağaza ve taşıma şirketinden şikayetçi olun sorun çözülür. |
|