Şimdi Ara

11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
331
Cevap
9
Favori
24.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 228
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 28
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Gemeo (28 mesaj) Medullitus (9 mesaj) goygoy06 (7 mesaj) Mr.Green35 (5 mesaj) OnderT (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (236 mesaj) Mobil (85 mesaj) Mini (9 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
654 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> 11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ben de aynısını servis elemanına ilettim fakat ben buraya geldiysem açmam gerekiyor dedi. KırmızıElma'da çok fazla LG TV ile alakalı sorun yaşayan var fakat arada sizin gibi hatasız kullananlar da var.

    |
    |
  • Teğmen
    215 Mesaj

    Öne çıkartıyorum.

    Sorun Lg Servisinde bariz ve nett... ( fotoğrada kutu hasarı yok gibi görünüyor... )

  • Binbaşı
    1088 Mesaj

    Konunun muhatabı LG servisi gibi görünüyor. Kutuda görünür bir hasar yoksa LG'nin ürünü yanlış paketlemesinden dolayı hasar almıştır. Veren hakem heyetine beklemeyin. Sorununuz çözülürse dilekçenizi geri çekersiniz.

    |
    |
  • Çavuş
    94 Mesaj

    Kargo şirketi dikkatli taşımadığı için, satıcı ürününün arkasında olmadığı için, N11'de müşterisinin hakkını aramasında destekçi olmadığı için kötü. Peki LG'nin ne suçu var? Onlardan da satıcı ürünü alıp bizlere satıyor. LG'den direkt olarak alsaydınız LG'nin de suçu olurdu.

  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    165 cmlik TV'de 2 cmlik bir hasar söz konusu madem hasar var LG servisi neden kutuyu açıp kurmaya çalışıyor?

    |
    |
    arayanbulur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2694 Mesaj

    alışveriş tecrübelerime göre yüksek fiyatlı veya sorun çıkartabilecek ürünler n11den alınmaz aldığınız zaman tamamen satıcının tarafında oluyorlar veya aranızda gibisinden davranıp işin içinden çıkıyorlar gittigidiyorda öyle birşey görmedim amazon u falan zaten bilen biliyor söylemeye gerek yok

    |
    |
  • Teğmen
    108 Mesaj
    LG mi aman aman uzak durun bu ülkenin baş belası denetim olsa bu mağduriyetler ile ülkeyi terk etmeleri lazım ama nerede asla ama asla LG almayın aldırmayın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam buzdolabı aldık hiç sorun çıkmadı ama keşke Samsung, Xiaomi gibi tercihler yapsaydık.

    |
    |
    Unforgattable kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2552 Mesaj

    Bu tarz olaylardan dolayı elektronik ürünleri 500-600 daha fazla verip amazondan alıyorum. Adamlar servisin vermediği garantiyi veriyor.

  • Yüzbaşı
    663 Mesaj

    Buraya yazdığın gibi tüketici hakem heyetine git çözümün onlarda.

    Ayrıca kargo suçlu

    Satıcı cevap geciktiriyorsa zaten belli bir bok olduğu onlarda ayıplı yollamış olabilir belkide kargoda bir şey olmayacaktı.

    Ama kargocu kesin suçlu ayrıca lg servisi kutu açtıktan sonra hasrlı olduğunu vb rapor verdi mi verdiyse onla beraber tüketici hakem heyetine başvur direk.

    Ürünü istersen iade olarak geri yolla ben olsam tüketici hakem heyetine başvurup onların tavsiyesini izlerdim

    |
    |
  • Teğmen
    160 Mesaj

    Bu satıcıdan tablet alacaktım son gün zam yaptığı için vazgeçmiştim. İyi ki almamışım. Geçmiş olsun. Kabak kime patlar bilmiyorum ama kutuyu sizin teslim almadığınız düşünülürse kargo en muhtemel suçlu bence.

    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Hayır bir öneri. Bir sürü çözüm var illa ki. THY, dava açmak vs. vs.

    |
    |
    apali42 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    94 Mesaj
    Hocam kendimi gordum mesajinda. N11 dan firin almistim ve Ceva ile gonderdiler. Cocuk birakti ve ayrildi. Kutunun yarisi neredeyse acilmisti. Ceva'nin arkasindan kosup yetistim urunu geri verdim ve surec basladi. Satici tum iade taleplerimi reddetti. N11 ve satici ile telefonda 20 civari konusma ve whatsapp yazismalari oldu ve hep urunun geri gelmedigi bilgisi iletildi. En sonunda Ceva'yi aradim ve urunun depoda yattigini buldum ve gonderttim. Bu seferde satici urun hasarli deyip iadeyi reddetti kapidan teslim almadigim urun icin. Mahkeme surecini baslatmadan son bir kez savciliga nitelikli dolandiricilik kapsaminda suc duyurusinda bulunacagimi soyleyip iade talebinde bulundum ve 1 gun sonra iade onaylandi kapidan almadigim urun icin tam 35-40 gun sonra. Gecmis olsun, gereksiz yere bas agrisi.
    |
    |
  • Binbaşı
    1431 Mesaj

    Hocam araştırdığım kadarıyla chargeback olayı çok etkili oluyor bir deneyin derim.

  • Binbaşı
    1408 Mesaj

    Direk değil direkt




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    680 Mesaj

    Benzeri başıma geldi. Vatandan tv aldım kutuda çok hafif bir hasar vardı hatta kuryeye sordum bak burda çok ufak bi şey var dedim "bişi olmaz abi yaa" dedi. Neyse 2-3 gün sonra kurulum için servis çağırdım, adam kutudan bir çıkardı, panelin üzerinde tepinmişler resmen. Tv bu arada istanbulda stokta olmasın rağmen ankaradan gönderilmişti orda da bir kıllanmıştım. Neyse servis rapor tuttu falan bu raporla vatana iade ettim. Aradan 1 hafta falan geldi ses yok dedim bir arıyayim. Müşteri hizmetleri hasarlı kutuyu teslim almışsınız demez mi. Aha dedim bunlar kullanıcı hasarlı kutuyu kabul etti diyerek bana kitleyecekler. Neyse ki öyle olmadı iadeden sonra toplamda 3-4 hafta gibi bir sürede ücret geldi. Ama artık kargoyla tv alır mıyım pek sanmıyorum. Sizinki daha üzücü olmuş en azından ben kutuyu görüp bir şey olmayacağını düşünerek kabul ettim -artık üzerinde toz olsa almam-. Umarım bir şekilde halledersiniz. Bir televizyon alınacaksa bence kargo ile alınmamalı, illa alınacaksa da amazondan alınmalı bence. Vatanda iade kısmında sıkıntı yaşamasam vatanı da tavsiye ederdim de midem bulandı bir kere.

    |
    |




  • Yüzbaşı
    385 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: melek12345

    Geçmiş olsun. N11 zaten hocam böyle büyük ürünler için riskli. Ciddi amazon,hepsiburada'dan yapmalısınız eğer online alışveriş diyorsanız illa. Mesela küçük kalem,kağıt,obje falan alsanız iyi kaybınız olmaz deymez uğraşmaya.

    Mesela 7.5TL'ye koruyucu gözlük aldım. Üstünde küçücük çizik var, azcık. Ama sıkıntı yok7.5tl uğraşmam dedim duruyo kenarda :D

    He düzgün istiyorsanız VATAN'a , Teknosa'ya, MediaMarkt'a gidip 300 500 fazla verip gözünüzle görüp kullanıp kutusunu da seçip alın. Gerçekten sıkıntılı. Biz bikaç yıl önce LG 55sk8100 aldık. Gidip MediaMarkt'ta denedim baktım.

    Ben de hep böyle söylerdim. Satıcı HB olsun derdim ama o da aynı çıktı.

    https://mobile.donanimhaber.com/bir-haftalik-h-b-siparis-tecrubem-ozet-en-altta--145696957




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    4243 Mesaj

    önce lg türkiye ile bağlantıya geçmeye çalış. bu olayın gelişiminden onlarda bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum muhtemelen sallıycaklar. olaki sallamazlar yardımcı olurlarsa buraya yardımcı olduklarını belirt. salladılar mı ? https://www.facebook.com/LGUSSupport/ adreside destek için mesaj atma kısmı var. burdan ingilizce olarak durumdan lg türkiyenin ilgisiz tavrından bahset. ne yapabilirim nereye yazabilirim diye sor. onlarda ilgisiz geçiştirici cevaplar verirlerse tüketici hakem heyetine başvuracaksın.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Masal Oku
Radyo Dinle
En ucuz kedi maması fiyatları
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.