Yarbay
11 Mayıs 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
11 üye
Görüntülenme
Toplam: 474 (Bu ay: 0)
Gönderileri

https://consumer.huawei.com/tr/support/content/tr-tr00680852//




burda diyor ki "Huawei, Avrupa Birliği Tüketici Hakları Direktifi gereğince kullanıcılara 14 gün içinde koşullu geri ödeme sağlamaktadır."


bahsettikleri huaweivideo@huawei.com adresi çalışmıyor. hem gmailden hem tutanota dan 2 tane mail gönderdim mail gitmedi mesajı döndü.

Her sene ev değişikliği sırasında VDSL hattımı nakil yaptırıyorum. Her sene problemsiz olan bir prosedürdü. Fakat bu sene ben nakil işlemi başlattırdıktan hemen sonra yada önce bilemiyorum hırsızlar TTNET'in kablolarını çalmışlar. TTNET de çalınan kablolarının yerine yenisini koymadığı için benim nakil tamamlanmadı. Aylardır müşterileri cezalandırır gibi dsl kabloları gelmiyor. Getirmiyorlar.


Bende amatörde olsa mining yapan biri olarak kesinliklike sınırsız internete ihtiyaç duyduğumdan MAGNET hizmetini kullanmaya başladım. Derken nakil işlemi tamamlanmayan eski internet tekrar faturalandırılmaya başlanmış. Önce 20 tl 20 tl gibi aylık ücret yansıttılar önemsemedim. Ardından tam aktif 110 TL oldu. Kapattırmaya kalksam 900 küsür lira cayma bedelinden bahsediyorlar. (Nakil hizmetini tamamlayamadığın internete cayma bedeli çıkarmakta ayrı bi yasal konu...) MAGNET hizmeti 195 TL diğer vdsl ücretide 110 TL. Telekoma uğradım. Evdeki elektrik su yada doğalgaz faturasını adıma kayıtlı hale getirtmem gerekiyormuş. Faturayı üzerime almamda nekadar bilmiyorum ama ekstra masraf. Bununla birlikte e-devletten tarihçeli yerleşim yeri belgesi almam gerekiyormuş.


Açık yazmak gerekirse şehrimdeki şube çalışanları çok düzgün insanlar ama ttnetin üst yönetiminden gelen bir prosedür sorunu var. Herşeyi geçtim sadece şu örneği vereyim. Bağ evinde internet yok kablolar çalınık olduğu için VDSL gelmesi şu an için imkansız. Fatura kesmeye başladıkları tarihten itibaren eve götürüp modem takıp sinyal varmı deniycem ama büyük ihtimalle yok çünkü herseferinde görevliler eve gelip sinyal takip cihazı takmadan işlem yapmadan çalışmıyordu. Şayet kapanan internetim ilk adrese döndü ise herseferinde olduğu gibi personel yollayıp gerekli testleri yapmaları gerekirdi. Ben modemi nakil hedefine taşımışım lütfen modeminizi ilk adrese götürün v.s. uyarı gelmesi gerekirdi. Yani hem iki evimdede VDSL hizmeti vermeden/veremeden fatura kesiyorsun nasıl oluyor bu iş ? Şu an için en pratik çözüm olarak benim önerdiğim ayda bir telekoma uğrayıp nakili tekrar başlatarak hattı dondurma gibi süreç ortaya çıktı.

Her sene ev değişikliği sırasında VDSL hattımı nakil yaptırıyorum. Her sene problemsiz olan bir prosedürdü. Fakat bu sene ben nakil işlemi başlattırdıktan hemen sonra yada önce bilemiyorum hırsızlar TTNET'in kablolarını çalmışlar. TTNET de çalınan kablolarının yerine yenisini koymadığı için benim nakil tamamlanmadı. Aylardır müşterileri cezalandırır gibi dsl kabloları gelmiyor. Getirmiyorlar.


Bende amatörde olsa mining yapan biri olarak kesinliklike sınırsız internete ihtiyaç duyduğumdan MAGNET hizmetini kullanmaya başladım. Derken nakil işlemi tamamlanmayan eski internet tekrar faturalandırılmaya başlanmış. Önce 20 tl 20 tl gibi aylık ücret yansıttılar önemsemedim. Ardından tam aktif 110 TL oldu. Kapattırmaya kalksam 900 küsür lira cayma bedelinden bahsediyorlar. (Nakil hizmetini tamamlayamadığın internete cayma bedeli çıkarmakta ayrı bi yasal konu...) MAGNET hizmeti 195 TL diğer vdsl ücretide 110 TL. Telekoma uğradım. Evdeki elektrik su yada doğalgaz faturasını adıma kayıtlı hale getirtmem gerekiyormuş. Faturayı üzerime almamda nekadar bilmiyorum ama ekstra masraf. Bununla birlikte e-devletten tarihçeli yerleşim yeri belgesi almam gerekiyormuş.


Açık yazmak gerekirse şehrimdeki şube çalışanları çok düzgün insanlar ama ttnetin üst yönetiminden gelen bir prosedür sorunu var. Herşeyi geçtim sadece şu örneği vereyim. Bağ evinde internet yok kablolar çalınık olduğu için VDSL gelmesi şu an için imkansız. Fatura kesmeye başladıkları tarihten itibaren eve götürüp modem takıp sinyal varmı deniycem ama büyük ihtimalle yok çünkü herseferinde görevliler eve gelip sinyal takip cihazı takmadan işlem yapmadan çalışmıyordu. Şayet kapanan internetim ilk adrese döndü ise herseferinde olduğu gibi personel yollayıp gerekli testleri yapmaları gerekirdi. Ben modemi nakil hedefine taşımışım lütfen modeminizi ilk adrese götürün v.s. uyarı gelmesi gerekirdi. Yani hem iki evimdede VDSL hizmeti vermeden/veremeden fatura kesiyorsun nasıl oluyor bu iş ? Şu an için en pratik çözüm olarak benim önerdiğim ayda bir telekoma uğrayıp nakili tekrar başlatarak hattı dondurma gibi süreç ortaya çıktı.



NOT: Konu doğru yere açılmış olup bu başlık silinebilir.

Yasal olarak 1 seneyi geçmiş taahhüt geçersizdir diye bir konu var. Bu konuda açılmış daha iyi bir başlık varsa yönlendirebilirsiniz. Başlığı bir arkadaşım için açtım. TTNET 2 senelik taahütün son 7 ayını ya kullanın ya ayrılırsanız cayma bedeli ödeyin demekte. Tüketici hakem heyetine gidilirse süreç nasıl işleyecek neler olacak bunları arkadaşım adına öğrenmek için bu başlığı açtım.

Çalıştığım firmanın şimdiye kadar hataları:


1) Kombi parası ödenmiş olup işin büyük bölümü yapılmamış olmasına rağmen hiç para ödememiş başka bir kişiyle numaraları karıştırıp telefon ediyorlar. Alalace konuşup sizi mahkemeye vericez v.s. diyorlar.

(Bizden alacakları yok ve tüm ödemeler zamanında yapıldı)


2) Ocağın yanındaki gaz bağlantı noktasını cihaza çok yakın yapıyorlar. Gazı açıcak doğalgaz sorumlusu geldiğinde arada en az 40 cm olacak diyor. Hatayı düzeltmek için döndüklerinde yine bağlantıyı 40 cm den aşağı yapmak istiyor. Ben doğru yere yaptırıyorum. Bu seferde ocağın gaz hortumu kısa gelip gergin ve ateşe yakın kalıyor. Bağlantı noktası ile ocak arasıdaki hortum 1.5 metreden fazla olamaz diyip hortumu değiştirmiyorlar. Ki kullandıkları hortumu ölçmedim ama muhtemelen 1.5 metreden kısa mevcut hortum.


3) Elektrik bağlantısı en son yapılacak dediler. Sorumlusu geldiğinde sigorta yok diyerek geri döndü. Durumu telefonla bildirdik. Şuanda gelip sigorta takmalarını bekliyoruz. Nezaman gelecekleri belli değil.


Dahada yazmayı unuttuğum sorun maddeleri vardır. Yan apartmanla birlikte okadar kombici kurulum yaptı çevremde apartmanlarda çalışan pek çok firma var hepsi işini layığıyla yaptı. Çevrede bizim gibi sıkıntı yaşayan yok.


İşinde titiz kombici arkadaşlardan ve konuda bilgili kişilerden yardım rica ediyorum. Ne yapabilirim hakkımı nasıl arıyabilirim ?

https://www.dfsbilgisayar.com/amd-4700s-8-core-desktop-kit-16gb-memory


Arkadaşlar satıcıdan kit içerisinde rx 550 2gb olduğuna dair teyit aldım.


https://www.amd.com/en/desktop-kits/amd-4700s


Uyumlu GPU'lar listesi:


AMD Radeon™ 550 Graphics

AMD Radeon™ RX 550 Graphics

AMD Radeon™ RX 560 Graphics

AMD Radeon™ RX 570 Graphics

AMD Radeon™ RX 580 Graphics

AMD Radeon™ RX 590 Graphics


NVIDIA GeForce GT 1030­

NVIDIA GeForce GTX 1050­

NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti­

NVIDIA GeForce GTX 1060


4700S 8 çekirdek ve passmark puanı 18300 civarında. Ryzen 3600x'in passmarkı'da bu civarda. Bu sisteme benzer özelliklerde bir sistem kaça malolurdu aşağıda bir hesabı var. Sistem birebir aynı olmamakla beraber mümkün olduğunca benzeştirdim.


AMD Ryzen 5 3600X Altı Çekirdek 3.80 GHz Kutusuz İşlemci

2450 TL.

Asrock A320M-HDV R4.0 AMD AM4 DDR4 Mini ITX Anakart

500 Tl.

Team T-Force Vulcan TUF 16GB (2x8GB) 3200 Mhz DDR4 Ram

650 Tl.

MSI RX 550 2GT LP OC 128 Bit GDDR5 2 GB

1640 TL.


Toplam: 5240 TL. Yani yaklaşık 900 Tl fark var ve az sayılmaz.

videocardz.com
AMD Ryzen 6000 desktop series support coming to Project Hydra OC tool this month - VideoCardz.com
https://videocardz.com/newz/amd-ryzen-6000-desktop-series-support-is-coming-to-project-hydra-oc-tool-this-month

Haber bu linkte arkadaşlar. Konuya ek olarak tek gelişme 3D-vcache yönünden olmayacaktır diye düşünüyorum. Çünkü hali hazırda b2 revizyonu ryzen 5000 ler normal sürümden ciddi miktarda az güç harcayıp çok az daha fazla performans verebiliyor.

Sevdiğim bir akrabam almanyaya gitmek için enuygun.com sitesinden uçak bileti alıyor. Daha sonrada iptal ediyor. 1400 Tl lik uçak bileti parası sadece 600 tl olarak iade oluyor. Hernekadar internet sitesinden alışveriş yaparken bu tarz iadeleri onaylatıyor olsalar bile rakamların boyut farkı bana uçuk geldi. Ayrıca o bileti tekrar sattıklarını yada satabileceklerinide düşünüyorum. Hani prosedür böyle yapacak birşey yok da denebilir bir yolda gösterilebilir. Neyse o. Tüketici haklarına mı başvuralım ? Cimer'e mi şikayet edelim. Yoksa yapacak birşey yok mu ? Bilgi verenlere şimdiden teşekkürler.

Arkadaşlar forum kurallarını aşmadığınız sürece bu başlıkta istediğiniz gibi yazabilirsiniz.

[durum çözüldü. çekincemizde haklı değilmişiz. sözkonusu firma büyük bir ihtimalle iş yoğunluğundan dolayı iadede biraz gecikti. zaten görüşmelerde gayet kibardılar. n11 e de ilgi alakaları için teşekkürler.]


Yakın bir dostuma g604 oyun faresi önerdim. Fareyi makrosu için aldı yanlız g-hub'ın çıkardığı bazı sıkıntılardan illallah etti ve fareyi düzgün kutusu ve tüm içeriği ile geri gönderdi. Ürün n11 den alınma. Ürünü n11 den satan firma telefon görüşmesinde önce kutunun resimlerini istemiş sonrada gönderin iade alalım demiş. Yanlız dostum bu mousu n11 üzerinden yollarken yanlışlıkla iade yerine değişim seçeneğini seçmiş. Firma fareye öylece bekletiyor ve n11de 3-4 gündür durumu hakkında bir değişiklik yok. Dostum firma N11 yardım destek ile bağlantıya geçmiş önümüzdeki pazartesinin firmanın işleme onay vermek için son günü olduğunu söylemiş.


Ne yapmalı nelere dikkat etmeli. Firma işi yokuşa sürerse nasıl davranmalı ?

Hakkında
Konum: İzmir, Bergama
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
AMD
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen ay
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 4.833
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5.014
İkinci El Bölümü Mesajları: 17
Konularının görüntülenme sayısı: 55.355 (Bu ay: 760)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.275 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.