|
Selamlar. Belki tanıyanlar vardır, sene içinde hedefim daha yüksekti. Hatta MSÜ'de 2k yapınca baya bi inanmıştım derece yapacağıma. Her neyse kötü bir tyt geçirdim (msü sonrası salmadım, tamamen sınav anı yaşanan bazı sıkıntılar), ayt ile 27k olan tyt yi 10k ya çekebildim. En başından beri hedefim iyi bir ünide cengti. En kötü ihitimal olarak ytü ceng düşünmüştüm hep ama 10k gelince bi süre boşluğa düştüm. İlk başlarda potansiyelim daha fazla olduğunu bildiğim için kabullenemedim ama gerek bazı özel durumlar gerekse sıralamaların her sene şişmesinden dolayı mezuna kalmamaya karar verdim. (2-3k yapsam bile değmeyecek diye düşünüyorum) Şimdi ise ege,deu gibi yerlerde ceng mi okuyayım yoksa ytü de ie yada mat müh mü okuyayım diye düşünüyorum. Sizce bu sıralamadan yapılabilecek en mantıklı tercih ne olur? Not: Tıp yazmayı asla düşünmüyorum. Mühendislik olarak da makine,ee vs. asla yazmayacağım bölümler. Temel bilim de istemiyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9D3CD4FEE -- 24 Temmuz 2023; 17:38:9 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt






