Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (255. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
12.452
Cevap
120
Favori
549.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 253254255256257
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Netapeed den , 100mbit vdsl var diye turknet e geçeyim dedim ne bitmez, sonuçlanmaz taşıma işlemiymiş. Siz taşıyasıya kadar Netspeed 100mbit tarife getirdi, P.tesi de sonuçlanmazsa iptal başvurusunda bulunacağım.

    Musteri no: 2199875

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Merhaba, üyeliğinizin başında yaşadığınız sorun için üzgünüm. İşlemlerinizin önceliği için ilgili ekibimize bili verdim ve kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.
  • Merhaba abone numaram 2161890. Şu an 35 mbps alıyorum. Yeni tarifenize göre bana 50 mbps 95 TL çıkıyor özgür iletişim ekstra olarak. Doğru mudur? Ben 50 mbps'e geçmek istiyorum fakat SNR Margin değerlerim 10 küsürlerde yani biraz sıkıntılı. 50 mbps'e geçersem çok düşer mi snr değerim?


    edit: Birde cayma bedeli indirimli ücreti tanımlanmıştı fesih faturası yüklediğim için ama daha başlamadı indirimli olarak. Yeni tarifeye geçersem bu aylık indirimden yararlanabileceğim değil mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Matrixx7 -- 20 Haziran 2021; 12:41:45 >
  • Matrixx7 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde altyapınız 80 Mbps' te kadar destekliyor. Üst pakete geçiş yapabilirsiniz. Temmuz ayında da paketiniz 100 Mbps olarak güncellenir ve paket ücreti 99.90 TL' dir.
  • Merhabalar, abone numaram 970026, halihazırda 35mbit vdsl kullanıyorum. Hız sorguladığımda 100mbit fiber alabileceğimi gördüm, ancak en son port yoktu. Port var mı diye kontrol edebilir misiniz? Bi de eğer eğer altyapım destekliyorsa fiber 100 yerine vdsl 100mbit e de geçebilirim, kontrol eder misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • In_ceron kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör altyapısı üzerinden verdiğimiz fiber hizmeti için mevcut abonelerimizde henüz dönüşüm işlemi başlamadı ancak bu konuda çalışmalar devam ediyor. Hizmetinizi kontrol ettiğimde altyapınız 72 Mbps' te kadar VDSL hizmetini destekliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, üyeliğinizin başında yaşadığınız sorun için üzgünüm. İşlemlerinizin önceliği için ilgili ekibimize bili verdim ve kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.

    Bu ilettiginiz durumunun hiçbir faydası olmadı. 15dk evel kendim aradım artık. Geçiş işlemi esnasında sistemsel bir hata olduğunu, turknet in gönderdiği evrakların netspeed tarafından goruntulenemedigini bundan dolayı işlemlerin aksadigini söyledi. Ee diyorum, bu büyük bir sorun değil tekrar gönderin, halledin, sonuç nedir? Bekleyin diyorlar... Ne diyim ne söyleyeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon ekibimize konu hakkında tekrar bilgi verdim ve onlar size dönüş sağlayacaklar.
  • İyi günler türk telekoma kapatma dilekçesi verdim. Türknet alırsam 99 tl olan paket haricinde daha uygun fiyata hangi paket var? Bir de modem ücreti dahil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .mpower kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tek paket üzerinden hizmet veriyoruz. 100 Mbps' te kadar 99.90 TL' dir, modem içerisinde değil. Modemi peşin ya da taksitli olarak satın alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, aktivasyon ekibimize konu hakkında tekrar bilgi verdim ve onlar size dönüş sağlayacaklar.

    14.06 da yaptığım Netspeed den Turknet e geçiş başvurusu halen daha sonuçlanmış değil. Turknet e kayıt açıyorum, dedikleri Netspeed e 2 kez başvurduk ikiside reddedildi. Şimdi 3. Yü başvurduk. Netspeed i arıyorum, bizim sistemde başvuruya Red verdiğimiz yönünde hiçbir bilgi yok, doğru bilgi vermiyorlar deniyor. Ben de açıkçası Turknet in başvuruyu yaptığına inanmıyorum. Yoğunluktan oyalıyorlar muhtemelen. Netspeed in bana kafaya takıp sürekli başvuruyu reddetmesi akıl mantık dışı. Madem Red ediyor, bana bunu mail ile bildirin, kanıtlayın bende Netspeed in tepesine çöküp hesap sorayım. Ben hayatımda bu kadar kötü bir hizmet görmedim. Daha ilk aşamada yaşanılan olaylar bunlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 100 TL, sudan ucuz (!) Düşünsene asgari ücretle çalışıyorsun ve sadece İnternet için 100 TL veriyorsun. Hani özelleştirme olunca rekabet gelecekti, fiyatlar düşecekti, kalite artacaktı? Demek ki neymiş yan gelip yatan memur arı gibi çalışan özel sektörden iyiymiş.

  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz tamamlanmıştır. Hizmetiniz online durumdadır. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • denn.zent D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, fiyat artışı bizim de en sevmediğimiz konu. Fiyat artışı yapmadığımız yıllar da var ancak şartlar gereği yapmak zorunda kaldığımızda da yılda sadece bir kere yapıyoruz. Ayrıca bu yıl sadece fiyatlarımızı değil hizmetimizi de güncelliyoruz. Artık tüm TurkNet’liler altyapılarının desteklediği en yüksek hızı sınırsız olarak kullanabilecek.
    Peki, neden fiyat artışı yapıyoruz? Yükselen kurlar, hizmet aldığımız firmaların yansıttığı artışlar, yıllık enflasyon oranı gibi sebeplerin yanında bu yıl ek olarak Özel İletişim Vergisi (ÖİV)’nin yükselmesi ve veri kullanımının %29 artması fiyat artışı yapmamızı kaçınılmaz hale getirdi. Biz her zaman olduğu gibi bu yılda kullanıcılarımızı düşünerek bu artışı olabilecek en minimum miktarlarda yapmaya çalıştık.
  • Merhabalar yaklaşık 2 hafta önce türknete net üzerinden başvuru yaptım.

    bulunduğum adreste ay sonu itibariyle başka bir daireye geçiş yapacağımdan

    türknet bağlatayım dedim müşteri hizmetleri aradı konuştuk

    ay sonu daireye geçiş yapacağımı net üzerinden evden çalıştığımı ay sonu en kötü ay başı netimin

    bağlantı işleri bitmiş olması konusunda mutabık kaldık.

    ilk önce sözleşme için arkadaşlar gelecek sözleşme yapılacak aysonuna doğru bağlantı için

    arkadaşlar gelecek dendi.


    buraya kadar herşey tamam ama henüz sözleşme için gelen olmadı 10 günü geçti.

    15 gün önceden bu işlere başlayıp ay sonuna kadar neti bağlatamassam hayal kırıklığı

    olacak ilgili arkadaşa duyurulur.

  • Merhabalar 2 aydir Turknet kullaniyorum son 1 haftadir 0850 533 23 24 numaralı telefondan defalarca arandiktan sonra cevap verdim ve bana d-smart üyeliği yaptırmam gerektiği söylendi. İlk 3 ay 19.90 daha sonra 29.90 olacak şekilde bi paket varmış turknetle anlasmaliymiş ve bunu yaptirmam gerekiyormuş eğer sonraya bırakırsam da indirimli tarifeden yararlanamayıp normal tarife üzerinden faturaya ek ucretlendirmeye baslanacakmiş. Daha sonra 0850 420 99 15 numarali hattan kurulum ekibi arayip musait zaman falan sordu çok sistemli bi süreçti bu sürecin Turknet veya Turktelekom ile bir bağlantısı var mıdır? İnanasim gelmedi fakat çok sistematik işledi süreç bi aklım karıştı. Bunun hakkında bilgisi olan var mi acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kaanv0 K kullanıcısına yanıt

    Hocam turknet de yok böyle bir olay. Hatta turknet e şikayet edin mahkemeye veriyor turknet bu dolandırıcıları.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taharci kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aboneliğinizin başında yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • kaanv0 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapılan arama bizim tarafımızdan yapılmamıştır. Gelen aramaya itibar etmemenizi rica ederim. Bize yardımcı olmak adına sizi arayan numarayı ve müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Evet bende dün arandım. Digiturk lü olmam gerektiği yoksa faturamın 125 TL geleceği söylendi. Bende kabul etmiş bulundum.

  • 
Sayfa: önceki 253254255256257
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.