Canlı Yayın
Apple, yılın ürünlerini tanıtmaya hazırlanıyor. iPhone 17 serisi, AirPods'lar, yeni nesi işlemci, Apple TV, AirTag ve dahası...
Şimdi Ara

100 bin km de dizel motor biter diyorlar (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
176
Cevap
0
Favori
6.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    Kullanıma gore
    ben kullansam 100k sürmez heralde
    fakat 600k km tdi
    450k km dci
    470k km multijet gördüm.
    fakat reno pejo ve fiatın eski nesil 1.9 dizelleri erken bittiğini de soyleyeyim(partnerin 140k da bittiğini gördüm 2003 1.9)

    Common-Rail olmayan turbosuz dizeller 100-150 bin kmde biter,

    eski dizeller 1oo bin km de bittiği için bu efsane vardır zaten

    yeni dizeller dayanıklıdır hele multiJet ise, araba biter motor bitmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sas34

    Dizelin kışın ses yapıyor başka sıkıntısını görmedim , aracim dizel ,temiz yakıt ve bakım sıkıntı olmaz

    yaz aylarında sesi susuyor garabim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tappo22

    quote:

    Orijinalden alıntı: sas34

    Dizelin kışın ses yapıyor başka sıkıntısını görmedim , aracim dizel ,temiz yakıt ve bakım sıkıntı olmaz

    yaz aylarında sesi susuyor garabim :)

    Aynen kutup ayısı gibi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100.000 km üzerinde binlerce on binlerce sağlam dizel varken buna kim inanır?
  • benim 207 183 binde
    babamın jaguar x type 2.0D aracı 300 bin e dayandı tık yok maşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    Kullanıma gore
    ben kullansam 100k sürmez heralde
    fakat 600k km tdi
    450k km dci
    470k km multijet gördüm.
    fakat reno pejo ve fiatın eski nesil 1.9 dizelleri erken bittiğini de soyleyeyim(partnerin 140k da bittiğini gördüm 2003 1.9)

    Common-Rail olmayan turbosuz dizeller 100-150 bin kmde biter,

    eski dizeller 1oo bin km de bittiği için bu efsane vardır zaten

    yeni dizeller dayanıklıdır hele multiJet ise, araba biter motor bitmez

    Ne yani 1,4 tdi pd motorlar dayaniksiz mi?benim arac 135bin kmde tik yok hem de benden once doguda kotu mazota magruz kalmis.gaza dibledin mi koltuktasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu ticari araçlara çekmemin nedeni dizel motorun sağlam olmasından dolayı bu tarz araçlarda da kullanılıyor olduğunu belirtmek istememden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX


    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    Kullanıma gore
    ben kullansam 100k sürmez heralde
    fakat 600k km tdi
    450k km dci
    470k km multijet gördüm.
    fakat reno pejo ve fiatın eski nesil 1.9 dizelleri erken bittiğini de soyleyeyim(partnerin 140k da bittiğini gördüm 2003 1.9)

    Common-Rail olmayan turbosuz dizeller 100-150 bin kmde biter,

    eski dizeller 1oo bin km de bittiği için bu efsane vardır zaten

    yeni dizeller dayanıklıdır hele multiJet ise, araba biter motor bitmez

    Ne yani 1,4 tdi pd motorlar dayaniksiz mi?benim arac 135bin kmde tik yok hem de benden once doguda kotu mazota magruz kalmis.gaza dibledin mi koltuktasin.

    seninkisi araba değil uzay mekiği




  • AMETBİXİ06 kullanıcısına yanıt
    100 bin kilometreye gelince enjektör temizliği yap, sıfır gibi kullan. Turbo dizel kamyonetler var 2 milyon kilometre garantili. Dizel motoru kurutmuyor o yüzden ömrü uzun oluyor.
  • onu diyen mallar traktör tamircisinin yanında bitirme tezi yapıp meslek hayatlarına son vermişler bir kere herjangi bir dizel makine benzinliden uzun ömürlüdür çünkü dizel bir tür yağdır aynı zamanda

    o eskiden dandik kırsal motorinin olduğu zamanlardan kalma efsane o zamanlar motor kurum felan bağlıyordu ama şimdi acrbon clean var yakıt kaliteli, yakıta temizleyici katıyorlar motorlar gelişmiş
  • adam turbo tartışması çıkarmak için konu açmış.
  • Yollarda 200.000'i başarıyla tamamlamış binlerce dizel motorlu otomobil var ama sahipleri farkında değil.
    Çünkü ikinci el olarak aldıkları araçlarını 60.000-80.000 km'de sanıyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: sas34

    Siz hiç kamyonla yolculuk yaptinizmi kendim po bayisiyim kkomyonlar yapiyor

    Her 100 kamyondan kaçı 1 yılda 500.000 km yapıyor?

    Sahibinden.com'a baktım; 450.000 km üstünde en genç kamyon 2011 model

    topu topu 4 tane 2011 model kamyon ilanı var;
    465.000http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-kamyon-kamyonet-aydogdu-otomotiv-den-axor-2640-sase-rampali-133331681/detay
    545.000http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-kamyon-kamyonet-2011-model-scania-g420-kirkayak-130636325/detay
    471.000http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-kamyon-kamyonet-ercal-otomotiv-den-2011-model-ford-cargo-25.26-kayar-perde-kasa-132934880/detay
    560.000http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-kamyon-kamyonet-egemer-den-2012-axor-2640-cl-rom-l-70-132797748/detay

    Çekicilerde de durum aynı, 450.000 km üstünde en genç olanı 2011 model 14 adet ilan bulunmakta

    http://www.sahibinden.com/vasita-ticari-araclar-cekici?a90178_min=2011&a90180_min=450000

    Otobüslerde ise 2012 model olup 500.000'i devirenler var ancak sadece 3 tane
    http://www.sahibinden.com/ticari-araclar-otobus?a10759_min=490000&a92918_min=2012

    Mesela bu 1,5 yaşını geçmiş, 620.000 km'de
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-otobus-2012-safir-51-kisilik-garantisi-devam-ediyor-133290207/detay

    Ekstrem 1-2 örnek vardır ama konu onlar değil, genel için konuşuyoruz

    @BebeBiskuvisi
    çok uç örnekler hariç gemilerin hemen hepsi dizelle çalışıyor, steam'li gemi kalmadı artık ancak konu ile son derece alakasız burada turbo beslemeli kara araçlarından bahsediyoruz, hatta otomobillerden bahsediyoruz da, ticari araç motoru ile binek araç motoru elbette farklı olacak, ticari araç motorunun daha dayanıklı olması, bakım periyodunun daha uzun olması zaten beklenen bir durum, otobüs kamyon yılda 500.000 yapıyor diye bunu otomobille ilişkilendirmek pek doğru bir yaklaşım değil

    Saçmalamışsınız :)

    Sahibindene göre km anketi mi yapıyorsunuz :) şuan kaç bin tane x6 var Türkiye'de ama 300ü satılık . Mantıklı değil şu yazdığınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX


    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    Kullanıma gore
    ben kullansam 100k sürmez heralde
    fakat 600k km tdi
    450k km dci
    470k km multijet gördüm.
    fakat reno pejo ve fiatın eski nesil 1.9 dizelleri erken bittiğini de soyleyeyim(partnerin 140k da bittiğini gördüm 2003 1.9)

    Common-Rail olmayan turbosuz dizeller 100-150 bin kmde biter,

    eski dizeller 1oo bin km de bittiği için bu efsane vardır zaten

    yeni dizeller dayanıklıdır hele multiJet ise, araba biter motor bitmez

    Ne yani 1,4 tdi pd motorlar dayaniksiz mi?benim arac 135bin kmde tik yok hem de benden once doguda kotu mazota magruz kalmis.gaza dibledin mi koltuktasin.

    seninkisi araba değil uzay mekiği

    Uzay mekigi degil ne yaptin o kadar kotu mu.10 f16yi biraraya getir basedemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizim connect 270 bini geçik 2006dan beri uzun yol kullanılıyor hiç bir sorunu yok taş gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.9 tdi pasaat 2001 500.000 +-5.000 km yaptı bu kışa kadards uzun yolda sıkıntısız gidip geldik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabamız (65HP 2004 model kangoo) 128 bin km de ve taş gibi hiç bir sıkıntısı yok motor hala ilk günki gibi... Renault dizel motorları taş gibi.
  • İstanbulda takside 1.000.000 gördük araba Albea'dı adam tüm bakımları aksatmadan yetkili serviste yapmış benden sonrada hurdaya veririz diyodu yada motor değiştirip satabilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    Kullanıma gore
    ben kullansam 100k sürmez heralde
    fakat 600k km tdi
    450k km dci
    470k km multijet gördüm.
    fakat reno pejo ve fiatın eski nesil 1.9 dizelleri erken bittiğini de soyleyeyim(partnerin 140k da bittiğini gördüm 2003 1.9)

    Common-Rail olmayan turbosuz dizeller 100-150 bin kmde biter,

    eski dizeller 1oo bin km de bittiği için bu efsane vardır zaten

    yeni dizeller dayanıklıdır hele multiJet ise, araba biter motor bitmez

    buda yanlış eskiler daha dayanıklı ve kararlı çalışıyordu verimsiz ama stabil bak şimdi turbo besleme motoru daha fazla sıkıştırma daha fazla kuvvete maruz braktığından daha yüksek aşınmaya maruz kalır yani söylediğin pek doğru değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    Kullanıma gore
    ben kullansam 100k sürmez heralde
    fakat 600k km tdi
    450k km dci
    470k km multijet gördüm.
    fakat reno pejo ve fiatın eski nesil 1.9 dizelleri erken bittiğini de soyleyeyim(partnerin 140k da bittiğini gördüm 2003 1.9)

    Common-Rail olmayan turbosuz dizeller 100-150 bin kmde biter,

    eski dizeller 1oo bin km de bittiği için bu efsane vardır zaten

    yeni dizeller dayanıklıdır hele multiJet ise, araba biter motor bitmez

    buda yanlış eskiler daha dayanıklı ve kararlı çalışıyordu verimsiz ama stabil bak şimdi turbo besleme motoru daha fazla sıkıştırma daha fazla kuvvete maruz braktığından daha yüksek aşınmaya maruz kalır yani söylediğin pek doğru değil...

    Asıl senin söylediğin yanlış.Verimsiz yanma ile motor kurum bagliyordu.Bu yüzden eski dizeller daha çabuk biter ama öyle 100k da da bitmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.