Bildirim
1 Tarih 1 Felsefe Sorusu
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Tarih sorusu D mi? E de olabilir emin değilim ama ben olsam D derim
Felsefe de A?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SummerBreeze -- 13 Ocak 2016; 19:22:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarih sorusu A felsefe A mı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ORGANIKHOSAF -- 13 Ocak 2016; 19:22:22 > -
Tarih sorusu E *bence*
Tarih sorusunda
1. Mezopotamya'nın tamamını ele geçirmiş adamlar. Yerel halkla ister istemez kültürel etkileşim olacak. Açıklanacak, tartışılacak birşeyi yok bunun.
2. Başarılarını zafer anıtlarına yazmaları, sümerlerden öğrendikleri yazıyı kullandıklarını gösterir.
3. Kısas esasına dayanan yasalar. Bkz. Hammurabi kanunları. Babillerden elde edilmiş bir teknoloji.
Edit: Hocam cevabı da söylesene, bekliyorum.
@Angelica Kusura bakma seni yanlışlıkla çağırmışım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Isengardlı -- 13 Ocak 2016; 20:29:29 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarih a diye duşunuyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarih sorusu d felsefe sorusu b
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: SummerBreeze
Tarih sorusu D mi? E de olabilir emin değilim ama ben olsam D derim
Felsefe de A?
Tarihe neden d dedin, kısas kuralları babillere ait bir şey
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tarih d felsefe e diye düşündüm bende
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Ulan bide ben yazayım bende ikiside c diyorum
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: justwatch34
tarih d felsefe e diye düşündüm bende
Tarih neden d, asurluların kısası kullanmaları babillerden etkilendiklerini göstermez mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ithelien
Tarih sorusu E *bence*
Tarih sorusunda
1. Mezopotamya'nın tamamını ele geçirmiş adamlar. Yerel halkla ister istemez kültürel etkileşim olacak. Açıklanacak, tartışılacak birşeyi yok bunun.
2. Başarılarını zafer anıtlarına yazmaları, sümerlerden öğrendikleri yazıyı kullandıklarını gösterir.
3. Kısas esasına dayanan yasalar. Bkz. Hammurabi kanunları. Babillerden elde edilmiş bir teknoloji.
Edit: Hocam cevabı da söylesene, bekliyorum.
Ben de senin gibi duşunduğum için e yapmıştım ama d çıktı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
etkileşim karşılıklı birbirini etkileme olarak düşündüm ve yasanında bir etkileşim aracı olarak görmedim ama üçde olabilirdi çok yakın seçenek olmuş
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ithelien
Tarih sorusu E *bence*
Tarih sorusunda
1. Mezopotamya'nın tamamını ele geçirmiş adamlar. Yerel halkla ister istemez kültürel etkileşim olacak. Açıklanacak, tartışılacak birşeyi yok bunun.
2. Başarılarını zafer anıtlarına yazmaları, sümerlerden öğrendikleri yazıyı kullandıklarını gösterir.
3. Kısas esasına dayanan yasalar. Bkz. Hammurabi kanunları. Babillerden elde edilmiş bir teknoloji.
Edit: Hocam cevabı da söylesene, bekliyorum.
@Angelica Kusura bakma seni yanlışlıkla çağırmışım.
Onemli degil
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
İyide sadece babiller ait diyemezsin ki bir çok toplum kısasa kısas kullabilir
Asurlulular değil zaten Akadlar diyor soru Akadlar babillerden çok daha önceki bir devlet Akadların zamanında daha ne hammurabi vardı nede onun kuralları nede babiller o yüzden babillerden etkilendi denemez
Felsefe nasıl b lan
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SummerBreeze -- 13 Ocak 2016; 21:42:09 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
felsefe a tarih muamma -
tarih d 3. maddede kendi kurallarını yazmalarında neden başka uygarlıklardan etkilensinler ki ?
herifler başka uygarlıkların kurallarını copiy yapsalardı ozaman etkilenmişler diyebilirdik :D diye bir mantıksız bişey yürüttüm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GötsüzAdaM -- 13 Ocak 2016; 21:16:54 > -
Tarih e
Felsefe a
Felsefe için: Doğa bilimleri reel varlıkları konu edinir diyor.
Yani olgusal babında kullanılmış.
Tarih için:
Savaş halinde olursan bir şekilde etkilenirsin.
Zafer anıtı bilmiyorum ama o zaferleri yazma muhabbeti onlara ait değil. Onu geçtim Hadi yanlış diyelim. Cevapta 1-3 yok.
Kısasa kısas uygulaması hamurabiden doğmuştur. Birini öldürsen sen de ölürsün.
Birinin gözünü çıkarmışsan seninde gözüm çıkartılır
Anlamında
1-3 garanti doğru
2 için emin değilim ama dediğim gibi 1-3 yok. Cevap e
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarih d Felsefe a derdim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: SummerBreeze
İyide sadece babiller ait diyemezsin ki bir çok toplum kısasa kısas kullabilir
Asurlulular değil zaten Akadlar diyor soru Akadlar babillerden çok daha önceki bir devlet Akadların zamanında daha ne hammurabi vardı nede onun kuralları nede babiller o yüzden babillerden etkilendi denemez
Felsefe nasıl b lan
Hmm kısas daha önce de vardı diyosun
Agalar felsefede olgusal demek nesnel demek değil midir, formel bilimler de nesnel zaten. Ama kuramsal tam olarak ne demek, onu bulmalıyız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayir, olgusal olan şeyler gözlemlenebilir, gerçek varliklardir. Soruda da bunu anlatiyor zaten. a olmali bence
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- petrol ve doğalgaz mühendisliği maaş
- sahte istirahat raporu
- ösym başka şehirde sınava girmek
- ösym çağrı merkezi'ne ulaşamıyorum
- sosyoloji bölümü okuyanların yorumu
- telegram indirim kanalları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X