Bildirim
1 aylık Tulpar T5 14.1 SSD'si bozuldu
Kono USB Şarj Portlu Seyahat Dizüstü Bilgisayar Sırt Çantası Suya Dayanıklı İş Bilgisayar Çantası Okul Çantası Kadın Erkek Günlük Sırt Çantası 15,6 İnç Dizüstü Bilgisayara Uygun, gri, M : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B07ZVLPKZ7
4 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Ocz(şüpheli, her ne kadar kullanıyor olsam da) corsair, sandisk hitachi,kingston veya samsungdan başka marka almayın.Adata bana güven vermedi hiçbir zaman üzgünüm sizin adınıza. İntel de almadığınız iyi olmuş intel de uyumsuz ssd ler yapıyor. -
Ben kendi sitelerinden aldım ve disk seçimlerinde sadece onların listedesindekileri seçebiliyoruz.Sandisk, Kingston ve Corsair yoktu hatırlıyorum ama Samsung olması lazım.Sorun olacağını bilsem gerçekten farkını verip Samsung seçerdim.quote:
Orijinalden alıntı: expressimo
Ocz(şüpheli, her ne kadar kullanıyor olsam da) corsair, sandisk hitachi,kingston veya samsungdan başka marka almayın.Adata bana güven vermedi hiçbir zaman üzgünüm sizin adınıza. İntel de almadığınız iyi olmuş intel de uyumsuz ssd ler yapıyor.
Ama siz şimdi farklı markadaları hatırlatınca ben laptop'ın yanına koyduğum not'a ekledim dedim farklı marka elinizde varsa lütfen değiştirin farkını ödeyebilirim.Umarım dikkat çeker ya da arayıp söylediğimde değişim yapabilirler.Çünkü eminim bir kere bozulduysa belki öteki üretimlerinde de sıkıntı olabilir değil mi...
Ben de bunun okuma yazma hızına kandım 850/1000 görünce dedim bunu alayım ama demek ki yapmayacakmışım.Henüz gönderemedim daha Çarşamba günü Yurtiçi'nde paketletip Aras ile göndericem, malum Aras'ta cips naylonu haricinde paketlemek için bir şey olmadığı için.
Umarım Monster servisi yardımcı olur, cidden yorumlar felaketti.Bir de ben çok uzakta olduğum için daha çok endişe ediyorum zaten.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Babblebabble -- 14 Mayıs 2018; 23:0:47 >
-
Servise göre felaketliği değisir. Düzgün servisi ya ekşi den kullanicilardan veya bu forumdan sorup ögrenin derim ben.Belki de adata yı fazla kötüledim belki de sizin şansınıza denk geldi ama adata gibi hi level gibi markalar bana güven vermedi. Düşünün ki ocz toshiba aldım ona rağmen aklım samsungda
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi expressimo -- 15 Mayıs 2018; 0:32:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Servis olarak benim bildiğim tek İstanbul var.İyiliği kötülüğü neye göre değişiyor anlamıyorum ama artık heralde sanırım mala, soruna, teknik servis elemanına göredir heralde, ya da o anki yaklaşıma.Bilemedim.Tamamen sürprizlerle dolu şu anda.quote:
Orijinalden alıntı: expressimo
Servise göre felaketliği değisir. Düzgün servisi ya ekşi den kullanicilardan veya bu forumdan sorup ögrenin derim ben.Belki de adata yı fazla kötüledim belki de sizin şansınıza denk geldi ama adata gibi hi level gibi markalar bana güven vermedi. Düşünün ki ocz toshiba aldım ona rağmen aklım samsungda -
Hocam bu kadar stres yapacağına yolla gitsin servise. Kargoda bir şey olursa onlar öder zaten sigortalı kargo bunlar paketi de dert etme. Geçmiş olsun. -
Perşembe sabahı yurtiçi ile paketletip, aras ile gönderdim.Henüz ulaşmamış sanırım.Ben telefonda Monster'dan Nurkan bey ve teknik servisten İbrahim bey ile görüştüm.Anlattım sorunu, zaten yanına A4'e yazmıştım tüm sorunu, nasıl olduğunu ve mağduriyetimin nasıl giderilmesini istediğimi.quote:
Orijinalden alıntı: fuzz123
Hocam bu kadar stres yapacağına yolla gitsin servise. Kargoda bir şey olursa onlar öder zaten sigortalı kargo bunlar paketi de dert etme. Geçmiş olsun.
Hatta telefonda ben sormuştum İbrahim beye, ben diski marka model olarak değiştirmek istiyorum farkını ödeyip (samsung pm961'e).İlk 15 gün geçtiği için nasıl olur bilmiyorum, farklı prosedür olabilir teknik servis müdürümüze sormamız lazım gibi bir şey demişti.Bakalım nasıl olacak bilmiyorum.Açıkçası aynı ssd'nin sıfırını da istemiyorum ki, baştan seçtiğime pişman oldum zaten.
+ ben x64 win10 pro için anahtar da yazdım gönderdiğim kağıda ve kurulmasını istedim yeni diske.Hani sıkıntı şu ki, zaten erkenden böyle bi sorun olması bana yetti.Eğer monster tam olmasını istediğim gibi yapmazsa beni zor durumda bırakacak.Ben zaten şu anda memleketimden 1700 km uzaktayım ve hiç vaktim yok.Haziran'da belirsiz bir günde de, ayrı bi bölgeye gönderileceğim, kafama göre izin alıp oraya buraya koşuşturup, sorunlarla uğraşmaya hiç vaktim yok gerçekten.Elime ne zaman dönecek, test edebilecek miyim onu bile bilmiyorum.
Umarım güzel bir şekilde sonuçlanır.Açıkçası tek ve sadece bundan kaynaklı tüm sorunum, disk.Ürünle ilgili geri kalan her şey mükemmeldi.Performans süper, ısınma sıfır, akıcı, yok coil whine yok bilmemne takılma hiçbirşey yoktu.Ama işte disk çalışmayıp sürekli mavi ekran alınca da iyi yönlerini kullanamıyorsun.
-
Up.Geçen perşembe göndermiştim, bu perşembe geldi cihazım.Cuma'dan beri kullanıyorum.Windows sıkıntıları haricinde her şey çok güzel.Sanırım onlar da 1803'den kaynaklanıyor.Windows imaj olarak yedek aldırtmıyor, hdd'de kalan windows'u silemiyorum (izin olmasına rağmen) ve sadece bluetooh kulaklık takılıyken ses kanalları seviyeleri ayrı ayrı ayarlanamıyor.Ah bu Windows...
Monster'a, Nurkan bey ve İbrahim bey'e buradan teşekkürler.Serviste daha üst bir model SSD olan Samsung PM961'e ücret bile alınmadan takıldı A-DATA yerine ve Windows'da kurulup aktifleştirildi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Babblebabble -- 27 Mayıs 2018; 11:5:42 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X