Şimdi Ara

1.6 Multijet Bravo 200hp by Megachips... Detaylar ilk mesajda. Araç kaza yaptı pert olabilir.. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
2
Favori
24.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güle güle kullan çevre düşmanı olmuş ama olsun o kadar.
  • 0-100 kaç oldu?

    Bir de yapılan işlemler ve ücretlerini detaylı yazabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    0-100 kaç oldu?

    Bir de yapılan işlemler ve ücretlerini detaylı yazabilir misiniz?

    http://www.facebook.com/photo.php?v=513329542052223

    izleyin. 8sn kadar.

    Araca Turbo değişimi yapıldı, Emülatör takılıp ayarlandı. Bazı hava filtresi ve eksoz parçaları uyarlandı.

    Sıfır turbo ile 3200-3500tl , Revizyonlu Turbo ile 2700-3000tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    0-100 kaç oldu?

    Bir de yapılan işlemler ve ücretlerini detaylı yazabilir misiniz?

    http://www.facebook.com/photo.php?v=513329542052223

    izleyin. 8sn kadar.

    Araca Turbo değişimi yapıldı, Emülatör takılıp ayarlandı. Bazı hava filtresi ve eksoz parçaları uyarlandı.

    Sıfır turbo ile 3200-3500tl , Revizyonlu Turbo ile 2700-3000tl

    fiyatlar uygunmuş Ancak turbo değişimine ragmen 0-100 degerini pek beğenmedim daha alt zamanlar beklerdim gerçi o zamanda daha buyuk turbo takmak gerekir sanırım değil mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atnakol712 -- 13 Şubat 2013; 14:06:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    fiyatlar uygunmuş Ancak turbo değişimine ragmen 0-100 degerini pek beğenmedim daha alt zamanlar beklerdim gerçi o zamanda daha buyuk turbo takmak gerekir sanırım değil mi

    3.vitesde 100e ulaşan, müzik sistemine kadar yüklü, 100kg lık şöförün kullandığı bi araba için iyidir iyi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    volvo s40 t4 le denemeni tavsiye ederim hocam senin aracının ayarında 200hp 300 tok var stock olarak

    senin aracın tork değeri nedir

    birde s40 t4 devir avantajı ile senin araçtan 1 adım önde olur die düşünüyorum

    forumunu takip ediyorum merakla

    bir ara video felan atarsan çok güzel olur kazasız belasız gazlamalar dilerim...

    Bende 440 nm tork var. Valla Ankarada varsa s40 t4 önümüzdeki ay yazlık lastikleri takınca denerim :) Videoda ekliyorum şimdi.

    benim fikrim tam senin araçla kafa kafaya gider t4 umarım deneme fırsatın olur videolar süper olmuş bilgilendirme için saol hocam..

    Şaka mı yapıyorsunuz :)

    1900 veya 2000cc lik iki farklı türü var bu motorun.. İkiside 200bg üretiyor..

    Sonuç olarak 2.0 motorlu benzinli ve turbolu bu araçla yürüyebileceğini mi düşünüyorsunuz :) ?

    Çok uzun zaman kullandım, ben size cevabı söyleyim imkansız..

    EDIT: Paylaştığınız videoda 40km/h'dan 200km/h'a çıkmanız 37sn sürmüş, size göndereceğim T4 videosunda sahibinin yorumlarına bakarsanız, STOCK bir T4'den daha kötü performansı olduğunu söylediği aracında 0'dan 200km/h'a çıkması 32sn sürmüş..

    Ve son olarak paylaşacağım ikinci videoda yazılımlı bir T4'ün 0-200km/h hızlanmasını paylaşacağım ki 17sn sürüyor sadece..





    SN WARTOX

    öncelikle bir yanlışınızı düzeltmek isterim

    s40 ların

    1,6 1,8 2,0 2,0T 1,9 T4 olmak üzere 5 versiyonu var ( 1998-2001 arası benzinli versiyonlar ) 2,0 motor dan büyük versiyonu varmı onu bilmiyorum


    2,0T olan versiyonu 200 hp değil 165 HP dir

    1,9T4 olan versiyonu 200hp dir

    dikkat ederseniz ben s40 t4 ile denemesi fikrini söyledikten sonra aracının tork değerini sordum


    1,9 t4 200 hp 300tork

    1,6 bravo 200hp 440 tork

    ben kıyaslama amaçlı fikrimi belirttim ilginç bir deneyim olur die düşündüm

    neden bu kadar hayret ettiniz açıkcası çözemedim

    daha önce bu forumda chip uygulaması yapılmıc accent era 1,5 crdi ile s40 2,0T nin roll denemeleri hakkında bir bölüm açıldı videolar eklendi (

    video eklemeyi bilmediğim için sadece videonun adını yazabiliyorum kusra bakmayın )

    y....tube sitesine

    hyundai accent era dizel baselchipli vs volvo s40 2.0t yazarsanız görülecektir


    bir videoda kalış denemesi yapılmış ve görüldüğü üzere chipli accent era stock haldeki s40 2,0t ile başa baş kalkıyor ve baya da kafa tutuyor

    hyundai accent era vs volvo s40 2.0t isimli

    40km ve 80 km roll denemişler roll da s40 daha başarılı görünüyor


    bu videolara bakarak

    1,6 200hp 440tork bravo ile stock haldeki 200hp 300tork s40 t4

    nasıl olur bence cidden çok güzel tadından yenmez olur

    burda mevzu araçların yürüyüp yürümemesi değil yapılan işlemlerin verilen emeğin bir şekilde karşılığını görmek die düşünüyorum

    Öncelikle güzel, bilgi verici ve seviyeli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum;

    Fakat bilmenizi isterim ki VOLVO'lar hakkında istediğiniz herşeyi bana danışabilirsiniz..

    Aracın iki farklı versiyonu var derken, S40 modelinin motor seçeneklerini değil, T4'ün motorlarını söylemek istemiştim..

    Bu aracın 98" 99" ve 2000 modellerinde 1.9 motor, 2001 ve üzeri (ki türkiyeye 2001 üzeri T4 gelmedi) modellerinde 2000cc motor bulunur..

    İkinci olarak size 2.0T 165 bg ve T4 200bg modellerini karşılaştırmama ve karıştırmamanızı tavsiye ederim.. İkisininde 2000cc olduğuna bakmayınız :)

    T4'de aşırı beslemeli ve ona uygun bir blok bulunurken, 2.0T modelinde ise atmosferik 2.0 motorlardaki 1948cc hacmindeki blok bulunur ve aralarında beygir ve tork değerlerininde dışında, gerçek performanslarında dağlar kadar fark vardır.. Güzel bir T4 yakalar ve binme, sürme şansını elde edebilirseniz ne demek istediğimi daha net anlarsınız..

    Paylaştığınız videolara, konuya bakacağım fakat sizde dediğimi yabana atmayın.. Kendim uzun süre sürdüm ve arkadaşımdada vardı, çok bindik, çok sürdük, çok oynadık..

    Gerçekten T4 efsane bir araçdır ve bu araçdaki motor(lar) efsanedir.. Size bukadarını söylemeliyim..

    Araç gitmem demiyor.. Her devir, her vitesde canlı bir araç.. Anılarım canlandı..

    Teşekkürler..




  • Bu paylaşım için teşekkürler süper olmuş..

    Emeğine sağlık
  • SN WaRToX

    msjlarımız çok uzun olmaya başladığı için alıntı yapmadım :)

    T4 ün 2 farklı motoru olduğunu biliyorum ve makbul olanın 2001 ve mümkünse manuel olanın olduğunu da biliyorum yinede bilgilendirme için çok saolun

    (2000 model ve altı T4 lerin 4 ileri otomatik vites olduğu için gücünü yere tam sağlıklı iletemeyen bir araç olduğunu forumlardan okumuştum )

    aslında işin doğrusu T4 benim hayalim üstüne de araç tanımam

    2,0T 165 hp olan versiyonu 1 defa kullanma şansım oldu araca aşık oldum T4 ü düşünemiyorum bile

    askerlik olayını hallettikten sonra ilk işim bir t4 bulmak olucak düzgün kazasız motor yürür aksam sağlam sorunsuz bir t4 e değerinin çok üstünde paralar ödemeye bile razıyım

    ama siz volvo konusunda uzman biri olrak benden daha iyi bilrsiniz ki T4 ler bir efsane ve S40 ın en performanslı makineleri o yüzden de en çok hırpalanan model ve sağlıklı temiz düzgün bir T4 bulmak gün geçtikçe zorlaşıyor 1 sene içersinde işlerimi yoluna koyup temiz bir T4 için kapınızı çalabilirm alırken nelere dikkat etmem gerektiğinden tutunda bakımlarına kadar baya bir başınızı ağrıtabilirm

    bilgilendirmeli mesajlarınız için çok teşekkür ederim saygılar iyi çalışmalar




  • SN WaRToX

    msj ınız da bir bölüm şimdi dikkatimi çekti

    2001 ve üzer,i T4 Türkiyeye gelmedi yazmışsınız 2. el araç ilanlarının olduğu sitelerde 2001 S40 T4 görüyorum ve takip ettiğim bir kaç ilan var

    bu 2001 araçlarda 1948 cc T4 mü yoksa 2,0 T4 mü

    bu konuda bilgi verirseniz memnun olurum
  • Dostum aracı keyfine göre istediğin gibi yüklemişsin hayırlı olsun , yeni gördüm konunu.

    Bi ankara buluşmasında görürüz inş. aracı.

    Ama benim aklımda ki soru işareti , yapılan işlemler de blokla ilgili bişey göremedim.

    200 hp ve 440 nm tork , bu kadar yüksek güce ve sıkıştırmaya o blok ne kadar dayanabilir ?
  • hocam arabanın arkasında yazan diesel çıkartmasını sökersen daha iyi olur bence..

    ek olarak jant seçiminide çok başarılı bulmadım..

    Allah kaza bela vermesin, iyi sürüşler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    Videodan izledigim kadariyla 40 200 32 saniye suruyor iyi bir deger

    Başlangıçta 1-2 saniye patinaj yüzünden gecikme oluyor. s001lerle 0-200 33-34 saniye civarı sürüyor normalde.

    Hocam eleştirmek için söylemiyorum ama tespitlerimi düşücelerimi söyelyim.

    Tahminimce dino hatalı ve dolayısıyla beygir gücü ve tork verileriniz yanlış. Neden derseniz 200 beygir ve 440nm tork var arabada diyorsunuz.

    Ben 540 kullanıyorum, 440nm tork var ve araba eklentileriyle birlikte nerdeyse 1800 kilo, ben bu arabayla 2. viteste 100km hızda giderken bile gaza basınca arkası kayıyor asc lambaları yanıyor. Eğer sizin arabanız da 440nm tork varsa, arabanızın hafifliğini ve önden çekiş olduğunu da düşünürsek 150km hızlara kadar rahatlıkla pati çekmesi lazim, zaten yolda düz gitmesinin de imkanı yok o tork da bir arabanın. Ancak videolardan gördüğüm kadariyla böyle bir durum yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Dostum aracı keyfine göre istediğin gibi yüklemişsin hayırlı olsun , yeni gördüm konunu.

    Bi ankara buluşmasında görürüz inş. aracı.

    Ama benim aklımda ki soru işareti , yapılan işlemler de blokla ilgili bişey göremedim.

    200 hp ve 440 nm tork , bu kadar yüksek güce ve sıkıştırmaya o blok ne kadar dayanabilir ?

    Zaten 440nm torku olan bi araba 230da filan asla durmaz. Bu araba gördüğüm kadarıyla 170den sonra kesilmeye başlıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=sHJSmV6oork



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatih_540ia -- 27 Şubat 2013; 13:42:02 >




  • İyi dilekleri için herkese teşekkürler arkadaşlar ama araçla geçen cuma (1 mart) kaza yaptım ve durumu çok ağır ve perte ayrılma ihtimali var.

    Araç perte ayrılmasa da artık binmek istemiyorum o araca çünkü kazası çok büyük.

    Bu hafta içi aracı ya sigorta perte ayıracak parasını verecek ya da çektiğim servis aracı piyasa değerinden satın alacak.

    Mehmet Gazihanla konuştuk aklımızda farklı bi proje var ama elimde kalan para çok kritik olacağı için daha ucuz bi projeye de girişebilirim.

    Ama ne olursa olsun yine en az 200hp dizel bi makine olacak.

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih_540ia

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    Videodan izledigim kadariyla 40 200 32 saniye suruyor iyi bir deger

    Başlangıçta 1-2 saniye patinaj yüzünden gecikme oluyor. s001lerle 0-200 33-34 saniye civarı sürüyor normalde.

    Hocam eleştirmek için söylemiyorum ama tespitlerimi düşücelerimi söyelyim.

    Tahminimce dino hatalı ve dolayısıyla beygir gücü ve tork verileriniz yanlış. Neden derseniz 200 beygir ve 440nm tork var arabada diyorsunuz.

    Ben 540 kullanıyorum, 440nm tork var ve araba eklentileriyle birlikte nerdeyse 1800 kilo, ben bu arabayla 2. viteste 100km hızda giderken bile gaza basınca arkası kayıyor asc lambaları yanıyor. Eğer sizin arabanız da 440nm tork varsa, arabanızın hafifliğini ve önden çekiş olduğunu da düşünürsek 150km hızlara kadar rahatlıkla pati çekmesi lazim, zaten yolda düz gitmesinin de imkanı yok o tork da bir arabanın. Ancak videolardan gördüğüm kadariyla böyle bir durum yok.

    Benim araç dizeldi, sizinki benzinli o yüzden torka bakarsanız yanılırsınız. Benim tork eğrim hemen kırılıyor, sizinki daha üzün süre maksimumda devam eder.

    Ben size örnek vereyim 184hp 380nm torklu 320d rollingde bana yetişemiyodu. Yoksa dyno hatalı fln değil çünkü 0 km araçlar o dynoda ölçüldüğünde fabrika verisi değerleri tutturuyor ki bana da aynısı yapıldı.

    iyi forumlar...




  • geçmiş olsun.

    Allah'tan bir şeyiniz yok.

    nasıl oldu kaza?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    SN WaRToX

    msj ınız da bir bölüm şimdi dikkatimi çekti

    2001 ve üzer,i T4 Türkiyeye gelmedi yazmışsınız 2. el araç ilanlarının olduğu sitelerde 2001 S40 T4 görüyorum ve takip ettiğim bir kaç ilan var

    bu 2001 araçlarda 1948 cc T4 mü yoksa 2,0 T4 mü

    bu konuda bilgi verirseniz memnun olurum

    Öncelikle geç cevap için kusura bakamyın ve konuyuda takip edemedim arkadaş kaza yapmış sanırım, onada geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim burdan..

    Haklı olarak mesajlar uzamasın diye alıntı yapmadığınız için yorumunuzu göremedim, şuan tesadüf eseri gördüm işin açığı..

    İlk kasa S40'lar 2001 öncesi ve 2001 ve sonrası olarak ikiye ayrılıyor demek istemiştim..

    2001 T4 mevcut tabiki hemde çokca fakat 2001 sonrası yani Classic adıyla gelen araçlarda mevcut değil.. En güçlü motoru 2.0T turbo olan modelleridir onu demek istemiştim..

    Motor hacimlerine gelince 2001 önce si araçlar daha düşük hacimlidir 1.9 T4 diye geçer, 2001 modeller ise 1948cc fakat 2.0T ve 2.0 modellerinden farklı blok yapısına sahip araçlardır..

    Aralarında dış görünüm, iç görünüm ve donanım olarakda yenilerde ekstradan perde havayastıkları olmak üzere fark vardır..

    Eğer kısmet olursa 2001 modelini almanızı tavsiye ederim :)




  • sizin gibi adamlara nasıl sigorta yapıyolar akıl alır gibi değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    İyi dilekleri için herkese teşekkürler arkadaşlar ama araçla geçen cuma (1 mart) kaza yaptım ve durumu çok ağır ve perte ayrılma ihtimali var.

    Araç perte ayrılmasa da artık binmek istemiyorum o araca çünkü kazası çok büyük.

    Bu hafta içi aracı ya sigorta perte ayıracak parasını verecek ya da çektiğim servis aracı piyasa değerinden satın alacak.

    Mehmet Gazihanla konuştuk aklımızda farklı bi proje var ama elimde kalan para çok kritik olacağı için daha ucuz bi projeye de girişebilirim.

    Ama ne olursa olsun yine en az 200hp dizel bi makine olacak.

    İyi forumlar...

    hocam çok geçmiş olsun umarım siz iyisinizdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    SN WaRToX

    msj ınız da bir bölüm şimdi dikkatimi çekti

    2001 ve üzer,i T4 Türkiyeye gelmedi yazmışsınız 2. el araç ilanlarının olduğu sitelerde 2001 S40 T4 görüyorum ve takip ettiğim bir kaç ilan var

    bu 2001 araçlarda 1948 cc T4 mü yoksa 2,0 T4 mü

    bu konuda bilgi verirseniz memnun olurum

    Öncelikle geç cevap için kusura bakamyın ve konuyuda takip edemedim arkadaş kaza yapmış sanırım, onada geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim burdan..

    Haklı olarak mesajlar uzamasın diye alıntı yapmadığınız için yorumunuzu göremedim, şuan tesadüf eseri gördüm işin açığı..

    İlk kasa S40'lar 2001 öncesi ve 2001 ve sonrası olarak ikiye ayrılıyor demek istemiştim..

    2001 T4 mevcut tabiki hemde çokca fakat 2001 sonrası yani Classic adıyla gelen araçlarda mevcut değil.. En güçlü motoru 2.0T turbo olan modelleridir onu demek istemiştim..

    Motor hacimlerine gelince 2001 önce si araçlar daha düşük hacimlidir 1.9 T4 diye geçer, 2001 modeller ise 1948cc fakat 2.0T ve 2.0 modellerinden farklı blok yapısına sahip araçlardır..

    Aralarında dış görünüm, iç görünüm ve donanım olarakda yenilerde ekstradan perde havayastıkları olmak üzere fark vardır..

    Eğer kısmet olursa 2001 modelini almanızı tavsiye ederim :)

    makbul olanın 2001 model olduğunu forumlardan bende okumuştum sizin sayenizde bilgimi doğrulamış oldum bakalım kısmet umarım düzgün bir t4 bulabilirm




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.