Şimdi Ara

1.6 Multijet Bravo 200hp by Megachips... Detaylar ilk mesajda. Araç kaza yaptı pert olabilir.. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
2
Favori
24.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone


    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hocam hiç yüklü kia Ceed'lerle denedin mi?

    Ankarada varsa yarın deneyelim

    benim değil ama bir arkadaşımın var. onunla deneyebilirsin.. istersen cep numarasını verebilirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone


    quote:

    Orijinalden alıntı: safkanhyundaıcı

    hocam aracın son durumu nasıl kaç km re oldu yapılalı

    Aracı 10000 kmdir sorunsuz kullanıyorum. Duman olayı yok oldu. Performans ilk günkü gibi. Hatta Mehmet hocamın da söylediği gibi sonbaharda enjektörleri büyütüp nos takmayı düşünüyorum.

    Maşallah
    nazar değmesin hocam.
    Arada bir uğra tekrar bizim taraflara.

    Sağol hocam. Bi kaç işlem daha var kafamda onları da yaptırınca uğrarım tekrar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirdaglar

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone




    toplam kaça paraya patladı ?

    Hocam valla motor 2500 liraya patladı. Diğerleri de parça parça yapıldğı için toplamı aklımda değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone


    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hocam hiç yüklü kia Ceed'lerle denedin mi?

    Ankarada varsa yarın deneyelim

    benim değil ama bir arkadaşımın var. onunla deneyebilirsin.. istersen cep numarasını verebilirim..

    Olur adını ve numarasını ver bana özelden, yarın bi arayım. Hatta sende gel camcar olursun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone


    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone


    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hocam hiç yüklü kia Ceed'lerle denedin mi?

    Ankarada varsa yarın deneyelim

    benim değil ama bir arkadaşımın var. onunla deneyebilirsin.. istersen cep numarasını verebilirim..

    Olur adını ve numarasını ver bana özelden, yarın bi arayım. Hatta sende gel camcar olursun

    ben sattım yaw arabayı.. 120 lik bravo almayı düşünüyorum..




  • volvo s40 t4 le denemeni tavsiye ederim hocam senin aracının ayarında 200hp 300 tok var stock olarak

    senin aracın tork değeri nedir

    birde s40 t4 devir avantajı ile senin araçtan 1 adım önde olur die düşünüyorum

    forumunu takip ediyorum merakla

    bir ara video felan atarsan çok güzel olur kazasız belasız gazlamalar dilerim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    volvo s40 t4 le denemeni tavsiye ederim hocam senin aracının ayarında 200hp 300 tok var stock olarak

    senin aracın tork değeri nedir

    birde s40 t4 devir avantajı ile senin araçtan 1 adım önde olur die düşünüyorum

    forumunu takip ediyorum merakla

    bir ara video felan atarsan çok güzel olur kazasız belasız gazlamalar dilerim...

    Bende 440 nm tork var. Valla Ankarada varsa s40 t4 önümüzdeki ay yazlık lastikleri takınca denerim :) Videoda ekliyorum şimdi.
  • KIŞLIK LASTİKLERLE ÇEKİLMİŞ VİDEO






    BU DA CHİPLİ 120LİK BRAVO YANİ 150 HP İLE DENEMEM






  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    volvo s40 t4 le denemeni tavsiye ederim hocam senin aracının ayarında 200hp 300 tok var stock olarak

    senin aracın tork değeri nedir

    birde s40 t4 devir avantajı ile senin araçtan 1 adım önde olur die düşünüyorum

    forumunu takip ediyorum merakla

    bir ara video felan atarsan çok güzel olur kazasız belasız gazlamalar dilerim...

    Bende 440 nm tork var. Valla Ankarada varsa s40 t4 önümüzdeki ay yazlık lastikleri takınca denerim :) Videoda ekliyorum şimdi.

    benim fikrim tam senin araçla kafa kafaya gider t4 umarım deneme fırsatın olur videolar süper olmuş bilgilendirme için saol hocam..




  • egsoztan duman atan video favorim hocam yaa :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Bende 440 nm tork var. Valla Ankarada varsa s40 t4 önümüzdeki ay yazlık lastikleri takınca denerim :) Videoda ekliyorum şimdi.

    Hocam merhabalar, ben de Ankara'dayım. Araç alacağım, Kia Pro Ceed ile Bravo Dizel arasında kaldım ve açıkçası iki aracı da daha önce kullanmışlığım yok. Eğer yarın uygunsanız aracınızı görmek isterim. PM den ulaşabilirseniz sevinirim.
  • Aracın güç elde edebilmesi için yetersiz olan parçalar turbo v.s. değiştirilmiş fakat diğer önemli parçalarda pistonlar v.s. bu gücü kaldıracağını sanmıyorum zaten videoda gözüktüğü üzere araba yağ yakıyor

    Yetkili arkadaş duman normal demiş ve bir kaç fotoğraf eklemiş

    Dumanın çıkması o kadar zorlanan resimdeki arabalara normal , 200 hp güç üreten fiata değil

    Bence yanlış yönlendirme yapılıyor olay sadece büyük turbo yakmak olsa günümüzün otomobil firmaları arge çalışmalarına rağmen düşük güçte sınırlıyorlar motorları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone



    aracınızın maşallahı var ama jantlar nedense hiç 17'' gibi görünmüyor? marşpiyeller yüzünden midir nedir?
  • Videodan izledigim kadariyla 40 200 32 saniye suruyor iyi bir deger

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    Videodan izledigim kadariyla 40 200 32 saniye suruyor iyi bir deger

    Başlangıçta 1-2 saniye patinaj yüzünden gecikme oluyor. s001lerle 0-200 33-34 saniye civarı sürüyor normalde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Masallah hocam degerler fiata gore cok iyi. Motor iki katina cikmis bunun motor ömrunde ne kadar bi zarari olur tahminen. Birde arsc yag yakiyor mu? Oyle geldi bana da...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    Benzinli 180 bg ecoboostla 0 -200 denemesi yapabilirseniz ortaya cikar kac bg oldugu

    180'lik ecoboost hayata küstürür, arkadaşı modifiyeden soğutur..

    Kendimde dizel kullanıyorum.. Dizellerdeki turbo sebebiyle, öncelikle yazılım, sonra sonra Turbo büyütme vs. uygulamalarla atmosferik benzinlilere göre avantajlı fakat turbolu bir benzinli her zaman sıkıntıdır..

    Hem devir çevirir, hem turbosu vardır, uzun lafın kısası turbo benzinli sıkıntının göbek adıdır..

    Bu arada araca yapılan uygulamalar gayet başarılı gözüküyor.. Umarım uzun vadede sıkıntı yaşamazsınız..

    Kendi aracımda bir ara GT17 bir büyük boy garret turbo ile değiştirerek yeni yazılım vs. düşünmüşdüm, hiç kimse sağlıklı olur demedi, kimse garanti veremedi vazgeçtim..

    Uzun vade yorumlarınızı bekliyorum, umarım sorunsuz olur ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    volvo s40 t4 le denemeni tavsiye ederim hocam senin aracının ayarında 200hp 300 tok var stock olarak

    senin aracın tork değeri nedir

    birde s40 t4 devir avantajı ile senin araçtan 1 adım önde olur die düşünüyorum

    forumunu takip ediyorum merakla

    bir ara video felan atarsan çok güzel olur kazasız belasız gazlamalar dilerim...

    Bende 440 nm tork var. Valla Ankarada varsa s40 t4 önümüzdeki ay yazlık lastikleri takınca denerim :) Videoda ekliyorum şimdi.

    benim fikrim tam senin araçla kafa kafaya gider t4 umarım deneme fırsatın olur videolar süper olmuş bilgilendirme için saol hocam..

    Şaka mı yapıyorsunuz :)

    1900 veya 2000cc lik iki farklı türü var bu motorun.. İkiside 200bg üretiyor..

    Sonuç olarak 2.0 motorlu benzinli ve turbolu bu araçla yürüyebileceğini mi düşünüyorsunuz :) ?

    Çok uzun zaman kullandım, ben size cevabı söyleyim imkansız..

    EDIT: Paylaştığınız videoda 40km/h'dan 200km/h'a çıkmanız 37sn sürmüş, size göndereceğim T4 videosunda sahibinin yorumlarına bakarsanız, STOCK bir T4'den daha kötü performansı olduğunu söylediği aracında 0'dan 200km/h'a çıkması 32sn sürmüş..

    Ve son olarak paylaşacağım ikinci videoda yazılımlı bir T4'ün 0-200km/h hızlanmasını paylaşacağım ki 17sn sürüyor sadece..






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 11 Şubat 2013; 13:12:56 >




  • Evet aşağı yuları aynı sürelerde çıkıyorlar 200e.. Arkadaşında dediği gibi iki aracda birbirinin dişine göre. zevkli bir deneme olur.

    buda benim diğer 200hp yaptğım Bravonun hızlanması

    http://www.facebook.com/photo.php?v=513329542052223
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    volvo s40 t4 le denemeni tavsiye ederim hocam senin aracının ayarında 200hp 300 tok var stock olarak

    senin aracın tork değeri nedir

    birde s40 t4 devir avantajı ile senin araçtan 1 adım önde olur die düşünüyorum

    forumunu takip ediyorum merakla

    bir ara video felan atarsan çok güzel olur kazasız belasız gazlamalar dilerim...

    Bende 440 nm tork var. Valla Ankarada varsa s40 t4 önümüzdeki ay yazlık lastikleri takınca denerim :) Videoda ekliyorum şimdi.

    benim fikrim tam senin araçla kafa kafaya gider t4 umarım deneme fırsatın olur videolar süper olmuş bilgilendirme için saol hocam..

    Şaka mı yapıyorsunuz :)

    1900 veya 2000cc lik iki farklı türü var bu motorun.. İkiside 200bg üretiyor..

    Sonuç olarak 2.0 motorlu benzinli ve turbolu bu araçla yürüyebileceğini mi düşünüyorsunuz :) ?

    Çok uzun zaman kullandım, ben size cevabı söyleyim imkansız..

    EDIT: Paylaştığınız videoda 40km/h'dan 200km/h'a çıkmanız 37sn sürmüş, size göndereceğim T4 videosunda sahibinin yorumlarına bakarsanız, STOCK bir T4'den daha kötü performansı olduğunu söylediği aracında 0'dan 200km/h'a çıkması 32sn sürmüş..

    Ve son olarak paylaşacağım ikinci videoda yazılımlı bir T4'ün 0-200km/h hızlanmasını paylaşacağım ki 17sn sürüyor sadece..





    SN WARTOX

    öncelikle bir yanlışınızı düzeltmek isterim

    s40 ların

    1,6 1,8 2,0 2,0T 1,9 T4 olmak üzere 5 versiyonu var ( 1998-2001 arası benzinli versiyonlar ) 2,0 motor dan büyük versiyonu varmı onu bilmiyorum


    2,0T olan versiyonu 200 hp değil 165 HP dir

    1,9T4 olan versiyonu 200hp dir

    dikkat ederseniz ben s40 t4 ile denemesi fikrini söyledikten sonra aracının tork değerini sordum


    1,9 t4 200 hp 300tork

    1,6 bravo 200hp 440 tork

    ben kıyaslama amaçlı fikrimi belirttim ilginç bir deneyim olur die düşündüm

    neden bu kadar hayret ettiniz açıkcası çözemedim

    daha önce bu forumda chip uygulaması yapılmıc accent era 1,5 crdi ile s40 2,0T nin roll denemeleri hakkında bir bölüm açıldı videolar eklendi (

    video eklemeyi bilmediğim için sadece videonun adını yazabiliyorum kusra bakmayın )

    y....tube sitesine

    hyundai accent era dizel baselchipli vs volvo s40 2.0t yazarsanız görülecektir


    bir videoda kalış denemesi yapılmış ve görüldüğü üzere chipli accent era stock haldeki s40 2,0t ile başa baş kalkıyor ve baya da kafa tutuyor

    hyundai accent era vs volvo s40 2.0t isimli

    40km ve 80 km roll denemişler roll da s40 daha başarılı görünüyor


    bu videolara bakarak

    1,6 200hp 440tork bravo ile stock haldeki 200hp 300tork s40 t4

    nasıl olur bence cidden çok güzel tadından yenmez olur

    burda mevzu araçların yürüyüp yürümemesi değil yapılan işlemlerin verilen emeğin bir şekilde karşılığını görmek die düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elalembialem_ -- 12 Şubat 2013; 17:08:01 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.