Şimdi Ara

1.6 FSİ YERİNİ ALACAK 1.4 TSİ 122 BG. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
3.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • volkswagen bence ilk defa işe yarar bir motor yaptı... alayını kaldırsın TSI ın 140lık olanını golf üzerinde test ettim canavar gibi olmuş. 60-100 arasını nasıl geçiyorsa 160-200 arsını öyle geçiyor ve yüksek sürati hiç hissettirmiyor acayip oturaklı. test aracının tüketimi de 10.2ydi ki bu değer bence bu performans için harika yani bana göre 1.4tsi (122) kesinlikle alınır....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    1.6 motorla aynı vergi diliminde ama yaaa :(
    hay şu devletin vergi politikasına...


    +12111354.............................
  • Bencede çok doğru.
    Adamlar hala 8v kullanıyor.Onlar değişse olmuyomu.
    Birde vw tüm modellerini tsi yapacak nerdeyse.
    O motorlar hem turbolu hem kompresörlü
    O motor dayanmazki o kadar basınçta kalacak.
    Üç sene sonra servisten çıkmaz
    Aksi fikri olan varsa söylesin
  • Birde pahalıya gelecek.
    Çünkü aynı vergi dilimindeler.
    Ayrıca tsi da turbo var cart curt var...
    O yüzden fiyat artıyor
    7 hp için değermi
  • Sadece 7 hb değil, +45 NM tork artısı var, bunu ihmal etmeyin..
  • arkadaşlar düşünsenize 1.6 8 v tarih olmuş durumda ...fsi fıs oldu ..... geriye ne kaldı ki VW de motor bırakmadınız ...

    TSİ de patlarsa kepengi indirip gitsinler ....


    herşey bir yana , TSİ ile keyif biryana


    yemin ederim biryerde uzun yol gidecek bir iş çıksada TSİ kullansam diyorum canım sıkılınca ...hele birde yolda atmosferik motorlu meraklılarla takışmak hiç bana göre değil ama zorla kendilerini kaşıyorlar...

    TSİ hava yolları ile uçuşa devam...

    patlayana kadar yolu var ....


    ( riske asla girmeyin arkadaşlar , sevdikleriniz herşeye bedel )




  • 122 bg TSI ne zaman gelecek acaba bilen var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khaydut -- 16 Temmuz 2007; 14:01:37 >
  • dün TSİ kullanan biriyle sohbet ettim.Çok hızlı gittiğini ve yüksek hızlara nasıl çıktığını fark edemediğini söyledi.Aslına bakılırsa o memnun kammamış.Yüksek süratlere çıkması herkesin önceliği değil Ayrıca FSİ motor türkiye şartlarına göre bence kullanımı gayet rahat ve ekonomik. Basarsanız her araba fazla yakar
  • valla pekde ekonomik değil

    1.6 fsi passatı şehir içerisinde kullanan bir arkadaşım var yol bilgisayarına baktım geçen gün 10.7 ortalama gösteriyordu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: saksoy

    valla pekde ekonomik değil

    1.6 fsi passatı şehir içerisinde kullanan bir arkadaşım var yol bilgisayarına baktım geçen gün 10.7 ortalama gösteriyordu

    passatın kasa daha ağırdır.O yüzden fazla yakıyor olabilir.Birde hangi devir aralıklarında vites değiştirdiği önemli tabi 3000d/dkyı geçmezse çok fazla yakacağını sanmam.Tabiki spor kullanımlarda fazla yakar
  • 1,6 passat test amaçlı 2 gün bende kalmıştı, kendi konumda yazmıştım.

    10'a kadar çıkmadı ortalama ama sadece köprü trafiğinde veya yoğun şehiriçi yolda 10 şaşırtıcı olmasın.

    Eşimin 1.4 Clio otomatik arabası var, evden markete-evden okula git gel şeklinde ortalaması 11 oluyor.
  • 8v ler çöpe Fsılar fıs :D TSı lar da fıs çıkarsa taş devrindeki gibi artık ayaklreımızla yaaaabadabaaduuuuuuu :D:D
  • bayılma derken 210dan kaça iniyo mesela?

    benim megane-1 1.6 16v 110 beygir otomatikte pek bişey olmuyoda

    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Aynı dergiyi ben de okudum..TSİ 122 hb olan motor şu an ki 110 Hb FSİ'den %6 oranında daha ekonomik yakıt tüketimine sahip olacakmış..Bu fark çok önemli sayılmayabilir ama bence daha önemli olan 200 NM civarında bir tork üretecek olması..Çok daha keyf verecek bir makina olacağı kesin..Kompack sınıftaki arabaların temel sorunu 0-100 hızlanmaları değil bence..Yüklü iken veya klima açıkken yokuşta bayılmaları (hele bir de otomatikse daha vahim)..İşte yüksek tork bu sorunları çözecek..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: balimsnet

    8v ler çöpe Fsılar fıs :D TSı lar da fıs çıkarsa taş devrindeki gibi artık ayaklreımızla yaaaabadabaaduuuuuuu :D:D

    8v ler özellikle jetta da max torku düşük devirde vermesinin avantajıyla hala gayet iyi satıyor.

    FSI ların fıs olduğu yok bu gelecek motorun aslında doğru ismi TFSI dır yani turbo FSI. zaten 2.0, 3.6, 4.2 gibi büyük hacimli motorları dahil FSI teknolojisi vw grubunun bir çok motorunda göreve devam ediyor.

    TSI lar fıs çıkacak olsa 2seneyi aşkın sürede çıkardı sen rahat ol ayaklarına bişey olmaz




  • Senin Megane'nın da içinde 4 kişi varken, klima açıkken şehirlerarası yolda ister istemez tempo kaybına uğrar..Çünkü torku diğerleriyle aynı...Maharet megane'nın motorunda değil kanımca..O esnada muhabbete dalmışsan farketmemiş olabilirsin.. Başka bir ihtimal de şu: zaten yavaş gidiyorsundur, o hız çıktığın rampa için fazla değildir, böylece zorlanmamış oluyorsundur..
    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    bayılma derken 210dan kaça iniyo mesela?

    benim megane-1 1.6 16v 110 beygir otomatikte pek bişey olmuyoda

    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Aynı dergiyi ben de okudum..TSİ 122 hb olan motor şu an ki 110 Hb FSİ'den %6 oranında daha ekonomik yakıt tüketimine sahip olacakmış..Bu fark çok önemli sayılmayabilir ama bence daha önemli olan 200 NM civarında bir tork üretecek olması..Çok daha keyf verecek bir makina olacağı kesin..Kompack sınıftaki arabaların temel sorunu 0-100 hızlanmaları değil bence..Yüklü iken veya klima açıkken yokuşta bayılmaları (hele bir de otomatikse daha vahim)..İşte yüksek tork bu sorunları çözecek..






  • quote:

    Orjinalden alıntı: agiegas


    quote:

    Orjinalden alıntı: balimsnet

    8v ler çöpe Fsılar fıs :D TSı lar da fıs çıkarsa taş devrindeki gibi artık ayaklreımızla yaaaabadabaaduuuuuuu :D:D

    8v ler özellikle jetta da max torku düşük devirde vermesinin avantajıyla hala gayet iyi satıyor.

    FSI ların fıs olduğu yok bu gelecek motorun aslında doğru ismi TFSI dır yani turbo FSI. zaten 2.0, 3.6, 4.2 gibi büyük hacimli motorları dahil FSI teknolojisi vw grubunun bir çok motorunda göreve devam ediyor.

    TSI lar fıs çıkacak olsa 2seneyi aşkın sürede çıkardı sen rahat ol ayaklarına bişey olmaz

    doğru tespit Katılıyorum FSİ öyle denildiği gibi başarısız bir motor değildir.




  • Bu 120 beygirlik tfsi moturun en kötü yanı max devrinin 5000 devir/dk olması. Yani turbo dizellerin max. 4500 devir çevirebilmesi gibi tfsi'ın da dar devir bandı var. Zaten bu iş böyledir mükemmel motor yoktur. 6500 devire çıkabilseydi tam süper olacaktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi special123456 -- 30 Temmuz 2007; 23:18:52 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: special123456

    Bu 120 beygirlik tfsi moturun en kötü yanı max devrinin 5000 devir/dk olması. Yani turbo dizellerin max. 4500 devir çevirebilmesi gibi tfsi'ın da dar devir bandı var. Zaten bu iş böyledir mükemmel motor yoktur. 6500 devire çıkabilseydi tam süper olacaktı.

    böyle birşey yok hocam kaynak verebilir misin?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: special123456

    Bu 120 beygirlik tfsi moturun en kötü yanı max devrinin 5000 devir/dk olması. Yani turbo dizellerin max. 4500 devir çevirebilmesi gibi tfsi'ın da dar devir bandı var. Zaten bu iş böyledir mükemmel motor yoktur. 6500 devire çıkabilseydi tam süper olacaktı.

    bana da pek doğru gibi gelmedi benzinli( turbolu olsun olmasın) bir motorun 5000 devirde redline girmesi. benzinli motorlar genelde 6000 deviri kesin görürler. eğer kaynak varsa bilgilendirirsen bizi sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kapadokyalı -- 31 Temmuz 2007; 12:44:57 >
  • Technische Daten: 1.4 TSI 90 kW 122ps 6-Gang


    Kraftstoffverbrauch/CO2-Emissionen**
    Kraftstoff nach 99/100/EG Super

    Kraftstoffverbrauch innerorts 8,2 l/100km

    Kraftstoffverbrauch außerorts 5,2 l/100km

    Kraftstoffverbrauch kombiniert 6,3 l/100km

    CO2-Emissionen kombiniert 149 g/km

    Außenabmessungen
    Länge 4.204 mm

    Breite 1.759 mm

    Höhe 1.513 mm

    Radstand 2.574 mm

    Spurweite vorn/hinten 1.540/1.518 mm

    Bodenfreiheit 89,0 mm

    Überhangwinkel vorn / hinten 13,9 / 14,2 °

    Rampenwinkel 9,4 °

    Wendekreis ca. 10,9 m

    Innenraumabmessungen
    Einstieg vorn, 2-türig, Breite/Höhe 1.071/1.315 mm

    Einstieg vorn, 4-türig, Breite/Höhe 873/1.315 mm

    Einstieg hinten, Breite/Höhe 816/1.344 mm

    Effektiver Kopfraum vorn/hinten 987/979 mm

    Innenraumbreite vorn/hinten 1.448/1.479 mm

    Gepäckraum
    Länge, Sitzbank aufgestellt/umgeklappt 828/1.581 mm

    Größte Breite (Gepäckraum) 1.044 mm

    Breite zwischen den Radkästen 1.006 mm

    Höhe (Gepäckraum) 556 mm

    Ladehöhe bis Himmel 927 mm

    Gepäckraumvolumen 350/1.305 l (Messung nach ISO 3832)

    Kraftstoffbehältervolumen ca. 55 l

    Garagenmaße
    Länge mit Anhängevorrichtung 4.304 mm

    Höhe geöffnete Frontklappe/Boden 1.764 mm

    Höhe geöffnete Heckklappe/Boden 2.055 mm

    Breite geöffnete Türen vorn 2-türig 4.050 mm

    Breite geöffnete Türen vo./hi. 4-türig 3.630/3.404 mm

    Fahrzeugmitte/Außenspiegel li/re 1.005/998 mm

    Motor, Getriebe, Elektrik
    Motor - Bauart 4-Zylinder-Ottomotor

    Hubraum 1,4 l/1.390 cm³

    Max. Leistung 90 kW (122 PS) bei 5.000/min
    Max. Leistung (Gas) kein Angebot

    Max. Drehmoment 200 Nm bei 1.500-4.000/min

    Max. Drehmoment (Gas) kein Angebot

    Emissionsklasse Euro 4

    Getriebe 6-Gang

    Batterie 220 A (44 Ah)

    Generator 110 A

    Gewichte
    Leergewicht 1.205 kg

    Zul. Gesamtgewicht 1.820 kg

    Zuladung 615 kg

    Zul. Achslast vorn/hinten 980/890 kg

    Zul. Anhängelast gebremst bei 12%/8% 1.300/1.600 kg

    Zul.Anhängelast gebr. bei 12/8% (Gas) kein Angebot

    Zul. Anhängelast ungebremst 640 kg

    Stützlast/Dachlast 75/75 kg

    Fahrleistungen
    Höchstgeschwindigkeit 197 km/h

    Höchstgeschwindigkeit (Gas) kein Angebot

    Beschleunigung von 0-80/0-100 km/h 6,4/9,4 s

    Beschleunigung v. 0-80/100 km/h (Gas) kein Angebot

    Weitere Daten
    Kraftstoff nach 99/100/EG Super bleifrei, mind. 95 ROZ

    Kraftstoff nach 99/100/EG (Gas) kein Angebot

    Yukarıda da görüldüğü üzere ne yazıkki max. gücü 122ps. max. 5000 devirde üretiyor. Görünce ben de çok şaşırdım.
    Motorla ilgili merak edilebilecek her türlü bilgi var yukarda ama ne yazıkki almanca. Üstelik bu motor golf V üzerinde. (Kaynak: vw.de)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi special123456 -- 31 Temmuz 2007; 20:44:26 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.