Şimdi Ara

1,5 YILLIK TURK.NET MACERASI VE FİNAL (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
3
Favori
9.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yöneticiler konuyu kaldırmıştı tekrar açmışlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exhell

    Türknet yetkilileri okuyorsa buraya da yazayım çünkü 1 haftadır attığım maile cevap vermiyorlar. Müşteri temsilcisi telefonda robot olmuş indirim yapalım kapatmayın diyorlar ANLATAMIYORUM DERDİMİ YA !


    Normalde müşteri temsilcilerine bağıran bili değilimdir işi az çok bildiğim için ama bugün cinnete getirdiler beni en sonunda.Lanet olsun istemiyorum kapatın diyorum yine arayıp onay alınacak diyor.Yahu arayın alın diyorum arayıp onay almak için bile bekletiyorlar.Nasıl bir belaya bulaştırdım kendimi ah kafa ah

    Biraz önce arandım bu sefer yine iptal için belge yollamamı istiyorlar,ha birde "isterseniz hiç iptal ettirmeyin ben ekip yönlendireyim" diyor.Ulan 15-16 gündür onlarca kayıta yollanmayan ekipleri sen kimsinki pat diye yönlendireceksin.Teyit etmek için üç kişi ile görüştüm üçüde hat aktivasyonu sağlanmadığı için belgeye gerek olmadan sesli iptal ettirebileceğimi söylemişti.Onlar içinde şikayet kaydı açabilirmişim açtık sanki ne halt olacaksa.Allahın belası belgeleri yarın atacağım,ah bi kurtulabilirsem şu türknetten harbi diyorum müjdesi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza53 -- 24 Ekim 2017; 14:39:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psu

    Turknetin çağrı merkezi yok,doğrudur.Turkcell'in de çağrı merkezi işini bu Hobim Bilgi İşlem yapıyor.Turknet'e abone olurken gönderilen abone evrakları,kimlik bilgileri de bu firmadan geçip turknet merkeze iletiliyor.Data dedikleri müşteri bilgisini bu Hobim Bilgi İşlem de açık izin olmadan kullanıyor.Turknet abonelik evraklarında bu bilgiler paylaşılabilir deniyor ama abone olanlar,abone olurken ilk müşteri bilgileri bu şirkete gidiyor ardından turknete ulaşıyor.Yarın bir gün turknet bu şirketle çalışmayı kesse dahi o şirket,abone bilgilerini kullanabiliyor.O kimlik fotokopileri hepsi ilk Hobim Bilgi İşlemde taranıp turknete iletiliyor.

    Abone olurken şöyle şikayetler vardı hep.Abonelik evraklarımı gönderdim ama sayfa eksik çıkmış,kimlik fotokopisi gönderdiğim halde kimlik fotokopisi yokmuş,imza attığım halde imzam yokmuş.İşte tüm evraklar ilk önce hobim bilgi işleme kargolandığı için orada çalışanlar sayfaları kaybediyor.Evrakları taratırken arada sayfa atlıyor.Kimlik fotokopisini üst üste tarattığı için artık okunmuyor.Turknete eksik taratıp gönderdikleri için hep abonelik sıkıntıları oluşuyordu.


    Turknet Abonelik Evrakları Kargo Gönderim Adresi

    Velimeşe Organize Sanayi Bölgesi mahallesi 132.Sokak No:1/1
    Ergene/Tekirdağ
    Hobim Bilgi İşlem Hizmetleri A.Ş

    Arşiv,doküman tarama,çağrı merkezini bu şirket yapıyor.

    1,5 YILLIK TURK.NET MACERASI VE FİNAL

    1,5 YILLIK TURK.NET MACERASI VE FİNAL

    1,5 YILLIK TURK.NET MACERASI VE FİNAL

    1,5 YILLIK TURK.NET MACERASI VE FİNAL

    1,5 YILLIK TURK.NET MACERASI VE FİNAL

    1,5 YILLIK TURK.NET MACERASI VE FİNAL


    Bu mesajı yazdıktan sonra foruma mesaj atamadım.Forum destekten de cevap gelmedi ve kapatıldı.Konu tekrar açılınca mesaj atabilmeye başladım.Nasıl bir açgözlülükse artık en ufak mesajda bile konuyu kapatabiliyorlar.




  • Özellikle son bir kaç gündür forumdaki diğer konularda turknet ten memnun olmayanları eleştirir şekilde mesajlar yazan forum üyeleri görüyorum, ne diyebilirim? Bırakın vaad edilen hızları akşamları neredeyse interneti kullanılmaz hale getiren sorunları dile getirdiğim(iz) için özür dilerim(iz). Size göre siz memnunsunuz ve herkes memnun olmak zorunda değil mi? 30 mbit hızınız yetmediğinden firmanın hızınızı 75 mbit e çıkarmasını kasıla kasıla yazarken bizler 1-2 mbit hızları aldığımız için şükretmeli 21. yüzyılda bize paramızla bu hizmeti veren türknet e şükretmeliyiz değil mi? Umuyorum bu düşüncesizce ve dalga geçer gibi yazan kullanıcılar da aynı sorunları yaşarlar da anlarlar zira bazıları burada bizim yazmamızla genel sorunu bir türlü anlayamıyorlar. Sadece azıcık empati diyorum.

    Eğer vaktiniz varsa linkteki videonun 16 ila 21. arası dakikalarını 5 dakikanızı ayırıp izleyin, konuşan turknet genel müdür yardımcısı, eğer herkes interneti peak kullanırsa bizim 600-700 tl gibi rakamlar almamız lazım diyor, prime time daki hız kesintilerinin açıklaması da firmanın altyapı sağlayıcısına o aralıktaki kulanım miktarına göre para ödemesi yani birilerinin dediği gibi hızı o saatlerde ttnet düşürmüyor zira ttnet bandı ne kadar üstte tutarsa o kadar çok para alıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dickinson -- 24 Ekim 2017; 23:35:6 >




  • Merhaba arkadaşlar, bildiğiniz üzere farklı bir firmadan hizmet almak için geçen hafta başvurumu yapmıştım, cumartesi günü bana gönderdikleri abonelik evraklarını kendilerine geri gönderdim, salı günü geçiş için son aşamaya geçildiğini onayımı almak için aradıklarını söylediler. Onayı verdim beklemeye başladım bugün firmayı aradığımda karşı firmanın onayının beklendiğini konuyla ilgili ttnet e de mail atıldığını cevap beklenildiğini yazmışlar. Hasılı 48 saat olan maksimum süre geçti mide ağrısına devam sayenlerinde, medeni insanlar gibi ayrılamıyor mafya kurallarıyla yönetiliyoruz. Hizmet ver diyorsun vermiyorlar, iptal edicem diyorsun bin dereden su getiriyorlar, geçiş yapıcam diyorsun süreci uzatıyorlar...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.