< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
1.5 DCI vs 1.3 MJ






-
-
1.3 mj 75 hp euro 5 kullanıcısıyım bir sorun yaşamadım bugüne kadar 110k da aldım 150k da araba sadece termostat değiştirdim o da normal ancak, 1.5 motor 90 hp demek büyük hacimde daha az sıkıştırma ile beygir almak demek motor daha az basınçla çalışacak demek o yüzden ömrü daha uzun olabilir dci in ancak daha önce dci aracım olmadı ben sadece mühendislik olarak örnek vermek istedim.
-
1.5 DCI 90 hp bence daha mantıklı. tabi temizse.
-
İkisi de iyi, parçası ustası bol, uzun süredir üretildiği için büyük bir kronik sorunu yok. Hangisi temizse o alınır. Onun haricinde yüksek hacim her zaman fark ettirir, o yönden 1.5 Dci daha iyi ama 1.3 motorun da vergisi daha düşük olur.
-
1.3 mjet
Zincir avantaj sayılır
Vergi avantajı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kimse kusura bakmasın ama dünya otomotiv tarihinin en iyi notası dci motordur. Beni bilenler gibidir, kanım tdi diye akar ama dcinin eline o bile su dökemez nokta
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bakim maliyeti olarak bakarsak multijet bi tık önde zincirli aktarım oldugu icin 200k km kadar gidiyor zincir triger masrafları malum ve riskte taşıyor maalesef ama onun dışında dci başarılı bir motor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X