Şimdi Ara

1.5 dci ile 1.5 blue dci farkı nedir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
17.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • infinite kullanıcısına yanıt
    Renaultlar hemen her hata için egzoz emisyonu ibaresini gösterir. Obd ile bağlanmadan nedenini bilemezsiniz, basit bir sensör arızası hatta edc arızası bile olabilir. Yanlış yönlendirme olmuş.
  • jazzIII kullanıcısına yanıt

    biz genelde (1000'lerce) içinden şehir içi kullanımda bulunup partikül sorunu yaşatanlardan bahsettim...

  • Hep dizel araç kullandım. Yılda en fazla dört beş defa uzun yol yaparım, bunun dışında ortalama hız 35kmh, hep 3-5km kısa mesafe dur kalk, toplam 20bin km civarında. Aracı devirli kullanmam, torkun yüksek olduğu en alt aralıkta kullanırım. PSA 1.6d Euro 4 ve Euro 5 motorlu araçları 80bin km civarında satın aldım her ikisinde de 100bin km'den fazla yol yaptım. Bir problem yaşamadım. On bin km'de bir yağ değiştiririm. İyi yağ iyi filtre iyi mazot kullanırım. Aracı zorlamam. Adblue konusunda bilgim yok, ama en büyük problemin yağ değişiminin ihmal edilmesi, arızalı enjektör, ve kötü yakıt olduğunu düşünüyorum. Bir de daha önce dizel araçları yüksek devirde kullanmanın kurum oluşumunu artırdığını okumuştum, tork aralığında kullanmak önemli (buldum aşağıya ekledim). Yüksek devirde motor mazotu tamamen yakabileceği kadar hava alamıyor, bu da kurumu artırıyor diye anlıyorum.

    K.
    https://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/142398-do-high-rpms-result-unburnt-fuel-3.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayesque -- 7 Temmuz 2024; 10:30:0 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.