Şimdi Ara

1.4 TSİ KULLANAN VARMI (45. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.024
Cevap
0
Favori
167.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 170 hp yi kastetmemiştim, onun fiyatı 50 bini buluyor zaten, 122 hp jetta comfortline 44 bin sanırım, o civarda fiyata sahip bir dizele göre, focus, 308, c4 mesela, eğer şehir içi kullanım çok sık değilse jetta ağır basıyor bana göre de, gördüğüm kadarıyla bakım masrafları da çok değilmiş
    _____________________________
    Gloin
  • Arkadaşlar senede kaç km yaptığınız önemli. Yılda 15.000 - 20.000 km yapan birinin dizel alması para israfı. Ayrıca performanstan da ödün vereceksiniz. Dizel araçların servis bakımları da çok pahalı. Her 10.000 de servise sokacaksınız.
    _____________________________
    Das Auto.
    Passat [B8] 1.4 TSI
  • 122hp TSi düsünen arkdasim varsa hic düsünmesin.. Mükemmel bir motor gitsin alsın
    _____________________________
    2008 Passat Variant TSi Comfortline Derin Siyah
  • quote:

    Orjinalden alıntı: taylans68

    olabilir bu arada soguk havalarda araç biraz hareket edene kadar ufak tefek gıcırtılar oluyomu amartisörlerle yada karasörle ilgili gibi sanki sonra kesiyo ?


    Aynı sesler bende de var, bir süre sonra kesiliyor.Sadece kasislerde duyuluyor ses...
    Diğer bir sorunum yukarıda bahsedilen ilk çalıştığı 2-3 dk içinde bazen gaz yemiyor...
    Bu iki sorun haricinde arabamdan çok memnunum.Yaklaşık 6 ay oldu alalı ve 5500 km..Şirketteki diğer araçları kullanıyorum da hiçbirisi arabam kadar rahatlık vermiyor...
    _____________________________
  • Arkadaşlar bende 140 hp tsi golf var. Birkaç kafamı kurcalayan durum var, paylaşmak istedim. Birincisi araç park halinde boşta gazlayınca bende 4000 devirde kesiyor. Seyir halinde boşa alıp gazlayınca normal 6500 vs yükseliyor. Acaba koruma amaçlı mı? Sizde de aynı mı? İkincisi arkadaşımda 1.9 tdi dsg var. Aynı donanım paketi olduğundan jant vs. aynı (Tour). Onun süspansiyonu daha yumuşak gibi geldi bana, sizde böyle bir fark farkettiniz mi? Üçüncüsü araç rölantide park halinde ancak hissedilen çok derinden vuruntu yapar gibi titriyor. 1-2 sn de 1 kere filan hissediyor. Devir ibresi de milim oynuyor gibi bu halde. Sizde durum aynı mı? Kar yağdığında ilk 2-3 dakka gaz yememe olayını ben de hissettim. Sonradan düzeliyor. Başıma 2 kere geldi. Son olarak da 2 gün önce PO'dan 97 oktan benzin aldım. Sorunum ondan mı bilmiyorum, hatta sorunum motor kaynaklı mı ondan da emin olamadım. 90-100 üzerinde sanki jant eğikmiş veya motorda vuruntu varmış gibi şasiye vuran bir vibrasyon hissediyorum. Servise gidicem ama tam emin olamadığım için fırsat olmadı, hem bir de depoyu biraz harcayıp 95 le tekrar dnemek istiyorum, zira benzindense düzelecektir. Bu konular hakkında yorumlarınızı alabilir miyim?
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: speaquinox

    Arkadaşlar bende 140 hp tsi golf var. Birkaç kafamı kurcalayan durum var, paylaşmak istedim. Birincisi araç park halinde boşta gazlayınca bende 4000 devirde kesiyor. Seyir halinde boşa alıp gazlayınca normal 6500 vs yükseliyor. Acaba koruma amaçlı mı? Sizde de aynı mı? İkincisi arkadaşımda 1.9 tdi dsg var. Aynı donanım paketi olduğundan jant vs. aynı (Tour). Onun süspansiyonu daha yumuşak gibi geldi bana, sizde böyle bir fark farkettiniz mi? Üçüncüsü araç rölantide park halinde ancak hissedilen çok derinden vuruntu yapar gibi titriyor. 1-2 sn de 1 kere filan hissediyor. Devir ibresi de milim oynuyor gibi bu halde. Sizde durum aynı mı? Kar yağdığında ilk 2-3 dakka gaz yememe olayını ben de hissettim. Sonradan düzeliyor. Başıma 2 kere geldi. Son olarak da 2 gün önce PO'dan 97 oktan benzin aldım. Sorunum ondan mı bilmiyorum, hatta sorunum motor kaynaklı mı ondan da emin olamadım. 90-100 üzerinde sanki jant eğikmiş veya motorda vuruntu varmış gibi şasiye vuran bir vibrasyon hissediyorum. Servise gidicem ama tam emin olamadığım için fırsat olmadı, hem bir de depoyu biraz harcayıp 95 le tekrar dnemek istiyorum, zira benzindense düzelecektir. Bu konular hakkında yorumlarınızı alabilir miyim?


    benzinden kesinlikle daha önce bende oldu bp yada shell en mantıklısı fakat devir kesici bildiğim kadarıyla jettadaki gibiyse devirle degil hızla ilgili 4000 devirde devir kesici devreye girmez
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: speaquinox

    Arkadaşlar bende 140 hp tsi golf var. Birkaç kafamı kurcalayan durum var, paylaşmak istedim. Birincisi araç park halinde boşta gazlayınca bende 4000 devirde kesiyor. Seyir halinde boşa alıp gazlayınca normal 6500 vs yükseliyor. Acaba koruma amaçlı mı? Sizde de aynı mı? İkincisi arkadaşımda 1.9 tdi dsg var. Aynı donanım paketi olduğundan jant vs. aynı (Tour). Onun süspansiyonu daha yumuşak gibi geldi bana, sizde böyle bir fark farkettiniz mi? Üçüncüsü araç rölantide park halinde ancak hissedilen çok derinden vuruntu yapar gibi titriyor. 1-2 sn de 1 kere filan hissediyor. Devir ibresi de milim oynuyor gibi bu halde. Sizde durum aynı mı? Kar yağdığında ilk 2-3 dakka gaz yememe olayını ben de hissettim. Sonradan düzeliyor. Başıma 2 kere geldi. Son olarak da 2 gün önce PO'dan 97 oktan benzin aldım. Sorunum ondan mı bilmiyorum, hatta sorunum motor kaynaklı mı ondan da emin olamadım. 90-100 üzerinde sanki jant eğikmiş veya motorda vuruntu varmış gibi şasiye vuran bir vibrasyon hissediyorum. Servise gidicem ama tam emin olamadığım için fırsat olmadı, hem bir de depoyu biraz harcayıp 95 le tekrar dnemek istiyorum, zira benzindense düzelecektir. Bu konular hakkında yorumlarınızı alabilir miyim?



    Bildiğim kadarıyla ne jettada ne de golfte böyle bir özellik yok. Servise danışmakta fayda var.
    _____________________________
    Das Auto.
    Passat [B8] 1.4 TSI




  • Merhabalar,

    Kısmetse ben de mayıs ayında 1.4 TSI Golf almayı düşünüyorum. Aslında alacağım arabaya net olarak karar vermedim ama tüm özelliklerine baktığımda en çok dikkatimi çeken 1.4 TSI 140 HP Comfortline Golf oldu.

    Sadece 170 HP ile 140 HP arasında kararsızlık yaşağacağım gibi görünüyor. Aslında zaten bütçemi 140 HP de zorlayacak gibi ama özelliklerine bakınca değer gibi görünüyor. 140 HP ile 170 HP'lik motorlar arasındaki farkı bana nasıl açıklayabilirsiniz? İmkanın varsa mutlaka 170 HP al demeye değer mi? Yoksa 140 HP'nin gücü beni fazlasıyla tatmin edecek midir?
    _____________________________
    Intel i9 14900K @ 6Ghz | Asus Dark Hero Z790 Anakart | Zotac RTX 5090 Solid OC | 64 GB Corsair Vengeance 6000 MHZ Ram | 2 TB M2 Samsung 980 Pro + 2 TB M2 Kingston + 4 TB M2 Kingston | DeepCool LT720 360mm Sıvı Soğutucu | Phanteks Evolve X Kasa | NZXT 1200 PSU | Razer Blackshark V2 Pro Headset | Connexion3D Mouse | Asus Strix Scope 96 Klavye
  • İkisi de tamamen %100 aynı motordur. Tek fark yazılımdır. Aynı motor özel bir yazılımla 170 HP oluyor.
    _____________________________
    Das Auto.
    Passat [B8] 1.4 TSI
  • Peki 140 hp lik versiyon alınıp yazılım yükletilebilir mi 170 olması için? Yoksa bunlar sakat iş mi?
    _____________________________
    Intel i9 14900K @ 6Ghz | Asus Dark Hero Z790 Anakart | Zotac RTX 5090 Solid OC | 64 GB Corsair Vengeance 6000 MHZ Ram | 2 TB M2 Samsung 980 Pro + 2 TB M2 Kingston + 4 TB M2 Kingston | DeepCool LT720 360mm Sıvı Soğutucu | Phanteks Evolve X Kasa | NZXT 1200 PSU | Razer Blackshark V2 Pro Headset | Connexion3D Mouse | Asus Strix Scope 96 Klavye
  • 122 hiç düşündün mü?bende senin gb karasız kaldım düşünmediysen neden?bir farklılık var mı sence.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dwain


    Merhabalar,

    Kısmetse ben de mayıs ayında 1.4 TSI Golf almayı düşünüyorum. Aslında alacağım arabaya net olarak karar vermedim ama tüm özelliklerine baktığımda en çok dikkatimi çeken 1.4 TSI 140 HP Comfortline Golf oldu.

    Sadece 170 HP ile 140 HP arasında kararsızlık yaşağacağım gibi görünüyor. Aslında zaten bütçemi 140 HP de zorlayacak gibi ama özelliklerine bakınca değer gibi görünüyor. 140 HP ile 170 HP'lik motorlar arasındaki farkı bana nasıl açıklayabilirsiniz? İmkanın varsa mutlaka 170 HP al demeye değer mi? Yoksa 140 HP'nin gücü beni fazlasıyla tatmin edecek midir?


    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dwain

    Peki 140 hp lik versiyon alınıp yazılım yükletilebilir mi 170 olması için? Yoksa bunlar sakat iş mi?



    Kesinlikle 140 lık araç yazılımla 170 olur. Fakat garanti kapsamı dışına çıkıp çıkmayacağını servise danışmanı öneririm. Fakat bu yazılımın yüklenmesi de ucuz bir iş değil. 1.500 TL diye duymuştum.
    _____________________________
    Das Auto.
    Passat [B8] 1.4 TSI
  • korkacak bişey yok durum normal. hareket 0 iken 4000 de kalır
    quote:

    Orjinalden alıntı: speaquinox

    Arkadaşlar bende 140 hp tsi golf var. Birkaç kafamı kurcalayan durum var, paylaşmak istedim. Birincisi araç park halinde boşta gazlayınca bende 4000 devirde kesiyor. Seyir halinde boşa alıp gazlayınca normal 6500 vs yükseliyor. Acaba koruma amaçlı mı? Sizde de aynı mı? İkincisi arkadaşımda 1.9 tdi dsg var. Aynı donanım paketi olduğundan jant vs. aynı (Tour). Onun süspansiyonu daha yumuşak gibi geldi bana, sizde böyle bir fark farkettiniz mi? Üçüncüsü araç rölantide park halinde ancak hissedilen çok derinden vuruntu yapar gibi titriyor. 1-2 sn de 1 kere filan hissediyor. Devir ibresi de milim oynuyor gibi bu halde. Sizde durum aynı mı? Kar yağdığında ilk 2-3 dakka gaz yememe olayını ben de hissettim. Sonradan düzeliyor. Başıma 2 kere geldi. Son olarak da 2 gün önce PO'dan 97 oktan benzin aldım. Sorunum ondan mı bilmiyorum, hatta sorunum motor kaynaklı mı ondan da emin olamadım. 90-100 üzerinde sanki jant eğikmiş veya motorda vuruntu varmış gibi şasiye vuran bir vibrasyon hissediyorum. Servise gidicem ama tam emin olamadığım için fırsat olmadı, hem bir de depoyu biraz harcayıp 95 le tekrar dnemek istiyorum, zira benzindense düzelecektir. Bu konular hakkında yorumlarınızı alabilir miyim?

    _____________________________




  • Arkadaşlar sık sık duyduğum 2. vites senkromeç arızası benimde başıma geldi. Araba 1 haftadır serviste. Bu problem TSI larınmı yoksa tüm Golf 5 lerinmi kronik arızası bilmiyorum ama eğer yüksek devirlerde aracınız 2.vitese geçerken zorlanıyorsa, geçmiyorsa yada geçirmek için zorladığınızda "garç" lama yapıyosa bence bir an önce servise götürüp tamirini isteyin. Merka etmeyin garantiden değişiyor. Değişen parçaların faturası ise bir hayli kabarık.
    Aracım 20.000kmde Golf 1.4 TSI 140HP 2007 model manuel.
    _____________________________
    Volkswagen Golf 1.4 Tsi 140hp(180hp - 270nm)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dr. Lecter

    Arkadaşlar sık sık duyduğum 2. vites senkromeç arızası benimde başıma geldi. Araba 1 haftadır serviste. Bu problem TSI larınmı yoksa tüm Golf 5 lerinmi kronik arızası bilmiyorum ama eğer yüksek devirlerde aracınız 2.vitese geçerken zorlanıyorsa, geçmiyorsa yada geçirmek için zorladığınızda "garç" lama yapıyosa bence bir an önce servise götürüp tamirini isteyin. Merka etmeyin garantiden değişiyor. Değişen parçaların faturası ise bir hayli kabarık.
    Aracım 20.000kmde Golf 1.4 TSI 140HP 2007 model manuel.



    Henüz 20.000 deki aracının şanzımanı inmiş. Bu çok ciddi bir arıza. Kullanıcı hatası da değil anladığım kadarıyla yoksa garantiden yapılmazdı.

    Bu kadar para verilerek alınan bu araçların böyle önemli arızalar vermesi çok düşündürücü doğrusu. Biz 175.000 km de araç sattık. Sıfırdan beri bizdeydi. Bir kez bile şanzıman arızası vermedi. Marka vermiyorum amacım reklam değil çünkü. Yalnız ben bu kadar para verip madur olmak istemem.
    _____________________________
    Das Auto.
    Passat [B8] 1.4 TSI




  • Merhaba ben bir şey sormak istiyorum.

    Bilgim çok fazla olmadığı için size danışıyorum.

    Torkun çekiş gücü olduğunu biliyorum. Peki mesela kimisi 200nm torkun iyi olduğunu söylüyor. Ancak 200 torku düşündüğümde ne demek olduğunu bilmiyorum.

    Mesela Peugeot 308 140 THP otomatik vitesin 240 torku var. Golf 170 hp'lik 1.4'ün de torku 240 nm. Bu ne anlama geliyor? Her ikisini karşılaştırarak torkun tam olarak neyi ifade ettiğini açıklayabilir misiniz?

    Torku aynı olan araçların 0-100 km hızlanmaları neden farklı olur? Sanırım bir açıklama bu bağlantıyı kurmama yardımcı olacaktır.

    Şimdiden teşekkürler :)
    _____________________________
    Intel i9 14900K @ 6Ghz | Asus Dark Hero Z790 Anakart | Zotac RTX 5090 Solid OC | 64 GB Corsair Vengeance 6000 MHZ Ram | 2 TB M2 Samsung 980 Pro + 2 TB M2 Kingston + 4 TB M2 Kingston | DeepCool LT720 360mm Sıvı Soğutucu | Phanteks Evolve X Kasa | NZXT 1200 PSU | Razer Blackshark V2 Pro Headset | Connexion3D Mouse | Asus Strix Scope 96 Klavye
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmetba

    Henüz 20.000 deki aracının şanzımanı inmiş. Bu çok ciddi bir arıza. Kullanıcı hatası da değil anladığım kadarıyla yoksa garantiden yapılmazdı.

    Bu kadar para verilerek alınan bu araçların böyle önemli arızalar vermesi çok düşündürücü doğrusu. Biz 175.000 km de araç sattık. Sıfırdan beri bizdeydi. Bir kez bile şanzıman arızası vermedi. Marka vermiyorum amacım reklam değil çünkü. Yalnız ben bu kadar para verip madur olmak istemem.




    Bende 2 sene önce Opel Astra 1.4 Station Wagon vardı. 94 modeldi ve sıfır almıştık. Aracı 2 sene önce 270.000kmde sattık. Bir kere bile şanzıman, debriyaj sorunu çıkarmamıştı. Kaldıki acemiliğimi o arabada gidermiştim, dağa taşa çıkıyordum, habire patenajlı kullanıyordum falan filan. En son alkollüyken arabayı dağda patika yolunda ralli edasında kullanırken motoru çok ciddi bir şekilde alttan taşa vurmuştum. Sonrasında araba mefta oldu tabi...

    Aslına bakarsanız kullanıcı hatası kuşkusuyla gittim servise; çünkü bilirsiniz garantiye çok zor sokuyorlar arızaları. Test için bir yetkili geldi çıktık teste. İlk başlarda yapmadı. Sonra habire 0-100km yaptırdım yetkiliye ve başladı problem. Sordum; siz istesenizde bozamazsınız dedi. Şaşırdım ve rahatladım doğrusu. Bugün aldım aracı servisten. Çok şükür bir problem yok. Vitesler kaymak gibi, debriyaj tüy gibi olmuş. Bu yüzden arabamdan soğumadım. Önemli olan arıza çıktığında sizi servis olarak ortada bırakmamaları. Eğer faturayı bana çıkarsalardı yemin etmiştim o arabayı servisten çıkartmayıp ortalığı ayağa kaldırcaktım. Fatura tutarı ise 1.600lira. Bir sürü parça değişmiş, fatura arabada kaldı, ne olduklarını yarın yazarım detaylıca; aynı problemle karşılaşırsanız faydası dokunur belki. Maduriyet giderildikten sonra gerisi önemli değil bence; daha sorun çıkarmayan araba icat edilmedi...
    _____________________________
    Volkswagen Golf 1.4 Tsi 140hp(180hp - 270nm)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dwain


    Merhaba ben bir şey sormak istiyorum.

    Bilgim çok fazla olmadığı için size danışıyorum.

    Torkun çekiş gücü olduğunu biliyorum. Peki mesela kimisi 200nm torkun iyi olduğunu söylüyor. Ancak 200 torku düşündüğümde ne demek olduğunu bilmiyorum.

    Mesela Peugeot 308 140 THP otomatik vitesin 240 torku var. Golf 170 hp'lik 1.4'ün de torku 240 nm. Bu ne anlama geliyor? Her ikisini karşılaştırarak torkun tam olarak neyi ifade ettiğini açıklayabilir misiniz?

    Torku aynı olan araçların 0-100 km hızlanmaları neden farklı olur? Sanırım bir açıklama bu bağlantıyı kurmama yardımcı olacaktır.

    Şimdiden teşekkürler :)



    Bildiğim kadarı ile iki araç arasındaki fark turbo basıncından, devreye girdiği devirden dolayı farklı olabiliyor. 0-100km farklılıklarında ise en önemli unsurlardan bir tanesi arabanın ağırlığı. Sonrasında vites oranları. 700-800 kiloluk 100-150 beygirlik araçlar(Lotus, Atom...) 600-700 beygirlik araçlarla aynı sürede 0-100kmye çıkabiliyorlar örneğin..
    _____________________________
    Volkswagen Golf 1.4 Tsi 140hp(180hp - 270nm)




  • Bu arada çoğunuzda bu problem mevcut olabilir. Yüksek viteslerde 2 vitese geçişte zorlanıyorsanız aracınızı servise götürüp gösterin. Normal kullanımda pek belli olmuyor ama agresif yada atak kullandığınız zaman kabak gibi çıkıyor meydana..
    _____________________________
    Volkswagen Golf 1.4 Tsi 140hp(180hp - 270nm)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dwain


    Merhaba ben bir şey sormak istiyorum.

    Bilgim çok fazla olmadığı için size danışıyorum.

    Torkun çekiş gücü olduğunu biliyorum. Peki mesela kimisi 200nm torkun iyi olduğunu söylüyor. Ancak 200 torku düşündüğümde ne demek olduğunu bilmiyorum.

    Mesela Peugeot 308 140 THP otomatik vitesin 240 torku var. Golf 170 hp'lik 1.4'ün de torku 240 nm. Bu ne anlama geliyor? Her ikisini karşılaştırarak torkun tam olarak neyi ifade ettiğini açıklayabilir misiniz?

    Torku aynı olan araçların 0-100 km hızlanmaları neden farklı olur? Sanırım bir açıklama bu bağlantıyı kurmama yardımcı olacaktır.

    Şimdiden teşekkürler :)


    slm araç ağırlığı ve motor hacmi-ps etkilidir
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.