Şimdi Ara

1.4 tsi bmt 125 ps 17 model ?????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar bir sorum olacak 17 model tsi 125 ps dsg araclar cok tutulmuyor mu malum sitede toplam 16 tane var highline dan bahsediyorum muadil tdi 130 adet bunun sebebi nedir yorumlarsaniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Şu an için dizel daha fazla satılıyor. Ancak birkaç sene içinde dizel motor üretimleri duracak ve bu araçlar 2. elde zarar etmeye başlayacak.

    Avrupa'da şimdiden birçok ülke dizeli tamamen yasakladı. Yine birçok firma dizel motor üretmeyi bıraktı. Bundan sonra sadece benzinli, elektrikli ve hybrit motor üreteceklerini açıkladı.

    Dizel ve benzin arasında pompa fiyatında ciddi bir fark yok. 1.4 TSI 125 Hp motor zaten az yakıyor. Öyle eskisi gibi 100 km. de 10 litre yakan benzinli motorlar kalmadı. Passat için fabrika verisi 6.9 L. Benim passat 7.5 L. yakıyor. Buna göre hesabınızı yapıp karar verebilirsiniz. İyi günler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autotech1 kullanıcısına yanıt
    Cevap icin teşekkürler ederim ayni aracin muadil tdi ile arasinda 30-40-50 bin fiyat farki var acaba 2017 modellerde benim bilmediğim kronik bir sorun mu var yada tutulmamasi icin baska bir neden mi var onu merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hknaydin H kullanıcısına yanıt
    Bu VW in fiyat politikasından başka birşey değil. Halkımızın dizele olan tutkusunu bildikleri için istedikleri fiyata satıyorlar.

    Ayrıca 2. elde az olması tutulmadığı anlamına gelmez. 2. elde TDI araçların fazla olmasının sebebi firma ve filo araçlarıdır. Firma ve filo araçlarının tamamı dizeldir. Bir süre kullanıldıktan sonra fazla km. yapmadan 2. ele satılıyorlar. TSI kullanıcıları ise %90 şahsi kullanıcılar ve aile araçları. Bu sebeple 2. elde dizele göre azlar.

    Şu an çok fazla km. yapmıyorsanız dizel almanın hiçbir mantığı yoktur. Ben olsam 30-50 arası değişen fiyat farkını motora değil donanıma verirdim. Ayrıca benzinli motor daha atak. 0-100 km. hızlanması dizelden daha az. Rampalar hariç asla TDI motor TSI motoru geçemez. Sadece dizelin torku yüksek olduğu için rampalarda şansı olabilir. Dizelin bakım ve arıza maaliyetleri de çok yüksek. Benzinli motorda 120.000 km. ye kadar ağır bakımı bile yok. Trigeri zincirli. Sadece yağ, filtre, buji ve eskiyen fren aksamları değişiyor.

    İyi günler dilerim...



    Teknik bilgi:

    1.6 TDI 0-100 Hızlanma: 10.8 sn.

    1.4 TSI 0-100 Hızlanma: 9.7 sn.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autotech1 kullanıcısına yanıt
    Tekrardan teşekkür ediyorum hocam aydınlatıcı yorumlar icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passat'ın 2. elde en tutulan modeli dizel + dsg.


    benzinli az tutuluyor. 150bg ise 2. elde en çok kaybettiren modeli, zira 125 bg muamelesi görüyor 2. elde:

    https://www.sekizsilindir.com/2017/06/dizel-passat-mi-benzinli-passat-mi.html

    mazot fiyatları arttı diye dizele ilginin azalacağı fikrine katılmıyorum. mazot fiyatları almanya'da uzun zamandır benzinle başabaş olduğu halde dizel çok satıyor. bizdeki asıl sıkıntı vergiden dolayı dizel-benzinli makası çok açılıyor sıfır araç satışında. o olmasa benzinli alan kalmaz.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam yorum için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.