Şimdi Ara

1.4 75hp Dizel aracım Yokuşta çekmemesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
1.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Katilzorü kırdır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ARABADA SIKINTI YOK Dizel arabayı yürüten turbodur o da 2500 devir civarından sonra tam olarak devreye giriyor dik rampada dur kalk yapacaksanız el frenini kullanabilir veya yarım debriyajı devir yükselene kadar bırakmaya bilirsiniz bu taktikleri deneyiniz sorun
    Benzinli arabadan dizel arabaya geçince benim de başıma geldi araba gaz yemiyor gibi oluyor titriyordu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kimse de dememis ki olayin beygirle ne alakasi var soyledigin konu tork ile alakali....

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    Araç eski olduğu için oluyor, muhtemelen güç kaybı vardır. Öncelikle hava akışmetreyi devre spreyiyle temizleyin derim ardından kompresyon testi yaptırıp piston ve veya segmanlarda sıkıntı var mı bakılmalı, daha sonra enjektörler ve kızdırma bujileri, egr valfi ve varsa dpf (ki sanmıyorum olduğunu) kontrol edilmeli.


    1.5 tdci fiesta var o da 75 hp, yokuşta 3 yetişkin 2 çocuk bagaj varken bile klima açık bir şekilde gayet rahat yokuş çıkıyor.

    Herseyi anladim da kizdirma bujisinin performans ile ne alakasi olabilir?

    Kontak acildigi zaman sadece 10 saniye boyunca calisip devre disi kalan bi parca


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi zahmet çekmesin hocam. 75 beygirlik araçtan ne beklenir ki? sırf dizel diye rampalarda uçacak kaçacak mantığı aranmasına gerek yok. tek başınıza düz yolda 0-100 testi yapın. 16 saniyeden fazla çıkarsa sorun var demektir. zaten fabrika çıkışı 0-100 değerı 14-15 saniye.

  • Dizellerin ön plana çıktığı nokta tork gücüdür benzinli araçlara göre beygirleri düşük olmasına rağmen onlardan daha iyi rampa tırmanırlar.O yüzden burdaki kıyas noktası beygirle alakalı değil torkladır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • xxRazorSharp X kullanıcısına yanıt

    aracın torku da zayıf.

  • 🤔

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Cihad0699 C kullanıcısına yanıt
    Sanırım doğru cevap bu. Herkes biryeleri temizlet değiştir falan demiş ama sabit hızda zaten çıkıyormuşsun.

    Turbolu araçlarda turbo devreye girmeden önceki torku (ve tabii gücü) çok az olur.

    Torku devirle çarpıp sabite bölersen 7 beygirle falan kalkmayı deniyorsun. Debriyajı bırakmadan hemen önce 2000 devire falan çıkman lazım, kısa bir süre de yarım debriyaj tut ki devir 2000'in altına hiç inmesin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.