Şimdi Ara

1.4 2012 Model Polo geriye kaçırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • froster2006 (2 mesaj) darknesr (2 mesaj) hfguler (2 mesaj) Jeremy Klakson (1 mesaj) TEPEE PREMİUM PACK (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    300 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhabalar,

    Elimde 130 bin km bir polo var yarı otomatik fakat kalkış olsun vitesler arası geçiş olsun araba sanki gaz yemiyor gibi.
    Kalkış anında gaz pedalına bastığımda nerede ise 5 de 1 lik kısmı içeriye boş gidiyor sonrasında gaz almaya başlıyor gibi.

    Yani anlatmak istediğim araba gaz yemiyor ve tepki vermiyor gibi hareket ediyor bundan dolayıda kalkışlarda yokuş olan yerlerde araç geriye kaçıyor.

    Sizce Debriyaj balatası mı bitti kullanan ve fikri olan yardımcı olabilir mi?

    En azından tamirciye gitmeden bir fikrim olsun istiyorum.

    İyi günler dilerim.



    |
    |
  • Yarbay
    6193 Mesaj
    Arabanın devir çevirmesi buna paralel hızlanmaması debriaj balatasının bittiğinin habercilerinden birisidir. Arabanın hangi devirde kaç km hız ile gideceği dişli oranlarıyla bellidir. Mesela 2. vites 4000dd için 60km ise bu vites devirde 35 yapıyorsanız evet balatanızda sorun var.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    Hocam eğer kavraması daha önce değişmediyse çok büyük ihtimalle kavramadandır bence.
    |
    |
  • Yarbay
    4856 Mesaj
    Oncelik ile pololarda yari otomatik sanziman yok.Hepsi tam otomatik.Yani dsg degil ise hepsi tam otomatik tork konventorlu.

    Bir servise veya kompedanina gidin.Bir yagini degistirsin.Sonra tam teshisi koyar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    9364 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Oncelik ile pololarda yari otomatik sanziman yok.Hepsi tam otomatik.Yani dsg degil ise hepsi tam otomatik tork konventorlu.

    Bir servise veya kompedanina gidin.Bir yagini degistirsin.Sonra tam teshisi koyar.
    2012 polo tam otomatik değil. dsg var. yarı otomatik çift kavramalı kuru tip sıkıntılı şanzıman.

    2010 öncesi eski kasalar tam otomatik idi.
  • Kurmay Albay
    17600 Mesaj
    her şoför bir gün tork konvertörü ile tanışacak.
    |
    |
  • Yarbay
    4856 Mesaj

    İlk bastaki mesajda ne model yili ne model nosu belli.Cift debriyajli dgs de manuel kokenli gibi olsada otomatigin tum nimetlerinden fazalsi ile easytronic degil sonucta.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Jeremy Klakson kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2538 Mesaj
    2008 otomatik polom vardı tiptronic diye geçiyordu ismi, istediğim zaman manuel gibi vitesi kendim değiştirebiliyordum.ama yokuşta falan asla kaçırmazdı.10 litre yaktığı için sattım.cüzdan düşmanı alet :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    540 Mesaj
    Dsg poloların belirli bir yıla kadar olan modellerde auto hold yada hill holder benzeri sistemler yoktu. Muhtemelen sizin aracınızda da yok. Dayımdaki 2010 comfort dsg de yok mesela. Yokuşta geri kayıyor alındığından beri. Dsg şanzıman yapısı gereği otomatikleştirilmiş manuel şanzımandır. Durduğunuzda şanzıman boştadır. Gaza bastığınızda çok hızlı bir şekilde vitese geçip hareket eder. Fakat eğer eğimli bir yerdeyseniz araç bu esnada geri kayabilir. Sizin sorununuz araç devir çevirip gitmiyor mu? Yoksa devir çevirinceye kadar geri mi kayıyor? 2. si ise aracınızda hill holder auto hold gibi bir sistem var mı öncelikle ona bakın? Var ise çalışıyor mu?
  • Yüzbaşı
    300 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba hocam

    Sorun tam olarak 2. durum ve auto hold özelliği bulunmuyor bu sebepten geriye kayıyor.
    Bu sorunu o şekilde oturtabiliyorum fakat araca gaz verdiğimde geç kavraması ve geç tepki verme kısmını anlamadım.

    Bu genel bir durum mu onuda bilmiyorum.
    Tam otomatik bir 2015 polo dizel kullandığımda aracın kavraması ani tepki vermesi baya hoşuma gitmişti.
    Benim araç 2012 85 beygir benzin bir araç ama kavrama hep 1-2 saniye eksik.

    İçime sinmeyen durum bu aslında.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hfguler kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    540 Mesaj

    2015te muhtemelen auto hold var. Haliyle geri kaçmıyor. Aracınız atmosferik, manuelinden hatırladığım kadarıyla 3000 devire kadar çok canlı değildi. Dizel olan ise torkunu çok alt devirlerde verdiği için alt devirlerde daha rahat hareket ediyor. Maalesef robotize şanzımanlar tork konvertörlüler gibi değil, durur halde kalkarken biraz yavaş kalıyor kavrama. Ben 1,2 tsi dsg kullandım (auto hold vardı). Hiç sıkıntı yaşamıyordum. Bir gün dayımın poloya bindim. Araç yokuş yukarı duruyordu. Gaza basana kadar baya geri kaydırmıştı (1,4 85hp). Baya şaşırmıştım. Aslında çoğu şanzımanın ilk kavramada bekleme süresi mevcut. Kiminin uzun kiminin kısa. Auto hold - Hill holder vs oldu birde gaza basarak kalkınca çok hissedilmiyor. Fakat sizin aracınız gibi auto hold olmadı mı daha fazla hissediliyor.

    Yıllar önce seat cordoba 4 ileri klasik otomatik şanzımanlı bir aracımız vardı. Onda da durunca vites kavramayı bırakırdı. Lambalarda durduğumda sarı yanınca çok hafif gaza dokunurdum ki, yeşil yanınca bastığımda hemen yürüsün. Yoksa o bile bir saniye kadar bekletirdi.
    |
    |
    darknesr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
En ucuz kedi maması fiyatları
Bitcoin Alım Satım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.