Şimdi Ara

1.2 Motor nasıldır?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
72
Cevap
1
Favori
54.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    1.2 motorların gücü artık o kadar az değil , şanzıman oranlarıda uygun yapılıyor, çekmemesi için bir sebep yok.

    Hatta yanlış hatırlamıyorsam, 1.2 litre motorlu bir Skoda SW'ye, bu forumda 12-13 kişi binmişti bagajına, çekiyor diyorlardı. @Urbanracer açmıştı konuyu hatta, o gün Dh buluşması yapılmış Bağdat Caddesinde sanırım. Tam hatırlamıyorum ancak 12-13 kişi ve 1.2 litre olayından tamamen eminim.


    Arabaya binenlerden biri bendim.

    Arabada sen yoktun, ancak 12-13 kişi olduğundan bu kadar nasıl emin olabiliyorsun onu çözemedim.

    Alıntıları Göster
    İki kere 1.2 corsam oldu. Hem de ikisi de easytronicti. Önemli olan vites oranları ve aracın beygir gücü. Mesela 2 önceki aracım 1.6 polo idi. 1.6 motordu ama 75 beygirdi. İlk corsam 1.2 twinport 80 hp, ikincisi 1.2 75 hp idi. Araç 960 kg olması sebebiyle o motor gayet yeterli. Sadece 3-4 kişi binildiği zaman performans iyiden iyiye düşüyor. Bir de klimayı çalıştırınca düşüş oluyor ki bunlar da normal sebepler. 75 hp lik bir motorda eğer araç çok yüklü değilse verirsin devri alırsın performansı. Benzinli arabanın da en güzel tarafı bu değil mi zaten...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    İki kere 1.2 corsam oldu. Hem de ikisi de easytronicti. Önemli olan vites oranları ve aracın beygir gücü. Mesela 2 önceki aracım 1.6 polo idi. 1.6 motordu ama 75 beygirdi. İlk corsam 1.2 twinport 80 hp, ikincisi 1.2 75 hp idi. Araç 960 kg olması sebebiyle o motor gayet yeterli. Sadece 3-4 kişi binildiği zaman performans iyiden iyiye düşüyor. Bir de klimayı çalıştırınca düşüş oluyor ki bunlar da normal sebepler. 75 hp lik bir motorda eğer araç çok yüklü değilse verirsin devri alırsın performansı. Benzinli arabanın da en güzel tarafı bu değil mi zaten...

    Alıntıları Göster
    Çekmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    1.2 motorların gücü artık o kadar az değil , şanzıman oranlarıda uygun yapılıyor, çekmemesi için bir sebep yok.

    Hatta yanlış hatırlamıyorsam, 1.2 litre motorlu bir Skoda SW'ye, bu forumda 12-13 kişi binmişti bagajına, çekiyor diyorlardı. @Urbanracer açmıştı konuyu hatta, o gün Dh buluşması yapılmış Bağdat Caddesinde sanırım. Tam hatırlamıyorum ancak 12-13 kişi ve 1.2 litre olayından tamamen eminim.


    Arabaya binenlerden biri bendim.

    Arabada sen yoktun, ancak 12-13 kişi olduğundan bu kadar nasıl emin olabiliyorsun onu çözemedim.

    emin olmak içınde sn polemiktn izn mi almak gerekiyor ,)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    1.2 motorların gücü artık o kadar az değil , şanzıman oranlarıda uygun yapılıyor, çekmemesi için bir sebep yok.

    Hatta yanlış hatırlamıyorsam, 1.2 litre motorlu bir Skoda SW'ye, bu forumda 12-13 kişi binmişti bagajına, çekiyor diyorlardı. @Urbanracer açmıştı konuyu hatta, o gün Dh buluşması yapılmış Bağdat Caddesinde sanırım. Tam hatırlamıyorum ancak 12-13 kişi ve 1.2 litre olayından tamamen eminim.


    Arabaya binenlerden biri bendim.

    Arabada sen yoktun, ancak 12-13 kişi olduğundan bu kadar nasıl emin olabiliyorsun onu çözemedim.

    Resim çekmiştiniz, ordan aklımda kalmış. 12-13 kişi olarak hatırlıyorum ben onu hala. Resim vs. varsa tekrar bakarız. Ama 8 kişi kadarda az değildi yav sanki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 22 Ağustos 2010; 16:45:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RqJnr

    Çekmez.

    Alıntıları Göster
    madem hb küçük motor bi araba arıyosun b sınıfı küçük motorlu araçalra bak niye 1.2 motor benzinle uğraşıyosun

    1.3mjet(190 nm tork) palio al mesela rampada sıkıntı çekmez düz yolda gidebildiğine gider
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch
    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    1.2 motorların gücü artık o kadar az değil , şanzıman oranlarıda uygun yapılıyor, çekmemesi için bir sebep yok.

    Hatta yanlış hatırlamıyorsam, 1.2 litre motorlu bir Skoda SW'ye, bu forumda 12-13 kişi binmişti bagajına, çekiyor diyorlardı. @Urbanracer açmıştı konuyu hatta, o gün Dh buluşması yapılmış Bağdat Caddesinde sanırım. Tam hatırlamıyorum ancak 12-13 kişi ve 1.2 litre olayından tamamen eminim.


    Arabaya binenlerden biri bendim.

    Arabada sen yoktun, ancak 12-13 kişi olduğundan bu kadar nasıl emin olabiliyorsun onu çözemedim.

    Resim çekmiştiniz, ordan aklımda kalmış. 12-13 kişi olarak hatırlıyorum ben onu hala. Resim vs. varsa tekrar bakarız. Ama 8 kişi kadarda az değildi yav sanki?

    bn hatırlıorum o olayi hatta arç seat ibiza 1.2ydi . 7-8 kiş flndı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch
    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    1.2 motorların gücü artık o kadar az değil , şanzıman oranlarıda uygun yapılıyor, çekmemesi için bir sebep yok.

    Hatta yanlış hatırlamıyorsam, 1.2 litre motorlu bir Skoda SW'ye, bu forumda 12-13 kişi binmişti bagajına, çekiyor diyorlardı. @Urbanracer açmıştı konuyu hatta, o gün Dh buluşması yapılmış Bağdat Caddesinde sanırım. Tam hatırlamıyorum ancak 12-13 kişi ve 1.2 litre olayından tamamen eminim.


    Arabaya binenlerden biri bendim.

    Arabada sen yoktun, ancak 12-13 kişi olduğundan bu kadar nasıl emin olabiliyorsun onu çözemedim.

    Resim çekmiştiniz, ordan aklımda kalmış. 12-13 kişi olarak hatırlıyorum ben onu hala. Resim vs. varsa tekrar bakarız. Ama 8 kişi kadarda az değildi yav sanki?

    bn hatırlıorum o olayi hatta arç seat ibiza 1.2ydi . 7-8 kiş flndı

    Alıntıları Göster
    8 kişide az değil sonuçta...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    8 kişide az değil sonuçta...

    Alıntıları Göster
    1.0 CC 4x HP motorlu yaris halamda warda gercekten tek kişilik bir araba bizim mahalle merkezden yüksekte kaliyo biraz giderken pek sorun olmuyo ama geri donuste rampaya vurdugumda arabayi 100 km de 20-30 litre gibi bir deger aliyo yol bilgisayari :) düz yolda 80-90 gibi sabit bir hiz ile giderken 4.3 litreye falan düşebliyo.
    kisacasi motorunun güclü olmasi avantaj ve beygir gücünde bunun yani sira cok onemli :)
    mesela 1.3 100 HP lik bir araba ile rahat edebillirsin ancak ama o da rampalarda yüklüyken vs... yine tikanabilir.
    modelden modele de cok farklar war elbette
    mesela RX8 de de 1.3 motor var ve 215 HP üretiyolar bu motordan ;) elbette yakit degerleri yükseliyo ama neyse işte ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENfER

    1.0 CC 4x HP motorlu yaris halamda warda gercekten tek kişilik bir araba bizim mahalle merkezden yüksekte kaliyo biraz giderken pek sorun olmuyo ama geri donuste rampaya vurdugumda arabayi 100 km de 20-30 litre gibi bir deger aliyo yol bilgisayari :) düz yolda 80-90 gibi sabit bir hiz ile giderken 4.3 litreye falan düşebliyo.
    kisacasi motorunun güclü olmasi avantaj ve beygir gücünde bunun yani sira cok onemli :)
    mesela 1.3 100 HP lik bir araba ile rahat edebillirsin ancak ama o da rampalarda yüklüyken vs... yine tikanabilir.
    modelden modele de cok farklar war elbette
    mesela RX8 de de 1.3 motor var ve 215 HP üretiyolar bu motordan ;) elbette yakit degerleri yükseliyo ama neyse işte ...

    Alıntıları Göster
    Düşük hacimli motor alıyorsan daha ne bekliyorsun o motordan ? Beklentin büyükse neden düşük hacim alıyorsun ? İnsanımız ne zaman aşacak 3 kuruşa 5 köfte olayını anlamıyorum derdiniz ne düşük hacimli motorların üretiliş amacı bellidir egomu tatmin edilmeye çalışılıyor anlamıyorum yani düşük hacimide alırım bastımmı da gider öyle mi mantık bu mu ? Yok öyle bir şey ne yazıkki ikinci bir durumda insanlarımız ne yazıkki araç kullanırken ne şekilde tasarruf yapılacağını bilmiyor bir çok kez şahit oldum vites 3 te araç 80 km ile bağıra bağıra gidiyor neden öyle yaptığını sorduğumda kendinden emin bir şekilde "90 ı geçmiceksin abi yüksek süratte çok yakıyor" cevabını alıyorum yada ana yolda hafif meyile vuruyor araç 5. viteste güç yetmiyor 2000 devir ile zar zor çıkmaya çalışıyor (eminim pedal diptedir) neden vites düşürmüyorsun dediğinde abi düşük devir gidince daha az yakıyor" oluyor durum şu ki hacim hesaplamalarından önce öğrenecek çok şeyimiz var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnarKin -- 22 Ağustos 2010; 18:51:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnarKin

    Düşük hacimli motor alıyorsan daha ne bekliyorsun o motordan ? Beklentin büyükse neden düşük hacim alıyorsun ? İnsanımız ne zaman aşacak 3 kuruşa 5 köfte olayını anlamıyorum derdiniz ne düşük hacimli motorların üretiliş amacı bellidir egomu tatmin edilmeye çalışılıyor anlamıyorum yani düşük hacimide alırım bastımmı da gider öyle mi mantık bu mu ? Yok öyle bir şey ne yazıkki ikinci bir durumda insanlarımız ne yazıkki araç kullanırken ne şekilde tasarruf yapılacağını bilmiyor bir çok kez şahit oldum vites 3 te araç 80 km ile bağıra bağıra gidiyor neden öyle yaptığını sorduğumda kendinden emin bir şekilde "90 ı geçmiceksin abi yüksek süratte çok yakıyor" cevabını alıyorum yada ana yolda hafif meyile vuruyor araç 5. viteste güç yetmiyor 2000 devir ile zar zor çıkmaya çalışıyor (eminim pedal diptedir) neden vites düşürmüyorsun dediğinde abi düşük devir gidince daha az yakıyor" oluyor durum şu ki hacim hesaplamalarından önce öğrenecek çok şeyimiz var.

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar sıtede coltu cok övüyolar bende begendım..Cevremdekıler onun 1.3 motorunu da kötülüyolar..Sızce 1.3 colt tıkanırmı yokus falan cıkamaz,uzun yol yapamazmıyım??1.0 Veya 1.2 motor kesınlıkle almıycam o garantı..Ama Coltun 1.3 motoru nasıl sızce arabayla pek yol yapmıycam ben ortalamaya dokersek gunde 5 km anca..Sene de 1-2 kere uzun yol yaparım.Sizce 1.3Colt bana yeter mi??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeOn_1907

    Arkadaslar sıtede coltu cok övüyolar bende begendım..Cevremdekıler onun 1.3 motorunu da kötülüyolar..Sızce 1.3 colt tıkanırmı yokus falan cıkamaz,uzun yol yapamazmıyım??1.0 Veya 1.2 motor kesınlıkle almıycam o garantı..Ama Coltun 1.3 motoru nasıl sızce arabayla pek yol yapmıycam ben ortalamaya dokersek gunde 5 km anca..Sene de 1-2 kere uzun yol yaparım.Sizce 1.3Colt bana yeter mi??


    Bahsettiğin kötüleyen elemanlarla kafanı ütüleyeceğine, kullananların görüşlerini al. Hiç olmadı, git test et. Ağız var, konuşmak da serbest ya, kuru gürültü işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Bendeki Nissan Micra'da 1.2 litrelik, 80 beygir güç ve 110 NM tork üreten motor mevcut. Aracın sıkıntı yarattığı tek nokta -ki çoğu kişi bu noktada hemfikir- sollamalar oluyor. Akhilleus çok güzel tasvir etmiş durumu, eline sağlık demek istiyorum. Eğer araç hızını alamamışsa, vites düşürmeden sollama yapmak neredeyse işkence. Dikkat gerektiriyor. Malum, araç kullanırken kararsız kalmak kadar tehlikeli bir şey yok.

    Şimdi düşünüyorum; aynı dönemde biraz daha etrafı kolaçan edip, 1.4 litrelik 88 beygir, 137 NM tork üreteni mi alsaydım diye; fakat çok büyük bir fark olmayacağını düşünüyorum. Yani bu tür araçlarda, bu tür sıkıntılara katlanmak durumunda kalıyorsun. Atmosferik motorlarda durum bu en azından. 105 beygirlik şu "üretim rekoru" kıran TSI motoru denemek isterdim. Eminim ki bu tip beslemeli motorlarda çok farklıdır durum. Tabi onlarda da ekonomi yapacağım diye kasılma durumu söz konusu.

    LPG'ye geçtikten sonra neyse ki çekiş kaybı gibi bir sorun yaşamadım ve şehir dışında görece ekonomik olan motor, iyice keyif vermeye başladı. Tabii ki klima devreye girdiğinde devir biraz artıyor fakat bu da normal bir durum. Benzinde de mevcuttu. Yine de bundan dert yanan kullanıcılar için Toyota gibi markalar, farklı çözümler sunabiliyorlar. Bir önceki kasa Yaris'lerde klima için ayrı bir besleme sistemi olduğunu okumuştum. Özellikle 1.0 motorlar için çok işlevsel olduğundan bahsediyorlardı Yaris kullanıcıları bu sistemin.

    Sakin bir kullanıcı olduğum için aracımdan son derece memnunum. Yani bana yetiyor da artıyor. Herkesin beklentisi farklı oluyor. O yüzden, birkaç markada, bu hacimde motora sahip modelleri kullanmadan karar vermemek lazım. Bazıları için araç "gitmiyor" olabilir, bazıları için de "gayet yeterli" olabilir.

    Bende bunu anlamıyorum. Bir benzinli motorun, dizel motora göre en büyük avantajı yüksek devirlerdir.

    Yani vites düşmesinde ne gibi bir sakınca varki? Vitesleri redline'da dahi değiştirseniz bile sollamada sorunmu yaşıyor?

    Eşek gibi benzin yakıyor ondan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erakcora

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Bendeki Nissan Micra'da 1.2 litrelik, 80 beygir güç ve 110 NM tork üreten motor mevcut. Aracın sıkıntı yarattığı tek nokta -ki çoğu kişi bu noktada hemfikir- sollamalar oluyor. Akhilleus çok güzel tasvir etmiş durumu, eline sağlık demek istiyorum. Eğer araç hızını alamamışsa, vites düşürmeden sollama yapmak neredeyse işkence. Dikkat gerektiriyor. Malum, araç kullanırken kararsız kalmak kadar tehlikeli bir şey yok.

    Şimdi düşünüyorum; aynı dönemde biraz daha etrafı kolaçan edip, 1.4 litrelik 88 beygir, 137 NM tork üreteni mi alsaydım diye; fakat çok büyük bir fark olmayacağını düşünüyorum. Yani bu tür araçlarda, bu tür sıkıntılara katlanmak durumunda kalıyorsun. Atmosferik motorlarda durum bu en azından. 105 beygirlik şu "üretim rekoru" kıran TSI motoru denemek isterdim. Eminim ki bu tip beslemeli motorlarda çok farklıdır durum. Tabi onlarda da ekonomi yapacağım diye kasılma durumu söz konusu.

    LPG'ye geçtikten sonra neyse ki çekiş kaybı gibi bir sorun yaşamadım ve şehir dışında görece ekonomik olan motor, iyice keyif vermeye başladı. Tabii ki klima devreye girdiğinde devir biraz artıyor fakat bu da normal bir durum. Benzinde de mevcuttu. Yine de bundan dert yanan kullanıcılar için Toyota gibi markalar, farklı çözümler sunabiliyorlar. Bir önceki kasa Yaris'lerde klima için ayrı bir besleme sistemi olduğunu okumuştum. Özellikle 1.0 motorlar için çok işlevsel olduğundan bahsediyorlardı Yaris kullanıcıları bu sistemin.

    Sakin bir kullanıcı olduğum için aracımdan son derece memnunum. Yani bana yetiyor da artıyor. Herkesin beklentisi farklı oluyor. O yüzden, birkaç markada, bu hacimde motora sahip modelleri kullanmadan karar vermemek lazım. Bazıları için araç "gitmiyor" olabilir, bazıları için de "gayet yeterli" olabilir.

    Bende bunu anlamıyorum. Bir benzinli motorun, dizel motora göre en büyük avantajı yüksek devirlerdir.

    Yani vites düşmesinde ne gibi bir sakınca varki? Vitesleri redline'da dahi değiştirseniz bile sollamada sorunmu yaşıyor?

    Eşek gibi benzin yakıyor ondan

    Alıntıları Göster
    E turbo dizel motorda orta devirlerde dahi paspasla bütünleşik bir şekilde giderse "eşşek" gibi yakmıyormu?

    Gerçi, dizeller, benzinlilerden az yakıyor yapıları gereği ama...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    E turbo dizel motorda orta devirlerde dahi paspasla bütünleşik bir şekilde giderse "eşşek" gibi yakmıyormu?

    Gerçi, dizeller, benzinlilerden az yakıyor yapıları gereği ama...

    Alıntıları Göster
    araçtan beklentiniz nedir bu soruya cevabınızı verin sonra 1.0 1.2 motor yeterlimi değilmi cevabınızı kendiniz bulursunuz.
    saygılarımla...
  • Colt 95 Beygir ve 950 kg civarı...Pek çok 1.6 arabadan daha canlı bir motoru var..Kesinilikle yeter...

    quote:

    Orijinalden alıntı: LeOn_1907

    Arkadaslar sıtede coltu cok övüyolar bende begendım..Cevremdekıler onun 1.3 motorunu da kötülüyolar..Sızce 1.3 colt tıkanırmı yokus falan cıkamaz,uzun yol yapamazmıyım??1.0 Veya 1.2 motor kesınlıkle almıycam o garantı..Ama Coltun 1.3 motoru nasıl sızce arabayla pek yol yapmıycam ben ortalamaya dokersek gunde 5 km anca..Sene de 1-2 kere uzun yol yaparım.Sizce 1.3Colt bana yeter mi??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    Colt 95 Beygir ve 950 kg civarı...Pek çok 1.6 arabadan daha canlı bir motoru var..Kesinilikle yeter...

    quote:

    Orijinalden alıntı: LeOn_1907

    Arkadaslar sıtede coltu cok övüyolar bende begendım..Cevremdekıler onun 1.3 motorunu da kötülüyolar..Sızce 1.3 colt tıkanırmı yokus falan cıkamaz,uzun yol yapamazmıyım??1.0 Veya 1.2 motor kesınlıkle almıycam o garantı..Ama Coltun 1.3 motoru nasıl sızce arabayla pek yol yapmıycam ben ortalamaya dokersek gunde 5 km anca..Sene de 1-2 kere uzun yol yaparım.Sizce 1.3Colt bana yeter mi??


    Alıntıları Göster
    colt tavsiye ederim 95 beygir canavar gibi cogu 1.6 lara nal toplatır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    araçtan beklentiniz nedir bu soruya cevabınızı verin sonra 1.0 1.2 motor yeterlimi değilmi cevabınızı kendiniz bulursunuz.
    saygılarımla...


    Yukarda belırtmıstım.Sene de 1-2 kez sehır dısına cıkar..Günde ortalama 3-5 en fazla km yapar gecmez Reno clıo ıle arasında motor yuzunden kaldım Hala da kararsızım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeOn_1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    araçtan beklentiniz nedir bu soruya cevabınızı verin sonra 1.0 1.2 motor yeterlimi değilmi cevabınızı kendiniz bulursunuz.
    saygılarımla...


    Yukarda belırtmıstım.Sene de 1-2 kez sehır dısına cıkar..Günde ortalama 3-5 en fazla km yapar gecmez Reno clıo ıle arasında motor yuzunden kaldım Hala da kararsızım..

    Siz beni yanlış anladınız ben aracı ne şekilde kullanacaksınız demedim beklentiniz ne dedim.çünkü aracın markası ve motoru ne olursa olsun sizin söylediğiniz kullanım şartlarını karşılar.ama birisi için aracın ivmelemesi önemlidir diğeri için önemli değildir. İşin özü sizin için ivmeleme önemli ise düşük hacimli araçlardan uzak durun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: LeOn_1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    araçtan beklentiniz nedir bu soruya cevabınızı verin sonra 1.0 1.2 motor yeterlimi değilmi cevabınızı kendiniz bulursunuz.
    saygılarımla...


    Yukarda belırtmıstım.Sene de 1-2 kez sehır dısına cıkar..Günde ortalama 3-5 en fazla km yapar gecmez Reno clıo ıle arasında motor yuzunden kaldım Hala da kararsızım..

    Siz beni yanlış anladınız ben aracı ne şekilde kullanacaksınız demedim beklentiniz ne dedim.çünkü aracın markası ve motoru ne olursa olsun sizin söylediğiniz kullanım şartlarını karşılar.ama birisi için aracın ivmelemesi önemlidir diğeri için önemli değildir. İşin özü sizin için ivmeleme önemli ise düşük hacimli araçlardan uzak durun

    Ben oyle pek surat yapmam zaten şehir içi hız yapmak gercekten zor..Aile arabası olacak..Ama otobana falan cıkıtıgımda 170-180 yapabılmesı lazım arabanın..Bunu da yapabılecegını dusunuyorum yanılıyormuyum??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeOn_1907 -- 23 Ağustos 2010; 23:09:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeOn_1907

    Arkadaslar sıtede coltu cok övüyolar bende begendım..Cevremdekıler onun 1.3 motorunu da kötülüyolar..Sızce 1.3 colt tıkanırmı yokus falan cıkamaz,uzun yol yapamazmıyım??1.0 Veya 1.2 motor kesınlıkle almıycam o garantı..Ama Coltun 1.3 motoru nasıl sızce arabayla pek yol yapmıycam ben ortalamaya dokersek gunde 5 km anca..Sene de 1-2 kere uzun yol yaparım.Sizce 1.3Colt bana yeter mi??


    Colt sayfasındaki yorumları okumanı tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.