Şimdi Ara

SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
8
Favori
19.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • biraz önce enjektörlere baktım.Kütükte AHC 3 ohmyazıyor.Programdan enjektörleri AHC 3 Ohm yapınca araba temelli sapıttı.
    Tekrar atiker 3 Ohm olarak değiştirdim.

    Ecu reset yaptım.Tüm map tablosu 130 gibi değerlere döndü.Araç STOP etti.
    Değerlerin tümünü seçip önce %5 Sonra tekrar %5 yani toplam %10 arttırınca stop kesildi.
    İşin garip tarafı araç bu kez benzinde rolenti dalgalanması yapmaya başladı.LPG şöyle böyle çalışıyor.
    Sanırım yapmaya çalıştığım ayarlar aracın kendi Map haritasını bozdu.
    Ne yapmamı önerirsiniz





    bu benzinde çalışırken


     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)


    bu da LPGde çalışırken

     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)


    Burada da ecu resetledikten sonra NOZZLE ölçüsünün eski haline geldiğini görebilirsiniz.

     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurtelefon -- 23 Kasım 2012; 13:49:28 >




  • ilanın olduğu konu başlığı altında da yazdım.
    kusura bakmayın su an fazla zamanım yok. zamanım olunca detaylı bir açıklama yazıcam.
    aracımda safefast var ve epey kurcaladım. programa ve konuya hakimim desem çok ta abartmış sayılmam. eksiklerim varsa da ustamız tamamlayacaktır mutlaka.
    konuya ilgili arkadaşlar için güzel bir referans olacak eminim.
  • Lovato yazılım için önerisi olan ustam yokmu böyle resimli anlatım olarak :)
  • sn.ugurtelefon niye gazın ms 6 ya çıkıyor normalde gaz enjektörleride benzinle aynı zamanlamada olması gerekmiyormu....
  • Merhaba ;

    Yazılım aynı mantık aynı değişen çok şey yok ançak lovatoyuda resimli yapar anlatırız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz6577

    sn.ugurtelefon niye gazın ms 6 ya çıkıyor normalde gaz enjektörleride benzinle aynı zamanlamada olması gerekmiyormu....

    Merhaba

    Benzindede gazdada benzin enj. zamanı eşitlenecek lpg de çalışma sırasında gaz enj. zamanı benzin enj. zamanından en za1 en fazla 2,5 ms fasla olmalı
  •  SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)

    Araç fabrika ayarlarına geri döndü yeniden otomatik kaliprosyon atın sonra harirtayla oynayın Birde silmeden evvel eski ayrlarını kayıt altında tutun sıkıntı olursa geri yüklersiniz ançak siz silmişsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ....ŞAFAK OTOGAZ.... -- 23 Kasım 2012; 19:10:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Araç fabrika ayarlarına geri döndü yeniden otomatik kaliprosyon atın sonra harirtayla oynayın Birde silmeden evvel eski ayrlarını kayıt altında tutun sıkıntı olursa geri yüklersiniz ançak siz silmişsiniz.


    Zaten ilk sorunum aracın lpgde düşük devirlerde isteksiz çalışmasıydı.Özellikle rolenti devrinden aracı kaldırırken yarım debriyaj kaldırıyorum.Üst devirlerde sıkıntı yok gibi.Ama benzinPgaz geçişlerini hissediyorum.Araç sarsılıyordu.
    Araştırdıkça öğrendim.LPGde fakir karışımda çalışan arabam zamanla LFT değerlerini kayıt yaparken benzin ms lerini uzun(büyük) olarak kaydetmiş.Bende ayar kablosunu alıp bağlantı yaptım,birde kalibrasyon yaptım.Bu kez sistem nozzelları küçük zannetti.Map sayfasında gazı kısıyor.Değerler küçük çıkıyor.

    Depoyu benzinle fulledim.Biraz önce 40Km yaptım.Benzin süreleri düşmeye başladı.Ama hala rolentide dalgalanma var.Sürekli değil ama zaman zaman rolenti çakılıyor.Üst devirlerde araba roket gibi.
    Birkaç gün daha benzinde kullanayım sanırım benzin haritası düzelir.Ozaman oto kalib. yapmayı deneyeceğim.




  • Evet tam anlatmak istediğimde budur 100 kilometre yeterli sonra kontrol edin ançak anlattığınız her şey nozullerin uygun olmadığına çıkıyor.
    100 kilometreden sonra otomatik kalibrasyon atın haritaya ve basınça dokunmadan nozulleri kontrol edin sonra mudahale edip fabrika ayarlarına geri dönerek yeniden programlayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahsi geçen kit ile ilgili ayar nasıl yapılmalı diye,

    http://forum.donanimhaber.com/m_67913753/mpage_1/f_/key_//tm.htm#68136181

    burdaki başlığa birşeyler karaladım. sağolsun asım bey de açıklamış. paralel kısımlar da var farklı kısımlarda var. konuyla ilgilenen arkadaşların oraya da bakmasını tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)

    Sayın Şafak Otogaz, Alıntıladığım resimde devir sayısına bakılır ve doğru bobin seçilir demişsiniz , Ateşleme tipi çift bobin, devir sayısı 0 diyor, bir alaka kuramadım burayı açıklarmısınız,

    Ayrıca paylaşırmısınız bilmem ama , Programlarda kapalıda olsa aktif edilmemiş olsada yüksek hız ve yüksek devirlerde sadece üretenlerin ve bazı montajcıların bildiği benzin takviyesi olayı var, Hangi kitlerde var veya yok bu özellik, Sonuçta programda kapalı gözüküyor benzin takviyesi istemiyoruz ama aslında var...




  • Merhaba

    Resimleri sisteme bağlı olarak almadım dolayısıyla boş devir kablosu bağlı araçta araçın devri görülür. doğru ise sorun yok düşükse %50 çivt bobin yüksekse %50 tek bobin seçilir.

    Benzin takviyesi opel insigniya larda 3 800 devirden sonra verilmesi tavsiye edilir, diğer araçlarda kullanılması gerekmez. Bu takviye tamamen benzine geç gibi algılanmasın sadece pistonları serinletmek maksatlı ara ara bir takviyedir.

    Dikkatinizden kaçmadığına sevindim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ....ŞAFAK OTOGAZ.... -- 24 Kasım 2012; 8:20:16 >
  • şimdi hocam anladığım şudur tek-çift bobin olayının araç marka modeliyle alakası yok devir düşükse çift,devir yüksekse tek bobin olarak ayarlıyoruz doğrumudur,birde akl'de benzin karışım olayı varmı mesela 3500 devirden sonra benzin takviyesi verdirmek istesem yapılabilirmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    şimdi hocam anladığım şudur tek-çift bobin olayının araç marka modeliyle alakası yok devir düşükse çift,devir yüksekse tek bobin olarak ayarlıyoruz doğrumudur,birde akl'de benzin karışım olayı varmı mesela 3500 devirden sonra benzin takviyesi verdirmek istesem yapılabilirmi


    Mesela birçok arkadaş Atiker yazılımlarında çift bobin diye ayarlamış.Bende öyle yaptım,baktim ki devir 2 katı fazla çıkıyor.
    Bu kez RPM sensörü olarak ayarladığımda aracın devir saatiyle paralel olduğunu gördüm,orada bıraktım.
    Sizde hangisinde doğru gösteriyorsa o konumda bırakın.

    Sanırım montaja göre bunlar değişiklik gösteriyor.
  • ben ayarı kendim yapmıyorum zaten yeni taktırdım kiti arada birşeyler öğreniyorum ki benzin takviye olayı varsa kendi aracımı ona göre ayarlatmak niyetindeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    şimdi hocam anladığım şudur tek-çift bobin olayının araç marka modeliyle alakası yok devir düşükse çift,devir yüksekse tek bobin olarak ayarlıyoruz doğrumudur,birde akl'de benzin karışım olayı varmı mesela 3500 devirden sonra benzin takviyesi verdirmek istesem yapılabilirmi

    Merhaba
    Tabiki istediğiniz devirde yaptırabilirsiniz ancak her araçta ihtiyac yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yukar ki mesajlarınızdan birinde Lovato'yu da resimli açıklarım demiştiniz..bekliyoruz :) Easy Fast



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jringo -- 26 Kasım 2012; 23:02:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jringo

    Hocam yukar ki mesajlarınızdan birinde Lovato'yu da resimli açıklarım demiştiniz..bekliyoruz :) Easy Fast

    Bende baklemedeyim :)
    Aslında kablo alıcam durumların düzelmesini bekliyorum ben kablo alınca saldırırım artık bu konuya
  • asım usta benim araçta şu anda rolantide devir arada oynuyor 500'e kadar düşüyor ve bu kalkışlarda bazen stop ettirmeme sebep oluyor fazla gaz istiyor araba 1000 km kontrolüne gittiğimde aracı 3000 devire kadar +5 yapayım diyorum alt devirlerdede cansızlık var araçta ayarı 35 derece yaptırmıştım ustaya 30'du çünkü acaba 40 derecemi yapsam diyorum motor sağlığı açısından yoksa 35'de bırakayımmı aracın gaza geçişi çabuk oluyor
  • Yeni topiğiniz hayırlı olsun,başarılar dilerim.Burada bizlerle engin tecrübelerinizi paylaşıyorsunuz.Ayrıca tüm montajcı arkadaşlarında katkılarını isteriz.
    Üstadım,birde lpg programlarını burada paylaşabilirsek,daha faydalı olacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.