Şimdi Ara

SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
194
Cevap
7
Favori
19.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YAZILIMLAR HK. BİLMEK İSTEDİĞİNİZ HER ŞEYİ SORARBİLİRSİNİZ.

    KENDİ AYARLARINIZI YAPABİLİRSİNİZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ....ŞAFAK OTOGAZ.... -- 1 Aralık 2012; 9:12:26 >



  • ARAÇLARIN FAZLA YAKMA MUHTEMEL SEBEBLERİ

    1-KATALİTİK KONVEKTÖR ÖMRÜ 80,000 KİLOMETREDİR 80,000 KİLOMETREDEN SONRA VE VE BOŞALTILMIŞ KONVEKTÖRLER %20 YAKIT FAZLALAŞTIRIR.

    2-Bobin sağlıklı ömrü Opellerde 40,000 kilometre diğer araçlarda 60,000 ile 80,000 arasıdır . bu kilometredeki araçların bobinlerini orj. Değiştirmeleri tavsiye edilmeli,

    3-enjektör hortumları eşit ve kısa tutulmalı

    4-enjektör debi ayarları 55 e ayarlanmalı ve mutlaka kontrol edilmeli valteklerin debi bozulma zamanı 30,000 ile 40,000 arasıdır bu zaman süresi içinde değiştirilmeli
    yada tm. Tk. Değiştirilerek debileri ayarlanmalı

    5-ısı sensörü enJektörlere en yakın yare takılmalı ve her marka kendi sensörünü kullanmalı

    6-Regüratörle enjektör arasındaki hortum mesafesi çok kısa olmalı

    7-haritanın 110 ile 160 arasında olmasını ve basınçında 1 olmasını sağlamak gerekli

    8-Enjektör debi ayarları her 10,000 kilometrede bir kesinlikle kontrol edilmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    ARAÇLARIN FAZLA YAKMA MUHTEMEL SEBEBLERİ

    1-KATALİTİK KONVEKTÖR ÖMRÜ 80,000 KİLOMETREDİR 80,000 KİLOMETREDEN SONRA VE VE BOŞALTILMIŞ KONVEKTÖRLER %20 YAKIT FAZLALAŞTIRIR.

    2-Bobin sağlıklı ömrü Opellerde 40,000 kilometre diğer araçlarda 60,000 ile 80,000 arasıdır . bu kilometredeki araçların bobinlerini orj. Değiştirmeleri tavsiye edilmeli,

    3-enjektör hortumları eşit ve kısa tutulmalı

    4-enjektör debi ayarları 55 e ayarlanmalı ve mutlaka kontrol edilmeli valteklerin debi bozulma zamanı 30,000 ile 40,000 arasıdır bu zaman süresi içinde değiştirilmeli
    yada tm. Tk. Değiştirilerek debileri ayarlanmalı

    5-ısı sensörü enJektörlere en yakın yare takılmalı ve her marka kendi sensörünü kullanmalı

    6-Regüratörle enjektör arasındaki hortum mesafesi çok kısa olmalı

    7-haritanın 110 ile 160 arasında olmasını ve basınçında 1 olmasını sağlamak gerekli

    8-Enjektör debi ayarları her 10,000 kilometrede bir kesinlikle kontrol edilmeli.
    Güzel paylaşımlar için teşekkürler Asım bey :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Güzel paylaşımlar için teşekkürler Asım bey :)

    Alıntıları Göster
    Güzel paylaşımlar, ilave olarak müsade ederseniz bizlerde eklemeler yapalım. Örneğin;

    * Regülatör rüzgar alan yerlere monte edilmemeli, özellikle uzun yolda verimi etkileyen bir faktör.

    * Gaz kesici ile regülatör birbirine çok yakın olmalı, gaz kesici sonrası sistemdeki likit gaz miktarı minimumda tutulmalı.

    * ECU ısının yoğun olduğu bölgelerden uzak tutulmalı, egzoz manifoltunun üst hizası, radyatör önü gibi noktalarda ciddi ısıya maruz kalır ve kullanım ömrü kısalır. Benzer şekilde akünün yanına yapılan montajlarda risk taşımaktadır.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Elektronik

    Güzel paylaşımlar, ilave olarak müsade ederseniz bizlerde eklemeler yapalım. Örneğin;

    * Regülatör rüzgar alan yerlere monte edilmemeli, özellikle uzun yolda verimi etkileyen bir faktör.

    * Gaz kesici ile regülatör birbirine çok yakın olmalı, gaz kesici sonrası sistemdeki likit gaz miktarı minimumda tutulmalı.

    * ECU ısının yoğun olduğu bölgelerden uzak tutulmalı, egzoz manifoltunun üst hizası, radyatör önü gibi noktalarda ciddi ısıya maruz kalır ve kullanım ömrü kısalır. Benzer şekilde akünün yanına yapılan montajlarda risk taşımaktadır.



    Alıntıları Göster
    Upsss benim Lovato OBD II kitin Ecu'su direk Akü'ye yapışık şekilde duruyor bunu illaki başka bir yeremi alayım

    Birde benim regülatör'ün basıncı en son gördüğümde 1.10 bar civarındaydı ama 3000-4000 devirlerde özellikle 4. ve 5. viteslerde çok hafif güç kaybı oluyor gibi hissediyorum bunun sorunu nedir acaba??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShaRLooT -- 22 Kasım 2012; 11:47:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShaRLooT

    Upsss benim Lovato OBD II kitin Ecu'su direk Akü'ye yapışık şekilde duruyor bunu illaki başka bir yeremi alayım

    Birde benim regülatör'ün basıncı en son gördüğümde 1.10 bar civarındaydı ama 3000-4000 devirlerde özellikle 4. ve 5. viteslerde çok hafif güç kaybı oluyor gibi hissediyorum bunun sorunu nedir acaba??

    Alıntıları Göster
    Örneğin :http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-zavoli-sirali-sistem-cikma-lpg-beyni-ecu-105124613/detay

    Bu nedenle aküden uzakta durmasında fayda var. 1,0 - 1,3 bar standart regülatörlerde rölantide görünebilir, önemli olan araç yük altında yani yolda giderken regülatör basıncının ne seviyede olduğu. Üst devirlerde yaşanan kesikliğe tıkanan yada defolu filtre, lpg ayarı, regülatör vakum hattı bağlantısı v.b. neden olabilir. Detaları sıra ile kontrol etmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Elektronik

    Örneğin :http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-zavoli-sirali-sistem-cikma-lpg-beyni-ecu-105124613/detay

    Bu nedenle aküden uzakta durmasında fayda var. 1,0 - 1,3 bar standart regülatörlerde rölantide görünebilir, önemli olan araç yük altında yani yolda giderken regülatör basıncının ne seviyede olduğu. Üst devirlerde yaşanan kesikliğe tıkanan yada defolu filtre, lpg ayarı, regülatör vakum hattı bağlantısı v.b. neden olabilir. Detaları sıra ile kontrol etmek lazım.

    Alıntıları Göster
    2 haftadır LPG'yi taktığım ustaya git gel yapa yapa ipler iyice gerildi aramızda en sonunda sorunların bir çoğunu hallettik ama artık gitmek istemiyorum.
    Bende internetten OBD kablosu alıp Lovato nun yazılımıda temin edip artık kendim gözlemlemek istiyorum o zaman tekrardan konunuza dahil olurum :)

    Bu arada akü suyu nasıl dökülmüş o Ecu'nun üstüne onu anlamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Elektronik

    Örneğin :http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-zavoli-sirali-sistem-cikma-lpg-beyni-ecu-105124613/detay

    Bu nedenle aküden uzakta durmasında fayda var. 1,0 - 1,3 bar standart regülatörlerde rölantide görünebilir, önemli olan araç yük altında yani yolda giderken regülatör basıncının ne seviyede olduğu. Üst devirlerde yaşanan kesikliğe tıkanan yada defolu filtre, lpg ayarı, regülatör vakum hattı bağlantısı v.b. neden olabilir. Detaları sıra ile kontrol etmek lazım.

    Alıntıları Göster
    Kıymetli meslektaşlarım ;

    Program konusu üzerinde duralım . insanların merak ettikleri program ve ayarlar.

    Her araçta tarife uygun montaj yapılamıyabiliyor.bu meslektaşlarımızı sorar sokar. bu konuda dikkatli olmak lazım.

    Program tmm. ançak montajla alakalı yorum yapmayalım ..

    Programdaki değerleri ince ayarları paylaşmamız hepimiz için iyi olur düşüncesi içerisindeyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Kıymetli meslektaşlarım ;

    Program konusu üzerinde duralım . insanların merak ettikleri program ve ayarlar.

    Her araçta tarife uygun montaj yapılamıyabiliyor.bu meslektaşlarımızı sorar sokar. bu konuda dikkatli olmak lazım.

    Program tmm. ançak montajla alakalı yorum yapmayalım ..

    Programdaki değerleri ince ayarları paylaşmamız hepimiz için iyi olur düşüncesi içerisindeyim




    Bir yönden size hak veriyorum ama diğer açıdan yani müşteri olarak ne yazıkki bu söylediklerinize katılmıyorum.

    En basit örneği Ecu yeri, benim usta Akü'nün ününe koymuş ben kendim yerini değiştirebilirsem değiştiririm olmadı kalır artık ama en azından bilgilenmiş oldum.
    Montaj hakkındada dozajını kaçırmadan eleştiri yapılabilir bence.
    Sonuçta kasap değil bunları takan değilmi?

    Forumların en temel kuralı bilgi paylaşımıdır bunu sansürlemek olmaz bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShaRLooT

    2 haftadır LPG'yi taktığım ustaya git gel yapa yapa ipler iyice gerildi aramızda en sonunda sorunların bir çoğunu hallettik ama artık gitmek istemiyorum.
    Bende internetten OBD kablosu alıp Lovato nun yazılımıda temin edip artık kendim gözlemlemek istiyorum o zaman tekrardan konunuza dahil olurum :)

    Bu arada akü suyu nasıl dökülmüş o Ecu'nun üstüne onu anlamadım

    Alıntıları Göster
    İyi Akşamlar arkadaşlar sizlere bişey danışmak ve anlatmak istiyorum....

    İstanbul maslakta KİT MTM satan bi dükkanı arıyarak şöyle bir bilgi aldım

    Benim aracım 307sw 2005 1.6 16V benzin+lpg

    Öncelikle aradım ve Kit MTM i sordum 2000 tl dendi daha sonra arkadaş aracımı sordu ve aracımı söyledim ve dedikleri şu şekildeydi
    Sizin aracınıda yokuş çıkarken yığılmalar oluyormu bende dedimki evet oluyor çünkü ufak eğimli yokuşlarda bile bayılıyor araba gaz yemiyor dogru düzgün neyse devam edeyim sizin için Kit MTM yada BRC gibi markalar dedi sizin aracınız için kesinlikle kullanılmaz Tek tavsiye edeceğim marka Atikerdir dedi bende bunun üzerine zaten ben atiker kullanıyorum dedim... O kardeşimizde dediki sistemi revize edelim dedi ozaman peki bu revize işlemi nedir neler yapacaksınız dedim oda enjektör hortum mesafelerini kısaltacak vede manifoldu söküp üzerinde işlemler yapcakmış manifold üzerindeki yapacağı işlemi anlatmadı ve yıgılma olayının %80 azalacağını söyledi....

    Revize işlemlerini ise 200-250 TL gibi bir fiyata yaptıklarını söylediler....

    Soracağım şudur bu revize işlemlerini yapan yada yaptıran arkadaşlar varmıdır bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShaRLooT

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Kıymetli meslektaşlarım ;

    Program konusu üzerinde duralım . insanların merak ettikleri program ve ayarlar.

    Her araçta tarife uygun montaj yapılamıyabiliyor.bu meslektaşlarımızı sorar sokar. bu konuda dikkatli olmak lazım.

    Program tmm. ançak montajla alakalı yorum yapmayalım ..

    Programdaki değerleri ince ayarları paylaşmamız hepimiz için iyi olur düşüncesi içerisindeyim




    Bir yönden size hak veriyorum ama diğer açıdan yani müşteri olarak ne yazıkki bu söylediklerinize katılmıyorum.

    En basit örneği Ecu yeri, benim usta Akü'nün ününe koymuş ben kendim yerini değiştirebilirsem değiştiririm olmadı kalır artık ama en azından bilgilenmiş oldum.
    Montaj hakkındada dozajını kaçırmadan eleştiri yapılabilir bence.
    Sonuçta kasap değil bunları takan değilmi?

    Forumların en temel kuralı bilgi paylaşımıdır bunu sansürlemek olmaz bence

    Alıntıları Göster
    Merhaba sayın ShaRLooT

    Benim anlatmak istediğim her halde yanlış anlaşıldı .
    Tabiki en doğruyu bulmak için bilgilerimizi paylaşalım ançak kaş yaparken göz çıkarmayalım anlamında söylemek istedim.

    Örneğin: Tofaş TİPO lar için simit tanklar takılamayacağı anlaşıldı bunu duyan kullanıcılar. simit tanklar yasaklanmış yada yasaklanacakmış demeye başladılar doğruyu anlatana kadar akla karayı seçtik. bu bağlamda dikkat edelim dedim , yoksa bişey gizlemek asla... Öyle olsa yazılım hakkında merak edilenleri yazalım demem.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Merhaba sayın ShaRLooT

    Benim anlatmak istediğim her halde yanlış anlaşıldı .
    Tabiki en doğruyu bulmak için bilgilerimizi paylaşalım ançak kaş yaparken göz çıkarmayalım anlamında söylemek istedim.

    Örneğin: Tofaş TİPO lar için simit tanklar takılamayacağı anlaşıldı bunu duyan kullanıcılar. simit tanklar yasaklanmış yada yasaklanacakmış demeye başladılar doğruyu anlatana kadar akla karayı seçtik. bu bağlamda dikkat edelim dedim , yoksa bişey gizlemek asla... Öyle olsa yazılım hakkında merak edilenleri yazalım demem.

    Saygılar

    Alıntıları Göster
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)

    Alıntıları Göster
    benim atiker programım var ve versiyonu atike fast 7.0.0.6 araca bağladığım zamanda lpg enjektörleri 6-7 küsür ms gösteriyor bunun sebebi nedir ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz6577

    benim atiker programım var ve versiyonu atike fast 7.0.0.6 araca bağladığım zamanda lpg enjektörleri 6-7 küsür ms gösteriyor bunun sebebi nedir ....

    Bir yanlışınız olmalı 6-7 olursa sabahları araç zor çalışır yakıtta hem benzinde hemde lpg de çok yüksek olur. Sizin bahseyttiğiniz başka birşeydir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz6577

    benim atiker programım var ve versiyonu atike fast 7.0.0.6 araca bağladığım zamanda lpg enjektörleri 6-7 küsür ms gösteriyor bunun sebebi nedir ....

    Bir yanlışınız olmalı 6-7 olursa sabahları araç zor çalışır yakıtta hem benzinde hemde lpg de çok yüksek olur. Sizin bahseyttiğiniz başka birşeydir.

    Alıntıları Göster
    10 adımda programlama AEB yazılımlı kitler için.
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz6577

    benim atiker programım var ve versiyonu atike fast 7.0.0.6 araca bağladığım zamanda lpg enjektörleri 6-7 küsür ms gösteriyor bunun sebebi nedir ....

    Bir yanlışınız olmalı 6-7 olursa sabahları araç zor çalışır yakıtta hem benzinde hemde lpg de çok yüksek olur. Sizin bahseyttiğiniz başka birşeydir.

    Gerçekten öyle gösteriyor ben resmini çekip atarım buraya.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    10 adımda programlama AEB yazılımlı kitler için.
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)
     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)

    çok güzel olmuş resimler hocam,açıklamışsın her şeyi 3. resimde gaz seviye sensör tipi devrik(standart değil) olacak anladığım kadarıyla belitmemişsin ama olsun,eline koluna sağlık birçok kişini işine yarıyacaktır bunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz6577

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz6577

    benim atiker programım var ve versiyonu atike fast 7.0.0.6 araca bağladığım zamanda lpg enjektörleri 6-7 küsür ms gösteriyor bunun sebebi nedir ....

    Bir yanlışınız olmalı 6-7 olursa sabahları araç zor çalışır yakıtta hem benzinde hemde lpg de çok yüksek olur. Sizin bahseyttiğiniz başka birşeydir.

    Gerçekten öyle gösteriyor ben resmini çekip atarım buraya.....

    Alıntıları Göster
    hocam konu çok güzel olmuş,resimlerde güzeleline koluna sağlık tabi tüm paylaşım yapanlarında eline koluna sağlık

    bu arada benim ecu'da akünün yanındaki metale takılmış durumda,anlamadığım akünün yanındayken ecu neden arıza yapar,her yerde bahsediliyor bundan ama bir tane açıklamasını görmedim,regülatör ve filtrede aynı yerde birbirlerine çok yakınlar,map ise arka tarafta kalıyor kaputu kaldırınca ve regülatör radyatör seviyesiyleyle hemen hemen aynı seviyede



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sendomi -- 22 Kasım 2012; 19:11:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    hocam konu çok güzel olmuş,resimlerde güzeleline koluna sağlık tabi tüm paylaşım yapanlarında eline koluna sağlık

    bu arada benim ecu'da akünün yanındaki metale takılmış durumda,anlamadığım akünün yanındayken ecu neden arıza yapar,her yerde bahsediliyor bundan ama bir tane açıklamasını görmedim,regülatör ve filtrede aynı yerde birbirlerine çok yakınlar,map ise arka tarafta kalıyor kaputu kaldırınca ve regülatör radyatör seviyesiyleyle hemen hemen aynı seviyede

    Alıntıları Göster
    güzel konu olmuş.Asım usta ellerine sağlık.başka markalarında inceliklerini bekleriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayavas

    güzel konu olmuş.Asım usta ellerine sağlık.başka markalarında inceliklerini bekleriz.

    Alıntıları Göster
    Sorularımı başka bir konuda sormuştum.ama @Sendomi arkadaş burayada sormamı tavsiye edince bende hoşbulduk deyip geldim.

    Aracım 96 model 1,6 motor 75Hp polo. Atiker safe fast lpg dönüşüm kiti var.
    Genel olarak kitten memnunum.Ama özellikle düşük devirlerde araç zorlanıyor.Aracı kaldırırken yarım debriyaj kaldırıyordum.2.000 devirden sonra gayet iyi.Aracın son süratide iyi.

    İlk bağlantıyı kurdum.Tüm değerleri ekranda görebildim.Depoda 1 lamba yanarken baktım Basınç1,10,sonra gidip LPG aldım fulledim bu kez değer 1,15 oldu.
    Araç benzinde çalışırken benzin ms 3,30 LPGye geçince değer bir anda 4,60mS oluyordu.Forumdan öğrendiğim kadar bu yanlış bir ayar olduğunu gösteriyor.
    Nozzle ölçüsüde DOĞRU değerini gösteriyordu.

    Aracımı sıksık benzinlede kullandığımdan benzin haritası düzgündür diye kalibrasyon yapayım dedim.Kalibrasyon sekmesine girip başla dedim.Araç o an LPG ile çalışırken
    benzine geçti.Ekranda motor devrini 2500-3100 aralığında tutmamı söyledi.Bende ortalamasını alıp 2.700 devirde tuttum.Kalibrasyon başladı.
    Aracın devri zaman zaman azaldı yada çoğaldı,gaz pedalının seviyesini değiştirmedim.2-3 dakika sonra ''Kalibrasyon tamamlandı'' dedi.
    Altında da şöyle bir yazı vardı ''Kontak anahtarını çıkarın,lamba sönünceye kadar bekleyin.Sonra devam edin''
    Kontak anahtarını çıkartıp biraz bekledim.Tekrar marşa bastım.Baktım ki araba Benzin konumuna geçmiş.Düğmeye basıp Gaza aldım.Araç gaza epey bi sarsıntılı geçince stop etti.Tekrar denedim yine aynısı oldu.Devam edin diyor neye devam edeceğimi anlamadım.Ya kalibrasyonda atladığım bişeyler var yada aracın benzin haritası düzgün değildi diye düşündüm.
    Map haritasına baktığımda önceden 172 olan değerler 220lere çıkmış.Map üzerinde değişikliklere başladım.3mS ile 10mS arasındaki değerleri değiştire değiştire ortalama bir ayar buldum.Aracın Stop etmesini engelledim.Şu an eskisinden yakın bir durumda.
    Değerleride değştirirken dikkat ettiğim husus benzin Msleriydi.Son durumda Benzin değeri 3,60,lpgye geçince 4,30 gibi bir değer yakaladım.
    Anlamadığım şey ise aracın Nozzle durumu ''Doğru'' gösterirken,kalibrasyondan sonra ''Çok Küçük'' değerine geldi.

    Sorularım şunlar;
    1-Şimdi şu kalibrasyon işini tam olarak anlatacak bir arkadaş var mı?
    2-Map haritasındaki değerleri arttırınca zengin karışımmı oluyor fakir karışımmı?

    Biraz önce araştırırken farkettim.Programda enjektör tipini 3 ohm olarak seçmişim.Benim araçtaki enjektörler bobinler kırmızı renk ve kütüğü siyah renkli olanlardan.
    Bu model sanırım AHC 3 OHM diye geçiyor. Programda çok fark edermi acaba.Yanlış milisaniye okuma falan??

    Yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.