Şimdi Ara

HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık (89. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
23
Favori
95.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar 24 Kasımda Vatandan One M7 aldım.. Şu an itibariyle 1 ayı geçti, dün radyo dinlemek için orjinal kulaklığını taktım,
    çalışmadı.. Kulaklığı takında ekranın üstünde kulaklık ibaresi çıkıyordu.. Taktım çalışmadı acaba kulaklıkmı bozuldu diye düşündüm başka kulaklık denedim oda çalışmadı.
    Jack girişi arızalandı büyük ihtimal ama nasıl oluyorda 1 aylık telefonun jackı arızalanıyor anlamadım. Taş çatlasın 3 veya 4 defa taktım kulaklığı..
    Teleservise yollasam temiz ve sağlıklı iş çıkarırlar mı.. Tamir süresi 20 iş gününü geçerse değişim yaparlar mı??
  • Arkadaşlar merhaba.. 1 ay dolmadan kutulu değişim talep ettiğim sony xperia z3 compact telefonumun kvk sitesindeki cihaz takibi sayfasında anakart değişimi yapılacaktır yazıyor... bana tamamen yeni bir telefon vereceğiz demişlerdi neden böyle yazıyor bir fikri olan var mı?
  • Herkese Merhaba,

    HTC One M7 Siyah telefonumu Temmuz 2013'te Vodafone bayiisinden almıştım. 10 gün öncesine kadar mutlu mesut yaşarken ( 3 günlüğüne kapanıp açılmama ve boot menüsü döngüsüne girmesi harici ) , birden ekranda 2 cm uzunluğunda dikey sarı bir ışık hüzmesi belirdi. Özellikle beyaz, krem ve gri arka fonlarda çok net ortaya çıkıyordu.. Dedim servis yolları göründü bana.. Kamera pembeleşmesi de vardı ama servise göndermemiştim onun için.. Dedim onu da ekleyeyim. Ha bir de batarya çok kötü durumdaydı..Sonuç olarak şu şikayetlerle servise gönderdim:

    1) Ekrandaki ışık hüzmesi
    2) Kamera pembeleşmesi
    3) Batarya..
    4) Kasada silinen yazılar, deformasyon
    5) Yaşadığım kilitlenme sorunu ve tüm verileri kaybedişim..

    Mümkünse değişim ricamı da ekleyerek Ataşehir TeleService'e gönderdim. Sistemlerinde kayıt altına alındıktan sonra sms geldi ve internetten takip etmeye başladım.

    İlk gün İş emri numarası ve seri numarası (yani imei no ) ile takip edebildim. Ancak ikinci gün kayıt bulunamadı demeye başladı sistem. O gün bu gün kayıt yoktu. Derken dün telefonu tamir edip kargoya vermişler. Bugün teslim aldım yurtiçi kargodan

    Paketi açtığımda pırıl pırıl bir telefon çıktı. (Orjinal kutusuyla göndermiştim, yine aynı kutuda göndermişler geri. ) Tüm kasa değişmiş, işçilik kusuru yok. Derken gözüme tamir formundaki IMEI numarası çarptı. Benim telefonumdan farklı bir IMEI. Sonra aha dedim bi de bu IMEI ile takip edeyim. Kayıt göründü bu yeni IMEI ve eski iş emri numarasını girince. Sonra telefondan *#06# ile IMEI yi kontrol ettim, o da yeni IMEI.

    Sevk irsaliyesindeki tamir açıklamasında detay yok ne yapıldığına dair. Şöyle diyor:

    Genel ayarlar düzenlendi.
    Fonksiyon testi yapıldı.
    Yedek parça değişimi yapıldı.

    Sevk irsaliyesindeki Cihaz bilgisi kısmında yeni telefonun Seri numarası ve IMEI numarası var.

    Şimdi bana

    1) Yepyeni sıfır ama kutusuz bir telefon mu gönderildi ? ( var mı böyle bir şey ) ?
    2) Yanlışlıkla veya başka bir şekilde başkasının telefonu mu gönderildi?
    3) Tamir görünce IMEI nin değişmesi gibi bir durum var mı?

    Kıllandım şimdi kurulum yapasım gelmiyor. IMEI no neden değişmiş olabilir??

    Yardımcı olabilirseniz sevinirim.




  • cnsuff C kullanıcısına yanıt
    anakart değişimi yapıldığı için IMEI değişmesi normal. sıkıntısız güle güle kullanın.
  • Arkadaşlar merhaba, htc one m7 telefonumu hepsiburada.com'dan almıştım kamerasında karanlıkta aşırı pembeleşme bataryasının 3-5 saatte bitmesi %40da falan kapanması gibi sorunlardan dolayı garantiye yollamak istiyorum. Kutunun üzerinde vadafone brighstar falan yazıyor (vadafone kampanyası falan ile almadım) şimdi ben telefonumu garanti için nereye nasıl yollamayalıyım? Yani hangi kargo ile hangi adrese yollamam gerekiyor?
  • ColorTR kullanıcısına yanıt
    teleservice ataşehir'e göndereceksiniz hocam,brighstar vodafone tabanlı tedarikçi firmadır o yüzden o etiketler. açık adres teleservice'in sitesinde mevcut..

    edit: yurt için kargo ile karşı ödemeli gönderin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abzurtmen -- 18 Ocak 2015; 19:21:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abzurtmen

    teleservice ataşehir'e göndereceksiniz hocam,brighstar vodafone tabanlı tedarikçi firmadır o yüzden o etiketler. açık adres teleservice'in sitesinde mevcut..

    edit: yurt için kargo ile karşı ödemeli gönderin..

    Buldum hocam adresi sitesinden cevap için çok teşekkür ettim. Kargo parasını bizmi ödüyoruz yoksa karşı ödemeli mi gönderiyoruz? Bir de cihazı custom rom ve rootlu olarak yollasak bir şey olur mu yoksa şimdi birde bunu stock roma döndürüp unroot yaptırmaya para vericem @abzurtmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ColorTR -- 18 Ocak 2015; 19:38:56 >
  • karsi odemeli gondericeksiniz,sizden para cikmayacak yani.. rootlu gonderirseniz zaten garanti disi diye kabul etmezler stock rom ve unroot yapip gonderin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abzurtmen -- 18 Ocak 2015; 21:11:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abzurtmen

    karsi odemeli gondericeksiniz,sizden para cikmayacak yani.. rootlu gonderirseniz zaten garanti disi diye kabul etmezler stock rom ve unroot yapip gonderin..

    Anladım hocam. Maltepe teleservice'e gönderenler de varmış oraya elden de götürüp teslim edebilirim girişini falan daha hızlı yaparlar hem. Sizce maltepe yada ateşehirin servisi daha iyi sorunsuzdur diye bir şey varmıdır farkeder mi?@abzurtmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ColorTR -- 18 Ocak 2015; 21:23:28 >
  • ColorTR kullanıcısına yanıt
    elden teslimlerin daha hizli oldugu bariz,maltepeye gondermedigim icin bir sey demem yanlis olur,fakat teleservice atasehirin bi ust birim oldugunu soylemisti bana sizin karariniza kalmis,genel olarak servis pek sikinti cikarmiyor bilirsiniz ki servis isi cihazi inceleyenlerin insiyatifinde genelde bazen a kisisinin goremedigi sorunu b kisisi gorebiliyor (tecrubeyle sabit) bol şans dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abzurtmen

    elden teslimlerin daha hizli oldugu bariz,maltepeye gondermedigim icin bir sey demem yanlis olur,fakat teleservice atasehirin bi ust birim oldugunu soylemisti bana sizin karariniza kalmis,genel olarak servis pek sikinti cikarmiyor bilirsiniz ki servis isi cihazi inceleyenlerin insiyatifinde genelde bazen a kisisinin goremedigi sorunu b kisisi gorebiliyor (tecrubeyle sabit) bol şans dilerim

    Yardımınız için çok teşekkür ederim hocam, görüşmek üzere
  • ColorTR kullanıcısına yanıt
    rica ederim,bol şans.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abzurtmen kullanıcısına yanıt
    Hocam bende cihazı yollicamda bursadan sadece cihazi mi yurtici kargoya vericem yoksa paket,kutu ya da faturayi nasi yapicam bide sorunu nasi bildiriyim direk gonderiyim mi yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Platon1 P kullanıcısına yanıt
    siz yine kutuyla gonderin,eger degisim istiyorsaniz aksesuarlarida koymaniz gerekiyor,kagida sikayetlerinizi yazip kutunun icine atin,yurtici kargo ile gondermeniz yeterli. fatura fotokopisi ya da ornegide olur zaten imei de garanti gozukuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abzurtmen -- 19 Ocak 2015; 1:53:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abzurtmen kullanıcısına yanıt
    Tmm hocam saolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: My House My Rules


    quote:

    Orijinalden alıntı: Empleador

    3 kasım 2014 günü htc one m7 cihazımı izmir teleservice ye verdim telefonla konuşurken karşı tarafa ses gitmiyor ve karşı taraftan ses gelmiyordu.
    tahmini olarak kaç günde telefonu geri alabilirim yardımcı olabilicek var mı?

    3 kasımda vermiş olduğum htc telefonum 20 kasım itibariyle hala yapılmadı

    telefon yapılamadı teleservice yeni telefon yolluyor htc one e8

    Vallaha iyimis ben de htc 8x imi gecen hfta teleservice e verdim acimiyor ekranda sararma var sarj hemen bitiyor filn bir ton siraladim cihaz deisimi istedim. Fakat bu telefonun sifiri bulunmuyor gibi bir sey acab bana da fsrkli bir model mi gonderirler

    öncelikle telefonu tamir edebilirlerse tamir edip sana geri verirler tamir edemezlerse zaten cihaz değişimi yapılıyor. benim telefonum m7 idi ama yerine e8 verdiler yani adamların ellerinde senin telefonuna uygun olarak ne varsa onu veriyorlar. direk sana yeni telefon vereceklerini zannetmiyorum telefonun yapılırsa onu geri verirler yapılamazsa cihaz değişim fırsatı doğar.




  •  HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık


    Arkadaşlar merhaba HTC One M8 telefonumda görmüş olduğunuz ekran renk sızması gibi bişey var. Acaba bunun hakkında bilgisi olan var mı?
    Ve garantiye göndermeyi düşünüyorum. Sizce garanti kullanıcı hasarı falan der mi? Telefonu 23 ağustos 2014'te aldım ancak pek dikkat etmediğimden bunu görmemiştim son 1 haftadır falan dikkat ettim ve siyah bir zeminde böyle bişey ortaya çıkıyor yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KiLLuaH-YeG -- 21 Ocak 2015; 0:10:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mu-OnLineGame

     HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık


    Arkadaşlar merhaba HTC One M8 telefonumda görmüş olduğunuz ekran renk sızması gibi bişey var. Acaba bunun hakkında bilgisi olan var mı?
    Ve garantiye göndermeyi düşünüyorum. Sizce garanti kullanıcı hasarı falan der mi? Telefonu 23 ağustos 2014'te aldım ancak pek dikkat etmediğimden bunu görmemiştim son 1 haftadır falan dikkat ettim ve siyah bir zeminde böyle bişey ortaya çıkıyor yardımcı olursanız sevinirim.



    Teleservice atasehire gonderin muhtemelen ekrani degisecektir. Benim m8 de serviste 1 haftadir bekliyor hic bir islem yapilmadi kismet diyorum. Artik ne zaman bakarlar ne zamana karar verirler 2-3 hafta surer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Empleador

    quote:

    Orijinalden alıntı: My House My Rules


    quote:

    Orijinalden alıntı: Empleador

    3 kasım 2014 günü htc one m7 cihazımı izmir teleservice ye verdim telefonla konuşurken karşı tarafa ses gitmiyor ve karşı taraftan ses gelmiyordu.
    tahmini olarak kaç günde telefonu geri alabilirim yardımcı olabilicek var mı?

    3 kasımda vermiş olduğum htc telefonum 20 kasım itibariyle hala yapılmadı

    telefon yapılamadı teleservice yeni telefon yolluyor htc one e8

    Vallaha iyimis ben de htc 8x imi gecen hfta teleservice e verdim acimiyor ekranda sararma var sarj hemen bitiyor filn bir ton siraladim cihaz deisimi istedim. Fakat bu telefonun sifiri bulunmuyor gibi bir sey acab bana da fsrkli bir model mi gonderirler

    öncelikle telefonu tamir edebilirlerse tamir edip sana geri verirler tamir edemezlerse zaten cihaz değişimi yapılıyor. benim telefonum m7 idi ama yerine e8 verdiler yani adamların ellerinde senin telefonuna uygun olarak ne varsa onu veriyorlar. direk sana yeni telefon vereceklerini zannetmiyorum telefonun yapılırsa onu geri verirler yapılamazsa cihaz değişim fırsatı doğar.

    Alle eder kullem eder aynisini bulmaya calisirlar daha onceden yasadigim icin biliyorum. İphone 4 16 gb bozuldu degisimde bekledi normalde uretimi yok ama 40 kusur gun sonra nerden buldular anlamadim sifirini yolladilar. Piyasayi birakin dunyada sifiri yoktu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KinqsoLver kullanıcısına yanıt
    İstanbul ici oturuyorsaniz teleservice maltepe subesine elden verin cihazi en gec 10 gun icinde cihazinizi alirsiniz sorun cikmaz teleservice 3 tane degisik m7 verdim bi sorun cikmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.