Şimdi Ara

HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık (87. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
23
Favori
95.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim cihazda servisde..bakalım sonuç ne olacak..ilk servis deneyimim olumlu olmuştu..bana hiçbir zorluk çıkarmadan ,tertemiz halletmişlerdi telefonumu teleservis...bu ikinci gidişi şimdii.. bakalım durum ne olacak bu sefer...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    Arkadaşlar Merhaba,

    5 Ağustos'ta verdiğim HTC One X telefonumu halen göndermedi Teleservice. Bugün telefonla arayıp, HTC Desire 816 ile değiştireceklerini söylediler. Çünkü parçayı temin edemiyorlarmış.

    20 gün geçtiği için telefonu değiştirsem mi yoksa parasını hakem heyetine giderek alsam mı?

    Bu arada hakem heyetine gidince hangi parayı alıcam? İlk ödediğim parayı mı alacağım yoksa hakem heyetinin verdiği kararla bir para ödemesi alacağım?

    Teşekkürler.

    hocam arızası neydi cihazınızın...? valla ben sizin yerinizde olsam alırdım verdikleri cihazı..zaten one x artık tarih oldu... htc ve nvidea tüm destegi kesti..anlayacagınız yaşayan bir ölü artık one x ve one x+ ....
  • evet an itibari ile teleservisten mesaj geldi cihazınız hazır diye... fırsat bulur bulmaz gidecegim telefonumu almaya...bakalım sonuç nasıl olacak...buradan durum ile ilgili bilgi paylaşımı yapacagım...
  • evet arkadaşlar cihazı aldım...yine baştan aşşagı degişmiş..ekran,komple kasa,pil degişmiş...hattımı takıp kontrol etmedim...üretim tarihine göre garantisi bitmiş cihazımın...allahdan faturam duruyordu da sorun çıkmadı...aman arkadaşlar faturalarınıza sahip çıkın...






  • teleservise ilk verdigimde çok şık bir kutuda teslim etmişlerdi telefonu,yine aynı işlemlerden geçmişti...ekran degişmişti,kasa komple degişmişti...aynı arıza 8 ay sonra yine tekrarladı.. yine dokunmatik ekranın belli kısımları çalışmıyor,ses açma ve kısma tuşu zor basıyordu.yine komple degişmişler ne var ne yok,fakat bu sefer basit bir teleservis kutusunda teslim ettiler...ama yine jilatinli felan... yaklaşık 1 hafta sürdü tamir süresi...
  • Arkadaşlar benim m7'yi kamera pembeleşmesinden kvk'ya gönderdim, 16 gün geçti hala ses yok daha önce bu sorundan gönderenler kaç günde teslim aldılar? Bu kadar beklemesi normal mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RyGzy -- 24 Eylül 2014; 22:52:49 >
  • Selamlar,

    ONE X ana konusuna da yazmıştım ama bir cevap alamadım.

    Telefon ve fatura benim adıma kayıtlı fakat 1.5 senedir kız arkadaşım kullanmakta ve servise o götürmekte. 2012 Kasım ayında Vatan'dan almıştım.

    18 Ağustos'ta telefonu aynı nedenden 3. kez servise vermiştik ve bugün 4. kere aynı nedenden servise verildi telefon. Şimdi ne yapmam lazım. Şu an aynı nedenden 4. kere servise verildiği için en üst model ile değişim talep edebiliyor muyum, para iadesi tercih edersem telefonun şu anki ederi olarak mı para veriliyor yoksa 2012 senesinde aldığım ücret mi iade ediliyor.

    Ne yapmak daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S3KO

    Arkadaşlar benim m7'yi kamera pembeleşmesinden kvk'ya gönderdim, 16 gün geçti hala ses yok daha önce bu sorundan gönderenler kaç günde teslim aldılar? Bu kadar beklemesi normal mi?

    Ben gönderdiğimde 15 günde gelmişti cihazım. Ellerinde parçanın olup olmaması ile alakalı bu durum. Herkes Teleservice'den şikayetçi ama ben çok memnunum Teleservice'den. Ama Allah düşürmesin tabii o ayrı :)
  • KVK ile ilgili benimki 14 eylülde verdim bugün 17. gün (tatillerle birlikte) Şimdi 20 iş günü olunca ben ihbar namemi yapacağım, tüketici hakem heyetine mi baş vurmam gerekiyor? hangi yolu izlemeliyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaansaka

    Merhabalar öncelikle,

    HTC One M7 cihazım var KVK garantili cihazımı geçen ay kameradan dolayı tamire verdim 15 gün içinde geldi kasayı bile değişmişler ancak telefon geldikten sonra çok fazla ısınmaya ve takılmaya başladı akabinde dokunmatik geri tuşu bozuldu kendi kendine basmaya başladı. Daha sonra kitlenip aşırı derecede ısınıyor, çok çabuk şarjı bitiyor, arayanlar bana ulaşamıyor, ben kimseyi arayamaz oldum. gittim telefonu tekrar kvk garantiye verdim.

    Telefonum 2 eylülden beri aynı şekilde duruyor...

    Cihaz Durumu: Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın kayıt işlemleri tamamlanmış olup onarım işlemlerine en kısa sürede başlanacaktır. Cihazınızın işlemleri tamamlanıp teslim edilmeye hazır hale geldiğinde, tarafınıza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Cihazınızı, servisimize bayi aracılığıyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapılacaktır. Saygılarımızla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.
    Garanti Durumu:
    Garanti Dahili
    Fatura Bilgisi: 0 TL

    Müşteri Bilgileri
    Kayıt Tarihi / Kayıt Yeri: 02.09.2014 00:00:00 / Kartal Teknik Servis
    İl / İlçe: İSTANBUL / KADİKÖY
    Model: 801E

    Teslimat Bilgileri
    Teslim Alan:
    Teslimat Bekliyor Tarihi:
    Teslimat Tarihi:



    Haftaya Perşembe 20 iş günü(cumartesileri sayarsak) doluyor ve ben yeni cihaz istemiyorum! Ücret iadesi istiyorum...
    hangi yolları izlemem gerekiyor bilgisi olan arkadaşlar var mı ?



    evet arkadaşlar 20 günü geçtiğinde HTC'nin kendi servisini aradım ve onlar KVK'ya yeni 0 cihaz yani değişim talebi için mail attı. ertesi gün HTC müşteri hizmetleri beni aradı ve taleplerinin onaylandığını en kısa zamanda döneceklerini söylediler... geçen perşembe günü HTC aradı ve bayramdan sonra telefonumu gidip alabileceğimi söylediler. akabinde kvk 11820 ve HTC ie görüşmemin sonunda ya aynı model yada bir üst model 0 cihaz vereeklerini söylediler... 1 ayın sonunda mutlu sona yaklaştık ancak daha da mutlusu m8 yada ücret iadesi olur heralde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaansaka -- 6 Ekim 2014; 3:17:39 >




  • benim telf.un imesi kayıt dısıdır aldığınız yere basvurun vs. gibi mesaj geldi kvk da yapılırken aklıma şu takıldı 20 gün geçince acaba yenisi ile mi değiştirmiş olduğundan mı imesi düştü diğerinin?
  • silinebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih5555 -- 9 Ekim 2014; 22:32:45 >
  • arkadaşlar merhaba,

    ben de kasa açıklığı ve pembe kamera sorunu yüzünden m7 cihazımı kvk servise verdim. perşembe günü 20 gün doluyor. ancak ben sıfır cihaz yerine ücret iadesi yapmak istiyorum.

    garanti belgesi yönetmeliğini okudum, azami tamir süresi dolduğunda ücret iadesi ya da sıfır cihaz isteyebildiğimi öğrendim.

    izleyeceğim yol hakkında bilgi verebilir misiniz? durumu önce htc ye, sonra da tüketici mahkemesine taşımak istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaansaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaansaka

    Merhabalar öncelikle,

    HTC One M7 cihazım var KVK garantili cihazımı geçen ay kameradan dolayı tamire verdim 15 gün içinde geldi kasayı bile değişmişler ancak telefon geldikten sonra çok fazla ısınmaya ve takılmaya başladı akabinde dokunmatik geri tuşu bozuldu kendi kendine basmaya başladı. Daha sonra kitlenip aşırı derecede ısınıyor, çok çabuk şarjı bitiyor, arayanlar bana ulaşamıyor, ben kimseyi arayamaz oldum. gittim telefonu tekrar kvk garantiye verdim.

    Telefonum 2 eylülden beri aynı şekilde duruyor...

    Cihaz Durumu: Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın kayıt işlemleri tamamlanmış olup onarım işlemlerine en kısa sürede başlanacaktır. Cihazınızın işlemleri tamamlanıp teslim edilmeye hazır hale geldiğinde, tarafınıza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Cihazınızı, servisimize bayi aracılığıyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapılacaktır. Saygılarımızla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.
    Garanti Durumu:
    Garanti Dahili
    Fatura Bilgisi: 0 TL

    Müşteri Bilgileri
    Kayıt Tarihi / Kayıt Yeri: 02.09.2014 00:00:00 / Kartal Teknik Servis
    İl / İlçe: İSTANBUL / KADİKÖY
    Model: 801E

    Teslimat Bilgileri
    Teslim Alan:
    Teslimat Bekliyor Tarihi:
    Teslimat Tarihi:



    Haftaya Perşembe 20 iş günü(cumartesileri sayarsak) doluyor ve ben yeni cihaz istemiyorum! Ücret iadesi istiyorum...
    hangi yolları izlemem gerekiyor bilgisi olan arkadaşlar var mı ?



    evet arkadaşlar 20 günü geçtiğinde HTC'nin kendi servisini aradım ve onlar KVK'ya yeni 0 cihaz yani değişim talebi için mail attı. ertesi gün HTC müşteri hizmetleri beni aradı ve taleplerinin onaylandığını en kısa zamanda döneceklerini söylediler... geçen perşembe günü HTC aradı ve bayramdan sonra telefonumu gidip alabileceğimi söylediler. akabinde kvk 11820 ve HTC ie görüşmemin sonunda ya aynı model yada bir üst model 0 cihaz vereeklerini söylediler... 1 ayın sonunda mutlu sona yaklaştık ancak daha da mutlusu m8 yada ücret iadesi olur heralde

    son durum ne hocam ücret iadesi mi aldın m8 mi? merak ettim :) ben ücret iadesi istedim 20 günü aştılar aynı kamera sorunuyla ilgili.




  • Arkadaslar bende m8 var bir ara iphonedada ayni sorun vardi telefonun cerceve kisminu elimle sıkıstırdığımda sebeke azaliyor hatta bazen kopuyordu. Servisin tutumu ne olur acaba?

    Ayrica duydugumuda sizinle paylasayim. Fatura tarihi 31.05.2014 ve sonrasi teller icin serviste herhangi bir parcasi degisim kararinda sifiriyla degisim talep etme hakkimiz varmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 Gun once verdim.Ben maltepeye gidip teslim ettim. Kamerada pembelesme vardi. Duzeltmisler 2 gunde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanKizil -- 17 Ekim 2014; 14:55:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    22 eylül'de KVK servisine verdiğim HTC One telefonum hala tamir sürecinde gözüküyor. 20 iş günü dolalı 3-4 gün oldu. Hekem heyetine başvurup nasıl iade alırım. ücret iadesi için nasıl bir yol izlemem gerekir.

    İyi günler
  • Telefonu bugün yeni aldım ve ölü pikseller mevcut. 2 tane çok küçük 1 tane büyük ölü piksel var. Küçüklerin resmini çekemedim, büyük olan şu şekilde:



    Htc Destek İstanbul KVK'ya (ankaradayım) Mng kargo ile yollayın, kutulu değişim talebinde bulunun dedi. Bu ölü piksel için sıfır kutulu değişim verirler mi? Haftasonu yollayım mı yoksa pazartesiyi mi bekleyim? Fatura tarihi: 30.10.2014




  • 3 kasım 2014 günü htc one m7 cihazımı izmir teleservice ye verdim telefonla konuşurken karşı tarafa ses gitmiyor ve karşı taraftan ses gelmiyordu.
    tahmini olarak kaç günde telefonu geri alabilirim yardımcı olabilicek var mı?

    3 kasımda vermiş olduğum htc telefonum 20 kasım itibariyle hala yapılmadı

    telefon yapılamadı teleservice yeni telefon yolluyor htc one e8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Empleador -- 24 Kasım 2014; 14:36:20 >
  • Geçen gün 2. el olarak aldım, Mobiltel garantili bir cihaz; M8. Ekranda siyah noktalar var sanırım ki ölü pikseller var.

    Göndersem yeni cihaz mı gelir yoksa cihazı mı yenilerler ? Bir de nasıl göndermeliyim ?
  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.