Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1164. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (2 Mobil) - 8 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.895
Cevap
178
Favori
1.739.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11621163116411651166
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alpine. kullanıcısına yanıt
    Merhaba Hocam.
    440 kagit tutmuş bu forumda yazilana gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aux'u buldum ve gördüm ama USB girişini göremedim. o nerede acaba?

    Ben de 2013 exclusive alarak aranıza katılmış durumdayım.
    Almayı düşünenler için 2 günlük gözlemimi söyleyim, biraz vites geçişleri hissediliyor evet. Süspansiyonlar da sert diyorlar ama benim bir önceki araç da öyle olduğundan o konuya çok yorum yapamıyorum.
    Ben satın almadan önce bu iki hususu negatif olarak okumuştum.

    Kullanınca da direksiyon biraz ağır gibi geldi bana bir de frene henüz alışamadım bayağı hassas (iyi yani)

    Olumlu olarak da bayağı detaylarda güzellikleri ve konforu görüyorsunuz. Koltuklar masaj yapıyor. Araba kalkarken iyi, sürerken de atik basınca gidiyor hızla ivmelenebiliyor. Valla memnun kaldık, tipi tasarımı filan da güzel. Ben sevdim. Vites geçişleri o kadar problem değil. Çok abartanlar olmuş, alakası yok. Manuel araç kullanıyorsunuz da vitesi o atıyormuş gibi düşünün.

    1 yaşında çocuğum var, çocuklu performans aramayan az yaksın, teknolojik olsun vs. diyenlere tavsiye ederim. Bagajı da iyi bebek arabasını sökmeden koyabiliyoruz. Kör nokta uyarı sistemini de beğendim. Bunu hiç kapatmasam aküye ya da benim sağlıma bir zararı olur mu acaba? sürekli dalga yayıyor çünkü :D

    Radyo kullanımı çok kolay ve iyi beğendim. Direksiyondan zaten bayağı bir iş hallediliyor.

    Klima da güzel camlar buğulanınca bir açıyorum bir anda hava dalgası atıyor camlar berrak oluyor.

    Sağa sola dönerken farlar da oraları aydınlatıyor.

    Eski arabamdan rahat iniyordum, bundan biraz inmesi zor gibi geldi bana büyük olduğundan herhalde.

    Bir de şunu sorabilir miyim, satan kişi bakım yatırmamış, anahtar işareti çıkıyor araç 40.000 km'de bakımları kaçıncı kilometrelerde acaba?




  • mytn kullanıcısına yanıt
    çok doğru tespit olmuş, aynısı başıma geldi..

    Citroen - KAR otomotiv - Edirnekapı'da.. Eylül sonu - Ekim başında periyodik bakıma götürmüştüm. Zaten ondan sonra çıktı bu ses..

    hava filtresini yerine düzgün oturtmadıklarından dolayı 2-3 ay boyunca "acaba mı?" diye gezdim ortalıkta..

    Servisinizi belirleyin ve böyle bilmediğiniz yerlere gitme hatasına benim gibi düşmeyin arkadaşlar..
  • .B. kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun aracınız, 2012 modeli exc. bende var, benim de 2 yaşında oğlum var..

    yazdıklarınızın neredeyse tamamına katılıyorum..

    bakımları 1 yıl veya 15.000km'de yapılır.. son bakımına bakın, faturası olmalı..
  • .B. kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun kazasız belasız. aynısından bendede var. satan arkadas gamsızmıs galiba.. 30 bin bakımını yaptırmamıs anahtat işareti var ise mazot filtresi değişecek unutmayın hocam.
    bakımları 60 binden sonra speedy özel serviste yaptırıyorum.

    o kör nokta sizin sağlıgınız için konuldu :)
  • acaba genel bir sıkıntı mı sadece bizde mi var anlamadım. ama genel olarak herkes gazdan ayağını çekince arabanın gitmesinden memnun ama ben gaz ile destekleyerek iyi bir kalkış yapabiliyorum destek vermezsem ciddi anlamda titreme yapıyor yarın servise gideceğim birinci yıl bakımına gideceğim olmadı gösteririm.
  • salihgelgec S kullanıcısına yanıt
    pek fazla kurcalatmayın arabayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .B. kullanıcısına yanıt
    Orta konsolun alt kisminda usb girisi yokmu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .B. kullanıcısına yanıt
    Exclusive donanımlarda usb kol dayamanın içinde diye aklımda kalmış , oraya baktınız mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fat_old_sun

    selam arkadaşlar.

    daha önce de yazmıştım, geçen hafta 2012 confort plus 92 bg manuel araç almıştım. aracı bu hafta memlekete gidip getirdim. memlekette bol bol şehir içi, bugün de tek başıma yaklaşık 600 km şehir dışı yol geldim.

    şehir dışı ortalama yakıt; 90 km/h ile 3.9 çıktı. bence gayet iyi. şehir içi pek sayılmasa da memlekette de ortalama 32 km/h ile 5.2 çıktı.

    aracın bence eksileri;
    - süspansiyon sert. üzerindeki lastikler lassa impetus revo. bilmiyorum yumuşak hamurlu lastikler taksam ne kadar kurtarır fakat, bozuk yollarda rahatsız edici bir sertliği var.

    - kol dayama, vites, sol kapı kolu(uzun yolda kolumu oraya koyarım), direksiyon simidi dokunuş olarak sert. sanırsam deri kaplama, fakat biraz ince tutulmuş gibi geldi. özellikle vites ve direksiyon uzun yolda elimi acıttı. çok büyük eksiklik değil ama daha iyi olabilirdi.

    - direksiyon evin diğer aracı toyota yaris'e göre bariz sert. şehir içinde manevra yaparken diğer araba daha rahat bu konuda.

    - park sensöründe mesafe bilgisi yazsa daha iyi olurdu gibi geliyor.

    - ortadaki bilgi ekranı küçük kalmış. çözünürlüğü önemli değilde keşke daha büyük olsa ve daha fazla bilgi içerse. ne bilim far sensörü, yağmur sensörü devrede. otomatik klimaların dereceleri filan işte.

    - aracın dönüş çapı az gibi geldi ama çok fazla diğer araçlardan kullanmadım. ne bilim belkide eksiklik değildir de, ben farkında değilimdir. en azından yaris ten az diyeyim. tabi uzunluk ve sınıf farkı da var. auris, megane a filan bakmak lazım.

    - 112 bg lerde var ama benim araçta yok; esp, yokuş kalkış desteği.

    artıları;

    - yakıt tüketimi bence çok iyi. uzun yolda yaris te daha yavaş giderek ancak bu kadar yakıyordum. bir de o 6 vites. şehir içi daha ağır olmasına rağmen aynı yakarlar diye düşünüyorum.

    - araçın koltukları konforlu. 6 saat sürekli araba kullanmama rağmen çok az bir bel ağrısı oldu. o da arabadan inince geçti.

    - bu araç bence mümkünse kesinlikle plus paket alınmalı. otomatik klima, yağmur ve far sensörü çok kullanışlı. yağmur sensörü bazen geç çalışıyor, bazen erken çalışıyor fakat insanı özellikle uzun yolda tembelliğe alıştırıyor.

    - direksiyon ayarlı hız sabitleme müthiş bir şey. kullanımı da çok basit ve güzel olmuş. çok virajlı yollar hariç bacakları neredeyse kullanmadım. uzun yolda inanılmaz rahatlık.

    - biraz zorlayınca sanki önden kayacak gibi olsa da virajlarda güven veriyor. zaten otobanda bile 125 km/h'e sabitleyip giden bir insana yeterli. keşke 112 bg olsaydı da esp de olsa idi.

    - bagaj'ı hb bir araca göre gayet geniş ve kullanışlı.

    - görüş açıları yeterli. biraz arka cam ufak kalıyor, fakat park sensörü var ise çok da dert değil. en azından ön cam ve yan aynalardan araca gayet hakimsiniz.

    - bluetooth 'un ses kalitesini beğendim. yolda arayanlarla gayet sorun olmadan konuşabildim.

    - aracın arka diz mesafesi biraz kısa ama, çok da önemli değil zaten. fakat ön taraf hem sürücü, hem yolcu içinde gayet ferah. boyum biraz uzun. b,c,d sınıfı bir araçta ilk defa sürücü koltuğunu en aşağı indirmeden kullandım.

    - kol dayamanın kayar olması kullanışlı.

    - aracın perfonmansı bana yetiyor. 5 vites olması benim için iyi birşey. yaris 6 vites. uzun yolda zırt pırt vites değişmekten bıkıyordum. bir de yakıta da çok etkisi olmuyor. 140-150 ile gitmedikten sonra.

    - aracın farlar halojen ama beğendim. ne bilim yaris ten çok daha iyi aydınlatığı kesin.

    - aracın yalıtımı beğendim. 120 km/h e kadar rüzgar sesi almıyordu. motor sesi var, rahatsız edici değil. lastik sesi var ama, değiştirince daha da azalır diye ümit ediyorum. zaten çok fazla yok.


    şimdilik aklıma gelenler bu kadar.

    herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim.

    Bence bu aracın en kötü yanı süspansiyon yapısı. Koltuk konforu ise tam tersi bir okadar iyi. Muhtemelen birsonraki kasada yeni 308'in altyapısını kullanırlar , 308 de bu tarz şikayetler pek okumadım.
    C.plus modellerde arka park sensörü standart geliyordu , geri vitese alınca orta konsolda yaklaşma işaretleri çıkıyor 3 kademe.Mesafe bilgisinden kastınız nedir.
    Orta konsolda farları otomatik konuma alma yada çıkarma anlık olarak bilgi olarak yazıyor, otomatik limanın derecesi zaten üstünde yazıyor
    esp, yokuş kalkış desteği. - Keşke olsaydı dediğim 2 özellik.
    Ben 2 defa önden kaydırdım hiç hoş bir duygu değil , ama lastiklerin de payı vardı o kaymada.( m. energy saver )
    O holojen ampullere OSRAM NİGHT BREAKER PLUS al , bir okadar daha iyi aydınlatmaya sahip olacaksın.




  • ognemir kullanıcısına yanıt
    kol dayamamın altında sadece 220 dc var.
    usb aux orta kapaklı göz içinde.
    farların her ikiside farklı zManlarda patladı otomatikte oldugu için galiba. osram marka motor için üretilmiş ampul aldım cok iyi aydınlatma sagladı herikisinide değiştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkhun -- 12 Şubat 2016; 17:09:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ognemir kullanıcısına yanıt
    far ve yağmur sensörü keşke ortadaki radyo tarih in filan yazdığı ekran biraz daha büyük olsaydı da orada da sabit olarak yazsaydı. eksiklik değilde işte ne bilim göze daha hoş gelirdi

    park sensöründe mesafeden kastım cm olarak. yaris te cm ile gösteriyor. bence daha kullanışlı.

    osram aklımda. daha önce takmıştım. yağmurlu havada gece hiç memnun kalmamıştım. çok da pahalı değil zaten, bir ara alır denerim artık.

    araçta süspansiyon haricinde ciddi bir eksiklik yok bence. daha erken, aracı alalı bir hafta oldu ama aldığıma hiç pişman değilim.

    ikinci elde kesinlikle fiyat performans olarak başlara oynar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkhun

    kol dayamamın altında sadece 220 dc var.
    usb aux orta kapaklı göz içinde.
    farların her ikiside farklı zManlarda patladı otomatikte oldugu için galiba. osram marka motor için üretilmiş ampul aldım cok iyi aydınlatma sagladı herikisinide değiştirdim.

    Benimde 16-17ay kullandıktan sonra tek taraf patladı. Orijinalleri kullandım bir süre ama rada ciddi fark var.Bu defa Philips xtrave vision aldım ama dalgalı aydınlatıyor.Far ayarı için sanayide bir yere gittim akşam olunca yine aynı durum devam ediyordu.Yarın müsait olursam başka bir yerde tekrar kontrol ettirecem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ognemir -- 12 Şubat 2016; 17:48:07 >
  • fat_old_sun F kullanıcısına yanıt
    cm göstermesi tabiki daha :)
    Bunda sürekli ötmeye başlayınca 1 karış civarında mesafe kalıyor
  • fat_old_sun F kullanıcısına yanıt
    navigasyon tak hocAm ortaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen

    Merhaba Hocam.
    440 kagit tutmuş bu forumda yazilana gore.

    Teşekkür ederim. Bu fiyat mazot filtresi dahil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alpine. kullanıcısına yanıt
    Buyuk ihtimalle evet yazilmamis ama servis bilgileri oyle diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fat_old_sun F kullanıcısına yanıt
    Hocam ikinci el lutfen 45 den ilan girin piyasasi yukselsin :)

    Bide suspansiyonlar degilde arkadaki yalitimda birsey var gibi bagajdanda arada labadu lubudu sesler geliyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar cevaplar için sağolun. USB yı bir arayım, vitesin önündeki gözde olabilir orada 2 şey vardı. Bu göz soğutmalı torpido mu acaba?
    Bir de araç 2013 model ve hep aynı tekerler kullanılmış, 40.000 kmde. Lastik ne zaman değişmeliyim? Tasarruflu ve sağlam bir lastik öneriniz var mı?
    Dün güneşliği indirdim, oraya bile lamba koymuşlar ya :)
    Güzel araba ya, ucuz az yakıyor, konforlu bir arkadaş daha almış ona da hayırlı olsun, çok güzel yorum yazmış. Araştıracak kişilere düşünmeden alın derim.
    Ben 3 ay araba araştırdım. Seat leon (içi çok kötü ve basık), i30, megane, Kia ceed. Bu hiç aklımda yoktu, ne de olsa fransız arabası dedim. Sonra diğerleri tam içime sinmedi ve Arabam kaç Yakar nokta com adresinden en az yakan araçlarda bakmaya başladım orada Citroen C4 gördüm tipi çok hoşuma gitti sonra sordum soruşturdum genelde uzak dur dediler ama bunlar hiç Citroen kullanmamış kişiler. Baktım arabanın Kronik bir sorunu yok. Sadece yukarda yazdığım iki hususu herkes söylemiş vites geçişleri sert süspansiyon. Şu anda arabayı almış biri olarak söylüyorum ki İkisi de o kadar büyük bir sıkıntı değil. Bende çok dikkate almadım sonra kayınbiraderime sordum O da Mitsubishi ASX kullanıyor dedi ki bizim arabayla sorsan kimse tavsiye etmez ama gördüğün gibi üç yıldır kullanıyoruz tık demedi gayet memnunuz Fransa'nın en iyi arabası söylenenlere kulak asma, Fransa başkanı da buna biniyor ve ben de 3 hafta boyunca temiz bir araba çıkmasını beklerim Trabzon'da çıktı ve ne yapıp edip daha Trabzon'dan aldım ben Ankara'dayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .B. -- 13 Şubat 2016; 10:11:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisever

    quote:

    Orijinalden alıntı: erzi

    merhaba hocam.
    servis ışığını söndürmek için, kontak kapalıyken anahtar şeklindeki butona basılı tutup kontağı açıyorsunuz. daha sonra 10' dan geri doğru saymaya başlayacak. eliniz o düğmede basılı duracak geri sayım boyunca.
    geri sayım bittiğinde uyarı sıfırlanmış oluyor.


    Teşekkürler hocam, sol sis farı yanmıyormuş ondanmış. Bunu öğrenmem de iyi oldu. Yalnız bir iki gündür araçla giderken ben mi takıntılıyım yoksa normalde mi takınılması gereken bir ses bilemiyorum ama hani camı hhafif açık bırakınca bir ses gelir ya onun gibi bir ses hissediyorum. Sabit bir ses gidip gelen değil. Bu belkide normal aracın sesidir çünkü bende ses hassasiyeti var. Bu konuda bir düşünceniz tahmininiz var mı?

    Islık sesi gibi bir ses mi



    Hocam yok o ses genel bir sesmiş yol sesi yani bendeki fazla hassasiyettenmiş:)

    Ama şimdi başka bir ses var o da şu : Gaza basınca pırpır gibi yani motor sesine benziyor ama önceden böyle bir ses yoktu diye tahmin ediyorum. En azından varsa bile bu kadar kulağıma gelmiyordu. Rolantideyken hafif , gaza bastıkça artan bir ses. Dediğim gibi dönen birşeyden çıkıyor gibi pır pır diye..

    Önceden opel corsa vardı bir ara o bu sese benzer bir ses yapmıştı. onda zinciri değişmiştim (onlarda triger kayışı yerine zincir vardı) ama aynı ses midir bilemiyorum.

    Yine sesle alakalı ama farklı bir soru: İlk adlığımda arac benzinli gibiydi lambalarda durunca rölantide sesi pek duyulmuyordu ama şimdi ses belli. Bu ses artma durumu nedendir tahmininiz var mı?


    Ha sen son konuyu da unutmadan yazayım:) İki gün önce aracı çalıştırdım ekranda motor arızası aracınızı tamir ettiriniz diye yazılı bir uyarı verdi. İki kez yaptı aynı uyarıyı gün içinde. Her ikisi de söndürüp çalıştırınca en başta yaptı. sürerken bir uyarı falan vermedi service lambası da yanmadı..

    Fakat sonraki gün hiç uyarı vermedi. Normal gidip geldim bir kaç kez söndürüp çalıştırmıştım farklı yerlere gitmekten ötürü yine bir uyarı yoktu. Sizce takmamam gereken bir durum mudur? Araçta o bahsettiğim ses olayı dışında bana gelen anormal bir durum yok.




  • 
Sayfa: önceki 11621163116411651166
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.