Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1166. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
28.895
Cevap
178
Favori
1.739.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11641165116611671168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .B. kullanıcısına yanıt
    - Klima motoru ayrı olduğu için aküyü koruma nedeniyle devreye girer.

    Ek olarak; Vites A konumundayken durdunuz ve ECO devreye girdi. Uzun süre (3 dk ve yukarısı tam bilemiyorum) ayağınız frende beklerseniz kendini N konumuna çeker ve gaza bastığınızda gitmez. Tekrar N'e getirip A yapmanız gerekir. Aklınızda olsun. Bu durum genelde birini beklerken yaşanır 2 kere başıma geldi, şanzıman arıza yapıyor sandım. Bir çeşit koruma.

    - Kapı açıldığında gelen sesin şanzımanın yağlanma sesi olduğunu okumuştum. Tavsiyelerde araca sağdan binip çalıştırmamaya özen gösterin diyordu.

    - Kışlık lastik alpin 5 kullanıyorum. Performansını beğendim.
  • erkanuzum E kullanıcısına yanıt
    Tsk.ler. sigorta kutusu mevzusunu cok okudum ama benim arac sorunlu parti degil diye düşünüyordum. Bakalım sorun cikacak mı, Görücez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.Ferik kullanıcısına yanıt
    Çok yararlı tuyolar olmuş. Varsa böyle bilgilere açığım :)
    Teşekkürler.
    İyi araba ya :)
    İş yerim 9 km ileride git gel 18 kmde 3 TL yakıyor, dolmuş 5 TL (Ankara).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olmayacak birşey oldu...

    Şirket kartını vites önündeki sürgülü kapak üstüne koymuştum. Sonra birşey alayım diye kapağı açınca kart içeri girdi. Sürgünün aradan
    Nasıl açacağız orayı ? Sanki o kapak çıkabiliyor gibi ama geçme yerlerini anlayamadım

    Böyle birşey yok arkadaş ya, akşam akşam olan şeye bak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tığ ile çıkar belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .B. kullanıcısına yanıt
    Aklıma gelen silecek olayı var

    Bir kere kaldırmak istediğimde kaldıramadım silecekleri. Sileceklar kalkmıyor diye de hayıflandım. Meğer konatağı kapatıp 2-3 sn içinde silecek kolu aşağı çekince silecek dik pozisyonda kalıyormuş. Cahillik işte

    Yakıt konusunda bende memnunum. 1100-1200 km görüyorum bir depoda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Olmayacak birşey oldu...

    Şirket kartını vites önündeki sürgülü kapak üstüne koymuştum. Sonra birşey alayım diye kapağı açınca kart içeri girdi. Sürgünün aradan
    Nasıl açacağız orayı ? Sanki o kapak çıkabiliyor gibi ama geçme yerlerini anlayamadım

    Böyle birşey yok arkadaş ya, akşam akşam olan şeye bak

    hocam ben de telefon kaydırmaz padi kaçırdım oraya, 2senedir çıkaramadım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglar57


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Olmayacak birşey oldu...

    Şirket kartını vites önündeki sürgülü kapak üstüne koymuştum. Sonra birşey alayım diye kapağı açınca kart içeri girdi. Sürgünün aradan
    Nasıl açacağız orayı ? Sanki o kapak çıkabiliyor gibi ama geçme yerlerini anlayamadım

    Böyle birşey yok arkadaş ya, akşam akşam olan şeye bak

    hocam ben de telefon kaydırmaz padi kaçırdım oraya, 2senedir çıkaramadım

    Şu içteki lambanin oldugu kapak çıkacak gibi sanki, onun arkasindan alinabilir gibi geldi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.Ferik

    Aklıma gelen silecek olayı var

    Bir kere kaldırmak istediğimde kaldıramadım silecekleri. Sileceklar kalkmıyor diye de hayıflandım. Meğer konatağı kapatıp 2-3 sn içinde silecek kolu aşağı çekince silecek dik pozisyonda kalıyormuş. Cahillik işte

    Yakıt konusunda bende memnunum. 1100-1200 km görüyorum bir depoda.

    Hocam bunu tam anlamadım. Silecekler normalde elle kalkmıyor da kaldırmak için kontağı kapatıp 3 saniye sonra silecek çubuğunu aşağı pozisyona mı getirmek lazım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • .B. kullanıcısına yanıt
    Kontağı kapattıktan sonra kısa bir süre var işte (2-3 saniye kadar) . Silecek kolunu çekince silecekler yukarı gelip duruyor.
  • 1.Ferik kullanıcısına yanıt
    Oo çok ilginç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.Ferik kullanıcısına yanıt
    Kullanim kilavuzunda okuduydun demi :)

    Silecekleri temizlemek icin heralde .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese Merhaba Arkadaşlar

    Güya Citroen propagandası ve C4 ün "Trol" u oldugum gerekcesiyle aikayet edildim ustune 5 gun ceza yedim.

    Neyse, bi C4 maceralarimi anlatacagimda yedek anahtari bulamiyorum nerdedir sizce ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bodozlama ceza cakiliyomu oyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkhun T kullanıcısına yanıt
    Maalesef öyle.

    Yedek anahtar torpidodaki:Kullanım kılavuzunun yuvasındaymış.Oraya nasıl gitti hala anlamadım :)

    Bu arada demir jant bulunan arkadaş varsa 10-15 Tl lik sprey boyayla paslanan jantı boyasın.Çok iyi oluyor tavsiye ederim :) C3'te denedik .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.doru yeremi yaziyorum bilmiyorum.simdiden kusura bakmayin yanlissa.bir sorum olacak.2006 model 1.4 sx citroen c4 sahibiyim.arac rolantideyken motor bayaa bi sallaniyor.sebebi nedir bilen varmi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokmu bilgisi olan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrh0653 E kullanıcısına yanıt
    Hocam S.A


    Rölanti devri diye birsey var.

    Bu parça rölantinin belli bir devirde olmasını sağlıyor bir bölümde kıs/yaz aylarında devirin artmasını sağlıyor.

    Sizde bu parça arızalanmış olabilir anladığım kadarıyla hani araç stop etmeden önce titrer ya sizde de öyle bir şey var.

    Tabii tamamen farklı bir şey olabilir Hakkınızı Helal edin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dusundugun icin tesekkur ederim.rolanti ibresi oynamiyor hocam.sadece kaputu acinca motorun sallandigini goruyorum.sallantiyi kesmenin yolunu ariyorum.her usta farkli konusuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba;
    Otomatik araca gecmek için bu aracı araştırıyorum fakat C4 beni çok korkutuyor f/p aracı olduğu için de yakamı bırakmıyor sayfa sayfa okudum ama kafama takılanları net bulamadım.
    120 bg vti otomatik benzin&LPG ile 112 bg e-hdi dizel otomatik 2011 veya 2012 arasında gdip geliyorum bir kaç sorum olacak.

    -120 bg VTI de baskı balata var mı? LPG performansını ne kadar öldürür? LPG kaç bin km den sonra motorda arıza çıkartmaya başlar, rektefiye ister? Mesela LPG li kullanan arkadaşlar kaç bin km dir kullanıyor?

    -112 bg e-hdi kaç binde baskı balata istiyor?

    -Bu bahsettiğim araçlardan hangisini tercih etmeliyim sizce?

    Umarım mesaj kalabalığı yapmamışımdır iyi forumlar..
  • 
Sayfa: önceki 11641165116611671168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.