Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1163. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.895
Cevap
178
Favori
1.739.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11611162116311641165
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisever

    quote:

    Orijinalden alıntı: erzi

    merhaba hocam.
    servis ışığını söndürmek için, kontak kapalıyken anahtar şeklindeki butona basılı tutup kontağı açıyorsunuz. daha sonra 10' dan geri doğru saymaya başlayacak. eliniz o düğmede basılı duracak geri sayım boyunca.
    geri sayım bittiğinde uyarı sıfırlanmış oluyor.


    Teşekkürler hocam, sol sis farı yanmıyormuş ondanmış. Bunu öğrenmem de iyi oldu. Yalnız bir iki gündür araçla giderken ben mi takıntılıyım yoksa normalde mi takınılması gereken bir ses bilemiyorum ama hani camı hhafif açık bırakınca bir ses gelir ya onun gibi bir ses hissediyorum. Sabit bir ses gidip gelen değil. Bu belkide normal aracın sesidir çünkü bende ses hassasiyeti var. Bu konuda bir düşünceniz tahmininiz var mı?

    Islık sesi gibi bir ses mi




  • Arkadaslar merhaba.

    Biseyler daha sorcam

    Aracimla 1 vitesde giderken gaza yüklenip cekince aracda silkelenme oluyor. Birde hem calistirip hemde istop ederken silkelenme gene oluyor. Motor kulaklari mi kopuk acaba veya motor takozlarindami sikinti vardir. Maliyeti nedir bunun.birde rölantideyken iceriye ugultu seside geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __GeneraL__ -- 10 Şubat 2016; 17:47:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okan9455

    Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın.Servisle görüştüm yarım debriyaj yapmadığını elektronik kontrollü vites sayesinde ilerlediğini söyledi.Ne demek istediğini tam anlamadım ama hiç mantıklı gelmedi.Çünkü eğer baskı balataya zararı olmasa citroen bunu çok daha önceden yapardı.Uzun süredir citroen araçlarında mcp şanzıman kullanılıyor.Son 4 senedir ise ayağı frenden çekince ilerlemeye başladı.İlk mcp şanzıman kullanılan araçla c4 lerin kullandığı mcp arasında herhangi bir altyapı farkı yok ama yazılım güncellemeleri ile mcp şanzıman oldukça iyi duruma geldi.Bildiğim kadarıyla firmadan firmaya değişiyor bazı robotize otomatikler kendi kendine giderken bazılarıda ilerlemiyor.Bence sizde yetkili servise uğrayıp mcp şanzımana yazılım güncellemesi ve şanzıman alıştırması yaptırın.Eğer şuan vites geçişlerinde çok fazla yığılma ve titreme varsa yazılım güncellemesi ve akabinde şanzıman alıştırması yapıldıktan sonra aracın vites geçişlerinin daha iyi hale geldiğini göreceksiniz.

    Arkadaşlar merhaba benimde 2015 model 1.6 e hdi mcp exlusive aracım var. 1 yıldır aracımı memnun olarak kullanıyorum. Sormak istediğim kalkışta frenden ayağımı çektiğimde araç gidiyor yalnız düz yolda bile olsa frenden ayağımı çektiğimde kalkarken titreyerek kalkıyor sizde de bu durum var mı? kalkışta yoğun trafikte de olsa hafif gaz ile destekleyerek titremesini engelleyerek kullanıyorum.




  • NioX N kullanıcısına yanıt
    Elinize saglik hocam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    Buyrun. Çok zorlamadım. Chip atan kişi 2. vites 80 görmüştü. 2. bir video daha yüklüyüroum.



    https://youtu.be/zMtrAzE5AoQ

    Buda yenisi.

    Mavisever nicki kullanan arkadaşımda izleyebilir. özellikle yavaşlayıp tekrar hızlanma aralığını 2. videoda görebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .B.

    Arkadaşlar, aux özelliği dedikleri ne oluyor acaba? Sesle ilgili birşey ama Çözemedim

    hocam cevap veren olmamış mı size? Aux iki ucu kulaklık girişi gibi olur. Eski tip cdçalar filan bağlarsan arabaya hoparlörden ses alabilirsin. Çoook eski ve işe yaramaz bi giriş dursun öyle bence. USB işini görür.
  • .B. kullanıcısına yanıt
    Selam .. Sanırım Aux eskiden kalan bir kablolu bağlanti şekli... ben genelde bluetooth yada usb ile baglantı yapıyorum.
  • mavisever M kullanıcısına yanıt
    selamlar. ses tam olarak ne zaman geliyor? ayağınız frene sabit basılıyken mi, araç hareket halindeyken mi? hareket halindeyse sürekli mi, kesik kesik mi? sürekli ise değişik devirlerde ses artması/azalması var mıdır?
  • Arkadaşlar aux her akıllı telefonu bağlayabileceğiniz 2 ucu kulakluk girişidir. USB ok çok net çıkarıyor ama telefondaki müzikleri de direk dinlemenin keyfini çıkarıyor, bluetoota bağlamadan da aux ile telefon konuşması yapabiliyrsunuz. daha ne olsun. arkadaş eski cd çalar falan dedi şaka mı yapyor.
  • Partikül filtre tıkanma problemi yaşayan var mı? ya da uyarıyı alan.
  • Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Ankara çevre yolunda rampa aşağı 226 km gördüm. Araç 6 ileri dizel manuel 112 beygir. 51.500 km deyim maşallah sorunsuz biniyorum hala.

    Yakın zamanda 60.000 km bakımını yaptıran oldu mu? Km dolmadı ama yılı dolduğu için bakıma sokacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam arkadaşlar.

    daha önce de yazmıştım, geçen hafta 2012 confort plus 92 bg manuel araç almıştım. aracı bu hafta memlekete gidip getirdim. memlekette bol bol şehir içi, bugün de tek başıma yaklaşık 600 km şehir dışı yol geldim.

    şehir dışı ortalama yakıt; 90 km/h ile 3.9 çıktı. bence gayet iyi. şehir içi pek sayılmasa da memlekette de ortalama 32 km/h ile 5.2 çıktı.

    aracın bence eksileri;
    - süspansiyon sert. üzerindeki lastikler lassa impetus revo. bilmiyorum yumuşak hamurlu lastikler taksam ne kadar kurtarır fakat, bozuk yollarda rahatsız edici bir sertliği var.

    - kol dayama, vites, sol kapı kolu(uzun yolda kolumu oraya koyarım), direksiyon simidi dokunuş olarak sert. sanırsam deri kaplama, fakat biraz ince tutulmuş gibi geldi. özellikle vites ve direksiyon uzun yolda elimi acıttı. çok büyük eksiklik değil ama daha iyi olabilirdi.

    - direksiyon evin diğer aracı toyota yaris'e göre bariz sert. şehir içinde manevra yaparken diğer araba daha rahat bu konuda.

    - park sensöründe mesafe bilgisi yazsa daha iyi olurdu gibi geliyor.

    - ortadaki bilgi ekranı küçük kalmış. çözünürlüğü önemli değilde keşke daha büyük olsa ve daha fazla bilgi içerse. ne bilim far sensörü, yağmur sensörü devrede. otomatik klimaların dereceleri filan işte.

    - aracın dönüş çapı az gibi geldi ama çok fazla diğer araçlardan kullanmadım. ne bilim belkide eksiklik değildir de, ben farkında değilimdir. en azından yaris ten az diyeyim. tabi uzunluk ve sınıf farkı da var. auris, megane a filan bakmak lazım.

    - 112 bg lerde var ama benim araçta yok; esp, yokuş kalkış desteği.

    artıları;

    - yakıt tüketimi bence çok iyi. uzun yolda yaris te daha yavaş giderek ancak bu kadar yakıyordum. bir de o 6 vites. şehir içi daha ağır olmasına rağmen aynı yakarlar diye düşünüyorum.

    - araçın koltukları konforlu. 6 saat sürekli araba kullanmama rağmen çok az bir bel ağrısı oldu. o da arabadan inince geçti.

    - bu araç bence mümkünse kesinlikle plus paket alınmalı. otomatik klima, yağmur ve far sensörü çok kullanışlı. yağmur sensörü bazen geç çalışıyor, bazen erken çalışıyor fakat insanı özellikle uzun yolda tembelliğe alıştırıyor.

    - direksiyon ayarlı hız sabitleme müthiş bir şey. kullanımı da çok basit ve güzel olmuş. çok virajlı yollar hariç bacakları neredeyse kullanmadım. uzun yolda inanılmaz rahatlık.

    - biraz zorlayınca sanki önden kayacak gibi olsa da virajlarda güven veriyor. zaten otobanda bile 125 km/h'e sabitleyip giden bir insana yeterli. keşke 112 bg olsaydı da esp de olsa idi.

    - bagaj'ı hb bir araca göre gayet geniş ve kullanışlı.

    - görüş açıları yeterli. biraz arka cam ufak kalıyor, fakat park sensörü var ise çok da dert değil. en azından ön cam ve yan aynalardan araca gayet hakimsiniz.

    - bluetooth 'un ses kalitesini beğendim. yolda arayanlarla gayet sorun olmadan konuşabildim.

    - aracın arka diz mesafesi biraz kısa ama, çok da önemli değil zaten. fakat ön taraf hem sürücü, hem yolcu içinde gayet ferah. boyum biraz uzun. b,c,d sınıfı bir araçta ilk defa sürücü koltuğunu en aşağı indirmeden kullandım.

    - kol dayamanın kayar olması kullanışlı.

    - aracın perfonmansı bana yetiyor. 5 vites olması benim için iyi birşey. yaris 6 vites. uzun yolda zırt pırt vites değişmekten bıkıyordum. bir de yakıta da çok etkisi olmuyor. 140-150 ile gitmedikten sonra.

    - aracın farlar halojen ama beğendim. ne bilim yaris ten çok daha iyi aydınlatığı kesin.

    - aracın yalıtımı beğendim. 120 km/h e kadar rüzgar sesi almıyordu. motor sesi var, rahatsız edici değil. lastik sesi var ama, değiştirince daha da azalır diye ümit ediyorum. zaten çok fazla yok.


    şimdilik aklıma gelenler bu kadar.

    herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim.




  • salihgelgec S kullanıcısına yanıt
    aynı dert var hocam. garantiden baskı balata volan hepsini değiştirttim ben titreme var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • climax2001 C kullanıcısına yanıt
    forumda görmedim hocam. sizde varmı böyle bir durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX


    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisever

    quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    Merhabalar.

    uzun süredir yazma fırsatım olmadı.

    Aracımın en son turbo yağlama borusunda sıkıntı vardı. 2 ay kadar önce. Onu neyseki garantiden hallettik. Burda yazmıştım. Kartelde sıkıntı yokmuş çok şükür.

    Turbo bağlantıdaki sıkıntı çözülünce aracım düzeldi. Ses solu değişti yakıt tüketimi azaldı.

    Sonra aracıma megachipste yazılım yükseltme ve e-gr iptali yaptırdım.

    2 aylık izlenimlerim.

    - Aracım 92 hpden 120hp güce yükseltildi. Yükseldimi? evet yükseldi. Pati çekerek kalkış. Hızlanmada belirgin artış. hatta 2. viteste bile pati çekiyor.

    -Egr mantığı doğaya zarar veriyormuş diye heryerde yazıyor. Yaptırdık ama faydası şöyle. Şehir içi hiç faydası yok. Tüketim düşmüyor aksine sabit. Bilemiyorum şimdi belki 7,5 lt tüketicektim ama 6,5 sabit tüketiyorum ne iniyor ne yükseliyor. Önceleri 7lerdeydi. Gittiğim mesafe çok kısa 2 ışık var.Şehir içinde de neredeyse dur kalksız mesafe yok.

    -Şehirler arası tüketim farkını net söyleyeyim. Ankara otoyolunda 160-180 arası hiç kesintisiz sürüşte eve dönüşümde hep göstergede 7,7 gibi bir ortalama elde ederdim. En son 5,4 lt ortalama elde ettim. Bu da egr iptalinin bir farkı. Tabi tork ve hp yükselince Araç çabuk toparlıyor ve çabuk hızlanıyor. Bununda artısı var.

    -92liklerin en büyük sorunsalı (ki herkes 92likten uzak dur demişti bana) ani ihtiyaçlarda aracın çabuk hızlanamaması. Yokuşlarda 1e düşme ihtiyacı. Dik yokuşlarda (haliyle yokuş kalkış desteğim yok) kalkış yapamama yada baskı balataya binerek kalkış yapmak gibi sorunsallar artık yok. Yüksek eğimli yokuşları olan bir alanda ikamet ediyorum.
    -Yokuşlarda 1e düşürdüğüm yerlerde (belkide güvenemeyip) şimdi 3e atabiliyorum.



    Şimdi aklımda garanti olayı var. 99 nokta kontrolünden geçiriyorlarmış? benim aracım herhalde bu kontrolden geçmez.

    2 aydır yoğun kış ayında seste solukta vites geçisinde bir sıkıntı yaşamadım.

    Tek yaşadığım sıkıntı rölantide yada misal ışıklarda beklerken içeriye mazot kokusu geliyor çiğ çiğ. Tek sorunsal o. herhalde egr iptalinden dolayı.

    Saygılarımla.

    Hocam aracın nasıl 92 hp den 120 hp güce yükseltildi? Ne yaptırdın ne kadara mal oldu? Ben de düşünüyorum da.. Tavsiye eder misin?

    750tl 120bg yükseltme işlemi 250 egr iptali. Gözle görülür hissedilir performans artışı aldım diyebilirm. Yakında olsanızda binip görseniz keşke.


    Çok teşekkürler hocam videoları izledim elinzie sağlık. Şimdi bu 92 hp den 120 hp ye yükseltmek beygir gücünü yükseltmek mi oluyor?

    Siz rahhatlıkla yaptırdığıma değdi diyor musunuz?

    Bunu resmi citroen servisinde mi yaptırdınız?

    :) teşekkürler..




  • fat_old_sun F kullanıcısına yanıt
    boy 2.05 varmı hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam,

    Ben C4'ümü başka araç almak için satışa çıkardım.
    Temiz araba almak isteyenlere ve yakınlarına duyurulur:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-neptun-mavi-lacivert-c4-dizel-otomatik-confort-plus-115-beygir-270105248/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkhun

    boy 2.05 varmı hocam

    yok hocam 1.94

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fat_old_sun F kullanıcısına yanıt
    yaşlanmıssın sadıcım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fat_old_sun F kullanıcısına yanıt
    Hocam focus , i30, megane,308 ,golf un yaninda bu araç tek.408 litreyle en.buyuk bagaj sanirim.Civicde 407 de litreligi var.Sifir test surusu yaptim megane ve focus viraja giremiyor,308 desen tasarim kullanissiz,i30 ruzgardan islik caliyor,Golf zaten kucuk C3 le ic hacimi ayni derim.

    Bu yuzden en iri,kasli ve ucuz araç C4 .kalitesi zaten Psa dan çok onde 308 yaninda araba degil sizdende bi istegim var: araci 36 ya aldiysaniz agzinizi alistirin sizin araç en az 43 :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11611162116311641165
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.