Şimdi Ara

## 8 Çekirdek ve Quad SLI Lost Planet'da Ne Yapar ## (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
4.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uzun zamandır pc haberlerine sadece şöle bir gözatıyordum ,bir içeri gireyim ne var ne yok dedim hala aynı şeyler konuşuluyor
    ben gittim bi ps3 aldım , bu ekran kartı ne kadar gider, şunu kısıyım bunu kapatayım dertlerinden kurtuldum.
    artık sadece hangi oyunlar ne zaman çıkıyor diye bakıyorum herkese tavsiye ederim

    (not : fps oyunu ps3 te oynanırmı beaa diyenlerin başındaydım - valla alışınca daha zevkli oluyor )

    2.not - kesinlikle kimseyi gaza getirmek içn yazmadım , tüm yazdıklarımı samimi yazdım ,lütfen yanlış anlaşılmasın




  • Ekran kartı testi mi işlemci testi mi? 8 çekirdeğin yükünü göstermek istemişler sanırım.
  • CELL işlemcisine yaklaşamıyorlar bile..
  • vsync açıkken zaten 60 fps verir ve 60fps de sınırlar zira monitörün tepki süresi fps'yi limitler
  • Vsync acıkken cok doğal 60 fps. ama dikkat ettiysenız MINIMUM 60fps almıs snow cave ve avarage da.. daha ne olsun :) Vsync acıldıgında MINIMUM 90 gorur kanısındayım cunki sistem son model bi sistem.. yanı aşmış sistem bu!

    EDIT: su an okudugum yazıda bu testın yenı ıslemcilerı gostermek amacıyla yapıldıgı yazılıyor. her cekırdegın calısmasını gormek amac.... tesekkurler...!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disorderpunk -- 25 Eylül 2007; 16:10:47 >
  • Fiyat belirsiz muhtemelen dudak uçuklatacak, harcadığı enerji akıllara ziyan, alınan fps ye bak şahane



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuz ruhu -- 25 Eylül 2007; 16:13:23 >
  • o zaman anlaşılıyorki özellikle vsync açılmış ve işlemcinin kullanımı düşük tutulmuş bu sayede. fpsyi eğer donanımın kendisi limitleseydi o işlemcilerin hepsi %99 da çalışırdı bence limt yok çünkü. ama vsync limit koyduğundan ga larda işlemcilerde tam kapasite çalışmıyor.
    bunu ben denedim bazı oyunlarda vsync kapalıyken daha fazla ısınıyor ekran kartım. ordan orantı kurdum.
    yani amaç işlemcilerin tam kapasitenin yarısı kadar bile çalışmazken bu oyunu oynatabildiğini ispatlamak. haklılar e sonuçta 60 fps nin üstüde gereksiz nede olsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi multeci -- 25 Eylül 2007; 16:17:46 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GangSTAz

    quote:

    Orjinalden alıntı: :::LOSTPLANET:::

    adamı döverler ya.360 ps3 zaten okadar fps veriyor.o pcnin 4de 1i kadar bile donanıma sahip olmayan 2 tane konsolla yarışabilmek için 4 tane 1000$lık kart takmışlar ve üstelik 8çekirdekli işlemci buna rağmen aa kapalı.

    oysaki ps3 ve 360 bunları daha düşük konfigürasyonla daha verimli ve etkin yapıyor.

    gerçekten şu konsol teknolojisine bayılıyorum .optimizenin kralı var ya.eğer bu optimize pcye yapılsaydı varya 4 tane ultra değil 1 tane 8800gts bile dünyalar yapardı.yazık hem de çok...



    ps3 ve xbox360

    PC'nin 4 te 1 i kadarmı haha güldürme beni.....

    senin oraya yazmadıgın dandirik saydığın playstation 2 de bile custom 128 bit işlemci , custom XDR RAM ve 2560 bit ekran kartı veriyoluna sahip........nasıl dandirik oluyor ???.......daha ps2 oyunlarını bile oynatcak kapasiteye sahip değil PC lerimiz.....hatta sega dreamcast ve nindento gamecube oyunlarını bile kasa kasa oynatırken.......konsollar ile PC lerimi kapıştırıyorsun??..........konsollar gunumuz teknolojisinin aynasıdır onlar çıkar.......pc ler onları 6 sene sonra yakalar......LoL


    Evet bu bu sistemle ne güzel 640*480 aa af olmadan oyun oynuyorduk değil mi?

    Arkadaşım ne 6 sene gerisinden bahsediyorsun yapma ya. Senin o değerlere sahip PS2 dediğin şey işte bu idi. Oysaki bilgisayarlar o dönemde 1024*768 çözünürlükte ve AA + AF açma becerisine sahipti ve kalite de uygundu. PS2 kalitesini ise alt seviye kartlar zaten veriyordu. Yok bana işlemcisi 128 bit falan diye tekrar yapma lütfen. Araba alırken broşüre herkes bakar. Peki o işlemcinin hızı kapasite ne idi. 128 bit olmak ile bitmiyor. Bak 64bit PC de ne yaptı, kaç yıldır var bir işe yaradığı yok.

    He diyebilirsin PC teknoloji olarak geriden geliyor. Hayır o konuda çok boş. Masaüstünde adamlara kalsa 256bit çıkarırlar. Ama geriye doğru uyum diye bir şey var. Konsolda yani PS2 de ise bu yok. Windows muş oymuş buymuş derdi.

    Teknolojinin kendisinden çok bize ne getirdiği önemli.

    PS3 e hiç geçmeyeyim en iyisi. Bence verdiğin paraya değmeyecek cinsten bir şey. Daha DX10 efektlerini bilmiyor cihaz. Seneye ise DX10.1 ve hatta daha sonra DX11 göreceğiz. Aslında PS3 güzel diyebiliriz ama pahası onu amacının dışına taşıyor. Konsollar ucuza oyun oynama amacına hizmet etmelidir mantığı da budur.

    Xbox ise alınabilecek bir konsol. İyi bir fiyata oldukça iyi bir görüntü kalitesi veriyor. Fiyatı da iyi ama kırmızı sorunu var işte.

    Konsollar çıkar ilk çıktığında iyidir ama PC onu çok kısa sürede geçer. Hele PS3 çıkar çıkmaz eskidi bence 8800 serisi nedeniyle. Bazıları PC den kaliteli diyebilir. PS3 ü bağladığın plazmaya bilgisayarı bağla ne oalcak bakalım.

    He bunun dışında işte bir tek blueray var ki o da HD-DV ile kapışmada ve ne olacağı belli değil.

    Mesajım sadece bilgilendirme amaçlıdır bunlar kişisel görüşlerimdir. Yazılma nedeni ise arkadaşımızın PS2 nin özelliklerini sayıp bilgisayarlar konsolları 6 yıl geriden takip ediyor demesidir.


    Ve hala vsync nin açık olduğunu yani hız limitleme olduğunu göremeyenler var.




  • DigitalWorld haklısın valla ne diyelim, gerçi bunu demek bile haddimiz değildir.
    Performans sistemi yaratmak değil amaç, bu çok rahat göze çarpıyor.
    Adamlar işlemcilerinin reklamını yapıyor işte, ama anlayana yapıyorlar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: soothsayer312

    DigitalWorld haklısın valla ne diyelim, gerçi bunu demek bile haddimiz değildir.
    Performans sistemi yaratmak değil amaç, bu çok rahat göze çarpıyor.
    Adamlar işlemcilerinin reklamını yapıyor işte, ama anlayana yapıyorlar...


    Niye haddine olmasın. Forumda bildiği kadar ve mantıklı yapılan her net sözün arkasındayım. Bunun dışında kişisel görüşler varn onlara da saygı duyar ve kendi görüşümüzü beyan ederiz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WinteR

    Ekran kartı testi mi işlemci testi mi? 8 çekirdeğin yükünü göstermek istemişler sanırım.

    katılıyorum + 8 çekirdeğinde çalıştığını göstermek istemiş olabilirler.. çünkü eğer bu oyun 8 çekirdekli bir işlemciye optimize edilmemiş olsa (4 çekirdekli işlemciler için optimize edildiği biliniyor) bile yükü dağıtabildiklerini ve bütün çekirdeklerin etkin bir şekilde kullanılabildiğini göstermek istemiş olabilirler...

    yada bize teknolojiyi nasıl koklata koklata verdiklerini göstermek istemiş olabilirler... yoksa 60 fps öğünülecek bir şey değil...




  • beyler dikkat ederseniz sli 8800 ultra ile bile islemcinin sadece %25 i kullaniliyor

    demekki 2 cekirdek islemci oldukca yeterli

    adamlar aptal aslinda kendi kendilerini batiyorlar
  • 8 çekirdeği çalıştırmak için yapılmış quad sli yi desteklemediği açık sorun sistem değil bariz biçimde oyunda ekran kartı üreticilerine kızmamak lazım aslında adamlar her yeni oyunda sürücü çıkarıyolar bence oyun üreticileri biraz daha özverili çalışsa daha iyi olur bana göre bu tür oyunlar hep yanlış kodlu oyunlar
  • CeOfFuture, bu şöyle de yorumlanabilir, gelecek için %75 boş kapasiteniz var. Adamlara niye aptal diyorsun, 2 çekirdeği kimden aldın ki?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WinteR

    CeOfFuture, bu şöyle de yorumlanabilir, gelecek için %75 boş kapasiteniz var. Adamlara niye aptal diyorsun, 2 çekirdeği kimden aldın ki?


    abi oyun oynarken o %75 i dolduracak ne yapacaksin sana sorarim ?

    oyun oynarken maximium muzik dinlersin ki bu da zaten pc yi kastirmaz

    ya da download

    hayir fps şov da yok

    bence ahmaklik yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeFurkan -- 25 Eylül 2007; 18:13:54 >
  • 60fps yi okuyan hemen yorum yapmış, oyy oyy nedir bu halimiz seviye nerelere düşüyorAcaba burayı kaç kişi okudu?

    "Bu arada testin 1280X1024 çözünürlüğünde VSYNC açık ve Anit Aliasing seçenekleri kapalıyken yapıldığını da ifade edelim. Test sonucu ortaya çıkan 60FPS değeri boyle bir sistem için etkilyecilikten çok uzak fakat bunda özellikle oyunun gerçek anlamda böyle bir sistem için tasarlanmamış oluşunun ve sürücü problemlerinin (Quad SLI için) etkisi olduğu da son derece açık. "
  • Vsync açıkken 60 fps normal diyenler, adamlar bu sistemle 100 dolarlık lcd monitör mü kullanmışlar.....
  • Çok gerenksiz bir sistem o kadar mangır hayatta bağlamam 1 pc ye...
  • Vsync 'nin açık olduğunu görmek istemeyenler veya bunun ne anlama geldiğini bilmeyenlerin objektif yorumlarını tebrik ediyorum
  • 59 fps ye düşmüş mü diye sormak lazım ...

    vsync açık : 60 hertz =60 fps

    yazılımsal bi problem olsa bile render olayı işlemciden geçer ,işlemci kullanımının seviyesini görüyoruz resimde ...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.