Şimdi Ara

Opel Türkiye ve Opel Yetkili Servisi Mağduriyeti 95 Gündür Teslim Edilemeyen Onarılamayan Opel Corsa

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
5.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Azami Onarım Süresi ( 45 iş günü ) içerisinde tamir edilememiş Opel Corsa 2020 Model Ultimate bir araca sahibim. Yetkili servis ( Opel İnan ) parça tedarik edemediği için ithalatçı ve Türkiye Distribütörü ( Opel Türkiye’yi ) , Opel Türkiye ise yetkili servisini suçlayarak mağduriyetime devam ediyorlar.


    95 gündür arabam serviste ve tarafıma ilk 50 gün ikame araç desteği sunmadılar. Onarıma geç başladıkları ve onarım süreci ilerledikçe yeni yurt dışı parça tedariğine geç tespit ile sebep oldukları için halen mağdur edilmekteyim. Aracı 31.10.2022 tarihinde Yetkili servise bıraktım. Bugün 4 Şubat 2023 95 gündür araç serviste. Opel Türkiye Motor Kaputunu 1 ayda yurtdışından zor tedarik etti. Stoklarında bulundurmuyorlar.


    Kaza yapmaya görün. Mağdur edileceksiniz . Sİgorta Kutusunu yine aynı şekilde 1 aydır getiremediler yurtdışından ve halen süreç devam ediyor. Şuan Azami Onarım süresi içerisinde aracımı teslim edemedikleri için Opel Türkiye ye tüketici seçimlik haklarımdan aracın misli ile sıfır değişim hakkını kullanmak istediğimi 45. İş günü mesai bitiminde aracımı teslim edemedikleri için yazılı ve sözlü olarak bildirdim. Bunu kendilerine iletmemin ardından 30 iş günü içerisinde sonuçlandırmaları gerekmektedir. 9 Şubat 2023 tarihinde bu süre bitiyor. Aksi takdirde suç duyurusunda bulunacağım ve hukuki sürece başvuracağım.


    Tarafıma 3 Ocak tarihinde 43. İş günü ikame araç desteği sundular biz de sürecin buraya kadar gelebileceğini düşünemedik cevabını vermek ile yetindiler.


    Müşteri memnuniyeti diye bir değer Opel ve Opel Türkiye için söz konusu bile değil bilmenizi isterim.


    Halen Opel Türkiye ve Opel İnan yetkili servisi tarafından mağduriyet devam etmektedir. 50 gün boyunca gerek parça tedariği sürecinde gerek servis ihmali ile parça gelmesine rağmen onarılamaması sürecinde tarafımı talep etmeme rağmen defalarca ikame araçsız bıraktılar. Bunun karşılığı olarak araç kiraladım. Faturasını ibraz ettim. Ödeme yönünde bir hizmet sunmadılar ve biz araç satış şirketiyiz araç kiralama şirketi değiliz demeyi tercih ettiler.


    Bizler böyle dünya devi markalardan araç satın alırken kime güveneceğiz? Aracın en basit parçası motor kaputu iken sen bu parçayı stoğunda tutmuyor ve 1 ay tedarik edemiyorsan halen bu aracı satmaya neden devam ediyorsun.


    Opel Pişmanlıktır. Kaza yapmaya görün. Mağdur edilmekten öte hiç bir destek sunmuyorlar. Araç vermiyorlar. Cebinizden araç kiralamanıza sebep oluyorlar. 95 gündür aracım serviste ve mağdurum. Bu hususu sizlere de aktarıyorum ve sizlerden de kamuoyu desteği talep ediyorum.


    Daha 2 yaşında halen daha sıfırının aynı donanım ve özellikle satılmaya devam ettiği bir aracın parçasını tedarik edemeyerek bu süreçte ikame araç hizmeti sunmayarak azami onarım süresini ihlal ederek mağduriyetime sebep oldukları için bu markanın müşterisi olduğumdan çok ama çok pişmanım.


    Opel araç alacakların mağduriyetimden ders almaları için detayları anlattığım yazımı da aşağıya bırakıyorum.


    https://www.sikayetvar.com/opel/opel-turkiye-corsa-aracima-65-is-gunu-parca-tedarik-edemiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Makyajlı 1.2t astra k var, meşhur motor gücü azaltıldı uyarısı yüzünden yazın uzun yolda 50’yi geçemiyorum, servis yazılım ile motorun gücünü kısıp sorunu ortadan kaldırmak için para istiyor. Opel pişmanlıktır aksini iddia eden de muhtemelen aracını satıyordur değeri düşmesin istiyordur
    Araç 2020 Model Olmasa
    Aracın garantisi devam ediyor olmasa
    Araç yetkili servis bakımlı ve çıkışlı olmasa dediklerini aynen bende yapardım.
    Kasko yetkili servise ben parçaları onaylayıp okey verdim 7 gün de ikame hizmet sundum artık gerisi bunların işi diyerek kenara çekildi. Opel yetkili servisi araca geç başladı parçaları ihmali yüzünden geç tespit etti. Opel Türkiye aracın parçalarını stokta tutmadığı işin yurtdışından tedarik sürecine gitti. Bu süreçte tarafıma araç sunmadı. Görüldüğü gibi hiç bir şey benim sebebim değil.

    Aracıma park halinde çarptılar. Vuran adamın aracı Pert oldu. Parayı aldı cebine koydu yeni araç satın aldı.

    Vatandaş olarak ben ne yapayım.
    % 100 suçsuz bir kaza başıma geldi.
    Bana vuran avantajı aldı gitti.
    Benim aracım kaskolu araç 2 yaşında 7000 km de
    Ben aracımı opelin yetkili servisine güvenerek çektirmek ve onarım istemek dışında ne yapabilirim.
    Başıma gelen hiç bir adımda seçim hakkı bana ait değil.
    Aracın var hata senin mağdur olan sensin sonucu çalması dışında bu hikayeye de ne suçum var çok merak etmekteyim.

    Opele güvenip araba almam mı suç. ?
    Aracıma kasko yaptırmış olmam mı ?
    Park halinde ki aracıma karşı şeritten uçup gelip çarpmaları sonucu aracımın onarımını istemek mi suç ?
    Valla Türkiye burası.
    Hak arıyorsun suçlu çıkıyorsun.
    Yazıklar olsun.
    Merak eden özel mesaj ile ulaşan arkadaşlar olmuş ; aracı yarın teslim almaya gideceğim.

    90. İş günü ve yarın nihayet aracı teslim alacağız gibi duruyor.

    Marka tarafıma ulaşarak 31 Ekim 2022 tarihinde Aracın servise kaza sonrası geldiğini ve onarılıp tamir edilmesi için sigorta tarafından onaylar üzerinden ilerlendiğini bildiriyor.

    Araç kazalı bir araç olduğu için 6502 sayılı tüketici kanunun daki azami onarım süresi olan 45 iş günü içerisinde onarılır ibaresi bu durumlarda geçerli olmuyormuş. ‼️

    6502 sayılı tüketici kanununda bahsi geçen ayıplı hizmet ifası ve ayıplı mal kavramları yine kazalı bir araç için yapılan işlemlerde geçerli olmuyormuş. ‼️

    Yani Türkçe tercümesi 🙂 sen kazalı bir araç getirdin bizim görevimiz bu aracı onarmak ne zaman ne şekilde kaç günde onaracağımıza biz belirleriz kanun nizam tanımayız. ‼️ aracın kaza sonrası bize geldiği için ne azami onarım süresinden bahsedebilirsin ne ayıplı bir hizmetten ne ayıplı bir maldan .

    Eeeee kardeşim sen bu aracı onarmak için gerekli olan parçaları Türkiye’de bulundurmayacaksın yurtdışı düşüreceksin benim aracımın tamiri için geçen süreyi uzatacaksın parçaları getireceksin bu defa servisin diyecek personelim az domuz gribi önünde başka araçlar var vs vs vs. Sonuç olarak 90. İş günü bu aracı aldığına şükret 6 7 ay bekleyen araçlar oluyor serviste parça üretilmiyor süreçler daha da uzayabiliyor.


    Bu açıklamayı yapan taraf Opel Türkiye Stellantis aş ‼️ koskoca dünya devi bir otomobil markasının Türkiye ithalatçıları

    Sonuç olarak toparlayayım.
    Araçsız kaldığım parça beklediğim parça geldiği halde Aracımın yapılmadığı beklediği günlere dair hak iddia edemezmişim 🙂🙂

    Araç kaza sonrası gelmemiş olsa buna hakkım varmış. Bana garanti kapsamında bir parça ve donanımsal husus olsa 10. Gün araç sunarlarmış ancak kaza olunca eller yukarı … aşağı.

    Tüm detayları ile anlatmaya çalışıyorum ki bir marka ; nasıl kendini yerin dibine sokabilir bir tüketici gözünde sizler de bilin görün şahit olun.

    Türkiye cco su Hanım efendiye ulaşıyorum mağdurum diyerek numaramı talep ediyor dosyama ulaşıyor beni engelliyor karşınızda adeta bu dosya kapansın da bir an evvel sümen altı edilsin diye davranan yönetici topluluğu var ‼️

    Gelelim yarın ne yapacağım gidip aracımı alacağım. Pazartesi hukuki sürece start vereceğim.

    Sonuç ; Opel diyor ki 🙂🙂
    ben bu aracı üretirim
    Türkiye getiririm sana satarım sen alırsın
    Vatandaşın biri gelir sana çarpar sen aracın kazalı olduğu için tüketici haklarından yararlanamazsın. Benim servisimde Garantili Araç ya da kazasız bir araç gelmiş olsa senin tüm hakların baki sen benden hesap sorarsın hak iddia edersin ancak aracının garantisi olsa bile sen kazaya karışıp kapımızı çaldığın için ben gerekli parçaları istediğim zaman getiririm servisim aracını canı istediği zaman onarır ve sana teslim eder. Sen ne mi yaparsın bu saçmalıkları dinler gelir Aracını 90. İş günü 118. Gün istiyorsan teslim alırsın istiyorsan garajda bırakırsın . ‼️‼️‼️

    Opel pişmanlıktır.

    Saygılarımla
    Çok geçmiş olsun üstadım; diğer konuda yazdığınız tarihten itibaren adınıza üzülerek takip ediyorum.

    48 yaşındayım, bunu yazıyorum çünkü merak işte, 40 senedir otomobille yatıp, otomobille kalkıyorum. Zaman içinde Peugeot, Citroen ve Opel ile yaşadığım güzel hatıra yanında çokça da tatsız bir sürü sorun oldu; döndüm dolaştım yine, işi bilen bir büyüğümün dediği, ‘ bu ülkede yürütülmesi en zor ve pahalı araç Opel’dir’ cümlesine geldim. Amacım marka kötülemek asla değil, sonuçta ben de zaman için de aldım, kullandım, sattım. Bir daha artık Stellantis firmasından bir araç alır mıyım? Allah mecbur etmesin. Derdim Fransız markaları ile değil, Renault bence hâlâ bu ülkede binilecek otomobil markalarından biridir. Japon deseniz satışı ve servisi hariç Honda güzeldir mesela. Burada VAG güzellemesi yapacak değilim ama son dönemde yaşadığım herhangi bir problemde asla üzülmedim, çaresiz kalmadım, sinirim de bozulmadı.

    2020’de aldığım sıfır Citroën C3’ün ilk haftasında servisin 3 günde ancak çözdüğü vites kutusunun halat boşalması, sonrasında siyah tavanının atması (bir kişi daha kuş bokundan olmuştur derse kalbini kırarım), C5A aldırdığım arkadaşlarımın siyah tavanlarının rezil hale gelmesi (gitmedikleri yer, yazmadıkları makam kalmadı) yine Corsa alan bir vatandaşın direksiyonunun bir tarafa çekmesi konularında markaların ve servislerin nasıl bir tutum izlediklerini çok iyi tecrübe ettim. Bakın bu yazdıklarım sadece 2020-2021 yılı arasında yaşadığım ve şahit olduklarım, geçmişe gidersem 2005 C2 VTR, 2013 Corsa, 2016 C4 Cactus maceralarım var, körü körüne marka ve servis çığırtkanlığı yapanları çok fena utandırırım, hiç gerek yok.

    Sözün özü; hepimiz kazandığımız parayla en beğendiğimiz, o anki şartlarımıza uyan, belki de hayalini kurduğumuz aracı alırken bize davranıldığı şekilde, hoş, artık o da yok, ST yüzümüze bile bakmıyor, servis için de aynısını bekliyoruz ama maalesef onların orta ölçekli bir atölyeden veya sanayideki bir servisten daha fazlasını sunmadıkları gerçeğiyle karşılaşıyoruz.

    Umuyorum hakkınızı geç de olsa kazanırsınız.

    Sağlıklı sürüşler dilerim
  • PSA'ya geçtikten sonra çok bozdu bunlar.

    Araştırmalarıma göre, tüm Türkiye'deki parça talepleri toplanıyor, 1 konteyner sipariş olunca yola çıkıyormuş.

    2021 yazında biz de 2018 Astra K aracın sağ ön kapısını tutan metal braketi beklemiştim bir ay. İşlem de sağ ön kapı sacı değişimi, sağ ön çamurluk boyanması, araç yürür haldeydi yani.

    VAG grubu bu konuda daha iyi. Annemin kazası sonrası ön tamponu, ızgaraları, sis farı ve ön sağ farı, sağ ön çamurluğu değişen 2016 Superb aracı 5 günde teslim aldık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxl567 X kullanıcısına yanıt
    Onarıma başlamak için parça listesi çıkarıyor servis ve parçanın yurtdışı olduğunu tespit ediyor , ikame araç istiyorsun bizim böyle bir hizmetimiz yok diyor. Opel Türkiye’ye ulaşıyorsun belirli bir süre sonra biz parçayı tedarik ettik servise ulaşacak Kisa zamanda diye cevap veriyor. Parçanın gelmesi servise ulaşması beni ilgilendirmez ben mağdurum aracımı onarıp teslim edememiş olduğunuzdan ikame araç sunun diyorsun tam 50 gün boyunca araç sunmuyorlar ve cebinden araba kiralayarak zarara uğramana sebep veriyorlar.

    Kiralama bedelini kabul etmiyorlar. Olayın buraya geleceğini düşünemedik diyerek 50. Gün araç sunmayı uygun görüyorlar. Nerede kaldı müşteri memnuniyeti. Milyarlar ver araç satın al parça tedarik edilemesin azami tamir süresi aşılsın ve mağduriyetine devam edilen belirsiz bir süreç yaşa .

    Gerçekten opel pişmanlıktır.
    Yeni araç satın alacak tüketiciler bu bilinç ile satış sonrası hizmet adına mağduriyeti bile bile tercih etsinler.

    2020 model bir aracın motor kaputunu servisine 1 ayda getiremiyorsan bu parçayı Türkiye de stokta tutmuyorsan ve bugün 4 Şubat halen daha sigorta kutusu sebebiyle aracımı teslim edemiyorsan kusura bakma da sen bir dünya devi marka olmayı haketmiyorsun .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • muhendizzz M kullanıcısına yanıt
    Sonuna kadar hak veriyorum, çok beceriksizler. Biz ilk hafta arabasızdık. 2. ve 3.hafta kaskodan ikame araca bindik. Tabi 4.hafta da PSA bi C-Elyyse ikame araç verdi.

    İşin garibi, sektörde çalışan bir tasarım mühendisi olarak, o parçayı çizmem 2dk. Dandik U braket.

    Uzun vadede şikayetler arttıkça kendileri kaybedecekler, farkında değiller.

    Sırf bu yüzden Astra K'yı değişirken, C5 AC, Peugeot 3008 ve 508GT beğenmeme rağmen, gittim Cupra aldım. Uğraşamam bunlarla

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xxl567 X kullanıcısına yanıt
    Kaza 30 ekimde oldu.
    Kasko 3 kasımda araç verdi. 9 kasımda 7 günlük süre sona erdi aracı kaskoya teslim ettim. Araca onarım kararı çıktı parça yurtdışı denli 14 kasımda araç istedim. Vermediler 3 Ocak 2023 de 50 gün sonra araç sundular 10 kez yazdım aradım her birinin kaydı var. Adamlar kendileri kaynaklı müşteriyi mağdur ediyor bir de araç sunmuyor.

    Cebimden araba kiraladım 50 gün dava açıp tahsilini isteyeceğim. Asıl mesele 45 gün azami süreyi ihlal etmeleri Aracın misli ile değişimi talebime cevap sunmamaları.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ülkede kanundan hukuktan korkan yok gücü yeten yetene, texas memleket

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zeybek1982 kullanıcısına yanıt
    Satış sonrası hizmet yönetmeliği diye tabi olunan bir bağlayıcı yönetmelik var. Otomobiller için azami onarım süresi kanunda açık ve net. 45 iş günü bu süreyi ihlal etmeyi bırakın ne oldu yani aştıysak 45. İş günü tarafınıza araç verdik ya size teslim edene kadar o sizde kalacak diyebilecek kadar basite indirgemişler olayı. Kardeşim ben bu Aracı onarımın onaylandığı parçanın yurtdışı çıktığı ilk gün ve sonrasında 10 kez istedim senden böyle bir hizmetimiz yok demeyi seçtin. Yurtdışı çıkan parça sebebiyle beni bekletmeyi mağdur etmeyi seçtin. Ben araç kiraladım cebimden mağdur iken bir kez daha mağdur oldum bunu öde diyorsun biz zorunda değiliz cevabını alıyorsun.

    Aracını zaten 95 gün olmuş teslim edebilmiş değiller.
    Parça ne zaman gelecek belli değil.

    Tam bir yalan hikayesi. Müşterinin memnuniyeti için çalışmayan bir marka Opel .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Valla hocam yerden göğe kadar haklısınız.95 gün demek 3 aydan fazla bir süre demek.Gerçekten uzun bir süre.Vallahi hocam benim görüşüme göre bir işin içinde resmi evrak,prosedür varsa o işin hiç çabuk yapıldığını görmedim bugüne kadar.Devlet de olsa özel sektör de olsa resmi evrak işleri hep insanı çileden cıkaracak derecede yavaştır.Ben de geçen sene kaza yapmıştım.Aracın hasar gören yeri sadece kapı değişmesi,çamurluk boyanması ve dingilin rotçuda düzeltilmesi olmasına rağmen 23 gün kaportacı da kaldı aracım.1 hafta eksperin gelmesini bekle 1 hafta kusur oranının çıkmasını bekle ondan sonra parça teminini bekle Ölme eşeğim ölme.Benim aracın kapısı yurt dışından gelecekti güya.Baktım kaportacının da sigortanın da birşey yaptığı yok Yurt dışından gelmesini bekledem,bunlara bıraksam araç iki ay tamirde kalacak.İnternetten adanada orjinal kullanılmamış bir kapı buldum.Gittim arabayla alıp geldim de 1 hafta sonra aracı teslim aldım.Sigorta değil de cebimden yaptırsam şunların hepsi en fazla 5 gün bilemedin 1 haftada bitecek iş.Allah yardımcınız olsun sıkıntılı bir iş gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Araç 2020 Model Olmasa
    Aracın garantisi devam ediyor olmasa
    Araç yetkili servis bakımlı ve çıkışlı olmasa dediklerini aynen bende yapardım.
    Kasko yetkili servise ben parçaları onaylayıp okey verdim 7 gün de ikame hizmet sundum artık gerisi bunların işi diyerek kenara çekildi. Opel yetkili servisi araca geç başladı parçaları ihmali yüzünden geç tespit etti. Opel Türkiye aracın parçalarını stokta tutmadığı işin yurtdışından tedarik sürecine gitti. Bu süreçte tarafıma araç sunmadı. Görüldüğü gibi hiç bir şey benim sebebim değil.

    Aracıma park halinde çarptılar. Vuran adamın aracı Pert oldu. Parayı aldı cebine koydu yeni araç satın aldı.

    Vatandaş olarak ben ne yapayım.
    % 100 suçsuz bir kaza başıma geldi.
    Bana vuran avantajı aldı gitti.
    Benim aracım kaskolu araç 2 yaşında 7000 km de
    Ben aracımı opelin yetkili servisine güvenerek çektirmek ve onarım istemek dışında ne yapabilirim.
    Başıma gelen hiç bir adımda seçim hakkı bana ait değil.
    Aracın var hata senin mağdur olan sensin sonucu çalması dışında bu hikayeye de ne suçum var çok merak etmekteyim.

    Opele güvenip araba almam mı suç. ?
    Aracıma kasko yaptırmış olmam mı ?
    Park halinde ki aracıma karşı şeritten uçup gelip çarpmaları sonucu aracımın onarımını istemek mi suç ?
    Valla Türkiye burası.
    Hak arıyorsun suçlu çıkıyorsun.
    Yazıklar olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Normalde kaput, far, panjur gibi kazada ilk gidecek parçaların stokta olması gerekirdi. Beklettikleri parça kırk yılda bir lazım olacak bir parça olsa hak veririm de kaput için de bekletmezsin ya...

  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Kaputu tam 3 hafta da tedarik ettiler. Sigorta kutusunu 1 ay oldu getiremiyorlar. Ve bunların tamamı kendi hataları iken müşteriyi bu bekleme ve onarılmama sebebiyle geçen 50 gün sürede araçsız bırakıyorlar. Müşteri memnuniyeti bir şey ifade etmiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • geçmiş olsun, psa izmir'e yedek parça deposu gibi birşey açmıştı sözde yedek parçalar daha hızlı temin edilcekti işe yaramamış anlaşılan

    ben ilk kazamda aracı yetkiki servise bırakmıştım araç 26 günde çıkmıştı, aynı servise arkadaşım bıraktı aracı araç 45 gün yurtdışından arka tampondaki kedi gözünün gelmesini bekledi, hatta servis arkadaşıma aracın kaskolu olsaydı daha çabuk çözülürdü gibi birşeyler demiş, o da benim 1 ay beklediğimi söyleyince servistekiler susmuş

    son kazamda arka tampon değişecekti, götürdüm mahalledeki ustaya, tutanak sonuçları, parçanın gelmesi vs. derken 2 hafta sonra usta aradı gel tamponu takalım diye, sabah 10da götürdüm, akşam 6da aldım aracı, sadece 1 gün sürdü, yetkili servise götürseydim yine 15 gün araçsız kalacaktım

    kaza sonrası araçsız kalınca o günler geçmek bilmez, ikame araç, kiralık araç işleri zaten 40 takla attıyorlar uğraştığına değmiyor, bizim kasko sigortalar araçsız kalma konusunda yetersiz





  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Neymiş efendim her parça stokta tutulamıyormuş
    Aynı anda 30 corsa motor kaputu temini yaptı Türkiye’de
    Bu 30 corsa aracın müşterisi 1 ay parça gelene kadar beklemek zorunda mı ? Bekledi araçsız kalmak zorunda mı ? Araç istedi verilmedi buna mecbur mu ? Hepsi ne söylesek de bu ihmalin ve vurdumduymazlığın önüne geçmeye yetmiyor.
    Kaza tarihim 30 Ekim bugün 4 Şubat 95 gün geçti aracım halen serviste ve onarılmıyor çünkü parça gelmedi.
    Servis bana 6 aydır yatan araç var diyerek onu gösteriyor
    Haline şükret misali.
    Nerden düştük bu derde ya sabır ya sabır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • muhendizzz M kullanıcısına yanıt

    Valla haklısınız hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel yetkili servisleri pişmanlıktır. Konuyu yukarıda tutalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EnderGelişenOsasunaAtağı kullanıcısına yanıt
    Yetkili Servise güvenemeyeceksek
    Araç çektirip onaracak diye emanet edemeyeceksek
    Mağdur olduğumuzda ikame araç hizmeti bekleyemeyeceksek milyarlarca lirayı neden biz bu işletmelere ödüyoruz ? Yazıklar olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Opel servisleri berbattır, eski aracımın garantiden parça değişimi onaylandı, kapı iç döşemesi aşırı trim sesinden dolayı değişecekti, 1 seneden fazla sürdü süreç , defalrca aramama ve hatırlatma yapmama rağmen. Kronik sorunlu adblue tankı bile stokta yoktu, neredeyse sarf malzeme hariç hiçbirşeyi stokta tutmuyor servisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Miu M kullanıcısına yanıt
    Hatalarını ihmallerini kabullenmez…
    Motor kaputu gibi her daim her ilde ilçede bulunan serviste ihtiyaç duyulabilecek bir parçayı stok bulundurmazlar …
    Bunlardan sebep araçsız kalırsın araç sunmazlar…
    Getirdik gümrükte servise vardı servis ihmal etti der bahane sunarlar. Sizden araç satın alan müşterinin suçu ne kardeşim.
    Bin bir emek ile birikimimizi yerle bir ediyorsunuz.
    97 gün olmuş aracımızı unuttuk , inanın.
    İnsan kullanmayı özlüyor malı kapısının önünde dursun istiyor.
    Ne yazıkki burada ne bir adalet ne bir hakkaniyet söz konusu.
    Tek yapmak istediğim bu markanın müşterisine verdiği bu değeri göstermek ve yeni araç alacaklara karşılaşabilecekleri mağduriyet hakkında bilgi sunabilmek.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçen forumda yazmıştım benim tek kapı clio nun arka sol cam kırılmıştı. Mapfre sigorta genel servise aracı bırakmıştım. Adamlar Renault tan sipariş geçmişler aracı bıraktım cam siparişi verildi cam fransadan geldi ve aracı teslim aldım. Toplam süre 3 gün. Bazen birileri bize kızıyor renault arabamı alınırmı diye ama işte malzeme sıkıntısı yok yedek parça bol ve ucuz.


    geçmiş olsun.

  • sissil S kullanıcısına yanıt
    5 parmağın 5 i bir mi ? Hayır
    Marka var Marka var.
    Müşteriye değer veren
    Müşteriyi önemseyen
    Müşteri odaklı her firma tercih edilesidir.
    Opel de ne Müşteri Memnuniyeti değerli ne de Satış Sonrası Hizmet adına kalite var.
    Sorunu çözümlemekten çok , derinleştirmeyi seçen bir yönetim anlayışı olması da cabası.
    Opel en büyük pişmanlığım oldu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.