Şimdi Ara

## ZOTAC'dan GeForce 9800GTX+ AMP! Edition ## (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
5.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Palit de bir Sonic+ çıkarsın artık.


    4800 serisi UT3'te AA-AF açılınca(AF'den kuşkulanıyorum) pek iyi değil gibi. Toms'ta da benzer sonuçlar var (gerçi o testte Radeon'lar biraz fazla geri. Hangi haritada test ettiler acep?)

    GTS G92'den 4870'e geçince, bazı haritalarda kötü sürprizlere hazır olmam gerekecek sanırım Tabii, sürücüyle coşturmazlarsa.


    Böyle durumlarda GTX 260 kafamı hayli kurcalasa da, 4870 aşkını söndürmesi biraz zor. Bende de gizli bir ATi sempatisi var galiba. ATi iyi bir kart çıkarınca daha çabuk ısınıyorum o karta, ne alâkaysa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 7 Temmuz 2008; 21:23:45 >
  • Artık bi 300 $ dan satılır bu +50 $ ejderha resmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ring Master -- 7 Temmuz 2008; 21:22:34 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: berkerden


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet-bjk

    fiyatının uçuk olucağına eminim
    bu arada bayada manyak oc yapmışlar onu bende yaparım zotaca yakışmadı bu



    Kartın + sız tasarımına göre zaten Nvidia baya bir o/c yapmış oldu demekki onun üzerine artık sınıra dayanışlardır. Potansiyel olsa yapmayacaklarını sanmam.


    Daha yükselirdi yahu bellekler 2.4ghz e cıkabilirdi ve en azından shader hızını 1.9ghz yapsalarmıs gpuyu es geciyorum o olay hakkında normal diyorum hos o da cıkardı ama cok az




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    Palit de bir Sonic+ çıkarsın artık.


    4800 serisi UT3'te AA-AF açılınca(AF'den kuşkulanıyorum) pek iyi değil gibi. Toms'ta da benzer sonuçlar var (gerçi o testte Radeon'lar biraz fazla geri. Hangi haritada test ettiler acep?)

    GTS G92'den 4870'e geçince, bazı haritalarda kötü sürprizlere hazır olmam gerekecek sanırım Tabii, sürücüyle coşturmazlarsa.


    Böyle durumlarda GTX 260 kafamı hayli kurcalasa da, 4870 aşkını söndürmesi biraz zor. Bende de gizli bir ATi sempatisi var galiba. ATi iyi bir kart çıkarınca daha çabuk ısınıyorum o karta, ne alâkaysa.


    Abi benim aklımı da kurcalamıyor değil.nvidia 4870 in altına çekerse fiyatı neden olmasın ki.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeVeRaL


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fettah34

    Buraya da koyayım bari..
    http://www.legionhardware.com/document.php?id=756
    Buyurun arkadaşlar.

    9800GTX+ vs. HD4850...

    Bakın çözünürlük yükseldikçe HD4850 nasılda coşuyor.


    Zotac'ın bir hayli daha hızlandırması gerekecek desene



    testlere baktım cozunurluk arttıkca fark fazla artmıyor..Cryisiste 9800gtx+ hatta normal gtx bile ati 4850yi tokatlamıs + olan baya bir tokatlamıs..Bazı oyunlarda Atiyle 1-2 fark olmus..Basabas gitmişler ama 9800gtx+ genelde daha basarili..4850 cogunlukla geride kalmis testte..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Déaron

    Crysis ve COH da perişan etmiş biraz yanlız ama Crysis de AA AF kapalı açık olsa 4850 geçebilir di belki


    CoH ta zaten genel olarak Nvidia kartlar daha başarılı.
    Ama çözünürlük ve kalite ayarı arttıkça meydana gelen başarım kaybına dikkat...

    Crysiste ise fark %10 gibi, AA ve AF açılınca durum nedir bende merak ediyorum aslında.

    Devil My Cry, Enemy Territory:Quake Wars, Supreme Commander, World in Conflict de özellikle 1600 lü çözünürlük ile net bir şekilde önde.. Gerçi fazla fark yok ama Nvidia'nın iddia ettiği %22 fark nerede diye sormadan edemiyor insan.

    Sanırım Lost Planet ve Coh'un 1280x1024 çözünürlüğündeki AA ve AF siz test sonuçlarına göre %22 demişler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ademsx1


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeVeRaL


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fettah34

    Buraya da koyayım bari..
    http://www.legionhardware.com/document.php?id=756
    Buyurun arkadaşlar.

    9800GTX+ vs. HD4850...

    Bakın çözünürlük yükseldikçe HD4850 nasılda coşuyor.


    Zotac'ın bir hayli daha hızlandırması gerekecek desene



    testlere baktım cozunurluk arttıkca fark fazla artmıyor..Cryisiste 9800gtx+ hatta normal gtx bile ati 4850yi tokatlamıs + olan baya bir tokatlamıs..Bazı oyunlarda Atiyle 1-2 fark olmus..Basabas gitmişler ama 9800gtx+ genelde daha basarili..4850 cogunlukla geride kalmis testte..


    Dostum nvidia gözlüğünü çıkar bi daha incele testleri...

    COH
    AA ve AF Kapalı
     ## ZOTAC'dan GeForce 9800GTX+ AMP! Edition ##

    1440x900 de GTX+ %53 daha hızlı iken, 1920x1200 de fark %23 e inmiş.

    4xAA+16xAF
     ## ZOTAC'dan GeForce 9800GTX+ AMP! Edition ##

    1440x900 de GTX+ %33 daha hızlı iken, 1920x1200 de fark %11 e inmiş.

    8xAA+16xAF
     ## ZOTAC'dan GeForce 9800GTX+ AMP! Edition ##

    1440x900 de GTX+ %28 dah hızlı iken, 1920x1200 de fark %2,7 ye inmiş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fettah34 -- 7 Temmuz 2008; 22:02:06 >




  • Adamlar O.C king ya aşmışlar...Nasılda 738 mhz lik core clock u 750 ye çekmişler.....Çok sıkı geliyor bu 9800gtx+.....slkahdgsayugdygsayudyuagsdyugayusgdyugasduygausygduygasydgas komedi ya.....Yakında vMOD lu 9800gtx+ görürsem hiç şaşmam ..son sınırı neyse onu deniyor artık bu kartın sajdkjlkasjdkjkasd ......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CavaLieR-G -- 7 Temmuz 2008; 22:00:06 >
  • Ayrıca Devil My Cry da her türlü çözünürlük ve kalite ayarında 9800GTX+ i geçmiş HD4850
    Enemy Terrytory de ise sadece 1440*900 de geçilmiş diğer tüm çözünürlük ve kalite ayarlarında giderek ezmiş
    Supreme Commander de her türlü geçmiş HD4850
    WiC de de sadece 1440x900 de geçilmiş 9800GTX+ a

    Sadece Crysis ve UT3 de gerisinde kalmış 9800GTX+ in.

    9800GTX+ 55nm olmasına ragmen 9800GTX daha fazla güç çekiyor ve 230$ olacakmış fiyatı. Bunlarda da cabası. Yani hikayeden bir kart...
  • Mass Effect var gibi bir de, 9800 GTX'in iyi oldukları arasında (Tom'un test ettiği kadarıyla, tabii):

     ## ZOTAC'dan GeForce 9800GTX+ AMP! Edition ##

    (AA - AF kapalıyken merkezî işlemci sınırı ya da oyunun kare/sn sınırı[bence bu] mevcut. GTX 200 serisinde AA - AF varken de ciddi düzeyde sınır meydana gelmiş. Aslında daha alttaki kartlarda da o sınır etkilemiş olabilir, zira kullanılan gösterimin belli yerleri 60 kareden yüksek değerde çalışabilecek türde olabilir, bir 8800 Ultra'da dahi. Yani, AA - AF açık ile AA - AF kapalı karşılaştırmasını asla yapmayacağınız gibi, düşük başarım verenler haricinde AA - AF açık sonuçlarını da sallamayın. Ortalama kareye etki etmiştir muhtemelen, 61 kare sınırı.)

    Mass Effect de Unreal 3 motorunu kullanıyordu değil mi?

    Bence Radeon'un Unreal 3 motorunda ya AA, ya AF, muhtemelen ikisiyle de bir geçinmezliği var. AF, doku filtreleme birimlerinin azlığının, kaliteli kaplamalar barındıran U3 oyunlarında kıllık yaratmasından kaynaklanabilir. Diğerini bilemem.


    Ek:

    Bu arada, 9800 GTX ile 9800 GTX+ arasındaki büyük fark ve 8800 Ultra'nın bunları biçmesi ilgi çekici.

    Unreal 3 motorlu oyunlarda bilhassa AA açıkken, 8800 GT, GTS G92, 9800 GTX gibi kartlar band genişliği sıkıntısı yaşayabiliyor ve 8800 GTX bile, 9800 GTX'i dağıtabiliyor. Ayrıca, 8800 GTX ile 8800 Ultra arasındaki fark da bu oyunlarda artabiliyor, Ultra'nın band genişliği üstünlüğü, diğer üstünlüklerinden fazla olduğundan.
    Fakat, eğer buradaki durum 8800 Ultra'nın band genişliğinden kaynaklanıyorsa, 9800 GTX+'nın 9800 GTX'e biraz büyük fark atması neyden kaynaklanıyor? Bellek hızları aynı, bu ikisinin. Kaldı ki, grafik işlemci hızı farkının da ötesinde bir fark var orada.

    Acaba, GTX+'da bellek gecikmelerini mi iyileştirdiler?


    Ek2:

    Bu testte kullanılan sürücüler:

    # ForceWare 177.39 beta (9800 GTX +)
    # ForceWare 177.34 beta (GTX 260 and 280)
    # ForceWare 175.16 WHQL (9800 GTX, 9800 GX2, 8800 Ultra)
    # Catalyst 8.7 beta (HD 4850, HD 4870)
    # Catalyst 8.6 WHQL (HD 3870)
    # Catalyst 8.5 WHQL (HD 3870 X2)


    9800 GTX+ için 177.39, 9800 GTX için 175.16 kullanmışlar(9800 GTX'i eskiden test ettikleri için). Öyleyse, farkın sebebi bu olabilir.

    Bu siteler böyle işte... Testleri incelemeden önce sürücülere kesinlikle bakın; benim gibi mallık edip on satır yazı yazdıktan sonra bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 7 Temmuz 2008; 22:57:17 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fettah34


    quote:

    Orjinalden alıntı: Déaron

    Crysis ve COH da perişan etmiş biraz yanlız ama Crysis de AA AF kapalı açık olsa 4850 geçebilir di belki


    CoH ta zaten genel olarak Nvidia kartlar daha başarılı.
    Ama çözünürlük ve kalite ayarı arttıkça meydana gelen başarım kaybına dikkat...

    Crysiste ise fark %10 gibi, AA ve AF açılınca durum nedir bende merak ediyorum aslında.

    Devil My Cry, Enemy Territory:Quake Wars, Supreme Commander, World in Conflict de özellikle 1600 lü çözünürlük ile net bir şekilde önde.. Gerçi fazla fark yok ama Nvidia'nın iddia ettiği %22 fark nerede diye sormadan edemiyor insan.

    Sanırım Lost Planet ve Coh'un 1280x1024 çözünürlüğündeki AA ve AF siz test sonuçlarına göre %22 demişler.

    Aslında Crysis de AA AF açılında ben 4870 performansının artacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    Mass Effect var gibi bir de, 9800 GTX'in iyi oldukları arasında (Tom'un test ettiği kadarıyla, tabii):

     ## ZOTAC'dan GeForce 9800GTX+ AMP! Edition ##

    (AA - AF kapalıyken merkezî işlemci sınırı ya da oyunun kare/sn sınırı[bence bu] mevcut. GTX 200 serisinde AA - AF varken de ciddi düzeyde sınır meydana gelmiş. Aslında daha alttaki kartlarda da o sınır etkilemiş olabilir, zira kullanılan gösterimin belli yerleri 60 kareden yüksek değerde çalışabilecek türde olabilir, bir 8800 Ultra'da dahi. Yani, AA - AF açık ile AA - AF kapalı karşılaştırmasını asla yapmayacağınız gibi, düşük başarım verenler haricinde AA - AF açık sonuçlarını da sallamayın. Ortalama kareye etki etmiştir muhtemelen, 61 kare sınırı.)

    Mass Effect de Unreal 3 motorunu kullanıyordu değil mi?

    Bence Radeon'un Unreal 3 motorunda ya AA, ya AF, muhtemelen ikisiyle de bir geçinmezliği var. AF, doku filtreleme birimlerinin azlığının, kaliteli kaplamalar barındıran U3 oyunlarında kıllık yaratmasından kaynaklanabilir. Diğerini bilemem.


    Ek:

    Bu arada, 9800 GTX ile 9800 GTX+ arasındaki büyük fark ve 8800 Ultra'nın bunları biçmesi ilgi çekici.

    Unreal 3 motorlu oyunlarda bilhassa AA açıkken, 8800 GT, GTS G92, 9800 GTX gibi kartlar band genişliği sıkıntısı yaşayabiliyor ve 8800 GTX bile, 9800 GTX'i dağıtabiliyor. Ayrıca, 8800 GTX ile 8800 Ultra arasındaki fark da bu oyunlarda artabiliyor, Ultra'nın band genişliği üstünlüğü, diğer üstünlüklerinden fazla olduğundan.
    Fakat, eğer buradaki durum 8800 Ultra'nın band genişliğinden kaynaklanıyorsa, 9800 GTX+'nın 9800 GTX'e biraz büyük fark atması neyden kaynaklanıyor? Bellek hızları aynı, bu ikisinin. Kaldı ki, grafik işlemci hızı farkının da ötesinde bir fark var orada.

    Acaba, GTX+'da bellek gecikmelerini mi iyileştirdiler?


    Ek2:

    Bu testte kullanılan sürücüler:

    # ForceWare 177.39 beta (9800 GTX +)
    # ForceWare 177.34 beta (GTX 260 and 280)
    # ForceWare 175.16 WHQL (9800 GTX, 9800 GX2, 8800 Ultra)
    # Catalyst 8.7 beta (HD 4850, HD 4870)
    # Catalyst 8.6 WHQL (HD 3870)
    # Catalyst 8.5 WHQL (HD 3870 X2)


    9800 GTX+ için 177.39, 9800 GTX için 175.16 kullanmışlar(9800 GTX'i eskiden test ettikleri için). Öyleyse, farkın sebebi bu olabilir.

    Bu siteler böyle işte... Testleri incelemeden önce sürücülere kesinlikle bakın; benim gibi mallık edip on satır yazı yazdıktan sonra bakmayın.



    o fark ne yaw öle aa ve af acıldıında nası bir fark olusmus butun kartların arasında ilginçç




  • pek 9800 yatırımı yapmanın mantıklı olacağını sanmıyorum
  • sadece uzerlerindeki sogutucular bile 9800lerin rakibinin aslinda ati 4870 olmasi gerektigini soyluyor.

    4850 nin seklini durusunu segmentini daha cok 1ay onceki 8800gt ye benzetiyorum. 1ay onceki fiyatlarla bakarsak 9800gtx ile ati 4870 ayni segmente gorunuyor. ayni sekilde 4850 ile 8800gt de.

    lakin 9800gtx ler her yerde 4850 ile karsilastiriliyor. buda nvidia nin su anki durumunu cok iyi ortaya koyuyor.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.