Şimdi Ara

ZİZİGO, NİKE ve LACOSTE (MAĞDURİYET DEVAM EDİYOR) (73. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.737
Cevap
47
Favori
102.118
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cevabı bile otomatik yolluyorlar gelen mesaja bakın ya bilmediğimiz birşey söylemiyorlar
    Değerli Üyemiz,

    Şikayetiniz değerlendirilmek üzere ilgili departmana iletilmiştir. Yaşanılan durumdan ötürü çok üzgünüz.

    Siparişinizi tedarikçi firmanın hatalı stok bildiriminden dolayı maalesef gönderemiyoruz. Sipariş bedeli ödeme yaptığınız kredi kartına iade ettik. Bu işlemi en geç yarın hesap hareketlerinizde görüntüleyebilirsiniz. İade işleminizin ekstrenize yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

    Zizigo hakkında her türlü sorunuz için lütfen bize ulaşınız.

    Keyifli alışverişler dileriz.




  • torje17 kullanıcısına yanıt
    Benim tek siparisim var. 2 adet ayakkabi (biri Spor digeri klasik)

    Spor olan iptal edilmis. Bu durumda soylediginiz seyle celiskili bir durum ortaya cikiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • torje17 kullanıcısına yanıt
    anlamadım ben şimdi. Tek siparişim vardı benim, ama 3 ürün.
    2 ayakkabı ve bir de sweatshirt.
    üçü de iptal olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torje17

    İsterseniz sabaha kadar mail atın, müşteri hizmetleri bu cevabı verecektir. Ancak söylediklerim konusunda firmanın tüm üst düzey yetkililerinden teyit almış bulunmaktayım. Sabırla bekleyin, ürünleriniz kısmi olarak gönderilecek yukarıda belirttiğim şartlarda.

    Üç ürün aldım, birini iptal etmişler. Yani size başka söylemişler, uygulama başka olmuş. Sizin dediğiniz gibi olsaydı ben ürünlerin üçünüde kargoda görmem gerekirdi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • itsthehallowman İ kullanıcısına yanıt
    İptaller sabah gerçekleşti. 1 tane alanın bile iptal edilmiş. Zaten iptaller üzerine bu girişimleri gerçekleştirdim. Bekleyin lütfen. İptal de olsa ürünleriniz 3 adete kadar gönderilecek. Nasıl olacağı konusunda ise firma size bir bilgilendirme maili atacak. Ona göre gerekli işlemleri yapacaksınız. Ortada karmakarışık bir durum var. Kiminin parası iade edilmiş, kimi hala açık provizyonda. Bunları ayıklamaya çalışıyorlar. Kimsenin mağdur olmayacağının sözünü açık açık aldım firmadan. Üstelik bir kişiden değil tüm yetkililerinden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torje17

    İptaller sabah gerçekleşti. 1 tane alanın bile iptal edilmiş. Zaten iptaller üzerine bu girişimleri gerçekleştirdim. Bekleyin lütfen. İptal de olsa ürünleriniz 3 adete kadar gönderilecek. Nasıl olacağı konusunda ise firma size bir bilgilendirme maili atacak. Ona göre gerekli işlemleri yapacaksınız. Ortada karmakarışık bir durum var. Kiminin parası iade edilmiş, kimi hala açık provizyonda. Bunları ayıklamaya çalışıyorlar. Kimsenin mağdur olmayacağının sözünü açık açık aldım firmadan. Üstelik bir kişiden değil tüm yetkililerinden.

    Hocam bizleri niye dogru durist sallamadilar? Ki siz butun herkesle gorusmussunuz ? Nasil gorustunuz? ( yanlis anlamayin sadece soruyorum, emin olmak istiyorum artik urunlerin gelecegine dair)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • psycho1905 kullanıcısına yanıt
    Profilim açık, lütfen sabah attığım mesajlara kadar inceleyin. Nasıl görüştüğüm orada açıkça yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torje17 -- 13 Mart 2015; 21:12:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    quote:

    Orijinalden alıntı: selamivural

    Kargoları vermişler, mng kargo ile geliyor, üçün ikisi geliyor, biri iptal.

    müşteri hizmetlerini mi aradın? Ücret iadesi yapılmışmıydı sana?

    Yok, kimseyi aramadım, mail gelmiş, bir ürün iptal diye, parayı kartınıza iade ettik diye.

    Sonradan bir mail daha geldi, onda da diğer 2 ürünunüz kargoya verildi diyor. Ürünlerin çıkış yeri markafoni gözüküyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jazz80

    İşlem açık provizyonda kalmıştır. Ücret kesilmemiş olduğu için iade de göremiyorsunuz haliyle.

    Açık provizyon nedir?
    Şu an benden para çıkmadı değil mi hocam? Bekleyen provizyonda gözükmüyor hiçbir şey. Ödediğim gibi iptal olduğu için mi hiç gözükmedi? Yoksa sonradan hesaba borç yansıyacak mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torje17

    Müşteri Hizmetleri'nin böyle demesi normal. Ancak yukarıda da belirttiğim gibi hem yönetimle hem iletişim danışmanları ile hem de müşteri ilişkileri müdürleri ile yaptığım görüşmeler sonrasında siperişlerinizin 3 adete kadar olan kısımları sizlere teslim edilecek. Bu kesin ve nettir. Müşteri temsilcilerinin bilgi verme yetkisi yok bu konuda. Çalışmalarımız devam ediyor diyecekler sadece.
    dogrudur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dewr -- 13 Mart 2015; 22:17:50 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle yapacakları belliydi. Yılların sıcak fırsatçısı olunca insan artık balonu gerçeği ayırt ediyot
  • torje17 kullanıcısına yanıt
    Siz firma yetkilileri ile nasıl iletişime geçtiniz veya onlar sizinle nasıl iletişime geçti? Nasıl bir diyalog döndü aranızda. Müşterileri mağdur ederseniz olayı medyaya taşırım diyip tehdit mi ettiniz de sizinle iletişime geçtiler? Çok merak ettim bunu.
  • dewr kullanıcısına yanıt
    Markafoni, Misspera, Zizigo İletişim Danışmanı Beyefendi ile, yine aynı şekilde Markafoni, Misspera, Zizigo Müşteri İlişkileri Müdürü Beyefendi özellikle şahsi numaramı arayarak bu sözü verdiler. PM'ye lüzum yok tüm arkadaşlarımız bilsin ki gönülleri ferah bir şekilde bilgilendirme mailini beklesinler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torje17

    İptaller sabah gerçekleşti. 1 tane alanın bile iptal edilmiş. Zaten iptaller üzerine bu girişimleri gerçekleştirdim. Bekleyin lütfen. İptal de olsa ürünleriniz 3 adete kadar gönderilecek. Nasıl olacağı konusunda ise firma size bir bilgilendirme maili atacak. Ona göre gerekli işlemleri yapacaksınız. Ortada karmakarışık bir durum var. Kiminin parası iade edilmiş, kimi hala açık provizyonda. Bunları ayıklamaya çalışıyorlar. Kimsenin mağdur olmayacağının sözünü açık açık aldım firmadan. Üstelik bir kişiden değil tüm yetkililerinden.

    Hocam burada 3-4 saattir bunları yazıyorsunuz da bekleyin bekleyin diyorsunuz sadece.Madem konuştunuz görüşmelerinizin veya yazışmalarınızın bir kanıtı bir şeyini gösterin yani az daha inandırıcı şeyler yani ben de dahil çoğu kişi bu dediklerinizin kuru laftan ibaret olduğunu düşünüyordur yani trollüyorsunuz gibi bi algı yaratıyorsunuz.




  • Khalasar kullanıcısına yanıt
    Bunu yazmıştım ama sanırım mesajlarıma girip geçmişe bakmak zor geliyor bizlere :)

    Türkiye'nin önemli medya gruplarından birinde sorumlu olarak görev yapıyorum. Bu yaşanan olayda müşterilere yaşatılan bir mağduriyet sözkonusu idi. Ben de medya mensubu olarak, bunu görüp susmanın meslek etiğine aykırı olduğunun bilincindeyim. Olayı medyaya taşımaya karar verdim. Tabi bunu yapmadan önce firma ile görüşüp son olarak bir çözüm üretebilir miyiz diye sormak icap ederdi. Ben de aradım. Görüştük, tartıştık ve sonuç olarak sizin lehinize olan bu sonuca karar verildi.

    Umarım daha net anlaşılmıştır bu kez.

    Sevgiler
  • torje17 kullanıcısına yanıt
    Hocm simdi masa basinda oturmus guluyorsun nasil trolledim diye..sesini duydum;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Khang kullanıcısına yanıt
    Telefon görüşmesini ses kaydı alarak kamuya açık alan olan bu forumda mı paylaşmamı bekliyorsunuz? Bu bir hukuk suçudur.

    Kime, neden yalan söyleyeyim? Burada sizler için bir şeyler yapmak istedim. Güzel de bir sonuç aldık. Karşı tarafta da ciddi bir çalışma var şu anda çünkü onbinlerce sipariş sözkonusu ve bunları ayıklamak hiç kolay bir iş değildir buna eminim. Çalışmaları bittiğinde zaten size mail ile bir bilgilendirme yapacaklar. Sabırla bekleyin. Beklemekle kaybedeceğiniz bir şey olduğunu sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torje17 -- 13 Mart 2015; 21:26:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torje17

    Bunu yazmıştım ama sanırım mesajlarıma girip geçmişe bakmak zor geliyor bizlere :)

    Türkiye'nin önemli medya gruplarından birinde sorumlu olarak görev yapıyorum. Bu yaşanan olayda müşterilere yaşatılan bir mağduriyet sözkonusu idi. Ben de medya mensubu olarak, bunu görüp susmanın meslek etiğine aykırı olduğunun bilincindeyim. Olayı medyaya taşımaya karar verdim. Tabi bunu yapmadan önce firma ile görüşüp son olarak bir çözüm üretebilir miyiz diye sormak icap ederdi. Ben de aradım. Görüştük, tartıştık ve sonuç olarak sizin lehinize olan bu sonuca karar verildi.

    Umarım daha net anlaşılmıştır bu kez.

    Sevgiler

    Hocam daha elle tutulur bir şeyler söylerseniz eğer kimse de trollediğinize dair bir yargı oluşmaz.Kuru laftan öteye gitmiyor bu yazdıklarınız bence




  • torje17 kullanıcısına yanıt
    Yaptığınız girişimi takdir ediyorum, bizim lehimize sonuçlanır umarım. Sabırla mesajlara cevap vermenizde takdirlik.
    Teşekkürler.
  • Arkadaşlar neden bukadar üstüne gidiyorsunuz arkadaşımızın ben gündüz aradım mh yi stok yok dediler simdi aradığımda ise toplantı vs var dediler konudada belirttim bunu hatta demekki arkadaşın girişimleri ve sosyal medyadan yapılan yankı dikkate alınmış şirket tarafından. Ben arkadaşın doğru söylediğine inanıyorum
  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.