Şimdi Ara

Ziraat Emeklilik Bes ( Bireysel Emeklilik Sistemi ) Ayrılma ve Para Almak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
2.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ziraat Emeklilik Bes ( Bireysel Emeklilik Sistemi ) kesintiniz var ve ayrılmak istiyorsanız. Yapmanız gerekenler var. Öncelikle yeni kesinti başladıysa iki ay içerisinde iptal ettirme imkanı çok basite indirgenmiştir. Ancak ilerleyen zamanda iptal ettirmek isteyince o zaman kısa mesaj bunu yapamıyorsunuz. Öncelikle Ziraat Emeklilik Bes kesintisi yapılanlar 2 aydan uzun bir süre sonra iptal ettirmek isterse o zaman Ayrılma talebinde bulunmak zorunda ve yaklaşık 20 günlük bir süreç sizi bekliyor. Ancak doğru yaparsanız. O zaman bir kaç gün içerisinde paranızı alabilirsiniz. Aşağıdaki yöntemi sırasıyla uygulayın paranızı daha çabuk alın.

    1) 0850 222 9 700 Arayın müşteri temsilcisine bağlanın. Mesai saatleri içerisinde işlem yaptırın diğer zamanlar kapalıdır.
    2) Müşteri temsilcisine Bes ayrılmak istediğinizi belirtin ve mail adresinize ayrılma talep formu göndermesini isteyin. Müşteri temsilcisi size bir mail yollayacak. Başvurunuzu @-mail, Fax ve posta ile yapabileceğinizi belirtir. Mail ile başvurular genelde müşteri temsilcisi PDF formatında taranıp yollanması istenir. İtibar etmeyin çünkü genelde @ mail ile yollanan başvurular görmezden gelinir her ne kadar müşteri temsilcisi bunu söylese de uğraşırsınız. Ben inandım 8 TL masraf yaptım PDF formatı çıktı parası derken müşteri temsilcisi mail bize ulaşmadı diyor. Devletimizin koskocaman bankasının mail sistemi çalışmıyor. Şikayetimvar.com bununla ilgili şikayetler okuyabilirsiniz. Sakın Fax ve @-mail olarak yollamayın. Ayrıca bu konuyu CİMER şikayet bulunacağım.
    3) Ayrılma talep formu adınıza gönderilir. Onu tükenmez kalem ile doğru bilgiler ile doldurun. Daha sonra PTT gidin. PTT
    Ziraat Hayat ve Emeklilik A.Ş. Turgut Özal Millet Cad. No:7 34096 Aksaray/İstanbul adresine iadeli taahhütlü olarak yollayın. Şimdi neden iadeli yollanıyor. Adi posta olarak yollarsanız yine bunu görmezden gelebilirler. Ben mail ile yolladım. Müşteri temsilcisini her gün aradığım halde işlemi yaptıramadım sonrasında yaptılar 12 gün sonra. Arkadaşım iadeli yolladı. 3 günde işi halloldu parası hesabına yattı. İadeli posta mecbur cevaplandırmak zorundalar. @ MAİL gelmedi postanız kayboldu bunda diyemezler. Postanız geldi şeklinde yazılı kart alırsınız adresinize postalanır.

    bunu yazma nedenmim Ziraat emeklilik müşteri temsilcisi Bes konusunda vatandaşı yanlış ve kasıtlı yönlendiriyor ve mağdur ediyor. Ben hala paramı alamadım. Hala bekliyorum 13 gün oldu. Arkadaşım 3 günde işini gördü.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.