Şimdi Ara

Ziraat Bankası işlem kısıtı sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
3.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Normalde işlem yapmadığım zamanlarda Ziraat kartlarımı işleme kapalı tutuyorum, bir şey alacağım zaman işlem kısıtını kaldırıp alışverişimi yapıyorum. Ancak bugün öğlenden beri ilginç bir sorunla karşılaşıyorum.

    İnternet şubesine girip karta işlem kısıtı koyduğum ya da mevcut kısıtı kaldırdığımda "güvenlik nedeniyle oturumunuz sonlanmıştır" tarzında bir uyarı çıkıyor ve çıkış yapmak zorunda kalıyorum. Hemen bir SMS geliyor. "Değerli müşterimiz, şifremi unuttum adımından yeni şifre belirleyerek internet ve mobil bankacılık işlemlerinize devam edebilirsiniz" diyor. Eğer şifremi unuttum demez ve girmeye çalışırsam giremiyorum çünkü "hatalı girişleriniz nedeniyle şifreniz kilitlenmiştir" uyarısı çıkıyor. Şifreyi sıfırlıyorum, tekrar giriyorum. Yine sorun yok, ta ki işlem kısıtı menüsünü kurcalayana kadar. Ayarı değiştirdiğim anda aynı şeyi baştan yaşıyorum.

    Farklı bilgisayarlarda, telefonlarda da ayrı sorunla karşılaştım. Normalde işlem kısıtını açıp kaparken bunlar olmuyordu, direkt açıp kapayabiliyordum.

    Son başarılı ve hatalı girişlere bakıyorum, sorun gözükmüyor. Hatta günlerdir hiç hatalı giriş olmamış. Başarılı girişlerde de tek ben varım, yabancı bir şey yok.

    Bugün aynı durumu yaşayan oldu mu? Ziraat hesabı olup da test edip yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa çok sevinirim, en azından sıkıntı varsa anlamış oluruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t91 -- 27 Şubat 2019; 22:56:25 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.