Şimdi Ara

Ziggs vs. Ziggs, Tristana, Corki Bug'u

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ziggs'in e attığı yerden Corki, Tris, veya rakip Ziggs w ile geçerken yine de hasar alıyor. Bu kime bildirlebilir. Aynı şekilde (tam emin değilim) bu herolarla Cait ve Nida'nın kapanlarına da yakalanıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Havadaki nesneleri yerde olarak algılıyor oyun. örnek verirsek E ile zıplayan kha thresh'in hookuna yakalanabilir aynısı jax tris vs. içinde geçerli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeyikSebastian

    Havadaki nesneleri yerde olarak algılıyor oyun. örnek verirsek E ile zıplayan kha thresh'in hookuna yakalanabilir aynısı jax tris vs. içinde geçerli

    Peki bunu düzeltemiyorlar mı ? Ayna modunda farketmiştim ben ve büyük sorun oluyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ıAmPassenger


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeyikSebastian

    Havadaki nesneleri yerde olarak algılıyor oyun. örnek verirsek E ile zıplayan kha thresh'in hookuna yakalanabilir aynısı jax tris vs. içinde geçerli

    Peki bunu düzeltemiyorlar mı ? Ayna modunda farketmiştim ben ve büyük sorun oluyordu.


    sence o zaman herkes havada duran karakterleri almaz mı?

    Edit:yazım hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GangstaRuleZ -- 28 Haziran 2014; 16:27:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GangstaRuleZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: ıAmPassenger


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeyikSebastian

    Havadaki nesneleri yerde olarak algılıyor oyun. örnek verirsek E ile zıplayan kha thresh'in hookuna yakalanabilir aynısı jax tris vs. içinde geçerli

    Peki bunu düzeltemiyorlar mı ? Ayna modunda farketmiştim ben ve büyük sorun oluyordu.


    sence o zaman herkes havada duran karakterleri almaz mı?

    Edit:yazım hatası




    Yanlış anladın. Anlık zıplayan karakterlerin bundan etkilenmemesi lazım diyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oyun 2 boyutlu olarak yetenekleri algılıyor. Senin gördüğün görsellik sadece 3 boyutlu, geri kalan her şey içinse master card.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeyikSebastian

    Havadaki nesneleri yerde olarak algılıyor oyun. örnek verirsek E ile zıplayan kha thresh'in hookuna yakalanabilir aynısı jax tris vs. içinde geçerli

    O zaman Tris nasıl duvardan atlıyor?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Varus - sivir bug
    11 yıl önce açıldı
    Kha'Zix Build, Rehber ( Full)
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burning Desire

    quote:

    Orijinalden alıntı: GeyikSebastian

    Havadaki nesneleri yerde olarak algılıyor oyun. örnek verirsek E ile zıplayan kha thresh'in hookuna yakalanabilir aynısı jax tris vs. içinde geçerli

    O zaman Tris nasıl duvardan atlıyor?

    Kha nın o yeteneği sıçra ile aynı mantıkla işliyor, sadece animasyon farklı.

    Kha nereden çıktı, tris :P



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reverse Flash -- 28 Haziran 2014; 17:36:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence hakli visual bug sonucta. Ama yapilabilecek bir sey yok, hasari yememeleri sacma olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shyvana

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burning Desire

    quote:

    Orijinalden alıntı: GeyikSebastian

    Havadaki nesneleri yerde olarak algılıyor oyun. örnek verirsek E ile zıplayan kha thresh'in hookuna yakalanabilir aynısı jax tris vs. içinde geçerli

    O zaman Tris nasıl duvardan atlıyor?

    Kha nın o yeteneği sıçra ile aynı mantıkla işliyor, sadece animasyon farklı.

    Kha nereden çıktı, tris :P

    Teşekkürler
  • Değil. İki farklı yer değiştirme olayı var. Birisi flash mantığı birisi ilerleme mantığı.
    Ezreal mesela üstünden çarpmadan geçebilir. Ama LB w attığında değer. Ya da kha zıplarken yine değer.
    Bilmem anlatabildim mi.
  • Yasuo Tristana ile başladı bunlar, sonu yok bunların hiç girmeyin tartışmalara bence
  • 2 farklı şekilde işler biri dash denilen mesafe katetme olan skiller (zıplama hoplama kayma vs.) biride aniden yer değiştirdiğimiz skiller flash ve ezreal e gibi dash yaparken cc yersniz çünkü yerden gidiyormuşunuz gibi algılanır(corki w tris w) diğerinde ise ışınlanma gibi gittiğimiz için cc etki etmez
  • sen bana ss ile pm at ben bildirim benim amca oğlu riotta mühendis
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.