Şimdi Ara

Zidoo H6 Pro 4K UHD ( Allwinner H6 Chipsetli ) Smart TV Box Kullanıcıları (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
2
Favori
10.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Papirus P kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Soruma cevap bulabilirsem çok iyi olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son güncelleme sonrasında sürekli google play hizmetleri durduruldu hatası veriyor. Google hesabımı tanıtmıştım. Sonrasında format attım cihaza tekrar kurdum. Bu sefer hesabı tanıtmadım. Ancak yanlışlıkla google play kısayoluna tıklayıp programı açınca aynı hata gelmeye devam etti. Öyle ki 3-5 saniyede bir geliyor ve cihazı kullanılmaz hale getiriyor. Cihaz sahibi arkadaşlar bu sürümü güncellemede acele etmesinler.
  • epivep E kullanıcısına yanıt
    Zaten aynı şekilde bilgilendirmiştim kullanıcıları.

    Ne diyeyim , yeni bir yazılımla düzeltilene kadar biraz daha sabır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Papirus P kullanıcısına yanıt
    Uzun araştırmalarım sonucu ve değerli yorumlarınızdan sonra
    Zidoo H6 Pro alarak bende sizin aranıza katıldım.

    Yalnız bir yerde takıldım DTS ses sistemimden optik okuyucudan
    sinyal almama rağmen cihazım hala Dolby Prologic II olarak çalışıyor
    Daha önce WD Media playerda böyle bişey yaşamıyordum.

    yazılımla ilgili bir problemmi acaba diye sizlere sormak isterim.
    NOT:güncelleme işlemi yapmadım, Yani hala fabrika ayarlarında cihaz
  • agulpercin A kullanıcısına yanıt
    Bende AVR olmadığı için ses konusundaki sorularla genelde eraycelik80 nickli kardeşim ilgilenmişti sağolsun.

    Mesajınızı ilettim kendisine , ilk fırsatta cevap verecek...
  • Avr ayarlarında bir problem gözüken h6 pro ben kullandım her hangi hi sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bitsede gitsek mi B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Netflix ile DD 5.1 veya DD + alınmıyor. Sadece 2 kanal çıkış var malesef. Bu sorun düzelecek gibi de durmuyor. Hatta altyazı ayarlarımı en büyük punto ve sarı yapmama rağmen en küçüğünden ve beyaz çıkmaya başladı. Ne yaptıysam onu da düzeltemedim.

    Bilginize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilid -- 27 Eylül 2018; 17:58:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Papirus

    Arkadaşlar ,

    Google Play hatası ile ilgili yazdığım maile firma tarafından geri dönüş yapılmış bu sabah.

    Son yazılımda Google Play aktivasyonu sonrası yaşanan sıkıntının farkındalar ve sebebini çözmeye çalışıyorlamış.

    Bu detayı hazır yeri gelmişken hatırlatmış olayım.

    Zİdoo H6 Pro'da şu an için ( v1.0.36 yazılımı da dahil ) Google Play'i aktif etmeyin.Çünkü ettikten sonra ekranda sık sık " Google Play durdu " tarzında bir hata mesajı almaya başlıyorsunuz.

    Eğer ki aktif ettiyseniz de , cihazınızı sıfırlayın ve gelecek yeni bir yazılımla bu sorun çözülene kadar Google Play'i aktif etmeden kullanın...
    Malesef google play hizmetleri olmadan Netflix çalışmıyor. Kabusa döndü player

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilid

    Merhaba,

    Netflix ile DD 5.1 veya DD + alınmıyor. Sadece 2 kanal çıkış var malesef. Bu sorun düzelecek gibi de durmuyor. Hatta altyazı ayarlarımı en büyük punto ve sarı yapmama rağmen en küçüğünden ve beyaz çıkmaya başladı. Ne yaptıysam onu da düzeltemedim.

    Bilginize
    Teşekkür ederim, durumu farkettim başka sebeplerden dolayı vazgeçtim zaten Şimdilik PS3 ile idare ediyorum. Full HD ve 5.1 DD ses alıyorum. Netflix android boxlarin cogundan desteğini çekiyor artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garip geldi bana bu durum !!!

    Eğer ki kullandığım dönemden yanlış hatırlamıyorsam cihazda gelen Netflix'i , Google Play'i aktif etmeden kurduğumu ve sorunsuz çalıştığını hatırlıyorum ben.

    Yanlış mı hatırlıyorum acaba ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Papirus

    Garip geldi bana bu durum !!!

    Eğer ki kullandığım dönemden yanlış hatırlamıyorsam cihazda gelen Netflix'i , Google Play'i aktif etmeden kurduğumu ve sorunsuz çalıştığını hatırlıyorum ben.

    Yanlış mı hatırlıyorum acaba ??
    Aynen öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feykbey

    Aynen öyle

    Alıntıları Göster
    Google play hizmetlerini devre dışı bıraktım. Sonra Netflix e girdim. Netflixi kullanabilmeniz için google play hizmetlerini etkinleştirmeniz gerekiyor diye uyarı çıktı. Etkinleştire basmazsam uygulamadan çıkıyor. Baştan hiç google play login olmayınca farklı ise bilemiyorum.



    Bu devamlı durduruldu uyarısı ile ilgili de bir şey farkettim. Uyarılar çıkmaya başlayınca reboot yapıyorum düzeliyor. Ama son birkaç gündür de bluetooth bağlantısı kayboldu uyarısı ve netflixte kendi kendine pause olma durumları çıktı 🤔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar benim gibi son sürüme geçip pişman olup ,

    Zidoo H6 Pro 4K UHD ( Allwinner H6 Chipsetli ) Smart TV Box Kullanıcılarıeski versiyonlara dönmek isteyenler varsa nasıl yapılacağını öğrendim ve downgrade yaptım. Size de nasıl yapıldığını anlatabilirim

    Edit : tekrar yeni sürüme geçtim. Eskisinde de bir çok sorun çıktı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilid -- 15 Aralık 2018; 12:22:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilid

    Arkadaşlar benim gibi son sürüme geçip pişman olup ,

    eski versiyonlara dönmek isteyenler varsa nasıl yapılacağını öğrendim ve downgrade yaptım. Size de nasıl yapıldığını anlatabilirim

    Edit : tekrar yeni sürüme geçtim. Eskisinde de bir çok sorun çıktı
    Play store sorunu var hocam eski sürüme geçeceğim nasıl yaptınız acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tüm sevdiklerinizle birlikte sağlıklı,huzurlu,bol kazançlı ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum arkadaşlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Viper_Sensation kullanıcısına yanıt
    Kardeşim merhaba, play store sorunu olmadı ama başka rahatsız edici hatalar çıktı. Mesela logitech klavye türkçe yapıyordum sonra tekrar eski haline dönüyordu. Bir dene beğenmezsen tekrar güncellersin.



    Nasıl yapıldığına gelince;



    * ilk önce dönmek istediğin versiyonun firmware indir. Karta veya usb ye kaydet

    * kutunun fişini çek. kutunun arkasında aux mu yuvarlak bir giriş var. Onun içine girecek kalınlıkta bir cisimle bastır ve fişe takıp elini basmaya devam ederek bekle( o girişin içine bastırdığın yerde bir düğme var ona basıyorsun)

    * bu işlem yazılımı kutu üretildiği zamandaki ilk haline çeviriyor. Sonra güncelleme menüsünden indirdiğin versiyonu yükle.



    Umarım açıklayıcı olmuştur. Arabada telefondan yazdım kusura bakma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZIDOO H6 Pro sürümü için yeni firmware v1.0.39 sürümü yayınlandı

    Model: ZIDOO_H6 PRO
    Versiyon: v1.0.39
    İndirme url:http://apidl.zidoo.tv/H6_PRO/v1.0.39/ZIDOO_H6_N_v1.0.39_20190124-ota.zip
    MD5: BE7DE10D567D6897DC4211E7D599186B
    Yükseltme yöntemi: OTA

    Düzeltmeler :
    1. Google hizmeti ara sıra çalışmayı durdurdu sorunu düzeltilmiş
    2. Sistem kararlılığı optimize edilmiş
  • Hadi hayırlı olsun o zaman.Umarım beklentileri karşılar yeni yazılım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağlık , huzur ve mutlulukla geçmesi dileğiyle cümleten iyi bayramlar arkadaşlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine bir bayram mesajı ile tekrar selam vermiş olalım H6 Pro kullanıcılarına.

    Tüm sevdiklerinizle birlikte sağlıklı , huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.