Şimdi Ara

ZAVOLİ KULLANANLAR/KULLANACAKLAR BURAYA (128. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
5.560
Cevap
41
Favori
587.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 126127128129130
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sayın çirkin ördek yavrusu;

    FUAR da bulunmamızdan ötürü geç yazdığım için özür dilerim öncelikle. aracınızın yakıt değelerinin değişimi yada gaz ayarının değişimi enjektörlerinizde yada gaz redöktürünüzde sıkıntı olduğuna işarettir.. rampalarda aracınızın sinyal verip benzine geçmesi lpg nin düşük barda aracınıza geldiğini gösteriyor. bulunduğunuz ilin yetkili zavoli servisine uğrayıp şikayetinizi dile getiriniz. aracınızın enjektör ve redüktörüne bakıldıktan sonra size yardımcı olacaklardır.

    bunun dışında yazılım ayar istiyosunuz bu soruya benim cevap verme gibi bir yetkim olmamakla beraber kendi düşüncem şudur: kesinlikle bir müşteriye asla ve asla ayar kablosu ve ayar programı verilmez. müşteri ne kadar bilgili olsada bu bi kere etik değil. onun dışında aracınıza yapacağınız ayarda yada işlmeden ötürü doğacak bir sıkıntıda ilk söyleyeceğiniz söz zavoli benim aracıma uymadı zavoli olmaz zavoli kötü vb .. ayar yaparken takıtı kısayım tasarruffumu yükselteyim düşüncesiyle aracınızın fakirde kalıp supaplarını eritirsiniz.. ve ki adım gibi eminim gelirsiz burda aracınızın başına gelenleri yazarsınız. ve suçu markaya atarsınız..


    2000 motor ile 1600 motor araca hangi nozul takılır diye tabir yoktur. aracın beygir gücüne göre nozulların çapı değişiklik kazanır. ANCAK HER ARACIN ÇALIŞMA REAKSİYONLARI KSİNLİKLE AYNI DEĞİLDİR. aynı marka model araclarda bile beygir gücü aynı olması bile istisna olarak aynı nozul çaplarını kullanmıyoruz. bu tamamiyle aracın kendi komp. emişinin değişkenliği ve yıpranmasına bağlıdır.

    sizin araç için 2.0 mm çap nozul kulanılsada olur 2.2 mm çap nozul kulllanılsada olur. bu sizin araç için geçerlidir.. bazı marka araçların modelinde kesinlikle tek çap nozul ucu kullanılmalıdır. onun dışında yeni yoldan geldim ilk yaptığım iş forumu açmak oldu. saygılar sunarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vb35

    ne kadar çok bayilik verirsen,takibin o denli zorlaşır.bir montaj istasyonunda da 4-5 farklı marka'nın montajı olmamalı.maalesef sadece ana bayilerde bu tek marka montajı var,onlarda da sizin bahsettiğiniz gibi başka sıkıntılar mevcut.



    düşüncenizi yansıttığınız için teşşekür ederim.. ancak bu gün tek marka takan yerler bile kar oranlarının düşük oluşundan ötürü başka markalarıda takmaya başlamaktadır. bu tamamiyle ülkemizin işçilik diye tabir edilen hakkın çok ucuz olmasından kaynaklanıyor. avrupada 4 cilindirli bir artaçtan kazanılacak ücret takılan kit kadar pahalıdır. buda tabiki montaj kalitesine etki ettiği gibi aracın sağlıklı çalışmasınıda etkiliyor.
    saygılar sunarım
  • sayın cimbombomlu35 ;

    öncelikle aynı takımın taraftarı olduğumu belirteyim. aracınız ne işlem yapılmış neye göre fiyatlar verilmiş bilmiyorum. ancak verdiğiniz 350 ile 120 tl fiyatları arasında epeyce fark var. burda muhtemelen parça değişimine değilde onarımına gidildiği bakımıda olabilir gidildiği için bu kadar bir fiyat değişkenliği olmuştur kanaatindeyim. onun dışında bu gün her bayinin işçilik fiyatı ve buna bağlı bakım fiyatları değişkenlik gösterir. bu konuyu burda olsun başika başlıklarda olsun dile getirmiştim. bakım fiyatları ücretlendirmelere standartlık getirilmesş haksızlıktır. kimi araç geliyor 10 bin km de öyle bir şekilde kullanılmışki yeniden sistemi değişesin gelir. mazot kulllanmışçasına cihaz berbat:) kimi araç geliyor 60 bin de yada daha yüksek düzenli herşey yerli yerinde filitresi tek değişip yollanılıyor. eee valla kimse kusura bakmasın kimse kimsenin babasının oğlu değil aynı ücreti uygulamak çok büyük haksızlık.

    ZAVOLİ TÜRKİYE TEMSİLCİMİZ POLARİS LPG nin yeri değişmekte olup sizin gittiğiniz yer eski yerleri olsa gerek ki orda çalışma arkadaşlarımızdan bi kaç kişi kalmış diye biliyorum. çünkü sanjırım yakın zamanda tamamiyle kapanıpğ yeni yerlerinde müşterilerini ağarlayacaktır..

    saygılar sunarım




  • Merhabalar Mehmet Usta

    Bu aralar takımda malesef yüzümüzü güldürmüyor. Yazınıza ve iyi niyetinize teşekkür ederim.

    Emin olun benim amacım markayı yada çalışanı şikayet veya mağdur etmek vs.. değil.

    Verdiğim örneklerde fiyat farkı olan konu başlığı sadece temizlik için verilen fiyattır iki tarafa ta aynı şartları sundu.Parça değişimi yoktu.

    İşçilik farkı konusund farklı iki abaradan değil aynı arabadan bahsediyorum. Parçayıda biliyorum. Sadece bandı ve kablosu sökülecek,yenisi ile değişip bağlanıp bantlanacak. 2 bayi arasındaki düz mesafe 5km yi bulmaz. Parçafiyatı 30tl gerisi işçiliktir. 30+15, 30+30 gibi.. Yine defiyat farkına doğruderseniz sizin doğrunuzdurbirşey diyemem. Ancak ozaman internette güncel parçafiyatlarını yayınlayın biz servisimizi seçelim diyebilirm.çÜnkükimse parçanın fiyatı bu işçilik bu demiyor. Biz kendi takdir hakkımızı kullanırız.

    Eminim yukarıda bahsettiğim konuların doğruluğunu sizde gayet iyi biliyorsunuzdur, içinizden hakveriyorsunuzdur. Benim amacım ülkemizde artık yüzde olarak benzinliden daha fazla kullanılan lpg li araçlarda firmaların ve develtin üzerine düşen görevi yerine getirmesi, hatalı ve eksik yürüyen bir yerleri gözönüne alarak gerekli düzenlemeye gitmelerini istemektir. Bu konu maliyetlere yansıyacaksa sizde yansıtmalısınız. Ben aracıma polaris te lpg taktırdım kendi bayisinden 150tl fazla farkla, belki aynı sistem farkı bilmiyorum ama yine olsa aynısını yaparım ( yeni yerde ama..) Sadece kendi daha güvende hissetmek için..Çogu insan bunu yapar.. Bu zaman kadar polarisi tercih edenler gibi...İyi günler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cimbombomlu35

    Merhabalar Mehmet Usta

    Bu aralar takımda malesef yüzümüzü güldürmüyor. Yazınıza ve iyi niyetinize teşekkür ederim.

    Emin olun benim amacım markayı yada çalışanı şikayet veya mağdur etmek vs.. değil.

    Verdiğim örneklerde fiyat farkı olan konu başlığı sadece temizlik için verilen fiyattır iki tarafa ta aynı şartları sundu.Parça değişimi yoktu.

    İşçilik farkı konusund farklı iki abaradan değil aynı arabadan bahsediyorum. Parçayıda biliyorum. Sadece bandı ve kablosu sökülecek,yenisi ile değişip bağlanıp bantlanacak. 2 bayi arasındaki düz mesafe 5km yi bulmaz. Parçafiyatı 30tl gerisi işçiliktir. 30+15, 30+30 gibi.. Yine defiyat farkına doğruderseniz sizin doğrunuzdurbirşey diyemem. Ancak ozaman internette güncel parçafiyatlarını yayınlayın biz servisimizi seçelim diyebilirm.çÜnkükimse parçanın fiyatı bu işçilik bu demiyor. Biz kendi takdir hakkımızı kullanırız.

    Eminim yukarıda bahsettiğim konuların doğruluğunu sizde gayet iyi biliyorsunuzdur, içinizden hakveriyorsunuzdur. Benim amacım ülkemizde artık yüzde olarak benzinliden daha fazla kullanılan lpg li araçlarda firmaların ve develtin üzerine düşen görevi yerine getirmesi, hatalı ve eksik yürüyen bir yerleri gözönüne alarak gerekli düzenlemeye gitmelerini istemektir. Bu konu maliyetlere yansıyacaksa sizde yansıtmalısınız. Ben aracıma polaris te lpg taktırdım kendi bayisinden 150tl fazla farkla, belki aynı sistem farkı bilmiyorum ama yine olsa aynısını yaparım ( yeni yerde ama..) Sadece kendi daha güvende hissetmek için..Çogu insan bunu yapar.. Bu zaman kadar polarisi tercih edenler gibi...İyi günler dilerim.





    TAKIM bizi hiçte güldüremedi son sezon. heleki son fener maçı bizi hakretti fiyatlarda sıdandartlık yada herhangi bir yedek parça fiyatlandırması konusunu zavoli türkiye ile son fuarda göndeme getirdik açıkcası. ama bütün markalarda bayilik ve servislikteki fiyat politikaları yüzünden tam netice alınmıyor. polaris lpg bu konuda daha hassas davranacaklarını dile getirdiler. şu sıralar yeni yerlerini tam anlamıyla devreye sokmakla uğraşıyolar. biz gerekli sıkıntılarımızı beklentilerimizi müşteri taleplerimizi kendileriyle konuştuk. ve bu güne kadar olabildiğince müşteri memnuniyetine dayalı politik ticareti seçen değerli zavoli türkiye yetkilileri bazı değişiklikler konusunda müşterilerimizin avantajına olacak değerleri yükselteceklerdir.. bizim müşterilerimizden beklentilerimizde aşikardır aslında. olumsuz bir durumda direk olarak zavoli türkiyeye sorunlarını dile getirmeleri konusunda. bu şekilde sorunları daha iyi çözüleceği kanaatindeyim .. saygılar sunarım




  • merhaba.aracım 2008 model fiat linea 1.4 t-jet.bu araca zavoli lpg sistemi taktırmayı düşünüyorum.forumlarda yaptığım araştırmalarda turbo motorlu araçlarda sorunlar yaşandığını,arıza ışığının sık yandığını okudum.acaba turbolu araçlar için zavollide farklı uygulamalar yapılıyormu.yoksa diğer araçlara takılan sistemlermi kullanılıyor.kısacası taktırıp taktırmamakta kararsızım.beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busekar

    merhaba.aracım 2008 model fiat linea 1.4 t-jet.bu araca zavoli lpg sistemi taktırmayı düşünüyorum.forumlarda yaptığım araştırmalarda turbo motorlu araçlarda sorunlar yaşandığını,arıza ışığının sık yandığını okudum.acaba turbolu araçlar için zavollide farklı uygulamalar yapılıyormu.yoksa diğer araçlara takılan sistemlermi kullanılıyor.kısacası taktırıp taktırmamakta kararsızım.beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.....



    sayın busekar;

    fiiat linea 1400 cc olan t-jet motoru na zavoli çok rahat uyum sağlamakla beraber en ufak bir sıkıntı mevcut değildir.. turbo araçların beygir gücüne göre kit seçenekleri mevcuttur. onun dışında montajları diğer mpı araçlara göre bazı farklılıklar gösterir. bazı markalarda olduğu gibi ekstra parça takılmıyor. zavoli nin yazılımı turbo araçlar için geliştirlmiş olmakla beraber aracın benzin verilerini aynı şekilde komut ederek lpg de rahat çalışmasını sağlamaktadır. arıza ışığının lpg den ötürü yanması artık çoktan atlatılmış bir sorun olmakjla beraber yanmayacağı garantisi verilmektedir.. daha detaylı bilgi için zavoli tr ile irtibata gecebilirsiniz saygılar sunarım..




  • Zavoliyi hem kullanıyorum hem montaj bayisiyim ısrarla herkese tavsiye ediyoruz...En iyiler arasında olmaktan gururluyuz :)) Herkese iyi çalışmalar...
  • arkadaşlar en sonunda ordan burdan derken bende bir arkadaşın tavsiyesi ve tanıdığı olan bir yere peugeot 206 1.4 2004 model aracıma zavoli marka lpg kiti taktırdım. izlenimlerim;
    servis işçilik ve gösterilen ilgiliden çok memlun oldum servisteki arkadaşlar montaj yaparken başlarında durdum ve ne istediysem hiç itiraz etmeden mantık çevresinde yaptılar. şuan daha konuşmak için erken biraz kullanalım ondan sonra eğer bir sorun çıkarsa buradan baylaşırım. şuan gördüğüm bir nokta benzin ibresi sanki aşağıya iniyor bakalım.
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Sizlere simit tipi LPG tankı taktırdıktan sonra stepne probleminiz ile ilgili bilgi vermek amaçlı yazıyorum. LPG dönüşümü yaptırdıktan sonraki en ciddi sıkıntılardan bir tanesi stepne lastik yerinin işgal edilmiş olması. Araçlara Ride-On uygulatmak ise ciddi bir çözüm önerisidir. Amerika menşeli Ride-On taban bölgesinden lastik patlamalarını engelleyen bir sistemdir. Lastiğin içine belli oranda sıkılan jel benzeri ürün, lastiğin içine santifirüj etkisi ile yayılır ve darbenin (çivi,cam, vida, vs. ) geldiği yerde kalıcı bir tamirat yapar. Ayrıca lastiğin kendi kendine hava kaybını engelleyerek lastik ömrünü %25 uzatır. Ride-On önleyici üründür. Lastik patladıktan sonra değil, lastik patlamasından önce uygulanır. Şu anda İstanbul'da Çiftkurtlar Honda plazalarda uygulanmaktadır. Araç başına uygulama bedeli 100 - 150 t arasında değişmektedir.
    Daha önce piyasaya girmiş benzer ürünler olmuştur, ancak bu ürünler sıvı olarak lastiğinizin içinde bulunarak balans problemi yaratan ürünlerdir. Ride-On çalışma prensibiyle bunların hepsinden farklı olup aracınızda balans problemi yaratmaz. Örneğin Amerikan Shelby spor araç firması tarafından test edilmiş onaylı ürünler arasına girmiştir.
    Daha fazla bilgi almak istersenizwww.ride-on.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
    Ride-On Türkiye Distribütörü
    Kaprol Teknolojileri
    www.kaprol.com.tr




  • şuan itibari ile araçla yaklaşık 200km yol yaptım. ama yukarda da belirtiğim gibi aracın benzin ibresinde aşağıya doğru inme yapıyor eğer fark çok olamasa sıkıntı değil ama 8/2 nerdeyse bitti. acaba araç benzinde yakıyormu bu esnada pzt. günü taktırdığım yere hem kontrol hemde bu sorunu dile getirecem bakalım. yoksa eğer benzinde yakıyorsa bence hiç bir avantajı kalmıyor benim araç benzinde 36 krş yakıyor.(şehir içi) bu arada aracın montaj resimlerini çekip yükleyeceğim belki taktırmak isteyen arkadaşlara bir fikir verir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asbircan -- 26 Mart 2011; 11:37:05 >
  • Ustalar bir kaç sorum var yanıtlarsanız sevinirim.
    1. Renault Fluence aracıma zavolli taktırmak istiyorum araç henüz 800 kmde sorun olurmu?
    2. Fluencelerin uyumu nasıl acaba meganelerin çok uyumlu olduğu söyleniyor, Fluencede sorun yaşarmıyım diye korkuyorum?
    3. Şuan araç şehir içi 35 kuruş yakıyor istanbul tafiğinde lpg ye geçince kaç kuruş yakar üç aşşağı beş yukarı merak ediyorum nekadar tasarruf sağlar bana?
    4. Genelde aracı kısa mesafelerde kullanıyorum evden işe işten eve şeklinde, aracın çalıştıktan sonra benzinden lpg ye geçme süresi nekadardır kaç km sonra lpg ye geçer?
    5. İstanbul içi montaj yaptırabileceğim güvenilir bir yer önerebilirmisiniz?

    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asbircan

    şuan itibari ile araçla yaklaşık 200km yol yaptım. ama yukarda da belirtiğim gibi aracın benzin ibresinde aşağıya doğru inme yapıyor eğer fark çok olamasa sıkıntı değil ama 8/2 nerdeyse bitti. acaba araç benzinde yakıyormu bu esnada pzt. günü taktırdığım yere hem kontrol hemde bu sorunu dile getirecem bakalım. yoksa eğer benzinde yakıyorsa bence hiç bir avantajı kalmıyor benim araç benzinde 36 krş yakıyor.(şehir içi) bu arada aracın montaj resimlerini çekip yükleyeceğim belki taktırmak isteyen arkadaşlara bir fikir verir.



    sayın asbircan;

    aslında aslında montaj yaptırdığınız servisin sizi bu konuda uyarmaları gerekliydi. ancak demek ki unutulmuş:). fransız gurubu araçların hemem hemen hepsinde arac gazla giderken bile benzin gösterge ibresi düşer. bu tamamiyle aracın fabrikasyon çalışma stratejisiyle alakalıdır. benzin göstergesi tekerlekler üstündeki bir sensörden tur dönüşü sayısını algılayıp ona göre ibreyi düşürmektedir..yani benzininiz fuull bile olsa siz sadece gaz kullansanız bile aracın tekerlekleri üzerindeki sensörler teklerlek döndükçe benzin ibresini düşüroyor. mesele bundan ibaret. yani içiniz rahat olsun aracınız benzin yakmıyor. :) bol kazançlı hayırlı tasarruflu günler dilerim.. saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marasliozkan

    Ustalar bir kaç sorum var yanıtlarsanız sevinirim.
    1. Renault Fluence aracıma zavolli taktırmak istiyorum araç henüz 800 kmde sorun olurmu?
    2. Fluencelerin uyumu nasıl acaba meganelerin çok uyumlu olduğu söyleniyor, Fluencede sorun yaşarmıyım diye korkuyorum?
    3. Şuan araç şehir içi 35 kuruş yakıyor istanbul tafiğinde lpg ye geçince kaç kuruş yakar üç aşşağı beş yukarı merak ediyorum nekadar tasarruf sağlar bana?
    4. Genelde aracı kısa mesafelerde kullanıyorum evden işe işten eve şeklinde, aracın çalıştıktan sonra benzinden lpg ye geçme süresi nekadardır kaç km sonra lpg ye geçer?
    5. İstanbul içi montaj yaptırabileceğim güvenilir bir yer önerebilirmisiniz?

    Saygılarımla...



    sorularınıza cevap vermeye çalışmak gereekirse;

    1. aracınıza zavoliyi gönül rahatlığıyla taktırabilirsiniz hiç bir sorun oluşmaz.
    2. bir çok fluence montajımız mevcut olup uyum sorunu yaşanmaz.
    3. 35 kurş mu yakıyor bence ölçümünüzde bir ufak problem olsa gerek. fluence lerin şehir içi yakıt sarfıyatı 45 ile 55 kuruş arasıdır.
    4. aracı kısa mesafelerde kullanıyosanız geçiş dereceleri en asgariye inilir o şekilde lpg kullanımınız olur.
    5. istanbulda yeşil otogaz var . sunar otogaz var . benim bildiğim iyi güzel yerlerdir.

    saygılar sunarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka


    quote:

    Orijinalden alıntı: marasliozkan

    Ustalar bir kaç sorum var yanıtlarsanız sevinirim.
    1. Renault Fluence aracıma zavolli taktırmak istiyorum araç henüz 800 kmde sorun olurmu?
    2. Fluencelerin uyumu nasıl acaba meganelerin çok uyumlu olduğu söyleniyor, Fluencede sorun yaşarmıyım diye korkuyorum?
    3. Şuan araç şehir içi 35 kuruş yakıyor istanbul tafiğinde lpg ye geçince kaç kuruş yakar üç aşşağı beş yukarı merak ediyorum nekadar tasarruf sağlar bana?
    4. Genelde aracı kısa mesafelerde kullanıyorum evden işe işten eve şeklinde, aracın çalıştıktan sonra benzinden lpg ye geçme süresi nekadardır kaç km sonra lpg ye geçer?
    5. İstanbul içi montaj yaptırabileceğim güvenilir bir yer önerebilirmisiniz?

    Saygılarımla...



    sorularınıza cevap vermeye çalışmak gereekirse;

    1. aracınıza zavoliyi gönül rahatlığıyla taktırabilirsiniz hiç bir sorun oluşmaz.
    2. bir çok fluence montajımız mevcut olup uyum sorunu yaşanmaz.
    3. 35 kurş mu yakıyor bence ölçümünüzde bir ufak problem olsa gerek. fluence lerin şehir içi yakıt sarfıyatı 45 ile 55 kuruş arasıdır.
    4. aracı kısa mesafelerde kullanıyosanız geçiş dereceleri en asgariye inilir o şekilde lpg kullanımınız olur.
    5. istanbulda yeşil otogaz var . sunar otogaz var . benim bildiğim iyi güzel yerlerdir.

    saygılar sunarım


    Ustam cvp için teşekkür ederim ölçümde sorun yok eminim 32,5-35 kuruş arası yakmakta fakat araba henüz 3000 deviri bile görmedi.ilk 1000 km böyle kullanmak gerekiyormuş öyle denildi sanırım bu yüzden az yakıyor birde ben biraz mıhrızımdır :) acele etmem sinirlenmem sakin sakin kullanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marasliozkan -- 26 Mart 2011; 21:34:15 >




  • Merhaba
    Rover 216 si 1.6 111 hp 1998 model coklu enjeksiyonlu aracima lpg taktirmak istiyorum.
    Aracim 100 km'de uzun yolda 7 lt, sehiricinde 11 lt benzin harciyor.
    Zavoli su an uzerinde en cok durdugum marka.
    Daha once rover araca takmis oldugunuz sistemle ilgili problem yasandi mi?
    Performans kaybi yasar miyim?
    Lpg montajindan sonra aracimin 100 km harcamasi ne olur?
    Tesekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marasliozkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka


    quote:

    Orijinalden alıntı: marasliozkan

    Ustalar bir kaç sorum var yanıtlarsanız sevinirim.
    1. Renault Fluence aracıma zavolli taktırmak istiyorum araç henüz 800 kmde sorun olurmu?
    2. Fluencelerin uyumu nasıl acaba meganelerin çok uyumlu olduğu söyleniyor, Fluencede sorun yaşarmıyım diye korkuyorum?
    3. Şuan araç şehir içi 35 kuruş yakıyor istanbul tafiğinde lpg ye geçince kaç kuruş yakar üç aşşağı beş yukarı merak ediyorum nekadar tasarruf sağlar bana?
    4. Genelde aracı kısa mesafelerde kullanıyorum evden işe işten eve şeklinde, aracın çalıştıktan sonra benzinden lpg ye geçme süresi nekadardır kaç km sonra lpg ye geçer?
    5. İstanbul içi montaj yaptırabileceğim güvenilir bir yer önerebilirmisiniz?

    Saygılarımla...



    sorularınıza cevap vermeye çalışmak gereekirse;

    1. aracınıza zavoliyi gönül rahatlığıyla taktırabilirsiniz hiç bir sorun oluşmaz.
    2. bir çok fluence montajımız mevcut olup uyum sorunu yaşanmaz.
    3. 35 kurş mu yakıyor bence ölçümünüzde bir ufak problem olsa gerek. fluence lerin şehir içi yakıt sarfıyatı 45 ile 55 kuruş arasıdır.
    4. aracı kısa mesafelerde kullanıyosanız geçiş dereceleri en asgariye inilir o şekilde lpg kullanımınız olur.
    5. istanbulda yeşil otogaz var . sunar otogaz var . benim bildiğim iyi güzel yerlerdir.

    saygılar sunarım


    Ustam cvp için teşekkür ederim ölçümde sorun yok eminim 32,5-35 kuruş arası yakmakta fakat araba henüz 3000 deviri bile görmedi.ilk 1000 km böyle kullanmak gerekiyormuş öyle denildi sanırım bu yüzden az yakıyor birde ben biraz mıhrızımdır :) acele etmem sinirlenmem sakin sakin kullanırım





    vala bize gelen fluence ler feryadı figan eyler misali kurtarın derler. dediğiniz gibi belkide sıfır olduğundandır. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: odyle

    Merhaba
    Rover 216 si 1.6 111 hp 1998 model coklu enjeksiyonlu aracima lpg taktirmak istiyorum.
    Aracim 100 km'de uzun yolda 7 lt, sehiricinde 11 lt benzin harciyor.
    Zavoli su an uzerinde en cok durdugum marka.
    Daha once rover araca takmis oldugunuz sistemle ilgili problem yasandi mi?
    Performans kaybi yasar miyim?
    Lpg montajindan sonra aracimin 100 km harcamasi ne olur?
    Tesekkurler.


    sayın odyle ; rover 216 araçlarda en ufak bir sıkıntı mevcut olmamakla beraber yakıt tasarufunuz %30 ile %45 arası olur. ortalama 100 kmde uzun yolda 7,5- 8 şehir içi 12,5 - 13 lt arası olur. saygılar sunarım
  • Dğerli Mehmet aykan usta izninizle bende bir soru sormak istiyorum .
    2001 scenic 1.6 rxt aracıma lpg taktırmak istiyorum.
    Daha önceki aracım 2000 model twingo idi ve tartarini sıralı sistem lpg kiti takılı idi. Malesef 3 yıl boyunca doğru düzgün bir ayar yaptıramadım. (tartarini kalitesini bilen ve kullanıp memnun olan birçok arkadaşıma rağmen araçtan soğudum )
    Bu avrupa üretimi renault marka araçların genelinde böyle sorunlar yaşandığına dair çok farklı yerlerden bilgi edindim.
    Dolayısıyla benim aracımda scenic I ve avrupa üretimi ve lpg konusunda çok ciddi terettüdüm var.
    Bunda çanakkale de bulunmamın ve burada bu işin çok gelişmemiş olmasının (daha doğrusu iyi usta bulma sıkıntısı) büyük etkisi olduğunu belirtmeliyim

    Bütün bunların ışığında bana tavsiyelerinizi yazarsanız memnun olurum. Ayrıca çanakkaleye yakın sizin işçiliğine güvendiğiniz bir bayii varmıdır. (örneğin bursa olabilir)

    ayrıca bu araçlara zavoli lpg takıldıktan sonra ayrıca röle v.b cihazlar takılmasına gerek varmıdır , tam uyumu için ?

    Şimdiden teşekkür ederim...




  • twingoda yaşadığın talihsizlik araçtan değil lpg ustandan kaynaklanıyor. şuan bir sürü lpg li twingo kullanan arkadaşım var ve bi kez olsun sorun yaşadık demediler.
  • 
Sayfa: önceki 126127128129130
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.