Şimdi Ara

Yurtiçi Kargoda Çalışıyorum Hertürlü Sorun Ve Sorularınıza Cevap Verilir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yakın zaman içinde sizin en çok şikayetçi olduğunuz bir konu (Geldik Evde Bulamadık ) ihbar notu,ben evdeydim kimse zile basmadı vs..vs..Bu olay hem müşteriyi hemde personeli olumsuz etkiliyor..Kim doğru,kim yanlış artık ? İşaretine son!

    Söylenen teslim edilecek kargo günü kurye teslime çıkacağı zaman ve sokağınıza gelip bina önünde kargonuzun üstünde yer alan fatura numarasına cihazla okutulduğunda anında bildirilen müşterinin telefonunna otamatik konum mesajı gelecek,y.içi kargonun kapınıza ve geldiği saatine kadar öğrenceksiniz..

    Size gelen konum mesajını okuyup kendi konumunuz ile senkrazyon yani iki konum müşteri ve personelin konumu aynı olup ürünü tealim edemedik evde yoktunuz derdi sona erecek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bizim burda yurt içi kargo var admlar 6 da tqk diye kapatiyor siyer mng surat saat10 kadar acik ouyor neden

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farego

    Alt yapı ve AR-GE çalışmaları doğrultusunda Mng' yi bende beğeniyorum. Ama her şey kuryelerde bitiyor işte.



    Teşekkürler

    Aynen sıkıntı kuryede işini düzgün yapamayan çok..ama inanın o kadar çokda müşteri varki değerli beklediği bir kargosu olduğu halde gün içinde teslim edileceği bildirildiği ve saati belli olmadığını söylenmesine rağmen yok abi dışarı çıkıyor evde yok..

    Ürünü teslim edicem zile basıyorum açan yok...Telefon ile arıyorum açan yok...ihbar notu yazıp ayrılıyorum 10 dk sonra aradığım müşteri beni arıyor bende geldiğimi ama ne yele nede zile yanıt vermediniz diyorum müşteri bana yoooo telefonum çalmadıki...hiç zil sesi duymadım diyor..şimdi ne dersiniz yalanın daniskası..

    Farzedelim müşteri doğru söylüyor ne zili duydu nede telefonu ama bnm işimi düzgün yapamadığım anlamına gelmez...duymaması yada uyuyor olması,duşta olması vsvsvs..müşyerinin kendi sorunu ve şansı..Kurye 1 saat kapıda kişiye özel muamele yada ayrıcalık tanımaz..zaman ile yarışıp gün içinde ürünleri teslim eder.

    Kısacası işin içinde olan bilir..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adolf Mogolo

    bizim burda yurt içi kargo var admlar 6 da tqk diye kapatiyor siyer mng surat saat10 kadar acik ouyor neden

    Sence sabah 8:30 da iş başı yapıp akşam 10 da dükkan kapatmak doğrumu...Personel hiç eve gitmesin şubede yatsın...Hiçbir kargo firması akşam 10 a kadar çalışmaz..Şubeden şubeye bulunduğu ile yada semte göre ufak tefek paydos saatleri değişebilir ama akşam 10 ben ne gördüm nede duydum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Reklam alanı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • adrese gelmiş gibi yapmaktan ne zevk alıyorsunuz? ben şubeden teslim alacak olsam, şubeden teslim alıp daha az para öderim zaten.
    yok gelinmiştir filan demeyin. bulamadık dediğiniz saatlerde ptt den kargo aldım. ptt elemanı evde bulabiliyor. aynı saat diliminde y.içi kargo elemanı evde bulamıyor...
    firmanızda daha çok personel çalıştırılması dileğiyle...
    _____________________________
    i want to play a game
    make your choice... live or die
  • Ücret neye göre hesaplanıyor ?
    Küçücük kolye gönderdim kitap gönderdim iki tshirt gönderdim hep aynı ücret alındı
    _____________________________
    Ciddiye almayın kaostan beslenir sonra kaybolurum.
  • Hayla fazla mesai yapınca para vermeme olayı var mı yoksa fazla mesai parasını artık veriyorlar mı ?
    _____________________________
  • Hocam ne rezalet bir firmadır sizin firma ya. Ne zaman kullanmak zorunda kalsam kargom gelmiyor. Gelsede evde bulamadık diyip dönüyorlar. Düzgünce söyle neden oluyor bu? Üşeniyormusunu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tesla 2010
  • Hocam.

    Samimi sorular soracağım.



    Kargo gönderme işine ne zaman başlayacaksınız?



    Teslim etmeyip türlü bahane uydurduğunuz her kargo için prim alıyor musunuz?



    Kara liste müşteri sisteminiz var mı?



    Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kargo dağıtımda gözükmesine rağmen şubeye gidip kargoyu teslim aldım kuzu gibi yatıyordu orda akşamına da mesaj attılar sağolsunlar eve geldik bulamadık diye 😀

    Kargoyu teslim alırken de ne kimlik sordular ne bir şey bende sahte imza ve sallama tc yazdım ve şikayet ettim bakalım ne olacak durum şube Bolu merkez 😀

    MECBUR KALMADIKÇA KULLANMAYIN ARKADAŞLAR YURTİÇİ KARGOYU

    Eski şikayetlerim de bakabilir ler kaç senedir aynı pislik hala bi gelişme yok o yüzden dikkatli olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktassa

    Hocam.

    Samimi sorular soracağım.



    Kargo gönderme işine ne zaman başlayacaksınız?



    Teslim etmeyip türlü bahane uydurduğunuz her kargo için prim alıyor musunuz?



    Kara liste müşteri sisteminiz var mı?



    Kolay gelsin.

    Samimi cevap vereceğim.

    1 ay olacak haftaya bu işe gireli ve bnm de kargo şirketlerine karşı olumsuz yorumlarım vardı..

    Fakat dışardan herşey görüldüğü gibi toz pembe değil..İşin içine girdiğinizde vaybe demek böyleymiş aslında kargo şirketininde çok haklı yönleri varmış demeniz içten bile değil..

    Bikere teslim etmeyip türlü bahane uydurma olayı kesinlikle yok..aktarmadan gelen ürünleri araca 200 yada daha üstü parça bazında yükleme yapıyoruz ve zahmetli zaman isteyen olay..teslim etmiceksek neden yükle indir yapalım...

    Prim yok heleki teslim edilmeyen kargoya prim çok komiğime gitti böyle bişey yok dostum,biz isterizki müşteri zile basıldığında otomatiğe bassın hemen kargoyu teslim edelim araç boşalsın şubeye gitiğimizde boş dönelim çünkü geri gelen kargoların 3 gün şubede bekleme aşaması var ve bu aşamada şubede mallar çok olduğunda adım atılmaz hale gelebiliyor buda bizim istemediğimiz bir şey yani müşteriden çok ben ürünü teslim etmek isterim..

    Şirket yada şube adına kara liste müşteri sistemi asla olamaz müşteri ayırt edilme mümkün değil kargo bedelini ödeyen herkez firmanın hizmetinden sonuna kadar faydalanır.
    _____________________________




  • Kulağınız çınlıyor mu hocam
    _____________________________
    Sınav koçluğu yapmak istiyorum çok cüzi fiyatlara. Detaylı bilgi için DM atabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vemavi

    Kargo dağıtımda gözükmesine rağmen şubeye gidip kargoyu teslim aldım kuzu gibi yatıyordu orda akşamına da mesaj attılar sağolsunlar eve geldik bulamadık diye 😀

    Kargoyu teslim alırken de ne kimlik sordular ne bir şey bende sahte imza ve sallama tc yazdım ve şikayet ettim bakalım ne olacak durum şube Bolu merkez 😀

    MECBUR KALMADIKÇA KULLANMAYIN ARKADAŞLAR YURTİÇİ KARGOYU

    Eski şikayetlerim de bakabilir ler kaç senedir aynı pislik hala bi gelişme yok o yüzden dikkatli olun

    Bi önceki başka arkadaşa verdiğim yanıtım, yaptığın yorumun ispatıdır..kimi müşteri bırakın ad soyad yazmayı imza atmaya bile üşeniyor ürününü teslim alırken,ad soyad ve imza dediğimizde müşteri surat asıyor,oysaki yarın öbürgün ben teslim almadım derse ürünü teslim eden kişi kendini savunacak delili olsun yada müşterinin yanlış bir isim benzerliği olan kişiye gitmemesi için istenen bir şey..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirSupport

    Hocam ne rezalet bir firmadır sizin firma ya. Ne zaman kullanmak zorunda kalsam kargom gelmiyor. Gelsede evde bulamadık diyip dönüyorlar. Düzgünce söyle neden oluyor bu? Üşeniyormusunu

    Hocam kuryeci ve şöför arkadaşlarda insan sabah 8.30 akşam 7.30 bir filt ürün teslim ediyor zaman zarfında..bastığımız zilin,imzalattığımız kağıdın,alınan isim soy ismin haddi hesabı yok..Biz geliriz zile basarız yanıt gelmezse yada telefon ulaşılmazsa elbetde kargonuz geri gider tek siz değilsinizki kargosunu alacak kişi..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Te Amo Querido


    quote:

    Orijinalden alıntı: AirSupport

    Hocam ne rezalet bir firmadır sizin firma ya. Ne zaman kullanmak zorunda kalsam kargom gelmiyor. Gelsede evde bulamadık diyip dönüyorlar. Düzgünce söyle neden oluyor bu? Üşeniyormusunu

    Hocam kuryeci ve şöför arkadaşlarda insan sabah 8.30 akşam 7.30 bir filt ürün teslim ediyor zaman zarfında..bastığımız zilin,imzalattığımız kağıdın,alınan isim soy ismin haddi hesabı yok..Biz geliriz zile basarız yanıt gelmezse yada telefon ulaşılmazsa elbetde kargonuz geri gider tek siz değilsinizki kargosunu alacak kişi..



    Siz cevap verene kadar mecburi olarak bir kez daha kargonuzu kullandım. O kuryeci arkadaş siteye giriş yapıyor ama zile basmadan evde bulamadık diyip geri dönüyor? Peki buna ne diyeceksiniz? Genel merkezdeki çalışanlar bile cevap veremiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tesla 2010




  • Pek çok defa kullandım, şubedekileri vs esnaflıktan tanıyorum. Amazondan gelen ufak bir ssdyi bükmüşler. Amazonun da suçu var doğrusu korumasız paket kullanmış ama 2. defa yolladıklarında bir zarf kargoyu 25 dk bulamadılar, akşam getirelim dediler

    Sanırım dükkan olduğundan kaynaklı, yukarıdaki sıkıntı hariç bir sıkıntı yaşamadım en az 100 işlem yapmışımdır.
    _____________________________
    O kadar çok şey sattım ki artık liste tutmuyorum.
  • Merhabalar;

    Anlıyorum ki, Kurumsal bir firmaya gönül vermiş cesur bir arkadaşsınız ve burada bir nevi Müşteri hizmetleri vazifesi üstlenmişsiniz kendinizce. Bunu takdir ettim lakin 1- Eyer değil Eğer 2- İtab değil hitap 3- Maal değil mahal diye gerçekten dostça bir uyarıda bulunmak istedim zira madem ki bir kurum adına cevap yazıyorsunuz, her ne kadar resmi görevli olmasanız da dikkat etmeniz gerekir diye düşünüyorum. (Bunlar sadece 3 ile sınırlı kalsın diye verdiğim örnekler)

    Burada Bu cevapları vermek Çelik gibi sağlam sinir ister zira forum ortamında kimin ne yazacağı belli olmuyor, Umuyorum ki aylar sonra halen aynı işi yapıyor, halen aynı sağlam sinirlerle cevap yazıyor olursunuz.

    Gelelim benim konuya.

    Kurumsal anlamda, İnsani olarak, tüm samimiyetinizle siz burada istediğiniz kadar açıklama yapın ki ortada bir gerçek var. Ürünlerimiz GEL-Mİ-YOR.

    Ofis personeliniz bezmiş, taşıyıcılar bıkmış, şöförler hayattan soğumuş. Ben inanıyorum ki yeryüzünde kolay iş yok, hele ki sizin gibi KAS gücüne dayalı işin zorluğunu ASLA inkar etmem lakin, Bir paket takibi bu kadar zor olmasa gerek, ekrana bakıp robotlaşmış klasik cevaplar vermek yerine daha insani daha candan ve gerçekten sorunu çözmek üzere hareket etmek gerek. Aslında başka bir kurumda çalışan ve yine İNSAN unsuru ile uğraşan birisi olarak sizi çok iyi anlamam gerekirken BEN dahi anlayamıyorum.

    Bakınız görevli olduğum kurum nedeniyle sık bölge değiştiren, farklı adreslerde kayıtlı bulunan birisiyim ve değişik şubeleriniz ile çalışıyorum. Yine görev nedeniyle geldiğim bir bölgedeyken bana ulaşması gereken bir kargo için şubenizi bizzat aradım, Bilgi istedim, bu tarz bir gönderi olmadığı bilgisini aldım. Bu bilgiden 3 saat sonra telefonum çaldı açtım, ''Adem beyle mi görüşüyorum?'' diyen kardeşimize ''evet buyurun'' dedim, ''Abi adresiniz neresiydi kargonuz var'' cevabını aldım, Kurumsal firmayız yıllardır aynı adresteyiz, 3 yıldır aynı şubeden gönderi alıyorum ama adres sordular, ''Peki'' dedim anlattım, (normaldir yeni giren arkadaştır vs.) ''Aaaa abi orası bizim rut bölge, haftada 2 gün geliyoruz, bir daha ki gelişimizde getirebiliriz'' dediğinde dedim ki ''Arkadaşım bu gün rut günü mü? evet, Paket sende mi? evet Ben adreste miyim? Evet, o halde neden paket iade ediliyor?'' Sorusunun cevabı ''Biz sizin adresi bulamadık dönüş yoluna geçtik o bölgeden ayrıldık'' cevabı ile ''Buna da Peki'' dedim. Enteresandır ki 2 saat sonra kargoyu yollayan arkadaşıma ise ''Adres sorunu nedeniyle teslim edilemedi'' mesajı gidiyor ve arkadaşım bana haber veriyor. ''Buna da Peki'' dedim, Haftasonu gider kendim alırım dedim ve Asistanımı aratıp kaça kadar orada olduklarını öğrenmesini istedim, (Normalde cumartesi günleri 14:00 sonrası alım yapmıyorlar ama ben gelen kargomu alacağım) Asistanıma verdikleri cevap 13:00 e kadar çalışıyoruz şeklinde oldu. Cumartesi günü bizzat şubeye kadar 33km yol yaptım, Saat 12:45 de şubenizin 1 yıldır tamir ettirmedikleri o cam kapısından içeri girdim, kargomu istedim, Daha önce bana ''Böyle bir gönderi yok'' diyen muhterem bu sefer de bana ''Kargonuz yok'' cevabını verdi. Dedim ki ''Nasıl yok? daha iki gün önce arayan personeliniz paketi ofise bırakacağını söyledi?'' Ne desem fayda etmedi benim kargo şubede yok, aradılar taradılar kargomun arabada olduğunu buldular, iyi de bu yine bana ''Akşam gelip alabilirsiniz'' cevabına mal oldu, Ya 33km geri gidip yine gelip yine dönecek ya da paşalarımızın işi bitip dönene kadar ben bekleyecektim. Bu esnada daha eteresan olan konuyu söyleyeyim, Giriş kapınızda mesai saatleriniz bölümünde haftasonu 17:00 diye yzıyordu, bu arayıp taramalar esnasında saat 14:00 olmuştu ve halen gelen herkesten paket alıyorlardı bunu da dipnot olarak belirtmek isterim.

    Velhasıl değerli arkadaşım, ben kargomu çelik gibi sinirlerim sayesinde kimsenin kalbini kırmadan 3 gün gecikmeli ve kendi mücadelelerimin sonunda zorla alabildim şubenizden, kargoyu bana yollayan da bu forumdan değerli bir kardeşimiz idi.

    Bu size anlattığım o kadar ama o kadar basit bir örnek ki, 3km mesafe nedeniyle benim işletmeme yıllardır RUT bölge muamelesi yapmalarını anlatmıyorum bile. 3km yakınıma kadar HER GÜN gelen ama benim yanıma haftada 2 gün gelen bu arkadaşların işletme anlayışları bu iken, internette kargo ve rezillik yazsanız karşınıza sizin tekmelediğiniz paketlerin videoları çıkan bir firmadan bizim hangi soruyu cevaplamasını istememizi bekliyorsunuz onu da anlamış değilim.


    Yukarıda bir cümlemde yazdım değerli dostum, sizin iş aşkınız meslektaşlarınızda yok.

    ''YOK'' dediğiniz kargonun aslında var olduğu, ''Yoksunuz'' dediğiniz evlerimizde aslında var olduğumuz, Bizim olan malları tekmelediğiniz ortadayken neyi cevaplayacaksınız burada?

    Piyasada X markanın adamları karalama yapıyor gibi bir beyanınızı okudum yukarıda, Ne yani sizin kamyonlardan birisini çalıp, personeli etkisiz hale getirip, kıyafetlerini giyip, ürünleri tekmeleyip bunu da youtube da yayınladılar mı bu durumda?


    Yazımın içeriği şahsınıza değil aziz dostum.

    Sevgi ve Saygıyla..
    _____________________________




  • Bu kadar küfür yiyen bir pozisyonda çalışmak nasıl bir duygu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    “What do you want?"
    "Just coffee. Black - like my soul.”
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Maalesef o gonderiyi ben yaptim PİŞMANIM! Abime küçük bir jest yapmak isterken istemeden elimde olmayan bir şekilde kendisine eziyet etmek istesem bu kadarini yapamayacagim şeylere maruz bıraktım.



    Tum kargo şirketlerinin farkli bolgelerde farkli sorunlar yaşattığıni goz ardi etmek insafsizlik olur ama Yurticinin eziyetini çokça yasayan biri olarak internet alisverislerimde özellikle kargo secme imkanim varsa kullanmamak icin fazladan 5 10vermeyi teecih ettigim bir firmadir kendileri.



    Sabah ürün gelir dağıtıma çıkar, adrese gelinmez teslim edilemedi.



    ürün öğlene dogru gelir yarını bekler.



    iki urun vardir biri ufak paket koli digeri dosya biri gelir biri gelmez.



    3 5 gun beklersin gelmez.



    işlerine geldi mi ararlar islerine gelmedi mi geldik yoktunuz



    teslimat gonderici beyani olmadigi takdirde alici disina verilmemesi lazim verirler



    verin dersin vermezler



    3gun teslim edilemeyen urun gondericiye haber verilip geri iadesi yapilir yapmazlar aramazlar vs vs vs



    neyse bence hic cengaverlige gerek yok kardesim. Belli ki isini severek yapiyorsun belki insanlara yardimci olmak istiyorsun ama kurumsal zihniyet degismedikce sen burada agzinla kus tutsan faydasi yok.



    Adem abi tekraren ozur dilerim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bydublor -- 4 Şubat 2017; 18:11:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.