Şimdi Ara

Yol Bisikleti Önerisi (sıfır yahut 2.el)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Maksimum 1550 tl çıkacak şekilde bir yol bisikleti almak istiyorum , 2.el almak sorun değil fakat uygun kadro boyu olması ve Bursa yada Yalovada olması lazım , bu şartları karşılamak çok zor oluyor , bu da beni sıfıra yönlendiriyor.

    Aklımda Salcano xrs050 yada 060 , bianchi slr200 , Carraro cr 012 var , bunlardan xrs050 claris olduğu için daha yakın geliyor fakat , sağlamlık ve işçilik olarak kötü deniyor , kasasıda çok fazla ilgimi çekmedi , çok kararsızım birisi yardımcı olursa çok sevinirim.


    Edit: Kullanım amacım gezmek için , maksimum 150 km yol yapacağım , hep ilgimi mtb çekti fakat o kadar yolu mtb ile yapamam diye buna yöneldim , mtb alıp ince lastik takmakla falanda uğraşmak istemiyorum.


    Son Edit: Mosso Cavalier 700 Tourney aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERIC CLAPTON -- 7 Temmuz 2017; 18:45:59 >



  • Yol bisikletlerinde is epey degisiyor. Butcenize gore sifir baslangic modeller bulabilirsiniz. Carraro belki olabilir. Ikinci el almaniz biraz riskli olabilir cunku bu bisikletler cok kilometre yapiyor. Haliyle komponentlerde asinma daha fazla oluyor. 1 yil icerisinde duzenli binen birisi toplamda 20.000 km rahat yapabilmekte. Bisikletten, ozellikle de parcalarin ne kadar yiprandigini anlamiyorsaniz ikinci ele hic bulasmayin. Katakulliye gelme ihtimaliniz yuksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Yol bisikletlerinde is epey degisiyor. Butcenize gore sifir baslangic modeller bulabilirsiniz. Carraro belki olabilir. Ikinci el almaniz biraz riskli olabilir cunku bu bisikletler cok kilometre yapiyor. Haliyle komponentlerde asinma daha fazla oluyor. 1 yil icerisinde duzenli binen birisi toplamda 20.000 km rahat yapabilmekte. Bisikletten, ozellikle de parcalarin ne kadar yiprandigini anlamiyorsaniz ikinci ele hic bulasmayin. Katakulliye gelme ihtimaliniz yuksek.

    Peki salcano xrs050 claris setli , carraronun hem tourney hem o modeli tutulmuyor diye okudum , hangisini almak daha mantıklı olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERIC CLAPTON


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Yol bisikletlerinde is epey degisiyor. Butcenize gore sifir baslangic modeller bulabilirsiniz. Carraro belki olabilir. Ikinci el almaniz biraz riskli olabilir cunku bu bisikletler cok kilometre yapiyor. Haliyle komponentlerde asinma daha fazla oluyor. 1 yil icerisinde duzenli binen birisi toplamda 20.000 km rahat yapabilmekte. Bisikletten, ozellikle de parcalarin ne kadar yiprandigini anlamiyorsaniz ikinci ele hic bulasmayin. Katakulliye gelme ihtimaliniz yuksek.

    Peki salcano xrs050 claris setli , carraronun hem tourney hem o modeli tutulmuyor diye okudum , hangisini almak daha mantıklı olur?

    Carraro, bir İtalyan markası. Bisikletleri ise burada Accell Bisiklet tarafından üretiliyor. Aynı fabrikadan Whistle ve Bianchi de çıkıyor. Daha önce Carraro Sportive 225 kullandım. Herhangi bir sorununu görmedim. Salcano'yu tavsiye etmem. Genellikler Sora, Claris vb. giriş seviye komponent kullanıyorlar. Başlangıç seviyesi için ideal. Tabii bir Ultegra performansını alamazsınız. Ayrıca istenildiği zaman bütçeye göre yükseltebilirsiniz. Kadro açısından Carraro derim ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: ERIC CLAPTON


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Yol bisikletlerinde is epey degisiyor. Butcenize gore sifir baslangic modeller bulabilirsiniz. Carraro belki olabilir. Ikinci el almaniz biraz riskli olabilir cunku bu bisikletler cok kilometre yapiyor. Haliyle komponentlerde asinma daha fazla oluyor. 1 yil icerisinde duzenli binen birisi toplamda 20.000 km rahat yapabilmekte. Bisikletten, ozellikle de parcalarin ne kadar yiprandigini anlamiyorsaniz ikinci ele hic bulasmayin. Katakulliye gelme ihtimaliniz yuksek.

    Peki salcano xrs050 claris setli , carraronun hem tourney hem o modeli tutulmuyor diye okudum , hangisini almak daha mantıklı olur?

    Carraro, bir İtalyan markası. Bisikletleri ise burada Accell Bisiklet tarafından üretiliyor. Aynı fabrikadan Whistle ve Bianchi de çıkıyor. Daha önce Carraro Sportive 225 kullandım. Herhangi bir sorununu görmedim. Salcano'yu tavsiye etmem. Genellikler Sora, Claris vb. giriş seviye komponent kullanıyorlar. Başlangıç seviyesi için ideal. Tabii bir Ultegra performansını alamazsınız. Ayrıca istenildiği zaman bütçeye göre yükseltebilirsiniz. Kadro açısından Carraro derim ben.

    Peki Sportive 225 siz yazamadan öncede kafamda vardı onuda soracaktım , işimi görür mü 100-150 km yollarda git gel için , öyle 20 ile değilde biraz dahada hızlı gitmek istiyorum ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERIC CLAPTON


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: ERIC CLAPTON


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Yol bisikletlerinde is epey degisiyor. Butcenize gore sifir baslangic modeller bulabilirsiniz. Carraro belki olabilir. Ikinci el almaniz biraz riskli olabilir cunku bu bisikletler cok kilometre yapiyor. Haliyle komponentlerde asinma daha fazla oluyor. 1 yil icerisinde duzenli binen birisi toplamda 20.000 km rahat yapabilmekte. Bisikletten, ozellikle de parcalarin ne kadar yiprandigini anlamiyorsaniz ikinci ele hic bulasmayin. Katakulliye gelme ihtimaliniz yuksek.

    Peki salcano xrs050 claris setli , carraronun hem tourney hem o modeli tutulmuyor diye okudum , hangisini almak daha mantıklı olur?

    Carraro, bir İtalyan markası. Bisikletleri ise burada Accell Bisiklet tarafından üretiliyor. Aynı fabrikadan Whistle ve Bianchi de çıkıyor. Daha önce Carraro Sportive 225 kullandım. Herhangi bir sorununu görmedim. Salcano'yu tavsiye etmem. Genellikler Sora, Claris vb. giriş seviye komponent kullanıyorlar. Başlangıç seviyesi için ideal. Tabii bir Ultegra performansını alamazsınız. Ayrıca istenildiği zaman bütçeye göre yükseltebilirsiniz. Kadro açısından Carraro derim ben.

    Peki Sportive 225 siz yazamadan öncede kafamda vardı onuda soracaktım , işimi görür mü 100-150 km yollarda git gel için , öyle 20 ile değilde biraz dahada hızlı gitmek istiyorum ?

    Kullanım amacı tur yapmak ise Carraro epey işinizi görür. Yol bisikletleri, yapısı itibariyle kullanım açısından biraz rahatsız bisikletler. Uzun süreli kullanımda sırt ve boyun ağrısı yapabilir. Diğer bisikletlere göre üzerinde daha çok eğiliyorsunuz. Ayrıca taytsız kullanmak da biraz zor. Diğer bir handikap ise Türkiye yollarında düz maşalı bir bisiklet kullanmak hamallık. Yoldaki en ufak çukuru doğrudan hissettiriyor. Titreşim de artıyor. Carraro almadan önce başka markalara da bakmıştım ama komponentler açısından diğer markalara kıyasla biraz daha üstte kalıyor. Belki kullanım sıklığına göre vites sistemi değiştirilebilir. Performans ve hız aramıyorsanız, yol bisikleti almak çok mantıklı değil. Gezmek ve tur yapmak için arıyorsanız tur bisikletleri biçilmiş kaftan...

    Sadece Carraro değil, Merida, Whistle, Ghost, Bianchi, Mosso ve Sedona gibi markalara da bakabilirsiniz. Alternatif daha çok. Yol bisikletlerinde bütçeye göre daha az alternatif var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: ERIC CLAPTON


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: ERIC CLAPTON


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Yol bisikletlerinde is epey degisiyor. Butcenize gore sifir baslangic modeller bulabilirsiniz. Carraro belki olabilir. Ikinci el almaniz biraz riskli olabilir cunku bu bisikletler cok kilometre yapiyor. Haliyle komponentlerde asinma daha fazla oluyor. 1 yil icerisinde duzenli binen birisi toplamda 20.000 km rahat yapabilmekte. Bisikletten, ozellikle de parcalarin ne kadar yiprandigini anlamiyorsaniz ikinci ele hic bulasmayin. Katakulliye gelme ihtimaliniz yuksek.

    Peki salcano xrs050 claris setli , carraronun hem tourney hem o modeli tutulmuyor diye okudum , hangisini almak daha mantıklı olur?

    Carraro, bir İtalyan markası. Bisikletleri ise burada Accell Bisiklet tarafından üretiliyor. Aynı fabrikadan Whistle ve Bianchi de çıkıyor. Daha önce Carraro Sportive 225 kullandım. Herhangi bir sorununu görmedim. Salcano'yu tavsiye etmem. Genellikler Sora, Claris vb. giriş seviye komponent kullanıyorlar. Başlangıç seviyesi için ideal. Tabii bir Ultegra performansını alamazsınız. Ayrıca istenildiği zaman bütçeye göre yükseltebilirsiniz. Kadro açısından Carraro derim ben.

    Peki Sportive 225 siz yazamadan öncede kafamda vardı onuda soracaktım , işimi görür mü 100-150 km yollarda git gel için , öyle 20 ile değilde biraz dahada hızlı gitmek istiyorum ?

    Kullanım amacı tur yapmak ise Carraro epey işinizi görür. Yol bisikletleri, yapısı itibariyle kullanım açısından biraz rahatsız bisikletler. Uzun süreli kullanımda sırt ve boyun ağrısı yapabilir. Diğer bisikletlere göre üzerinde daha çok eğiliyorsunuz. Ayrıca taytsız kullanmak da biraz zor. Diğer bir handikap ise Türkiye yollarında düz maşalı bir bisiklet kullanmak hamallık. Yoldaki en ufak çukuru doğrudan hissettiriyor. Titreşim de artıyor. Carraro almadan önce başka markalara da bakmıştım ama komponentler açısından diğer markalara kıyasla biraz daha üstte kalıyor. Belki kullanım sıklığına göre vites sistemi değiştirilebilir. Performans ve hız aramıyorsanız, yol bisikleti almak çok mantıklı değil. Gezmek ve tur yapmak için arıyorsanız tur bisikletleri biçilmiş kaftan...

    Sadece Carraro değil, Merida, Whistle, Ghost, Bianchi, Mosso ve Sedona gibi markalara da bakabilirsiniz. Alternatif daha çok. Yol bisikletlerinde bütçeye göre daha az alternatif var...

    Aslında performans ve hız arıyorum , son olarak mosso cavalier 700 tourney mi carraro cr 012 mi sizce diyeyim ve kararımı verip 1-2 güne bisikletimi alayım?




  • ERIC CLAPTON kullanıcısına yanıt
    carraroyu öneririm.d
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.